Wie heeft het over grip op m'n vader.. ik heb t overal gemene gripquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waarom wil je zoveel grip op je vader hebben? Wil je daarover praten?
Tja, waar het hart vol van is loopt de mond van over!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuk. Niet op hun mondje gevallen enzo, moet jij kunnen waarderen.Alleen soms moet je weten wanneer je dat mondje moet houden...
Afijn, daar deed druipsteengrot me aan denken.
Zoiets ja, vooral als ze iets wits uit Venlo hebben opgesnoven!quote:[..]
Doorgewinterde gebruikers?
Mmm, hier komt hij net door, maar gelukkig is die storm afgelopen zodat ik gewoon lekker met de fiets kon vanmorgen!quote:[..]
Die schijnt hier al een tijdje!Al sinds vanmorgen vroeg strakblauwe lucht.
Extra verzetten in geval van leuk pakje?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wacht hier even antwoord op af voordat ik bepaal of ik me tegen de hechtenis verzet.
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie heeft het over grip op m'n vader.. ik heb t overal gemene grip
Dus hoef ook geen psychische analyses/praatgedoe
Gemene grip? je hebt hem toch geen pijn gedaan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie heeft het over grip op m'n vader.. ik heb t overal gemene grip
Dus hoef ook geen psychische analyses/praatgedoe
True.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:10 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, waar het hart vol van is loopt de mond van over!![]()
Ik ben bang dat dat boven de rivieren niet algemeen bekend is.quote:Zoiets ja, vooral als ze iets wits uit Venlo hebben opgesnoven!
Ik had een lekke band.quote:Mmm, hier komt hij net door, maar gelukkig is die storm afgelopen zodat ik gewoon lekker met de fiets kon vanmorgen!![]()
![]()
Ok, daar verzetten we ons dus niet tegen, dat zou pijn kunnen gaan doenquote:
quote:
Ik dacht dat jij dat hier was, maar ik wil je wel assisteren hoor!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Poemie als ordebewaarster!
Heb je er ook zo'n leuk pakje bij?
Ik zou maar zo in de verleiding kunnen komen, ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Extra verzetten in geval van leuk pakje?
Pas maar opquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, daar verzetten we ons dus niet tegen, dat zou pijn kunnen gaan doen.
Heb jij even geluk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou maar zo in de verleiding kunnen komen, ja.
Ik ben het hier ja, in SEX. Jij mag het best zijn in Sex Court.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat hier was, maar ik wil je wel assisteren hoor!![]()
![]()
en ja, ik heb wel een passend uniformpje in mijn kast liggen!
Haha, wie de billen brandt moet op de blaren zitten!quote:
Mmm, laten de initialen G.W geen belletje rinkelen?quote:[..]
Ik ben bang dat dat boven de rivieren niet algemeen bekend is.
Pfff, ik hoop dat je niet al te ver hebt hoeven lopen?quote:[..]
Ik had een lekke band.
Mmm, ik wil best een paar stoute mannetjes een pak rammel geven, wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben het hier ja, in SEX. Jij mag het best zijn in Sex Court.Vooral als je er een leuk pakje bij hebt.
Gelukkig heb ik dit niet helemaal mee gekregenquote:
Ik weet niet zeker of ze d'r billen gebrand heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, wie de billen brandt moet op de blaren zitten!
Oh. Snuif je die?quote:Mmm, laten de initialen G.W geen belletje rinkelen?
Nee, ik kon meerijden met m'n vriend.quote:Pfff, ik hoop dat je niet al te ver hebt hoeven lopen?
* heractiveert lurkstand *quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, ik wil best een paar stoute mannetjes een pak rammel geven, wanneer kan ik beginnen?
Je wilt geem pak rammel van Poemie in d'r sexy pakje?quote:
altijd dat gerammel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, ik wil best een paar stoute mannetjes een pak rammel geven, wanneer kan ik beginnen?
Nee, ze was gewoon een beetje aangebrand!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze d'r billen gebrand heeft.
Ik gelukkig niet nee, het schijnt trouwens nogal verslavend te zijn voor mensen met een laag IQ !quote:[..]
Oh. Snuif je die?
Die kwam je zomaar tegen op weg naar je werk?quote:[..]
Nee, ik kon meerijden met m'n vriend.![]()
![]()
Goed dat ik het weetquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, ze was gewoon een beetje aangebrand!
Ik expres niet de nadruk op billen leggen, zodat je wist dat dat deel goed was...quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, ze was gewoon een beetje aangebrand!
Voor mensen met een laag IQ is veel al snel flink verslavend.quote:Ik gelukkig niet nee, het schijnt trouwens nogal verslavend te zijn voor mensen met een laag IQ !
Nee, hij zou een kwartiertje later ongeveer dezelfde kant opgaan als ik, dus de melding 'ik rij met jou mee' was snel gedaan.quote:Die kwam je zomaar tegen op weg naar je werk?
Billenkoek is soms best lekker bij een kopje thee!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik expres niet de nadruk op billen leggen, zodat je wist dat dat deel goed was...
Dat is zo ja, vooral propaganda!!quote:[..]
Voor mensen met een laag IQ is veel al snel flink verslavend.
Gelukkig dan maar dat hij ja zei!quote:[..]
Nee, hij zou een kwartiertje later ongeveer dezelfde kant opgaan als ik, dus de melding 'ik rij met jou mee' was snel gedaan.![]()
Ik wilde nu iets heel fouts zeggen, maar ik denk dat we genoeg 'daddy' grappen hebben gemaakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Billenkoek is soms best lekker bij een kopje thee!![]()
Het klinkt allemaal zo mooi.quote:Dat is zo ja, vooral propaganda!!
Ik denk dat hij goed weet wat de consequentie van een 'nee' is.quote:Gelukkig dan maar dat hij ja zei!
Behoorlijk weinigquote:
Ja, inderdaad, we hebben haar nu wel genoeg gepest!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik wilde nu iets heel fouts zeggen, maar ik denk dat we genoeg 'daddy' grappen hebben gemaakt.
Het liefst zien ze allemaal kloons van zichzelf rondlopen denk ik!quote:[..]
Het klinkt allemaal zo mooi.Een Nederland zonder anderskleurigen, zonder anderstaligen, zonder andersgelovigen, etc. etc. Je kan het ze toch niet kwalijk nemen dat ze daar een beetje verslaafd aan raken?
Een blauw oog?quote:[..]
Ik denk dat hij goed weet wat de consequentie van een 'nee' is.
Eigenlijk welquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, je wilt me toch niet vertellen dat al mijn goeie bedoelingen voor niks waren?
quote:
Ik zou je hier eigenlijk voor moeten noten.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zou je hier eigenlijk voor moeten noten.
* té voor de hand liggende grap over "genoten" inslikt *quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dan heb je jezelf vast vaak genoot!
Nee. Ik ben nooit zo gemeen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dan heb je jezelf vast vaak genoot!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
* té voor de hand liggende grap over "genoten" inslikt *
Ze pest terug. Ga je nu wraak nemen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:58 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, we hebben haar nu wel genoeg gepest!
Volgens mij brengen ze dat op Fok ook wel 'ns in de praktijk.quote:Het liefst zien ze allemaal kloons van zichzelf rondlopen denk ik!![]()
Nee. "Nee".quote:Een blauw oog?![]()
![]()
Op de uitnodigingen tot lichamelijk geweld na voel ik me hier wel thuis, ja. Valt het op?quote:
Die zijn goed ja!quote:
quote:
Die hebben we hier al een tijdje niet meer gezien, wat zou er met hem aan de hand zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nooit zo gemeen.
Bovendien, de enige die mij note is Alexxxxx.
[..]Je bent hier wel op je plek hè?
Waarom mag Poemie je niet te grazen nemen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op de uitnodigingen tot lichamelijk geweld na voel ik me hier wel thuis, ja. Valt het op?.
Ik denk dat 'ie even een dipje heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Die hebben we hier al een tijdje niet meer gezien, wat zou er met hem aan de hand zijn?
Soms kan ik ze kraken als het om Bauernoten gaat!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Die zijn goed ja!Wat kan jij met muzieknoten?
Overigens zijn andere noten soms ook wel lekker.
Als je in een flat of op kamers woont is dat wel praktisch. Kan je ook 'stil' oefenen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Idd!!
Doet me denken.. twijfel over aanschaf van elec.viool wordt steeds groter
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waarom mag Poemie je niet te grazen nemen?
Wil je echt nog antwoord op die vraag, Sadie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:20 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Soms kan ik ze kraken als het om Bauernoten gaat!
Ja, mijn vriend heeft best lekkere noten, alleen kan ik die beter niet kraken want dan gaan de ruiten aan diggelen!
Ach ja, hij is natuurlijk depri omdat er weer geen elfstedentocht komt dit jaar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie even een dipje heeft.Het is januari, tenslotte. Winterdipjes liggen overal op de loer.
jahoor weer die zweep eroverheen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is graag of niet hoor! vlegel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |