Toch niet toevallig met de baas?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:58 schreef tinkerbell- het volgende:
Heb weleens sex gehad op mijn werk, maar dat was in de baas zijn tijd
ja je moet er wel betaald voor worden natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:58 schreef tinkerbell- het volgende:
Ik voel me nu al zwaar overbetaald.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef EchnaDarr het volgende:
3 jaar vast? Wat nu als je presteren zo'n sprong maakt dat je je onderbetaald gaat voelen?![]()
En dan wel 'groot' zeggen.quote:Groot-ManagementTeam Assesment![]()
Ja, of je krijgt de kans niet om er van te leren.quote:Ach, dat overkomt je ook maar een keer, daarna leer je er wel van![]()
Dat bood m'n vriend ook al aan, maar daar heb ik nu niks aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe besmettelijk ik ben, enige aandoening die ik je kan geven op dit moment heeft een incubatietijd van 9 maanden![]()
Ah nee, we zouden ruilen. Jij de stress en de werkdruk, ik ziek zijn. Je probeert de afspraak steeds verder te verdraaien.quote:Mooi, als jij dan ook meteen de achterstand na afloop wegwerkt
Ah, daar plijt jij voor?quote:Ik plijt overmacht
Duh. Buiten de baas z'n werktijd is er geen lol aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:58 schreef tinkerbell- het volgende:
Gedver, nee dank jequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Toch niet toevallig met de baas?
Christus, overbetaald worden, bestaan die werkgevers nog? Ik voel me zwaar onderbetaald, hopelijk komt daar op korte termijn verandering inquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik voel me nu al zwaar overbetaald.Bovendien blijf ik er zeker geen 3 jaar meer, heb nu al aanbiedingen liggen van andere bedrijven. Nu is alleen niet het juiste moment om weg te gaan.
Eerste, tweede en derde echelon, bij klein is het derde echelon niet betrokkenquote:En dan wel 'groot' zeggen.
Psychische klachten kan iedereen simulerenquote:Ja, of je krijgt de kans niet om er van te leren.
Veeleisend ook nog !quote:Dat bood m'n vriend ook al aan, maar daar heb ik nu niks aan.
Ik voel er weinig voor om jouw werk EN mijn achterstand te moeten doen.quote:Ah nee, we zouden ruilen. Jij de stress en de werkdruk, ik ziek zijn. Je probeert de afspraak steeds verder te verdraaien.
Hartstochtelijkquote:Ah, daar plijt jij voor?
Tja, sommige bazen proberen van rondjes driehoeken te maken terwijl er vierkantjes nodig zijn, i know!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Had ik het maar zelf gedaan, dan kon ik het de volgende keer voorkomen.Mijn baas heeft gewoon rare hersenkronkels. Doe je weinig tegen.
Als het goed is blijft mijn baan onveranderd, en ik heb toch al salarisverhoging vastliggen tot 3 jaar tijd, dus tegen die tijd zoek ik weer iets anders.
[..]
GMTA
[..]
Wat is wat?
[..]
Ik niet. 7 kwartier kost veel minder moeite.
[..]
Mezelf kennende bedenk ik me dat wanneer ik daadwerkelijk al thuis zit met een burn-out."Goh, misschien moet ik gewoon even een tijdje ertussenuit...
".
Dankje.
Wat is er met je splits-knopje gebeurt?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:19 schreef DrsPoema het volgende:
[onoverzichtelijk geblaat]
Dat had er eventjes geen zin in!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat is er met je splits-knopje gebeurt?
quote:Een 39-jarige Brabander kon zondagavond geen slaap vatten doordat zijn vriendin met harde muziek aan het strijken was. Hij verzocht haar minder luidruchtig te zijn. Daarop ontstond een ruzie, waarbij vrouwlief het hete strijkijzer op het gezicht van haar vriend plantte.
Getipte politieagenten ontdekten na aankomst bij de plaats des onheils dat de 39-jarige 'een flinke rode plek' op zijn rechterwang en dat blaren rondom de wond ontwaarden.
Het slachtoffer gaf de agenten evenwel te kennen geen aangifte te willen doen. Hij vertelde dat zijn vrouw te diep in het glaasje had gekeken, maar dat maakte geen indruk op de dienders. De Brabantse zit voorlopig achter slot en grendel.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Sommige mannen vragen er ook gewoon om!
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Duh. Buiten de baas z'n werktijd is er geen lol aan.
Gegeven dat Sadie toch mag overwerken kan je nog makkelijk langs tijdens haar werktijd? Of was dat niet je gedachte?quote:
Hm nee is me toch iets te ver rijden, ze mag me ook PMn hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat Sadie toch mag overwerken kan je nog makkelijk langs tijdens haar werktijd? Of was dat niet je gedachte?.
* Cuegirllie schrikt op!quote:
quote:
Je moet vanaaf pas slapen.. dus tis alleen maar goedquote:
De meeste werknemers in het westen zijn zwaar overbetaald. Dat loopt lineair evenredig aan hun hebberigheid. Wat niet wegneemt dat ik prima verdien en er netjes van kan leven zonder allerlei poespas, en tóch wat overhou. Overbetaald dus, vooral voor het gevraagde opleidings- en ervaringsniveau.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Christus, overbetaald worden, bestaan die werkgevers nog? Ik voel me zwaar onderbetaald, hopelijk komt daar op korte termijn verandering in
Het gaat me om de taal, blondje.quote:Eerste, tweede en derde echelon, bij klein is het derde echelon niet betrokkenIk heb het niet bedacht.
Ik heb een hele vervelende eigenschap die dat voorkomt.quote:Psychische klachten kan iedereen simuleren![]()
quote:Veeleisend ook nog !
Het was maar een vraag hoor.quote:Ik voel er weinig voor om jouw werk EN mijn achterstand te moeten doen.![]()
Ik zal de volgende keer dat ik die voorbij zie komen een plekje reserveren voor je in een "Nederlands als tweede taal"-cursus.quote:Hartstochtelijk
Ze hebben net een nieuwe hamster aangenomen. Kennelijk werkt 'ie nog niet goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef EchnaDarr het volgende:
volgens mij moeten de hamsters weer een gevoerd worden, fok is weer enorm traag af en toe.
Ach, ik ben al tevreden als ik het tot het eind van het jaar uithoud.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, sommige bazen proberen van rondjes driehoeken te maken terwijl er vierkantjes nodig zijn, i know!
Mmm, ik hoop dat je het tot die tijd vol kunt houden!
quote:That's the truth and nothing but the thruth, so help me *beep*!![]()
![]()
Ja, ik werd er een beetje nat van.quote:Lekker he, om misbruik van je knopjes te maken!
Ja.quote:Vind je?![]()
Ja, sabbatical, geen inkomsten. Heel praktisch.quote:Neem een sabbatical, dan hoef je nog maar 2 jaartjes ipv drie!
quote:Alsje
Wij brabanders zijn misschien dan nog iets te bescheiden...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
De meeste werknemers in het westen zijn zwaar overbetaald. Dat loopt lineair evenredig aan hun hebberigheid. Wat niet wegneemt dat ik prima verdien en er netjes van kan leven zonder allerlei poespas, en tóch wat overhou. Overbetaald dus, vooral voor het gevraagde opleidings- en ervaringsniveau.
En ik hap weerquote:Het gaat me om de taal, blondje.
Je gaat je schuldig voelen?quote:Ik heb een hele vervelende eigenschap die dat voorkomt.
quote:Het was maar een vraag hoor.Het is wel weer duidelijk hoeveel je voor me over hebt.
Stik, zie nu pas dat ik een dat woord verkeerd gespeld heb...quote:Ik zal de volgende keer dat ik die voorbij zie komen een plekje reserveren voor je in een "Nederlands als tweede taal"-cursus.
Vertel, hoe verging het jou op je werk?quote:Ze hebben net een nieuwe hamster aangenomen. Kennelijk werkt 'ie nog niet goed.
Waarover?quote:
Wat wilde je dan in je inboxje ontvangen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:51 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hm nee is me toch iets te ver rijden, ze mag me ook PMn hoor
Dat dacht je.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wij brabanders zijn misschien dan nog iets te bescheiden...![]()
quote:En ik hap weer![]()
Nee, nog erger: ik kan niet liegen.quote:Je gaat je schuldig voelen?
quote:![]()
Schikt 21 januari 2008?quote:Stik, zie nu pas dat ik een dat woord verkeerd gespeld heb...![]()
Laten we het daar niet over hebben.quote:Vertel, hoe verging het jou op je werk?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik slaap vannacht, over andere dingen doe ik geen uitspraak
Dit doet zo één en ander vermoeden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bij mij is er niemand als ik thuis kom
Ik kan natuurlijk niet voor excited spreken, maar ik zou me graag beperken tot de reële opties.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan ga je een keertje iets nuttigs doen.
En dat zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor excited spreken, maar ik zou me graag beperken tot de reële opties.
Vanavond niet meer iets nuttigs in ieder geval.quote:
Dan moet 'ie iets nutteloos gaan doen of gaan slapen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanavond niet meer iets nuttigs in ieder geval.
Goeienavond!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef DrsPoema het volgende:
Goeienavond allemaal!Pfff, wat waait het buiten zeg, toen ik terug naar huis fietste had ik regen en wind tegen!
Ja, dat is wel zo, op de een of andere manier is storm erg slaapverwekkend!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:55 schreef excited het volgende:
[..]
Goeienavond!
Ja, de wind spookt hier al de hele dag om het huis heen. Wordt lekker slapen vannacht
Ik moest tegen de wind in naar mijn fiets wandelen vandaag, maar het stuk waar ik tien minuten over deed vloog ik in twee minuten terugquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef DrsPoema het volgende:
Goeienavond allemaal!Pfff, wat waait het buiten zeg, toen ik terug naar huis fietste had ik regen en wind tegen!
Dan had je geluk vandaag!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moest tegen de wind in naar mijn fiets wandelen vandaag, maar het stuk waar ik tien minuten over deed vloog ik in twee minuten terug.
Dat er volgens jou buiten de baas zijn werktijd geen lol is aan sexquote:
Een jaar zonder slaap?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ach, ik ben al tevreden als ik het tot het eind van het jaar uithoud.
quote:[..]
Had je wel eerst een handdoekje op je bureaustoel gelegd?quote:[..]
Ja, ik werd er een beetje nat van.
75 minuten is nog korter!quote:[..]
Ja.Het spreekt sneller uit en het typt sneller. Ik weet niet welke criteria je nog meer nodig hebt.
Ach, als je in retraite gaat heb je toch geen inkomsten nodig?quote:[..]
Ja, sabbatical, geen inkomsten. Heel praktisch.
quote:[..]
Als een roosje!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereenlekker geslapen??
Ik opzich wel, al droomde ik gedetailleerd over de sex die m'n pa had
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereenlekker geslapen??
Hoi Sadie!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb wel ok geslapen. Veel te kort alleen weer.
Goeiemorgen en zulks...
Brrrr. Er zijn van die momenten dat ik er helemaal niet rouwig om ben dat ik me mijn dromen meestal niet kan herinneren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie zelfs nu z'n lul nog voor mequote:Op woensdag 16 januari 2008 09:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Brrrr. Er zijn van die momenten dat ik er helemaal niet rouwig om ben dat ik me mijn dromen meestal niet kan herinneren.
Gelukkig slaap ik nooit niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Sadie!![]()
Ach, beter kort slapen dan helemaal niet!
Jij hebt één of ander raar vadercomplex?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie zelfs nu z'n lul nog voor me![]()
![]()
... dus wees idd blij
Op het werk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Dat er volgens jou buiten de baas zijn werktijd geen lol is aan sex
Nah, niks wat ik niet gewoon in de openbaarheid kan zeggen.quote:Datgene waar je evt over wilde praten
Taal is zo leuk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik gelukkig altijd wel, behalve als ik wakker ben!
Hahha nee.. ik herinner m'n dromen altijd, en vaak druilt dat nog een paar uur naquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Jij hebt één of ander raar vadercomplex?
Zolang je het zelf maar niet met hem hoefde te doen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
... dus wees idd blij
Toch zou ik er een keertje goed over nadenken als ik jou was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahha nee.. ik herinner m'n dromen altijd, en vaak druipt dat nog een paar uur na![]()
Als het nou een lekkere sexdroom was, met leuke kerels
Als het zou bestaan, zou dat vast ook heel interessant zijn.quote:
Ik mag hopen dat je het over een nabeeld hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
... dus wees idd blij
Het bestaat, kijk maar op de FP!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als het zou bestaan, zou dat vast ook heel interessant zijn.
Het is eerder een beeldenstorm denk ik!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het over een nabeeld hebt?.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het over een nabeeld hebt?.
Het zou zo een tekst van Milagro kunnen zijn.quote:
Ik zie daar alleen maar een hoop Neanderthalers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:38 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het bestaat, kijk maar op de FP!
Cuegirlie met haar vriendinnen die haar vader van zijn voetstuk aftrekt, waarna hij in stukken uit elkaar spat op de harde vloer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:39 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is eerder een beeldenstorm denk ik!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cuegirlie met haar vriendinnen die haar vader van zijn voetstuk aftrekt, waarna hij in harde stukken uit elkaar spat op de vloer?.
[..]
Cuegirlie met haar vriendinnen die haar vader van zijn voetstuk aftrekt, waarna hij in stukken uit elkaar spat op de harde vloer?.
Wie is Milagro?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het zou zo een tekst van Milagro kunnen zijn.
Maar wat spreken ze?... juist!quote:[..]
Ik zie daar alleen maar een hoop Neanderthalers.
[..]
Cuegirlie met haar vriendinnen die haar vader van zijn voetstuk aftrekt, waarna hij in stukken uit elkaar spat op de harde vloer?.
quote:
Een beruchte fokster die het niet erg vindt om over haar grot te praten.quote:
Neanderthaals!quote:Maar wat spreken ze?... juist!![]()
![]()
Nu geef ik toe dat ik misschien iets specifieker had moeten zijn in welk lichaamsdeel Cue gebruikte om grip op te krijgen, maar dit heb ik toch echt nooit gezegdquote:
Ik ken ze allebei niet, misschien is dat ook maar beter zo!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Een beruchte fokster die het niet erg vindt om over haar grot te praten.Hoewel ik volgens mij Floripas ook wel 'ns zoiets heb zien zeggen... Druipgrot...
Er zitten zelfs een paar Neandertaalkundigen tussen!quote:[..]
Neanderthaals!
Ik heb genoeg grip.. ook zonder dat!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu geef ik toe dat ik misschien iets specifieker had moeten zijn in welk lichaamsdeel Cue gebruikte om grip op te krijgen, maar dit heb ik toch echt nooit gezegd.
Daarentegen was de beeldenstorm op je netvlies ongetwijfeld absoluut de moeite waardquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg grip.. ook zonder dat!!
Everything you say can be used against you in the court of law!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu geef ik toe dat ik misschien iets specifieker had moeten zijn in welk lichaamsdeel Cue gebruikte om grip op te krijgen, maar dit heb ik toch echt nooit gezegd.
Ik weiger om Sex Court als een Court of Law te beschouwen, als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:01 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Everything you say can be used against you in the court of law!
Ze zijn wel leuk. Niet op hun mondje gevallen enzo, moet jij kunnen waarderen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik ken ze allebei niet, misschien is dat ook maar beter zo!
Doorgewinterde gebruikers?quote:Er zitten zelfs een paar Neandertaalkundigen tussen!![]()
![]()
Die schijnt hier al een tijdje!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:00 schreef DrsPoema het volgende:
De zon begint hier ineens te schijnen!
Waarom wil je zoveel grip op je vader hebben? Wil je daarover praten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg grip.. ook zonder dat!!
Ik had het liever niet gezienquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen was de beeldenstorm op je netvlies ongetwijfeld absoluut de moeite waard.
Wegens obstructie zul je in detentie worden geplaatst totdat de zaak hervat kan worden!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weiger om Sex Court als een Court of Law te beschouwen, als je het niet erg vindt.
Poemie als ordebewaarster!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:05 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wegens obstructie zul je in detentie worden geplaatst totdat de zaak hervat kan worden!
Ik wacht hier even antwoord op af voordat ik bepaal of ik me tegen de hechtenis verzetquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Poemie als ordebewaarster!
Heb je er ook zo'n leuk pakje bij?
Wie heeft het over grip op m'n vader.. ik heb t overal gemene gripquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waarom wil je zoveel grip op je vader hebben? Wil je daarover praten?
Tja, waar het hart vol van is loopt de mond van over!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuk. Niet op hun mondje gevallen enzo, moet jij kunnen waarderen.Alleen soms moet je weten wanneer je dat mondje moet houden...
Afijn, daar deed druipsteengrot me aan denken.
Zoiets ja, vooral als ze iets wits uit Venlo hebben opgesnoven!quote:[..]
Doorgewinterde gebruikers?
Mmm, hier komt hij net door, maar gelukkig is die storm afgelopen zodat ik gewoon lekker met de fiets kon vanmorgen!quote:[..]
Die schijnt hier al een tijdje!Al sinds vanmorgen vroeg strakblauwe lucht.
Extra verzetten in geval van leuk pakje?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wacht hier even antwoord op af voordat ik bepaal of ik me tegen de hechtenis verzet.
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie heeft het over grip op m'n vader.. ik heb t overal gemene grip
Dus hoef ook geen psychische analyses/praatgedoe
Gemene grip? je hebt hem toch geen pijn gedaan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie heeft het over grip op m'n vader.. ik heb t overal gemene grip
Dus hoef ook geen psychische analyses/praatgedoe
True.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:10 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, waar het hart vol van is loopt de mond van over!![]()
Ik ben bang dat dat boven de rivieren niet algemeen bekend is.quote:Zoiets ja, vooral als ze iets wits uit Venlo hebben opgesnoven!
Ik had een lekke band.quote:Mmm, hier komt hij net door, maar gelukkig is die storm afgelopen zodat ik gewoon lekker met de fiets kon vanmorgen!![]()
![]()
Ok, daar verzetten we ons dus niet tegen, dat zou pijn kunnen gaan doenquote:
quote:
Ik dacht dat jij dat hier was, maar ik wil je wel assisteren hoor!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Poemie als ordebewaarster!
Heb je er ook zo'n leuk pakje bij?
Ik zou maar zo in de verleiding kunnen komen, ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Extra verzetten in geval van leuk pakje?
Pas maar opquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, daar verzetten we ons dus niet tegen, dat zou pijn kunnen gaan doen.
Heb jij even geluk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou maar zo in de verleiding kunnen komen, ja.
Ik ben het hier ja, in SEX. Jij mag het best zijn in Sex Court.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat hier was, maar ik wil je wel assisteren hoor!![]()
![]()
en ja, ik heb wel een passend uniformpje in mijn kast liggen!
Haha, wie de billen brandt moet op de blaren zitten!quote:
Mmm, laten de initialen G.W geen belletje rinkelen?quote:[..]
Ik ben bang dat dat boven de rivieren niet algemeen bekend is.
Pfff, ik hoop dat je niet al te ver hebt hoeven lopen?quote:[..]
Ik had een lekke band.
Mmm, ik wil best een paar stoute mannetjes een pak rammel geven, wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben het hier ja, in SEX. Jij mag het best zijn in Sex Court.Vooral als je er een leuk pakje bij hebt.
Gelukkig heb ik dit niet helemaal mee gekregenquote:
Ik weet niet zeker of ze d'r billen gebrand heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, wie de billen brandt moet op de blaren zitten!
Oh. Snuif je die?quote:Mmm, laten de initialen G.W geen belletje rinkelen?
Nee, ik kon meerijden met m'n vriend.quote:Pfff, ik hoop dat je niet al te ver hebt hoeven lopen?
* heractiveert lurkstand *quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, ik wil best een paar stoute mannetjes een pak rammel geven, wanneer kan ik beginnen?
Je wilt geem pak rammel van Poemie in d'r sexy pakje?quote:
altijd dat gerammel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, ik wil best een paar stoute mannetjes een pak rammel geven, wanneer kan ik beginnen?
Nee, ze was gewoon een beetje aangebrand!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze d'r billen gebrand heeft.
Ik gelukkig niet nee, het schijnt trouwens nogal verslavend te zijn voor mensen met een laag IQ !quote:[..]
Oh. Snuif je die?
Die kwam je zomaar tegen op weg naar je werk?quote:[..]
Nee, ik kon meerijden met m'n vriend.![]()
![]()
Goed dat ik het weetquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, ze was gewoon een beetje aangebrand!
Ik expres niet de nadruk op billen leggen, zodat je wist dat dat deel goed was...quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, ze was gewoon een beetje aangebrand!
Voor mensen met een laag IQ is veel al snel flink verslavend.quote:Ik gelukkig niet nee, het schijnt trouwens nogal verslavend te zijn voor mensen met een laag IQ !
Nee, hij zou een kwartiertje later ongeveer dezelfde kant opgaan als ik, dus de melding 'ik rij met jou mee' was snel gedaan.quote:Die kwam je zomaar tegen op weg naar je werk?
Billenkoek is soms best lekker bij een kopje thee!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik expres niet de nadruk op billen leggen, zodat je wist dat dat deel goed was...
Dat is zo ja, vooral propaganda!!quote:[..]
Voor mensen met een laag IQ is veel al snel flink verslavend.
Gelukkig dan maar dat hij ja zei!quote:[..]
Nee, hij zou een kwartiertje later ongeveer dezelfde kant opgaan als ik, dus de melding 'ik rij met jou mee' was snel gedaan.![]()
Ik wilde nu iets heel fouts zeggen, maar ik denk dat we genoeg 'daddy' grappen hebben gemaakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Billenkoek is soms best lekker bij een kopje thee!![]()
Het klinkt allemaal zo mooi.quote:Dat is zo ja, vooral propaganda!!
Ik denk dat hij goed weet wat de consequentie van een 'nee' is.quote:Gelukkig dan maar dat hij ja zei!
Behoorlijk weinigquote:
Ja, inderdaad, we hebben haar nu wel genoeg gepest!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik wilde nu iets heel fouts zeggen, maar ik denk dat we genoeg 'daddy' grappen hebben gemaakt.
Het liefst zien ze allemaal kloons van zichzelf rondlopen denk ik!quote:[..]
Het klinkt allemaal zo mooi.Een Nederland zonder anderskleurigen, zonder anderstaligen, zonder andersgelovigen, etc. etc. Je kan het ze toch niet kwalijk nemen dat ze daar een beetje verslaafd aan raken?
Een blauw oog?quote:[..]
Ik denk dat hij goed weet wat de consequentie van een 'nee' is.
Eigenlijk welquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, je wilt me toch niet vertellen dat al mijn goeie bedoelingen voor niks waren?
quote:
Ik zou je hier eigenlijk voor moeten noten.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zou je hier eigenlijk voor moeten noten.
* té voor de hand liggende grap over "genoten" inslikt *quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dan heb je jezelf vast vaak genoot!
Nee. Ik ben nooit zo gemeen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dan heb je jezelf vast vaak genoot!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
* té voor de hand liggende grap over "genoten" inslikt *
Ze pest terug. Ga je nu wraak nemen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:58 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, we hebben haar nu wel genoeg gepest!
Volgens mij brengen ze dat op Fok ook wel 'ns in de praktijk.quote:Het liefst zien ze allemaal kloons van zichzelf rondlopen denk ik!![]()
Nee. "Nee".quote:Een blauw oog?![]()
![]()
Op de uitnodigingen tot lichamelijk geweld na voel ik me hier wel thuis, ja. Valt het op?quote:
Die zijn goed ja!quote:
quote:
Die hebben we hier al een tijdje niet meer gezien, wat zou er met hem aan de hand zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nooit zo gemeen.
Bovendien, de enige die mij note is Alexxxxx.
[..]Je bent hier wel op je plek hè?
Waarom mag Poemie je niet te grazen nemen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op de uitnodigingen tot lichamelijk geweld na voel ik me hier wel thuis, ja. Valt het op?.
Ik denk dat 'ie even een dipje heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Die hebben we hier al een tijdje niet meer gezien, wat zou er met hem aan de hand zijn?
Soms kan ik ze kraken als het om Bauernoten gaat!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Die zijn goed ja!Wat kan jij met muzieknoten?
Overigens zijn andere noten soms ook wel lekker.
Als je in een flat of op kamers woont is dat wel praktisch. Kan je ook 'stil' oefenen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Idd!!
Doet me denken.. twijfel over aanschaf van elec.viool wordt steeds groter
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waarom mag Poemie je niet te grazen nemen?
Wil je echt nog antwoord op die vraag, Sadie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:20 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Soms kan ik ze kraken als het om Bauernoten gaat!
Ja, mijn vriend heeft best lekkere noten, alleen kan ik die beter niet kraken want dan gaan de ruiten aan diggelen!
Ach ja, hij is natuurlijk depri omdat er weer geen elfstedentocht komt dit jaar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie even een dipje heeft.Het is januari, tenslotte. Winterdipjes liggen overal op de loer.
jahoor weer die zweep eroverheen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is graag of niet hoor! vlegel!
Dat mag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:20 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Soms kan ik ze kraken als het om Bauernoten gaat!
Heeft hij zo'n groot stembereik dan?quote:Ja, mijn vriend heeft best lekkere noten, alleen kan ik die beter niet kraken want dan gaan de ruiten aan diggelen!
Idd op kamers en mocht ik wat voor mezelf vinden, zal dat ook een appartementje worden. Dus vooral praktisch jah.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als je in een flat of op kamers woont is dat wel praktisch. Kan je ook 'stil' oefenen.Anders dan voor praktisch nut zou ik er geen aanschaffen, die dingen zijn duur en halen het niet bij een echte viool.
Ik wist niet dat jij speelde!
Hee, leuk! speel je viool en hoe lang al?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Idd!!
Doet me denken.. twijfel over aanschaf van elec.viool wordt steeds groter
Alleen als zijn pinda's pindakaas worden!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Heeft hij zo'n groot stembereik dan?
Zie boven je eigen postquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hee, leuk! speel je viool en hoe lang al?![]()
![]()
dat lijkt me moeilijk om te leren!
Tja, echte mannen fokken denk ik ook niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wat een watjes al die mannen hier.Bang voor Poemie, terwijl ze er een extragratis kinky pakje bij mogen aanschouwen.
Dan zitten we al meer dan een half jaar samen in een slowchat, maar veel weten we eigenlijk niet van elkaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd op kamers en mocht ik wat voor mezelf vinden, zal dat ook een appartementje worden. Dus vooral praktisch jah.
Jij weet nog zoveel niet over mij
2 jaar is nog niet zo lang.quote:Maar heb toen ik jonger was (basisschool tot/met middelbare wel muzieklessen gevolgd enzo
Heb 2 jaar viool gespeeld, is dus wel al tijdje terug en kan het dus eig nog echt niet. Maarja verlang er wel weer naar
Ik dacht dat alleen een rasechte gillende keukenmeid hoog genoeg kwam om de ruiten te doen breken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Alleen als zijn pinda's pindakaas worden!
True. Jouw vriend zit hier ook niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:25 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, echte mannen fokken denk ik ook niet!
ik ben niet bang maar ik kan bij voorbaat al zeggen dat ik niet zal genieten van zweepslagenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wat een watjes al die mannen hier.Bang voor Poemie, terwijl ze er een extragratis kinky pakje bij mogen aanschouwen.
Ik kom wel iets verder, maar bij mij moet je niet beginnen over posities e.d.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Leuk, ik krijg er niet eens geluid uit, hooguit wat gekras!
Wij zijn gewoon niet zo onbeleefd om aan Poema's woord te twijfelen. Als zij een pak rammel belooft (met een extragratis kinky pakjequote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Moet je nagaan hoeveel onzinnigs er allemaal uitkomtquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan zitten we al meer dan een half jaar samen in een slowchat, maar veel weten we eigenlijk niet van elkaar.![]()
Nee is zeker niet lang. Als ik het geld ervoor had dan zekerquote:2 jaar is nog niet zo lang.Ga je dan ook opnieuw lessen nemen?
Heb je nog nooit van eunuchs gehoord?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen een rasechte gillende keukenmeid hoog genoeg kwam om de ruiten te doen breken.
[..]
Nee, dat is een bikkellende bikkel, die heeft andere dingen te doen!quote:True. Jouw vriend zit hier ook niet?
Geluid krijg je er altijd wel, dat is met blaasinstrumenten dan weer anders..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Leuk, ik krijg er niet eens geluid uit, hooguit wat gekras!
Enorm veel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel onzinnigs er allemaal uitkomt
Of van alles een beetje!quote:Nee is zeker niet lang. Als ik het geld ervoor had dan zeker![]()
Maar dan moet ik ook de keuze maken of ik viool will lessen, of weer terug naar accordeon7 jaar gedaan.. of misschien pianolessen of miss toch overstappen naar cello ofzo. Moeilijk, moeilijk
ik wou net zeggen, jij kent gerust wel aardig wat posities!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik kom wel iets verder, maar bij mij moet je niet beginnen over posities e.d.
Op een viool dan, verder heb ik daar niet zoveel schroom voor.
Je doet het met een eunuch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Heb je nog nooit van eunuchs gehoord?
Ik begin te twijfelen.quote:Nee, dat is een bikkellende bikkel, die heeft andere dingen te doen!
Ik zal voorzichtig met je zijn, promised!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon niet zo onbeleefd om aan Poema's woord te twijfelen. Als zij een pak rammel belooft (met een extragratis kinky pakjeals aas) dan ben ik er van overtuigd dat ze dat ook waarmaakt. Gegeven de kans
.
Gelukkig niet nee, dat zou ten eerste mijn trommelvliezen kosten en ten tweede zou ik me doodvervelen in bed!quote:
Waaraan? jezelf?quote:[..]
Ik begin te twijfelen.
Zoals het hoort in een SlowChat.. je ontkomt er niet aanquote:
Daar heb je gelijk in. Het is zo precies, dat je het al snel vergeet of de kunst verliest.quote:Of van alles een beetje!![]()
Viool is mooi, maar moet je wel echt veel tijd en moeite in investeren. Nu lessen nemen en er later niks meer mee doen is zonde. Zelfde geldt voor cello. Supermooi instrument, maar niet iets om eventjes te doen en daarna te vergeten. Accordeon vind ik tof, maar neem ik nooit echt serieus.Piano is inzetbaar op een hele hoop momenten en hoef je niet echt op hoog niveau te onderhouden als je gewoon een beetje wilt pingelen.
Gitaar heeft hetzelfde, ongeveer, maar die stond niet in je lijstje.
Ik ontken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, jij kent gerust wel aardig wat posities!
Geen talent voor blasen? Je mist watquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geluid krijg je er altijd wel, dat is met blaasinstrumenten dan weer anders..
SaxofoonLijkt me wel heel mooi om te kunne, maar heb ik de longinhoudt echt niet voor. Kijk, bij dat soort dingen kun je er miss geen geluid uit krijgen
True.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals het hoort in een SlowChat.. je ontkomt er niet aan
Als je het goed doet is Für Elise heel wat minder makkelijk dan men denkt.quote:Daar heb je gelijk in. Het is zo precies, dat je het al snel vergeet of de kunst verliest.
Ach zoveel serieus is er ook niet aan een accordeon te vinden. Ben er ook maar ingerold, maar scheen wel goed te zijn voor m'n leeftijd
Misschien geen hoog niveau voor piano, maar ik wel iets meer kunnen dan Fur eli'seEn leraren zijn heel handig voor leuke boeken
Goh, klinkt bekend.quote:Gitaar owja die nog vergeten, heb wel een accoustische en electrische. Maar speel nooit, want kan het ook niet echt. En met zelfstudie blijf ik ook maar op 1 punt hangen
Oh, in dat gevalquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:34 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik zal voorzichtig met je zijn, promised!*houdt vingers gekruist achter rug*
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, in dat geval.
wacht eens even...
Nouja, jij zei het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, dat zou ten eerste mijn trommelvliezen kosten en ten tweede zou ik me doodvervelen in bed!![]()
Nee, aan je vriend.quote:Waaraan? jezelf?
Saxofoon kan ik wel een beetje spelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geluid krijg je er altijd wel, dat is met blaasinstrumenten dan weer anders..
SaxofoonLijkt me wel heel mooi om te kunne, maar heb ik de longinhoudt echt niet voor. Kijk, bij dat soort dingen kun je er miss geen geluid uit krijgen
Misschien rekent ze spiergeheugen niet als geheugen?quote:
Ik zei niet dat mijn vriend een eunuch was hoor, dat maakte jij er van!quote:
Dat hoeft niet hoor, anders had ik het al lang uitgemaakt!quote:[..]
Nee, aan je vriend.
Als je hem eenmaal kent, is hij niet zo moeilijk meer. (goh.. dat is zo met allesquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Als je het goed doet is Für Elise heel wat minder makkelijk dan men denkt.Het is best een mooi stuk, als je het helemaal speelt en ook alle noten speelt die er geschreven zijn.
![]()
Het probleem van velenquote:Goh, klinkt bekend.
Neem ik wel de bas of drumpartij op me.. kan het altijd lerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef DrsPoema het volgende:
Hee, dat is leuk, ik speel ook (een beetje) elektrische gitaar!![]()
![]()
we moesten maar eens een bandje oprichten!
Gaaf!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neem ik wel de bas of drumpartij op me.. kan het altijd leren
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
![]()
Ik voel aan mijn water dat we het helemaal gaan maken!
Er is hier vast ook wel een zanger(es) te vinden en nog een evt 2e elec.gitaar en dan nog een bas/drummerquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
![]()
Ik voel aan mijn water dat we het helemaal gaan maken!
Je dacht toch niet dat mijn avatar helemaal voor niets gekozen was, wel?quote:
Sadie kan geloof ik wel een aardig nootje zingen, en evt klarinet spelen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is hier vast ook wel een zanger(es) te vinden en nog een evt 2e elec.gitaar en dan nog een bas/drummer
Evt nog blaasinstrumenten voor meer sfeer en dat vleugje 'anders'![]()
Ben je een beetje handig op de zes snaren?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat mijn avatar helemaal voor niets gekozen was, wel?.
Iemand die een avatar heeft van een zanger hoeft toch niet te kunnen zingenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat mijn avatar helemaal voor niets gekozen was, wel?.
Ik kan mijn blondines* aardig laten zingen, jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig op de zes snaren?
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand die een avatar heeft van een zanger hoeft toch niet te kunnen zingen
Zou wel gaaf zijn.. even een avatar van een zanger(es), en je kan zingen!!quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand die een avatar heeft van een zanger hoeft toch niet te kunnen zingen
Jij kan je wel scheren?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik heb toch ook geen avatar van ron jeremy hiero!
Dan was je een dikke lelijke harige kerelquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik heb toch ook geen avatar van ron jeremy hiero!
Iedereen kan zingen, maar of het ook klinkt is natuurlijk een tweede!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn.. even een avatar van een zanger(es), en je kan zingen!!
misschien ben ik dat wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan was je een dikke lelijke harige kerel
Ben je zoveel veranderd dan?quote:
Zingen was idd in de context van dat het goed klinktquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:16 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Iedereen kan zingen, maar of het ook klinkt is natuurlijk een tweede!
quote:
Wat jij wilquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben gewoon een dikke harige vent als ik dat zeg ja!![]()
Hoe zou dat nou komenquote:
Hoezo, ze zijn je toch niet aan het pesten mag ik hopen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
we kunnen al bijna nivo zeggen!
ik heb het gehad met vandaag blegh
Ik hoopte eig dat jij het zou wetenquote:
ik pestquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoezo, ze zijn je toch niet aan het pesten mag ik hopen?
Dan ga je toch weer terug je bedje in?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik pest![]()
ik ben aant "studeren" en nu wil ik examen doen maar dat wordt tegengewerkt. zit al 2 dagen te wachten op een examendatum!![]()
dus zit ik eigenlijk best wel niks te doen al de hele dag... nou dan lig ik liever weer in me bedje
misschien moest ik er bij vermelden dat ik dat studeren op kantoor doe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer terug je bedje in?
Dat is vaak wel van essentieel belangquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
misschien moest ik er bij vermelden dat ik dat studeren op kantoor doe.
Dan noem je het een powernapquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
misschien moest ik er bij vermelden dat ik dat studeren op kantoor doe.
en me lunch is er nog niet dat is ook vervelend!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is vaak wel van essentieel belang
Mmm, dat zou je toch een vorm van studentje pesten kunnen noemen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik pest![]()
ik ben aant "studeren" en nu wil ik examen doen maar dat wordt tegengewerkt. zit al 2 dagen te wachten op een examendatum!![]()
dus zit ik eigenlijk best wel niks te doen al de hele dag... nou dan lig ik liever weer in me bedje
Tja, het zal de meligheid van het vorderen van de dag wel zijn, het beruchte middagdipje!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoopte eig dat jij het zou weten
mijn accountmanager is een lieve schat die doet mij niet plagen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:40 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, dat zou je toch een vorm van studentje pesten kunnen noemen!
Meligheid van het vorderen van de dag staat toch niet gelijk aan het mdidagdipje..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, het zal de meligheid van het vorderen van de dag wel zijn, het beruchte middagdipje!
Dan moet je het gewoon gaan halen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
en me lunch is er nog niet dat is ook vervelend!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon gaan halen!Over een kwartiertje kan ik weer lekker een broodje gaan eten en eventjes de beentjes strekken!
![]()
![]()
Mmm, dat jij dat vindt verklaart veel over het gedaalde niveau!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Meligheid van het vorderen van de dag staat toch niet gelijk aan het mdidagdipje..
Dat zijn toch juist tegenovergestelde van elkaar eerder
vind ik ook. zit nu in de dip. rond een uur of 3 komt de meligheid!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Meligheid van het vorderen van de dag staat toch niet gelijk aan het mdidagdipje..
Dat zijn toch juist tegenovergestelde van elkaar eerder
Ik hoop maar voor je dat je niks warms hebt besteld dan!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik ga naar die zaak rijden terwijl hoogstwaarschijnlijk hun bezorger onderweg is hierheen!
en hem dan mis lopen.. nou nee!
Eet smakelijk alvast.. over een half uurtje ben ik bij een ander bedrijf kijkje nemen.. hopelijk wel leuk en interessantquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon gaan halen!Over een kwartiertje kan ik weer lekker een broodje gaan eten en eventjes de beentjes strekken!
![]()
![]()
Ik hoop het.. kan het wel gebruikenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
vind ik ook. zit nu in de dip. rond een uur of 3 komt de meligheid!
had ik wel. broodje gebakken ei en broodje grilworst. beide warmquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat je niks warms hebt besteld dan!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb in 1 van de vorige topics gemeld dat een vriendin van mij HIV had laten testen. Nu was de test niet positief en niet negatief.
En dat kan niet, dus nog een keer laten testen. De test lag er al 1.5 week alleen de dokter belde maar niet. Nu moest ze vanochtend op gesprek komen, en ze heeft het gelukkig niet..
Ze moest komen om te praten over veilige sex.
Terecht van de dokter, laat haar maar lekker schrikken.
Inderdaad. Prachtige combinatie van onprofessioneel (laten wachten) en ongewenst (opvoeden doe je maar met je kinderen)quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
terecht dat ze anderhalve week moest wachten terwijl de dokter die uitslag allang had?
nou nee!
als mijn dokter dan dat gesprek met me wilde gaan voeren had ik hem vriendelijk uitgelachen en was ik weer weg gegaan.
die dokter heeft de taak om zorg te bieden. het is niet zijn taak om vadertje te spelen.
Daar heb je ook wel gelijk aan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
terecht dat ze anderhalve week moest wachten terwijl de dokter die uitslag allang had?
nou nee!
als mijn dokter dan dat gesprek met me wilde gaan voeren had ik hem vriendelijk uitgelachen en was ik weer weg gegaan.
die dokter heeft de taak om zorg te bieden. het is niet zijn taak om vadertje te spelen.
als ze tijdens het wachten 1 keer heeft gedacht dat de uitslag misschien wel positief was dan heeft ze denk ik haar lesje wel geleerdquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk aan.
Ik wil niet zeggen dat het een goede zet is, misschien dat het er verkeerd staat. Maar ik wou zeggen dat het goed voor haar was.
ze heeft haar lesje wel geleerd. Ze gaat nu ook gewoon veilige sex hebben met haar vriend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze tijdens het wachten 1 keer heeft gedacht dat de uitslag misschien wel positief was dan heeft ze denk ik haar lesje wel geleerd
ik vind het dom dat ze onveilig heeft gesext. maar in de twijfel zitten of je wel of niet HIV hebt dat gun je niemand toch?
ik zou zeggen, ik ben blij voor haar en hoop dat ze haar lesje heeft geleerd!
als ze positief was had hij meteen gebeld, haal dat ding uit je doos!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ze heeft haar lesje wel geleerd. Ze gaat nu ook gewoon veilige sex hebben met haar vriend.
En ik bedoel: Als je snugger bent kan je zelf ook wel bedenken dat een dokter niet 1.5 week wacht en dan pas wat van zich laat horen.
Wereldwijd willen mensen wat aan deze ziekte doen en dan wacht hij even 1.5 week zeker.
Het quoten in mijn vorige post ging helemaal verkeerd, daarna zag ik hem nog een keer staan wat niet de bedoeling was vandaar diequote:
Ja, ga maar weerquote:
ja, ben net thuis!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef DrsPoema het volgende:
Goeienavond!Zijn er nog mensen wakker?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, ben net thuis!
Mijn vader was jarig, ouwe lul word al 50
Bedankt!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Mmm, dus jullie hebben zo'n suffe pop in de tuin staan?
Haha, die bouviers weten dus wel waar Abraham de mosterd haalt!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bedankt!
Haha, nee dat niet. Collega's van zijn vriendin zouden dat doen. Maar mijn pa heeft 2 bouviers.. Hele grote honden!
Dus die blaften etc..
ach, de visite was net weg toen ik eraan kwam. Ze gaan Vrijdagavond met zn allen bowlenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, die bouviers weten dus wel waar Abraham de mosterd haalt!Was het gezellig?
Tja, die generatiekloof.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ach, de visite was net weg toen ik eraan kwam. Ze gaan Vrijdagavond met zn allen bowlenGelukkig ben ik dan niet van de partij. Wat een onzin komt er soms uit die mensen zeg..
Maar het was wel gezellig. Ik heb hem een zaagtafel gegeven.
Ik moet zeggen dat hij het leuk vind om klusjes te doen rond huis. Moet altijd helpen.. Hij heeft nu ook plankjes gemaakt voor in mijn kast.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, die generatiekloof.....Daar zijn vaders meestal wel blij mee, is het een fanatieke klusser?
Dat komt dan mooi uit, dus je hebt dat cadeau ook een beetje met beleid uitgezocht?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij het leuk vind om klusjes te doen rond huis. Moet altijd helpen.. Hij heeft nu ook plankjes gemaakt voor in mijn kast.
Het was meer de idee van zijn vriendin, en ik ben de moeilijkste niet. Zijn ouwe zaagtafel is al een hele tijd kapot. En aangezien er ook nog dingen bij hun thuis moest gebeuren zag ze dat ook wel weer zitten. Mijn pa vindt klussen dus tof. En hij heeft een nieuw TFT scherm van 22 " van zijn broer gekregen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit, dus je hebt dat cadeau ook een beetje met beleid uitgezocht?![]()
Ach, iedereen is er dus happy mee, het is altijd goed om het nuttige met het aangename te combineren!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het was meer de idee van zijn vriendin, en ik ben de moeilijkste niet. Zijn ouwe zaagtafel is al een hele tijd kapot. En aangezien er ook nog dingen bij hun thuis moest gebeuren zag ze dat ook wel weer zitten. Mijn pa vindt klussen dus tof. En hij heeft een nieuw TFT scherm van 22 " van zijn broer gekregen.
Hij had 19 inch met nog een grote kont erachter. Er ging een wereld voor hem open.
Jup! iedereen is blij. Ik heb zelf ook 20 inch. En als die kapot gaat heb ik mijn 42 inch TV nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, iedereen is er dus happy mee, het is altijd goed om het nuttige met het aangename te combineren!![]()
![]()
Dat is mooi, ik heb zelf een 20" scherm en dat was laatst kapot gegaan, toen moest ik het een tijdje met een heel oud 15" schermpje doen!ik moest er bijna een vergrootglas bij houden!
![]()
Ik heb toen maar een nieuwe gekocht want ik kon dat niet wekenlang volhouden, maar ja, nu heb ik een goede reserve!![]()
![]()
Als je TV niet te oud is kan dat ook ja, met mijn TV wordt dat moeilijk want die is al 10 jaar oud!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jup! iedereen is blij. Ik heb zelf ook 20 inch. En als die kapot gaat heb ik mijn 42 inch TV nog
TV is net 1 maand oud. Ik heb ook een lieve/rijke pappa inplaats van een jarigequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Als je TV niet te oud is kan dat ook ja, met mijn TV wordt dat moeilijk want die is al 10 jaar oud!
Ah, dat is helemaal handig, ik heb helaas geen pappa meer!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
TV is net 1 maand oud. Ik heb ook een lieve/rijke pappa inplaats van een jarige
Shit happens (quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ah, dat is helemaal handig, ik heb helaas geen pappa meer!
Tja, het is ook al lang geleden hoor, ik was pas 8!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Shit happens ().. Het hoort er nu 1maal bij. De vader van mijn vader is op zijn eigen verjaardag overleden ( 18 e ) dat is ook wel heftig.
Ik ben zelf niet bang voor de dood, ik weet dat het komt. Maar ik wil nog wel even leven zoals het nu gaat.
dat is 1 van de 2 dingen die zeker zijn in het leven. De dood, en belastingenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:58 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, het is ook al lang geleden hoor, ik was pas 8!Brr, dat is tragisch ja!
![]()
![]()
Nee, ik ook eigenlijk niet, het heeft ook weinig zin denk ik, want niemand ontkomt er aan!
Alweer een nieuwe auto?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
mja wisselend... erg druk.. vandaag een dag vrij genomen, maar alsnog nergen aan toe gekomen... wel een nieuwe auto gehaald... en nu maar op bed
Overbelasting is dodelijk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat is 1 van de 2 dingen die zeker zijn in het leven. De dood, en belastingen
Ik heb van mn leven nooit van die auto gedroomdquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe auto?Ik heb zo'n vermoeden dat de auto in dat linkje toch een jongensdroom van je is die nog uit moet komen!
![]()
![]()
Weltrusten!![]()
Zo, dan zul je aardig wat geld aan verzekeringen en belastingen kwijt zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb van mn leven nooit van die auto gedroomd! En de papieren van die auto liggen hier voor mn neus, met mijn naam er op
De andere twee auto's die jeop de fotos ziet zijn ook van mij btw, en ik heb er nog een, stata bij mn ouders
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry.. krijg je als je het over abraham hebt
geneukt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:21 schreef rival het volgende:
mogguh!
het is geen goede dag
maar het is dan ook absoluut geen slechte dag!
quote:
quote:
zeg maar gerust 3 setjes als het een druk weekendje wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef excited het volgende:
Binnenkort dus weer een nieuw setje bandjes
quote:
ach ik masseer met liefde dus ik klaag niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
Tja.. je moet er wat voor over hebben he
quote:
Wees blij.. strax had je ineens een kerel aan je pik zuigenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
ach ik masseer met liefde dus ik klaag niet.
maar de manier waarop... echt een vrouwen actie.
En jullie zijn daarvoor nooit opgepakt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
ik vind hem echt geniaal![]()
Vaak genoeg met m'n ex op de fiets hem uit zitten bleren
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wees blij.. strax had je ineens een kerel aan je pik zuigen
Natuurlijk niet!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
En jullie zijn daarvoor nooit opgepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |