ja, ben net thuis!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef DrsPoema het volgende:
Goeienavond!Zijn er nog mensen wakker?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, ben net thuis!
Mijn vader was jarig, ouwe lul word al 50
Bedankt!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Mmm, dus jullie hebben zo'n suffe pop in de tuin staan?
Haha, die bouviers weten dus wel waar Abraham de mosterd haalt!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bedankt!
Haha, nee dat niet. Collega's van zijn vriendin zouden dat doen. Maar mijn pa heeft 2 bouviers.. Hele grote honden!
Dus die blaften etc..
ach, de visite was net weg toen ik eraan kwam. Ze gaan Vrijdagavond met zn allen bowlenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, die bouviers weten dus wel waar Abraham de mosterd haalt!Was het gezellig?
Tja, die generatiekloof.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ach, de visite was net weg toen ik eraan kwam. Ze gaan Vrijdagavond met zn allen bowlenGelukkig ben ik dan niet van de partij. Wat een onzin komt er soms uit die mensen zeg..
Maar het was wel gezellig. Ik heb hem een zaagtafel gegeven.
Ik moet zeggen dat hij het leuk vind om klusjes te doen rond huis. Moet altijd helpen.. Hij heeft nu ook plankjes gemaakt voor in mijn kast.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, die generatiekloof.....Daar zijn vaders meestal wel blij mee, is het een fanatieke klusser?
Dat komt dan mooi uit, dus je hebt dat cadeau ook een beetje met beleid uitgezocht?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij het leuk vind om klusjes te doen rond huis. Moet altijd helpen.. Hij heeft nu ook plankjes gemaakt voor in mijn kast.
Het was meer de idee van zijn vriendin, en ik ben de moeilijkste niet. Zijn ouwe zaagtafel is al een hele tijd kapot. En aangezien er ook nog dingen bij hun thuis moest gebeuren zag ze dat ook wel weer zitten. Mijn pa vindt klussen dus tof. En hij heeft een nieuw TFT scherm van 22 " van zijn broer gekregen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit, dus je hebt dat cadeau ook een beetje met beleid uitgezocht?![]()
Ach, iedereen is er dus happy mee, het is altijd goed om het nuttige met het aangename te combineren!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het was meer de idee van zijn vriendin, en ik ben de moeilijkste niet. Zijn ouwe zaagtafel is al een hele tijd kapot. En aangezien er ook nog dingen bij hun thuis moest gebeuren zag ze dat ook wel weer zitten. Mijn pa vindt klussen dus tof. En hij heeft een nieuw TFT scherm van 22 " van zijn broer gekregen.
Hij had 19 inch met nog een grote kont erachter. Er ging een wereld voor hem open.
Jup! iedereen is blij. Ik heb zelf ook 20 inch. En als die kapot gaat heb ik mijn 42 inch TV nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, iedereen is er dus happy mee, het is altijd goed om het nuttige met het aangename te combineren!![]()
![]()
Dat is mooi, ik heb zelf een 20" scherm en dat was laatst kapot gegaan, toen moest ik het een tijdje met een heel oud 15" schermpje doen!ik moest er bijna een vergrootglas bij houden!
![]()
Ik heb toen maar een nieuwe gekocht want ik kon dat niet wekenlang volhouden, maar ja, nu heb ik een goede reserve!![]()
![]()
Als je TV niet te oud is kan dat ook ja, met mijn TV wordt dat moeilijk want die is al 10 jaar oud!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jup! iedereen is blij. Ik heb zelf ook 20 inch. En als die kapot gaat heb ik mijn 42 inch TV nog
TV is net 1 maand oud. Ik heb ook een lieve/rijke pappa inplaats van een jarigequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Als je TV niet te oud is kan dat ook ja, met mijn TV wordt dat moeilijk want die is al 10 jaar oud!
Ah, dat is helemaal handig, ik heb helaas geen pappa meer!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
TV is net 1 maand oud. Ik heb ook een lieve/rijke pappa inplaats van een jarige
Shit happens (quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ah, dat is helemaal handig, ik heb helaas geen pappa meer!
Tja, het is ook al lang geleden hoor, ik was pas 8!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Shit happens ().. Het hoort er nu 1maal bij. De vader van mijn vader is op zijn eigen verjaardag overleden ( 18 e ) dat is ook wel heftig.
Ik ben zelf niet bang voor de dood, ik weet dat het komt. Maar ik wil nog wel even leven zoals het nu gaat.
dat is 1 van de 2 dingen die zeker zijn in het leven. De dood, en belastingenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:58 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, het is ook al lang geleden hoor, ik was pas 8!Brr, dat is tragisch ja!
![]()
![]()
Nee, ik ook eigenlijk niet, het heeft ook weinig zin denk ik, want niemand ontkomt er aan!
Alweer een nieuwe auto?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
mja wisselend... erg druk.. vandaag een dag vrij genomen, maar alsnog nergen aan toe gekomen... wel een nieuwe auto gehaald... en nu maar op bed
Overbelasting is dodelijk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat is 1 van de 2 dingen die zeker zijn in het leven. De dood, en belastingen
Ik heb van mn leven nooit van die auto gedroomdquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe auto?Ik heb zo'n vermoeden dat de auto in dat linkje toch een jongensdroom van je is die nog uit moet komen!
![]()
![]()
Weltrusten!![]()
Zo, dan zul je aardig wat geld aan verzekeringen en belastingen kwijt zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb van mn leven nooit van die auto gedroomd! En de papieren van die auto liggen hier voor mn neus, met mijn naam er op
De andere twee auto's die jeop de fotos ziet zijn ook van mij btw, en ik heb er nog een, stata bij mn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |