Goedemorgenquote:
That's pretty silly Sadie!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
In het geheel niet verslapen. Ik schoot 5 uur nadat ik was gaan slapen wakker van de schrikgedachte dat ik gister iets HEEL belangrijks ben vergeten te doen, waardoor ik een hele belangrijke deadline vandaag niet kan halen. Nu kan ik een deel van de deadline nog halen, maar pas nadag ze in Californië wakker zijn geworden. En dat wordt geschat op ergens rond een uurtje of 6 vanavond. En dan moet ik daarna nog aan de slag om m'n deadline te halen.
Lang leve het OVquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Vriendin van mij heeft ook al pech vanmorgen.. trein gemist.. volgende trein had vertraging en ze komt daardoor te laat op een vergadering waar zij voorzitter van is
Meuning Poemie, ja hoor, ik loop weer vrolijk te fluitenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef DrsPoema het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
![]()
Is iedereen weer met het goede been uit bed gestapt?
Er was contact tussen een been en de grond, maar of dat het goede was... Vraag het straks nog eensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef DrsPoema het volgende:
![]()
Ben uit bed, zit nu op de bank. Morgen maar weer eens proberen te werken, vandag gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef DrsPoema het volgende:
![]()
vet gaar is dat! oke een eigen schuld dikke bult verhaal maar wel eentje die je zou kunnen oplossen als anderen er waren...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
In het geheel niet verslapen. Ik schoot 5 uur nadat ik was gaan slapen wakker van de schrikgedachte dat ik gister iets HEEL belangrijks ben vergeten te doen, waardoor ik een hele belangrijke deadline vandaag niet kan halen. Nu kan ik een deel van de deadline nog halen, maar pas nadag ze in Californië wakker zijn geworden. En dat wordt geschat op ergens rond een uurtje of 6 vanavond. En dan moet ik daarna nog aan de slag om m'n deadline te halen.
Dan vandaag nog even goed uitrustenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben uit bed, zit nu op de bank. Morgen maar weer eens proberen te werken, vandag gaat niet lukken
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:07 schreef excited het volgende:
goeiemoggul
Ja, het is echt ontzettend eigen schuld dikke bult. Dat, en dat ik al 3 maanden aangeef dat m'n werkdruk te hoog ligt en daarom dingen in het geding komen... Waaronder dit keer iets heel belangrijks, dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
vet gaar is dat! oke een eigen schuld dikke bult verhaal maar wel eentje die je zou kunnen oplossen als anderen er waren...
zit niks anders op dan wachten he..... en overwerken vanavond
Wat scheelt er aan dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben uit bed, zit nu op de bank. Morgen maar weer eens proberen te werken, vandag gaat niet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |