Die vond ik wel heftig!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, een beetje zoals in de film "The wicker man"![]()
Nee. Niet iedereen heeft een IQ van boven de 110...quote:Tja, dat is zo, helaas laten veel mensen zich van alles aanpraten door overheid en media, niet iedereen heeft het vermogen om daar doorheen te prikken helaas!
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef DrsPoema het volgende:
Tja, dat is zo, helaas laten veel mensen zich van alles aanpraten door overheid en media, niet iedereen heeft het vermogen om daar doorheen te prikken helaas!
Je lurkt vaker mee?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jullie zijn wel vermakelijk om mee te lurken af en toe, en ik ben in een flauwe stemming vandaag.
Maak jij je geen zorgen, de muur is groot genoeg!quote:Maak je geen zorgen, de muur is zo weer vrij.
Mmm, ik dacht dat het toch ongewenst was eigenlijk, irritant vind ik ze af en toe wel want meestal worden ze gewoon gebruikt om ergens rotzooi te trappen!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat niet. Ik vis ze er meestal prima uit. Helaas kan je iemand niet straffen voor het hebben van een kloon. Het is gewoon toegestaan.
Ja, ik merk het! maar hij heeft in ieder geval de guts oom ook een keertje te posten!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je lurkt vaker mee?
Zie Poemie? Dit is er zoéén!
[..]
Maak jij je geen zorgen, de muur is groot genoeg!
Een kloon aanmaken voor SEX snap ik 100%. Het is nou net dat ene onderwerp waar soms toch een beetje schaamte bij te kijken komt (evenals KPD). Voor de rest van het forum gaat het veel minder op, met uitzondering van OUD misschien, omdat je niet wilt dat mensen weten dat je met kindertjes bezig bent.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik begrijp het ook wel.
stel je weet dat er een hoop collega's van jou ook op fok zit. en jullie kennen elkaars username enz.
als je het dan niet kan laten om in bv de doggystyle te gaan verkondigen dat je wel van een spanking houd, best logisch dat je collega's niet hoeven te weten dat jij dat heb gezegd!
Maar baggerkloons kan je wel wat tegen doen. Baggeren is namelijk tegen de policy.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, ik dacht dat het toch ongewenst was eigenlijk, irritant vind ik ze af en toe wel want meestal worden ze gewoon gebruikt om ergens rotzooi te trappen!
Wat me direkt weer een slechte lurker maaktquote:Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, ik merk het! maar hij heeft in ieder geval de guts oom ook een keertje te posten!
Ja, hulde.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, ik merk het! maar hij heeft in ieder geval de guts oom ook een keertje te posten!
nee daar zijn we te wakker voorquote:Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Maar alleen in de SC langskomen en verder nergens posten, of gelijk na registratie hier langskomen. Nee, daar trap ik niet in.
Nouja, als je verder niet meer post zijn we je zo vergeten, wat je dan automatisch weer tot lurker maakt. En een goeie, want wij leven dan weer in de waan dat wij de enige zijn die hier kijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat me direkt weer een slechte lurker maakt.
Mmm, i didn't know!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar baggerkloons kan je wel wat tegen doen. Baggeren is namelijk tegen de policy.Gewoon ergens langs komen waaien en meeposten niet. Neemt niet weg dat ik het wel even laat controleren. Maar zolang je niks verkeerd doet met je kloon, mag het gewoon.
zoveel als je wilt! waarom zou je dat willen doen je zegt nu alles alquote:Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, i didn't know!Misschien moet ik dat dan ook maar eens doen, hoeveel kun je er eigenlijk aanmaken? zolang de voorraad e mail accounts strekt of zo?
Ik vroeg me gewoon af waar de 'we' vandaan kwam.quote:
Daar komt het wel op neer, ja. Alhoewel een groot deel van de voor de hand liggende gratis mailadressen niet gebruikt kunnen worden om spammers tegen te gaanquote:Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, i didn't know!Misschien moet ik dat dan ook maar eens doen, hoeveel kun je er eigenlijk aanmaken? zolang de voorraad e mail accounts strekt of zo?
je weet dondersgoed op welke personen de WE sloeg!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af waar de 'we' vandaan kwam.
Zoveel als je wilt. Er zijn mensen die tientallen kloons hebben aangemaakt. Dat is alleen niet zo handig als je gebanned bent.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je bent nu lurker af, en dat is iets positiefs!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat me direkt weer een slechte lurker maakt.
Vorig jaar kon je hotmail niet gebruiken nee.. nu welquote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, ja. Alhoewel een groot deel van de voor de hand liggende gratis mailadressen niet gebruikt kunnen worden om spammers tegen te gaan.
Lang leve een provider met oneindig mogelijkheden op domeinen!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, ja. Alhoewel een groot deel van de voor de hand liggende gratis mailadressen niet gebruikt kunnen worden om spammers tegen te gaan.
Ik zie niet in wat jij ermee te maken hebt.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
je weet dondersgoed op welke personen de WE sloeg!je bent gewoon een vervelend meisje!
Oh, hebben ze het intussen opgegeven?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je hotmail niet gebruiken nee.. nu wel
Pfff, dus het kan zomaar zijn dat je je in een druk forum waant en maar met een persoon bezig bent?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zoveel als je wilt. Er zijn mensen die tientallen kloons hebben aangemaakt. Dat is alleen niet zo handig als je gebanned bent.
Ik zou alleen niet weten waar jij de tijd vandaan zou moeten halen om ook nog een kloon levensvatbaar te houden.
dan moet je verder kijken dan je neus lang is!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat jij ermee te maken hebt.
Ik heb mensen gezien op andere fora die een kloon gebruikten om met zichzelf te discussiëren.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Pfff, dus het kan zomaar zijn dat je je in een druk forum waant en maar met een persoon bezig bent?
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien op andere fora die een kloon gebruikten om met zichzelf te discussiëren.
Mocht je niet begrijpen waarom, je bent in goed gezelschap.
Dan moet je toch wel een erg betreurenswaardig iemand zijn zeg!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien op andere fora die een kloon gebruikten om met zichzelf te discussiëren.
Dat komt hier ook wel 'ns voor.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat moet wel een persoon met heel veel tijd zijn, maar theoretisch is het mogelijk, als de posts niet tegelijk geplaatst worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Pfff, dus het kan zomaar zijn dat je je in een druk forum waant en maar met een persoon bezig bent?
So it should be.quote:Nee, ik begin er ook maar niet aan, ik heb genoeg aan mezelf!
Tja, ik kan het ook bijna niet geloven dat mensen die 24/7 op fok rondhangen ergens een of andere topfunctie hebben (naar eigen zeggen dan) volgens mij zitten er veel gewoon werkeloos thuis!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat komt hier ook wel 'ns voor.
[..]
Dat moet wel een persoon met heel veel tijd zijn, maar theoretisch is het mogelijk, als de posts niet tegelijk geplaatst worden.![]()
[..]
So it should be.
de mensen met de topfuncties hebben meer tijd om te fokken dan de mensen in de productieafdelingquote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik kan het ook bijna niet geloven dat mensen die 24/7 op fok rondhangen ergens een of andere topfunctie hebben (naar eigen zeggen dan) volgens mij zitten er veel gewoon werkeloos thuis!![]()
Dat gaat vrij lastig worden om te handhaven, en kloons zijn niet per definitie fout (er is bijv. al minimaal één kloon FA geweest, en er zijn legio klonen te vinden die Mod geworden/geweest zijn). De baggeraars trek je er toch wel snel genoeg uit, kloon of niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef DrsPoema het volgende:
Vind ik ook, van mij mag het klonen best verboden worden, volgens mij wordt het dan een stuk gezelliger op fok!
De meeste fokkers zijn a) scholier, b) student, c) werkloos of d) IT'er. Allemaal één pot nat, qua niveau en qua hoeveelheid vrije tijd.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik kan het ook bijna niet geloven dat mensen die 24/7 op fok rondhangen ergens een of andere topfunctie hebben (naar eigen zeggen dan) volgens mij zitten er veel gewoon werkeloos thuis!![]()
Nou, voor SEX ben ik in de regel wel blij met het feit dat iemand 2 accounts aan kan maken. Anders zou het hier denk ik een stuk stiller zijn.quote:Vind ik ook, van mij mag het klonen best verboden worden, volgens mij wordt het dan een stuk gezelliger op fok!
Dan zou je verwachten dat jij ook werkeloos thuis zat.. en Sady ookquote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, dat zou best kunnen ja, maar het niveau is vaak wel gelijk aan lagere school van bepaalde users, daar valt toch wel wat voor te zeggen dacht ik zo!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
de mensen met de topfuncties hebben meer tijd om te fokken dan de mensen in de productieafdeling
Wie was de FA-kloon?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat gaat vrij lastig worden om te handhaven, en kloons zijn niet per definitie fout (er is bijv. al minimaal één kloon FA geweest, en er zijn legio klonen te vinden die Mod geworden/geweest zijn). De baggeraars trek je er toch wel snel genoeg uit, kloon of niet.
Zonder kloons, bestaat fok straks alleen over onz/klaagbalk en dat soort topics. Waar niet veel persoonlijks wordt besproken, en minder schaamtevolle onderwerpen (vragen etc)quote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De meeste fokkers zijn a) scholier, b) student, c) werkloos of d) IT'er. Allemaal één pot nat, qua niveau en qua hoeveelheid vrije tijd.
[..]
Nou, voor SEX ben ik in de regel wel blij met het feit dat iemand 2 accounts aan kan maken. Anders zou het hier denk ik een stuk stiller zijn.Zelfde geldt voor KPD.
En bedenk ook dat mensen die in hetzelfde huis wonen en samen fokken dan ook de lul zijn, want dat wordt hier herkend als één persoon.
Tja, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, maar als ze serieus zijn lijkt me er ook niet zoveel mis mee bij nader inzien, maar je bent met je hoofd account toch ook zo anoniem als je wilt zijn?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De meeste fokkers zijn a) scholier, b) student, c) werkloos of d) IT'er. Allemaal één pot nat, qua niveau en qua hoeveelheid vrije tijd.
[..]
Nou, voor SEX ben ik in de regel wel blij met het feit dat iemand 2 accounts aan kan maken. Anders zou het hier denk ik een stuk stiller zijn.Zelfde geldt voor KPD.
En bedenk ook dat mensen die in hetzelfde huis wonen en samen fokken dan ook de lul zijn, want dat wordt hier herkend als één persoon.
Kan ik hieruit opmaken dat jij nog een originele account in KLB/ONZ hebt rondlopen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zonder kloons, bestaat fok straks alleen over onz/klaagbalk en dat soort topics. Waar niet veel persoonlijks wordt besproken, en minder schaamtevolle onderwerpen (vragen etc)
SEX en KPD kunnen zowat wel geschapt worden dan.. komt er idd geen volk meer naartoe
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, maar als ze serieus zijn lijkt me er ook niet zoveel mis mee bij nader inzien, maar je bent met je hoofd account toch ook zo anoniem als je wilt zijn?
Maar stel: je wilt een bepaalde image maken, omdat er ook collega's zijn die erachter zijn gekomen wie jij bent (favorieten/cookies of wat dan ook, omdat je even niet zo voorzcihtig geweest bent op je werk)quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, maar als ze serieus zijn lijkt me er ook niet zoveel mis mee bij nader inzien, maar je bent met je hoofd account toch ook zo anoniem als je wilt zijn?
Klopt. Maar als je nou eenmaal al aan bekenden hebt verteld wie je hier bent enzo, of bent bezweken onder de druk van mensen die meer van je willen weten (quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Bang dat je driedubbel tegen mensen zit aan te praten?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef DrsPoema het volgende:
Brrr, ik begin het allemaal maar een beetje eng te vinden eigenlijk!
Eén simpele oplossing: neem Fok niet te serieus.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef DrsPoema het volgende:
Brrr, ik begin het allemaal maar een beetje eng te vinden eigenlijk!
Tja, bij gevoelige onderwerpen kan ik me er wel iets bij voorstellen ja, zeker voor jongeren, die zitten sowieso al vaker met zichzelf in de knoei!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je nou eenmaal al aan bekenden hebt verteld wie je hier bent enzo, of bent bezweken onder de druk van mensen die meer van je willen weten (), dan kan het zijn dat je met die account liever niet in 'gevoelige' fora post. Op R&P en LIF zullen ze ook wel regelmatig kloons tegenkomen die gewoon hulp zoeken.
Een goed gedragende kloon maakt niks uit, een baggerkloon wordt vanzelf weggeveegd. Het kost alleen weer wat extra tijd voor alle betrokkenen.
Succes.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik gaat nu even weer 30 minuten naar school en de stad in![]()
Spreek jullie laterzzz![]()
Nee, dat deed ik sowieso al niet hoor, en ik heb ook zelden nare dingen meegemaakt in dat jaartje dat ik er nu ben! dus zo erg zal het allemaal wel niet zijn!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eén simpele oplossing: neem Fok niet te serieus.
Gezellig ben jij, ga je nou de hele dag in het forum zitten ipv in het fobo?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik sowieso al niet hoor, en ik heb ook zelden nare dingen meegemaakt in dat jaartje dat ik er nu ben! dus zo erg zal het allemaal wel niet zijn!
En toch laten ze jou de FAQ niet schrijven. Onbegrijpelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eén simpele oplossing: neem Fok niet te serieus.
Wiehieeee! Bitchfight!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Gezellig ben jij, ga je nou de hele dag in het forum zitten ipv in het fobo?
Hoi Tinky, kom dan ook gezellig een keertje hier kleppen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Gheghe. Het is maar goed ook, de gemiddelde user spreekt, schrijft en leest geen ABN.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En toch laten ze jou de FAQ niet schrijven. Onbegrijpelijk.
Jello heeft uiteraard het voordeel dat het gedeeltelijk transparant is. Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wiehieeee! Bitchfight!Modder, anyone?
Het leuke van modder is dat het dubbelzinnig is. Dan kom je niet zo ver met jell-o.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jello heeft uiteraard het voordeel dat het gedeeltelijk transparant is. Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien...
Poemaatje en tinkerbell_ opgemaakt als twee maal een portie Dame Blanche? Zou moeten werkenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het leuke van modder is dat het dubbelzinnig is. Dan kom je niet zo ver met jell-o.
Maar als we er dan toch iets lekkers van maken ga ik liever voor caramelsaus.
Klinkt goed.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Poemaatje en tinkerbell_ opgemaakt als twee maal een portie Dame Blanche? Zou moeten werken.
Nou, wat let je om er hier lekker gezellig bij te komen!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Maken we nog kans om #85 voor vijven vol te maken... da's ook lang geleden dat dat gelukt is...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nou, wat let je om er hier lekker gezellig bij te komen!
Ik pleit uiteraard onschuldquote:Op maandag 14 januari 2008 14:47 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Maken we nog kans om #85 voor vijven vol te maken... da's ook lang geleden dat dat gelukt is...
Ow OK, omdat je zo aandringt...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Tinky, kom dan ook gezellig een keertje hier kleppen?![]()
![]()
Nah, daar doen wij nooit aan, toch Poemie?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wiehieeee! Bitchfight!Modder, anyone?
het gaat altijd nergens over dus maak je niet druk met welk onderwerp je komt!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:56 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ow OK, omdat je zo aandringt...![]()
Om even terug te komen op het spanken etc... ik hou er ook wel van om hoor om wat tikken op mn billen te krijgen en dan mag hij ook nog aan mijn haren trekken en wat dirty talk spuien(of gaat het intussen al over wat anders?
)
Daar heb ik op het juiste moment ook niet zoveel problemen mee, blijkbaar vinden toch veel mensen dat raar!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:56 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ow OK, omdat je zo aandringt...![]()
Om even terug te komen op het spanken etc... ik hou er ook wel van om hoor om wat tikken op mn billen te krijgen en dan mag hij ook nog aan mijn haren trekken en wat dirty talk spuien(of gaat het intussen al over wat anders?
)
Nee, alleen maar in die tijd van de maand af en toe!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:59 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nah, daar doen wij nooit aan, toch Poemie?
Nooit gedacht dat ik dat met Tinkerbell zou associeren.... euh... had ik al verteld dat mijn echte naam Peter Pan is? ;-)quote:Op maandag 14 januari 2008 15:56 schreef tinkerbell- het volgende:
)
Ja, als alle mannen die weigeren op te groeien even in de rij willen gaan staan?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:09 schreef Facilitator het volgende:
[..]
had ik al verteld dat mijn echte naam Peter Pan is? ;-)
Gebruik ik die dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat altijd nergens over dus maak je niet druk met welk onderwerp je komt!
maar nu willen we alleen weten welke en waar jij kloons gebruikt
Tinkerbell is niet zo braaf als iedereen denkt hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 16:09 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dat met Tinkerbell zou associeren.... euh... had ik al verteld dat mijn echte naam Peter Pan is? ;-)
Oh ja was ik even vergeten, over 10 dagen dus weerquote:Op maandag 14 januari 2008 16:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, alleen maar in die tijd van de maand af en toe!
Tja, there's no way out i'm affraid!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh ja was ik even vergeten, over 10 dagen dus weer
Bof jij even, ik nog meer, want ik was de hele dag al thuisquote:Op maandag 14 januari 2008 16:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, there's no way out i'm affraid!Maar ik mag zo gelukkig weer naar huis!
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, als alle mannen die weigeren op te groeien even in de rij willen gaan staan?.
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:16 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Tinkerbell is niet zo braaf als iedereen denkt hoor
Gaat wel... houdt niet over... smakelijk!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:25 schreef DrsPoema het volgende:
Pff, fok heeft ineens weer last van traagheid!Maarja, smakelijk eten iedereen en misschien tot strakjes!
Damn, betrapt als leugenaar.... krijg ik nu straf....quote:Op maandag 14 januari 2008 16:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Had jij toch moeten weten als Peter Pan
Ligt eraan, of je dat wilquote:Op maandag 14 januari 2008 16:45 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Damn, betrapt als leugenaar.... krijg ik nu straf....
Als ik wil, zou het geen straf meer zijn....quote:
Nou, voor sommige mensen wel hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 17:23 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Als ik wil, zou het geen straf meer zijn....![]()
![]()
Nou, ik kom toevallig net binnenvallen, goeienavond!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:53 schreef Litpho het volgende:
Zijn hier echt alleen maar overdag mensen trouwens? Dat is wel handig om te weten, lurkenderwijs.
Hey Poemaatjequote:Op maandag 14 januari 2008 23:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nou, ik kom toevallig net binnenvallen, goeienavond!![]()
![]()
Ja hoor, ik heb lekker gerelaxed en oa CSI gekeken!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey Poemaatje. Fijne avond gehad?
.
Op het CSI na komt dat me bekend voorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:04 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb lekker gerelaxed en oa CSI gekeken!
Mmm, dat ken ik eigenlijk niet, is dat een leuke serie?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het CSI na komt dat me bekend voor. Nu nog even Related kijken (Jennifer Esposito
en de actrice die de jongste dochter speelt
) en dan slapen
.
Nu op Net 5. Beetje een vrouwenserie, maar wel leuk over the top. Zoals wel meer van de late avond vulling is het een los seizoen wat ergens is aangekocht en met hooguit krap 20 afleveringen weer afgelopen is. Maar het is onderhoudend én een goed excuus om nog even niet te gaan slapen, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, dat ken ik eigenlijk niet, is dat een leuke serie?
Goedemorgenquote:
That's pretty silly Sadie!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
In het geheel niet verslapen. Ik schoot 5 uur nadat ik was gaan slapen wakker van de schrikgedachte dat ik gister iets HEEL belangrijks ben vergeten te doen, waardoor ik een hele belangrijke deadline vandaag niet kan halen. Nu kan ik een deel van de deadline nog halen, maar pas nadag ze in Californië wakker zijn geworden. En dat wordt geschat op ergens rond een uurtje of 6 vanavond. En dan moet ik daarna nog aan de slag om m'n deadline te halen.
Lang leve het OVquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Vriendin van mij heeft ook al pech vanmorgen.. trein gemist.. volgende trein had vertraging en ze komt daardoor te laat op een vergadering waar zij voorzitter van is
Meuning Poemie, ja hoor, ik loop weer vrolijk te fluitenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef DrsPoema het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
![]()
Is iedereen weer met het goede been uit bed gestapt?
Er was contact tussen een been en de grond, maar of dat het goede was... Vraag het straks nog eensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef DrsPoema het volgende:
![]()
Ben uit bed, zit nu op de bank. Morgen maar weer eens proberen te werken, vandag gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef DrsPoema het volgende:
![]()
vet gaar is dat! oke een eigen schuld dikke bult verhaal maar wel eentje die je zou kunnen oplossen als anderen er waren...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
In het geheel niet verslapen. Ik schoot 5 uur nadat ik was gaan slapen wakker van de schrikgedachte dat ik gister iets HEEL belangrijks ben vergeten te doen, waardoor ik een hele belangrijke deadline vandaag niet kan halen. Nu kan ik een deel van de deadline nog halen, maar pas nadag ze in Californië wakker zijn geworden. En dat wordt geschat op ergens rond een uurtje of 6 vanavond. En dan moet ik daarna nog aan de slag om m'n deadline te halen.
Dan vandaag nog even goed uitrustenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben uit bed, zit nu op de bank. Morgen maar weer eens proberen te werken, vandag gaat niet lukken
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:07 schreef excited het volgende:
goeiemoggul
Ja, het is echt ontzettend eigen schuld dikke bult. Dat, en dat ik al 3 maanden aangeef dat m'n werkdruk te hoog ligt en daarom dingen in het geding komen... Waaronder dit keer iets heel belangrijks, dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
vet gaar is dat! oke een eigen schuld dikke bult verhaal maar wel eentje die je zou kunnen oplossen als anderen er waren...
zit niks anders op dan wachten he..... en overwerken vanavond
Wat scheelt er aan dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben uit bed, zit nu op de bank. Morgen maar weer eens proberen te werken, vandag gaat niet lukken
Pas maar op dat ze je geen zeur gaan vinden dan, tegenwoordig zijn er voor jou 10 anderen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, het is echt ontzettend eigen schuld dikke bult. Dat, en dat ik al 3 maanden aangeef dat m'n werkdruk te hoog ligt en daarom dingen in het geding komen... Waaronder dit keer iets heel belangrijks, dus.
Het ergste is niet eens dat ik afhankelijk ben van anderen, maar dat ik afhankelijk ben van de VS voordat ik aan de slag kan.
Zo, dat zijn maar liefst 21 vijf minuutjes!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
De dag wordt steeds beter: mijn afspraak van 10 uur was ruim een half uur te vroeg, en in plaats van een half uurtje duurde onze bijeenkomst zo'n 7 kwartier.
Ik zit nu vrolijk te fluiten!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:45 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Meuning Poemie, ja hoor, ik loop weer vrolijk te fluiten![]()
![]()
Ze waren het met me eens, en ik zou een assistent(e) krijgen. Toen zou het een duobaan worden. Toen zou er nog zo iemand als ik aangenomen worden. Nu wordt er iemand voor fulltime aangenomen als office-manager, boven de huidige office-manager en boven mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:22 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze je geen zeur gaan vinden dan, tegenwoordig zijn er voor jou 10 anderen!
Indirect vind ik nog altijd minder erg dan direct, zoals nu.quote:We zijn hier helaas allemaal (indirect) afhankelijk van de VS!![]()
Zeg dan gelijk gewoon 105 minuten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:25 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Zo, dat zijn maar liefst 21 vijf minuutjes!
Zie ik hier een vrijwilligster voor mijn tandartsafspraak?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kut, ik ben echt zo ontzettend moe en gestressed... Iemand ruilen?
Wat een vrolijke flierefluiters zijn we toch, hoewel...toen ik opstond was ik niet zo vrolijk hoor, Matt kon nog lekker uitslapen en ik moest weer vroeg mn nest uit, zucht, het is ook zo oneerlijk verdeeld somsquote:
Met liefde!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie ik hier een vrijwilligster voor mijn tandartsafspraak?.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Met liefde!Als 'ie het maar zo verneukt dat ik minstens een week thuis moet zitten!
En bedankt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]. Nog sterkte vanmiddag/vanavond, ik ben weg
.
Ai, dus je hebt jezelf een beetje uit de markt geprijsd? Silly_Sadie!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ze waren het met me eens, en ik zou een assistent(e) krijgen. Toen zou het een duobaan worden. Toen zou er nog zo iemand als ik aangenomen worden. Nu wordt er iemand voor fulltime aangenomen als office-manager, boven de huidige office-manager en boven mij.
Great minds think alike!quote:[..]
Indirect vind ik nog altijd minder erg dan direct, zoals nu.En als de VS niet meer zou bestaan zou ik er geen traan om laten, ik hoef geen sterke economie ten koste van een sterke ruggegraat!
Ik zeg gewoon een uur en drie kwartier!quote:[..]
Zeg dan gelijk gewoon 105 minuten.
Kut, ik ben echt zo ontzettend moe en gestressed... Iemand ruilen? Echna, wil jij ruilen? Ik wil wel even flink ziek zijn.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan vandaag nog even goed uitrusten![]()
Maar wat heb je dan precies eig?
Ach, het is allemaal niet zo dramatisch. Gisterochtend opgestaan met zware hoofdpijn, lichte misselijkheid, milde diarree en nog wat bijkomende klachten. Wel naar het werk gegaan, maar daar aangekomen rechtsomkeert gemaakt, ik zou toch niet heel erg productief zijn. Vannacht pas laat wakker geworden en kan nu weer een beetje op krachten komen.quote:
Tja, maar zo slecht heb je het niet want ik moet nog tot 16:30!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:53 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Wat een vrolijke flierefluiters zijn we toch, hoewel...toen ik opstond was ik niet zo vrolijk hoor, Matt kon nog lekker uitslapen en ik moest weer vroeg mn nest uit, zucht, het is ook zo oneerlijk verdeeld soms
Ja, best, heb jij enig idee hoe dit te regelen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kut, ik ben echt zo ontzettend moe en gestressed... Iemand ruilen? Echna, wil jij ruilen? Ik wil wel even flink ziek zijn.
Mmm, heb je een voedselvergiftiging opgelopen dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
[..]
Ach, het is allemaal niet zo dramatisch. Gisterochtend opgestaan met zware hoofdpijn, lichte misselijkheid, milde diarree en nog wat bijkomende klachten. Wel naar het werk gegaan, maar daar aangekomen rechtsomkeert gemaakt, ik zou toch niet heel erg productief zijn. Vannacht pas laat wakker geworden en kan nu weer een beetje op krachten komen.
Zo gaat het bij mij meestal, 1 dag kut en 1 dag herstellen (bijslapen, op krachten komen). Morgen kan ik dus weer vol gas, moet ook wel, want ik heb een soort van solicitatiegesprek
Voedselvergiftiging was ook het eerste waar ik aan dacht, misschien was het biefstukje zondag nog net iets te rood.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, heb je een voedselvergiftiging opgelopen dan?of heb je deze klachten vaker?
Je hebt gelijk, er zijn mensen die het veel slechter hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, maar zo slecht heb je het niet want ik moet nog tot 16:30!en jij hebt je vriend nu thuis!
Bij mij is er niemand als ik thuis komquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:30 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er zijn mensen die het veel slechter hebben
Had ik het maar zelf gedaan, dan kon ik het de volgende keer voorkomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ai, dus je hebt jezelf een beetje uit de markt geprijsd? Silly_Sadie!maar ach, als het de werkdruk een beetje vermindert zou ik me daar niet al te veel van aantrekken, zolang jouw baan maar veilig is toch?
GMTAquote:Great minds think alike!![]()
![]()
![]()
Wat is wat?quote:maar wat is een enomie eigenlijk?
Ik niet. 7 kwartier kost veel minder moeite.quote:Ik zeg gewoon een uur en drie kwartier!
Mezelf kennende bedenk ik me dat wanneer ik daadwerkelijk al thuis zit met een burn-out.quote:Rot voor je ja, misschien moet je jezelf ziek melden voordat je strakjes echt een burnout te pakken hebt?![]()
Sterkte!
Ik kom voorlopig niet thuis.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bij mij is er niemand als ik thuis kom
Nouja, wat jij hebt valt vast wel over te brengen op mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, best, heb jij enig idee hoe dit te regelen?
Ik kan wel een paar manieren verzinnen, maar dat stuit waarschijnlijk op enig verzet bij je vriendjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nouja, wat jij hebt valt vast wel over te brengen op mij.![]()
No thanks, ik heb het al druk genoeg met mijn eigen werk, daar kan ik jouw overvolle agenda ook niet nog eens bij doen.quote:En dan moet jij gewoon mijn werk doen.
Had hij me maar ziek moeten maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar manieren verzinnen, maar dat stuit waarschijnlijk op enig verzet bij je vriendje![]()
Ruilen. Als jij ziek thuis bent (ik dus), hoef je ook niet naar je werk!quote:No thanks, ik heb het al druk genoeg met mijn eigen werk, daar kan ik jouw overvolle agenda ook niet nog eens bij doen.
Die ben ik nog niet tegengekomen, jij bent de enige die vandaag de hele dag lamlendig ligt te zijn, geloof ik.quote:Probeer een van de vele mensen hier die de hele dag de tijd hebben om te Fok!ken
3 jaar vast? Wat nu als je presteren zo'n sprong maakt dat je je onderbetaald gaat voelen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Had ik het maar zelf gedaan, dan kon ik het de volgende keer voorkomen.Mijn baas heeft gewoon rare hersenkronkels. Doe je weinig tegen.
Als het goed is blijft mijn baan onveranderd, en ik heb toch al salarisverhoging vastliggen tot 3 jaar tijd, dus tegen die tijd zoek ik weer iets anders.
Groot-ManagementTeam Assesmentquote:GMTA
Ach, dat overkomt je ook maar een keer, daarna leer je er wel vanquote:Mezelf kennende bedenk ik me dat wanneer ik daadwerkelijk al thuis zit met een burn-out."Goh, misschien moet ik gewoon even een tijdje ertussenuit...
".
Dankje.
Oeps nu ga ik me wel heel schuldig voelenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bij mij is er niemand als ik thuis kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |