Een jaar zonder slaap?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ach, ik ben al tevreden als ik het tot het eind van het jaar uithoud.
quote:[..]
Had je wel eerst een handdoekje op je bureaustoel gelegd?quote:[..]
Ja, ik werd er een beetje nat van.
75 minuten is nog korter!quote:[..]
Ja.Het spreekt sneller uit en het typt sneller. Ik weet niet welke criteria je nog meer nodig hebt.
Ach, als je in retraite gaat heb je toch geen inkomsten nodig?quote:[..]
Ja, sabbatical, geen inkomsten. Heel praktisch.
quote:[..]
Als een roosje!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereenlekker geslapen??
Ik opzich wel, al droomde ik gedetailleerd over de sex die m'n pa had
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereenlekker geslapen??
Hoi Sadie!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb wel ok geslapen. Veel te kort alleen weer.
Goeiemorgen en zulks...
Brrrr. Er zijn van die momenten dat ik er helemaal niet rouwig om ben dat ik me mijn dromen meestal niet kan herinneren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie zelfs nu z'n lul nog voor mequote:Op woensdag 16 januari 2008 09:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Brrrr. Er zijn van die momenten dat ik er helemaal niet rouwig om ben dat ik me mijn dromen meestal niet kan herinneren.
Gelukkig slaap ik nooit niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Sadie!![]()
Ach, beter kort slapen dan helemaal niet!
Jij hebt één of ander raar vadercomplex?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie zelfs nu z'n lul nog voor me![]()
![]()
... dus wees idd blij
Op het werk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Dat er volgens jou buiten de baas zijn werktijd geen lol is aan sex
Nah, niks wat ik niet gewoon in de openbaarheid kan zeggen.quote:Datgene waar je evt over wilde praten
Taal is zo leuk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik gelukkig altijd wel, behalve als ik wakker ben!
Hahha nee.. ik herinner m'n dromen altijd, en vaak druilt dat nog een paar uur naquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Jij hebt één of ander raar vadercomplex?
Zolang je het zelf maar niet met hem hoefde te doen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
... dus wees idd blij
Toch zou ik er een keertje goed over nadenken als ik jou was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahha nee.. ik herinner m'n dromen altijd, en vaak druipt dat nog een paar uur na![]()
Als het nou een lekkere sexdroom was, met leuke kerels
Als het zou bestaan, zou dat vast ook heel interessant zijn.quote:
Ik mag hopen dat je het over een nabeeld hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
... dus wees idd blij
Het bestaat, kijk maar op de FP!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als het zou bestaan, zou dat vast ook heel interessant zijn.
Het is eerder een beeldenstorm denk ik!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het over een nabeeld hebt?.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het over een nabeeld hebt?.
Het zou zo een tekst van Milagro kunnen zijn.quote:
Ik zie daar alleen maar een hoop Neanderthalers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:38 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het bestaat, kijk maar op de FP!
Cuegirlie met haar vriendinnen die haar vader van zijn voetstuk aftrekt, waarna hij in stukken uit elkaar spat op de harde vloer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:39 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is eerder een beeldenstorm denk ik!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cuegirlie met haar vriendinnen die haar vader van zijn voetstuk aftrekt, waarna hij in harde stukken uit elkaar spat op de vloer?.
[..]
Cuegirlie met haar vriendinnen die haar vader van zijn voetstuk aftrekt, waarna hij in stukken uit elkaar spat op de harde vloer?.
Wie is Milagro?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het zou zo een tekst van Milagro kunnen zijn.
Maar wat spreken ze?... juist!quote:[..]
Ik zie daar alleen maar een hoop Neanderthalers.
[..]
Cuegirlie met haar vriendinnen die haar vader van zijn voetstuk aftrekt, waarna hij in stukken uit elkaar spat op de harde vloer?.
quote:
Een beruchte fokster die het niet erg vindt om over haar grot te praten.quote:
Neanderthaals!quote:Maar wat spreken ze?... juist!![]()
![]()
Nu geef ik toe dat ik misschien iets specifieker had moeten zijn in welk lichaamsdeel Cue gebruikte om grip op te krijgen, maar dit heb ik toch echt nooit gezegdquote:
Ik ken ze allebei niet, misschien is dat ook maar beter zo!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Een beruchte fokster die het niet erg vindt om over haar grot te praten.Hoewel ik volgens mij Floripas ook wel 'ns zoiets heb zien zeggen... Druipgrot...
Er zitten zelfs een paar Neandertaalkundigen tussen!quote:[..]
Neanderthaals!
Ik heb genoeg grip.. ook zonder dat!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu geef ik toe dat ik misschien iets specifieker had moeten zijn in welk lichaamsdeel Cue gebruikte om grip op te krijgen, maar dit heb ik toch echt nooit gezegd.
Daarentegen was de beeldenstorm op je netvlies ongetwijfeld absoluut de moeite waardquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg grip.. ook zonder dat!!
Everything you say can be used against you in the court of law!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu geef ik toe dat ik misschien iets specifieker had moeten zijn in welk lichaamsdeel Cue gebruikte om grip op te krijgen, maar dit heb ik toch echt nooit gezegd.
Ik weiger om Sex Court als een Court of Law te beschouwen, als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:01 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Everything you say can be used against you in the court of law!
Ze zijn wel leuk. Niet op hun mondje gevallen enzo, moet jij kunnen waarderen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik ken ze allebei niet, misschien is dat ook maar beter zo!
Doorgewinterde gebruikers?quote:Er zitten zelfs een paar Neandertaalkundigen tussen!![]()
![]()
Die schijnt hier al een tijdje!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:00 schreef DrsPoema het volgende:
De zon begint hier ineens te schijnen!
Waarom wil je zoveel grip op je vader hebben? Wil je daarover praten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg grip.. ook zonder dat!!
Ik had het liever niet gezienquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen was de beeldenstorm op je netvlies ongetwijfeld absoluut de moeite waard.
Wegens obstructie zul je in detentie worden geplaatst totdat de zaak hervat kan worden!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weiger om Sex Court als een Court of Law te beschouwen, als je het niet erg vindt.
Poemie als ordebewaarster!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:05 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wegens obstructie zul je in detentie worden geplaatst totdat de zaak hervat kan worden!
Ik wacht hier even antwoord op af voordat ik bepaal of ik me tegen de hechtenis verzetquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Poemie als ordebewaarster!
Heb je er ook zo'n leuk pakje bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |