Dat mag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:20 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Soms kan ik ze kraken als het om Bauernoten gaat!
Heeft hij zo'n groot stembereik dan?quote:Ja, mijn vriend heeft best lekkere noten, alleen kan ik die beter niet kraken want dan gaan de ruiten aan diggelen!
Idd op kamers en mocht ik wat voor mezelf vinden, zal dat ook een appartementje worden. Dus vooral praktisch jah.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als je in een flat of op kamers woont is dat wel praktisch. Kan je ook 'stil' oefenen.Anders dan voor praktisch nut zou ik er geen aanschaffen, die dingen zijn duur en halen het niet bij een echte viool.
Ik wist niet dat jij speelde!
Hee, leuk! speel je viool en hoe lang al?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Idd!!
Doet me denken.. twijfel over aanschaf van elec.viool wordt steeds groter
Alleen als zijn pinda's pindakaas worden!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Heeft hij zo'n groot stembereik dan?
Zie boven je eigen postquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hee, leuk! speel je viool en hoe lang al?![]()
![]()
dat lijkt me moeilijk om te leren!
Tja, echte mannen fokken denk ik ook niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wat een watjes al die mannen hier.Bang voor Poemie, terwijl ze er een extragratis kinky pakje bij mogen aanschouwen.
Dan zitten we al meer dan een half jaar samen in een slowchat, maar veel weten we eigenlijk niet van elkaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd op kamers en mocht ik wat voor mezelf vinden, zal dat ook een appartementje worden. Dus vooral praktisch jah.
Jij weet nog zoveel niet over mij
2 jaar is nog niet zo lang.quote:Maar heb toen ik jonger was (basisschool tot/met middelbare wel muzieklessen gevolgd enzo
Heb 2 jaar viool gespeeld, is dus wel al tijdje terug en kan het dus eig nog echt niet. Maarja verlang er wel weer naar
Ik dacht dat alleen een rasechte gillende keukenmeid hoog genoeg kwam om de ruiten te doen breken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Alleen als zijn pinda's pindakaas worden!
True. Jouw vriend zit hier ook niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:25 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, echte mannen fokken denk ik ook niet!
ik ben niet bang maar ik kan bij voorbaat al zeggen dat ik niet zal genieten van zweepslagenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wat een watjes al die mannen hier.Bang voor Poemie, terwijl ze er een extragratis kinky pakje bij mogen aanschouwen.
Ik kom wel iets verder, maar bij mij moet je niet beginnen over posities e.d.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Leuk, ik krijg er niet eens geluid uit, hooguit wat gekras!
Wij zijn gewoon niet zo onbeleefd om aan Poema's woord te twijfelen. Als zij een pak rammel belooft (met een extragratis kinky pakjequote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Moet je nagaan hoeveel onzinnigs er allemaal uitkomtquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan zitten we al meer dan een half jaar samen in een slowchat, maar veel weten we eigenlijk niet van elkaar.![]()
Nee is zeker niet lang. Als ik het geld ervoor had dan zekerquote:2 jaar is nog niet zo lang.Ga je dan ook opnieuw lessen nemen?
Heb je nog nooit van eunuchs gehoord?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen een rasechte gillende keukenmeid hoog genoeg kwam om de ruiten te doen breken.
[..]
Nee, dat is een bikkellende bikkel, die heeft andere dingen te doen!quote:True. Jouw vriend zit hier ook niet?
Geluid krijg je er altijd wel, dat is met blaasinstrumenten dan weer anders..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Leuk, ik krijg er niet eens geluid uit, hooguit wat gekras!
Enorm veel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel onzinnigs er allemaal uitkomt
Of van alles een beetje!quote:Nee is zeker niet lang. Als ik het geld ervoor had dan zeker![]()
Maar dan moet ik ook de keuze maken of ik viool will lessen, of weer terug naar accordeon7 jaar gedaan.. of misschien pianolessen of miss toch overstappen naar cello ofzo. Moeilijk, moeilijk
ik wou net zeggen, jij kent gerust wel aardig wat posities!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik kom wel iets verder, maar bij mij moet je niet beginnen over posities e.d.
Op een viool dan, verder heb ik daar niet zoveel schroom voor.
Je doet het met een eunuch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Heb je nog nooit van eunuchs gehoord?
Ik begin te twijfelen.quote:Nee, dat is een bikkellende bikkel, die heeft andere dingen te doen!
Ik zal voorzichtig met je zijn, promised!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon niet zo onbeleefd om aan Poema's woord te twijfelen. Als zij een pak rammel belooft (met een extragratis kinky pakjeals aas) dan ben ik er van overtuigd dat ze dat ook waarmaakt. Gegeven de kans
.
Gelukkig niet nee, dat zou ten eerste mijn trommelvliezen kosten en ten tweede zou ik me doodvervelen in bed!quote:
Waaraan? jezelf?quote:[..]
Ik begin te twijfelen.
Zoals het hoort in een SlowChat.. je ontkomt er niet aanquote:
Daar heb je gelijk in. Het is zo precies, dat je het al snel vergeet of de kunst verliest.quote:Of van alles een beetje!![]()
Viool is mooi, maar moet je wel echt veel tijd en moeite in investeren. Nu lessen nemen en er later niks meer mee doen is zonde. Zelfde geldt voor cello. Supermooi instrument, maar niet iets om eventjes te doen en daarna te vergeten. Accordeon vind ik tof, maar neem ik nooit echt serieus.Piano is inzetbaar op een hele hoop momenten en hoef je niet echt op hoog niveau te onderhouden als je gewoon een beetje wilt pingelen.
Gitaar heeft hetzelfde, ongeveer, maar die stond niet in je lijstje.
Ik ontken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, jij kent gerust wel aardig wat posities!
Geen talent voor blasen? Je mist watquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geluid krijg je er altijd wel, dat is met blaasinstrumenten dan weer anders..
SaxofoonLijkt me wel heel mooi om te kunne, maar heb ik de longinhoudt echt niet voor. Kijk, bij dat soort dingen kun je er miss geen geluid uit krijgen
True.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals het hoort in een SlowChat.. je ontkomt er niet aan
Als je het goed doet is Für Elise heel wat minder makkelijk dan men denkt.quote:Daar heb je gelijk in. Het is zo precies, dat je het al snel vergeet of de kunst verliest.
Ach zoveel serieus is er ook niet aan een accordeon te vinden. Ben er ook maar ingerold, maar scheen wel goed te zijn voor m'n leeftijd
Misschien geen hoog niveau voor piano, maar ik wel iets meer kunnen dan Fur eli'seEn leraren zijn heel handig voor leuke boeken
Goh, klinkt bekend.quote:Gitaar owja die nog vergeten, heb wel een accoustische en electrische. Maar speel nooit, want kan het ook niet echt. En met zelfstudie blijf ik ook maar op 1 punt hangen
Oh, in dat gevalquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:34 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik zal voorzichtig met je zijn, promised!*houdt vingers gekruist achter rug*
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, in dat geval.
wacht eens even...
Nouja, jij zei het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, dat zou ten eerste mijn trommelvliezen kosten en ten tweede zou ik me doodvervelen in bed!![]()
Nee, aan je vriend.quote:Waaraan? jezelf?
Saxofoon kan ik wel een beetje spelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geluid krijg je er altijd wel, dat is met blaasinstrumenten dan weer anders..
SaxofoonLijkt me wel heel mooi om te kunne, maar heb ik de longinhoudt echt niet voor. Kijk, bij dat soort dingen kun je er miss geen geluid uit krijgen
Misschien rekent ze spiergeheugen niet als geheugen?quote:
Ik zei niet dat mijn vriend een eunuch was hoor, dat maakte jij er van!quote:
Dat hoeft niet hoor, anders had ik het al lang uitgemaakt!quote:[..]
Nee, aan je vriend.
Als je hem eenmaal kent, is hij niet zo moeilijk meer. (goh.. dat is zo met allesquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Als je het goed doet is Für Elise heel wat minder makkelijk dan men denkt.Het is best een mooi stuk, als je het helemaal speelt en ook alle noten speelt die er geschreven zijn.
![]()
Het probleem van velenquote:Goh, klinkt bekend.
Neem ik wel de bas of drumpartij op me.. kan het altijd lerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef DrsPoema het volgende:
Hee, dat is leuk, ik speel ook (een beetje) elektrische gitaar!![]()
![]()
we moesten maar eens een bandje oprichten!
Gaaf!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neem ik wel de bas of drumpartij op me.. kan het altijd leren
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
![]()
Ik voel aan mijn water dat we het helemaal gaan maken!
Er is hier vast ook wel een zanger(es) te vinden en nog een evt 2e elec.gitaar en dan nog een bas/drummerquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
![]()
Ik voel aan mijn water dat we het helemaal gaan maken!
Je dacht toch niet dat mijn avatar helemaal voor niets gekozen was, wel?quote:
Sadie kan geloof ik wel een aardig nootje zingen, en evt klarinet spelen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is hier vast ook wel een zanger(es) te vinden en nog een evt 2e elec.gitaar en dan nog een bas/drummer
Evt nog blaasinstrumenten voor meer sfeer en dat vleugje 'anders'![]()
Ben je een beetje handig op de zes snaren?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat mijn avatar helemaal voor niets gekozen was, wel?.
Iemand die een avatar heeft van een zanger hoeft toch niet te kunnen zingenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat mijn avatar helemaal voor niets gekozen was, wel?.
Ik kan mijn blondines* aardig laten zingen, jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig op de zes snaren?
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand die een avatar heeft van een zanger hoeft toch niet te kunnen zingen
Zou wel gaaf zijn.. even een avatar van een zanger(es), en je kan zingen!!quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand die een avatar heeft van een zanger hoeft toch niet te kunnen zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |