abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56022452
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Haha, een beetje zoals in de film "The wicker man"
Die vond ik wel heftig! Maar heel goed, dat onHollywoodachtige einde.
quote:
Tja, dat is zo, helaas laten veel mensen zich van alles aanpraten door overheid en media, niet iedereen heeft het vermogen om daar doorheen te prikken helaas!
Nee. Niet iedereen heeft een IQ van boven de 110...
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_56022508
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef DrsPoema het volgende:
Tja, dat is zo, helaas laten veel mensen zich van alles aanpraten door overheid en media, niet iedereen heeft het vermogen om daar doorheen te prikken helaas!

of ze wonen in slotervaart
pi_56022517
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Litpho het volgende:

[..]

Jullie zijn wel vermakelijk om mee te lurken af en toe, en ik ben in een flauwe stemming vandaag.
Je lurkt vaker mee?

Zie Poemie? Dit is er zoéén!
quote:
Maak je geen zorgen, de muur is zo weer vrij .
Maak jij je geen zorgen, de muur is groot genoeg!
pi_56022544
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Dat niet. Ik vis ze er meestal prima uit. Helaas kan je iemand niet straffen voor het hebben van een kloon. Het is gewoon toegestaan.
Mmm, ik dacht dat het toch ongewenst was eigenlijk, irritant vind ik ze af en toe wel want meestal worden ze gewoon gebruikt om ergens rotzooi te trappen!
pi_56022578
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:35 schreef rival het volgende:

[..]

of Helmond...
pi_56022600
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Je lurkt vaker mee?

Zie Poemie? Dit is er zoéén!
[..]

Maak jij je geen zorgen, de muur is groot genoeg!
Ja, ik merk het! maar hij heeft in ieder geval de guts oom ook een keertje te posten!
pi_56022601
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:31 schreef rival het volgende:

[..]

ik begrijp het ook wel.

stel je weet dat er een hoop collega's van jou ook op fok zit. en jullie kennen elkaars username enz.

als je het dan niet kan laten om in bv de doggystyle te gaan verkondigen dat je wel van een spanking houd, best logisch dat je collega's niet hoeven te weten dat jij dat heb gezegd!
Een kloon aanmaken voor SEX snap ik 100%. Het is nou net dat ene onderwerp waar soms toch een beetje schaamte bij te kijken komt (evenals KPD). Voor de rest van het forum gaat het veel minder op, met uitzondering van OUD misschien, omdat je niet wilt dat mensen weten dat je met kindertjes bezig bent.

Maar alleen in de SC langskomen en verder nergens posten, of gelijk na registratie hier langskomen. Nee, daar trap ik niet in.
pi_56022641
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Mmm, ik dacht dat het toch ongewenst was eigenlijk, irritant vind ik ze af en toe wel want meestal worden ze gewoon gebruikt om ergens rotzooi te trappen!
Maar baggerkloons kan je wel wat tegen doen. Baggeren is namelijk tegen de policy. Gewoon ergens langs komen waaien en meeposten niet. Neemt niet weg dat ik het wel even laat controleren. Maar zolang je niks verkeerd doet met je kloon, mag het gewoon.
pi_56022648
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:35 schreef rival het volgende:

[..]

Dan ben je inderdaad reddeloos verloren!
pi_56022650
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Ja, ik merk het! maar hij heeft in ieder geval de guts oom ook een keertje te posten!
Wat me direkt weer een slechte lurker maakt .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_56022658
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Ja, hulde.
pi_56022687
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Maar alleen in de SC langskomen en verder nergens posten, of gelijk na registratie hier langskomen. Nee, daar trap ik niet in.
nee daar zijn we te wakker voor
pi_56022688
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nouja, als je verder niet meer post zijn we je zo vergeten, wat je dan automatisch weer tot lurker maakt. En een goeie, want wij leven dan weer in de waan dat wij de enige zijn die hier kijken.
pi_56022698
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef rival het volgende:

[..]

nee daar zijn we te wakker voor
We is de koningin?
pi_56022716
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

We is de koningin?
je kan er ook eens mee ophouden!
pi_56022750
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Maar baggerkloons kan je wel wat tegen doen. Baggeren is namelijk tegen de policy. Gewoon ergens langs komen waaien en meeposten niet. Neemt niet weg dat ik het wel even laat controleren. Maar zolang je niks verkeerd doet met je kloon, mag het gewoon.
Mmm, i didn't know! Misschien moet ik dat dan ook maar eens doen, hoeveel kun je er eigenlijk aanmaken? zolang de voorraad e mail accounts strekt of zo?
pi_56022770
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Mmm, i didn't know! Misschien moet ik dat dan ook maar eens doen, hoeveel kun je er eigenlijk aanmaken? zolang de voorraad e mail accounts strekt of zo?
zoveel als je wilt! waarom zou je dat willen doen je zegt nu alles al
pi_56022773
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:42 schreef rival het volgende:

[..]

je kan er ook eens mee ophouden!
Ik vroeg me gewoon af waar de 'we' vandaan kwam.
pi_56022791
quote:

[..]

Daar komt het wel op neer, ja. Alhoewel een groot deel van de voor de hand liggende gratis mailadressen niet gebruikt kunnen worden om spammers tegen te gaan .
pi_56022795
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik vroeg me gewoon af waar de 'we' vandaan kwam.
je weet dondersgoed op welke personen de WE sloeg! je bent gewoon een vervelend meisje!
pi_56022800
quote:

[..]

Zoveel als je wilt. Er zijn mensen die tientallen kloons hebben aangemaakt. Dat is alleen niet zo handig als je gebanned bent.

Ik zou alleen niet weten waar jij de tijd vandaan zou moeten halen om ook nog een kloon levensvatbaar te houden.
pi_56022803
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

Je bent nu lurker af, en dat is iets positiefs!
  maandag 14 januari 2008 @ 13:46:38 #173
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56022819
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer, ja. Alhoewel een groot deel van de voor de hand liggende gratis mailadressen niet gebruikt kunnen worden om spammers tegen te gaan .
Vorig jaar kon je hotmail niet gebruiken nee.. nu wel
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_56022825
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Lang leve een provider met oneindig mogelijkheden op domeinen!

Of geef ik nou iets weg?
pi_56022841
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef rival het volgende:

[..]

je weet dondersgoed op welke personen de WE sloeg! je bent gewoon een vervelend meisje!
Ik zie niet in wat jij ermee te maken hebt.
pi_56022856
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Vorig jaar kon je hotmail niet gebruiken nee.. nu wel
Oh, hebben ze het intussen opgegeven? . Mijn paar klonen zijn van eerder blijkbaar.

Niet dat het ooit echt gewerkt heeft natuurlijk, oa. om de reden die Sexy_Sadie hierboven al aangeeft .
pi_56022878
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Zoveel als je wilt. Er zijn mensen die tientallen kloons hebben aangemaakt. Dat is alleen niet zo handig als je gebanned bent.

Ik zou alleen niet weten waar jij de tijd vandaan zou moeten halen om ook nog een kloon levensvatbaar te houden.
Pfff, dus het kan zomaar zijn dat je je in een druk forum waant en maar met een persoon bezig bent?

Nee, ik begin er ook maar niet aan, ik heb genoeg aan mezelf!
pi_56022886
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat jij ermee te maken hebt.
dan moet je verder kijken dan je neus lang is!
pi_56022919
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Pfff, dus het kan zomaar zijn dat je je in een druk forum waant en maar met een persoon bezig bent?
Ik heb mensen gezien op andere fora die een kloon gebruikten om met zichzelf te discussiëren.

Mocht je niet begrijpen waarom, je bent in goed gezelschap .
pi_56022943
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik heb mensen gezien op andere fora die een kloon gebruikten om met zichzelf te discussiëren.

pi_56023002
quote:

[..]

Dan moet je toch wel een erg betreurenswaardig iemand zijn zeg! of natuurlijk gewoon geestelijk niet in orde!
pi_56023015
quote:

[..]

Dat komt hier ook wel 'ns voor.
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Dat moet wel een persoon met heel veel tijd zijn, maar theoretisch is het mogelijk, als de posts niet tegelijk geplaatst worden.
quote:
Nee, ik begin er ook maar niet aan, ik heb genoeg aan mezelf!
So it should be.
pi_56023124
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Dat komt hier ook wel 'ns voor.
[..]

Dat moet wel een persoon met heel veel tijd zijn, maar theoretisch is het mogelijk, als de posts niet tegelijk geplaatst worden.
[..]

So it should be.
Tja, ik kan het ook bijna niet geloven dat mensen die 24/7 op fok rondhangen ergens een of andere topfunctie hebben (naar eigen zeggen dan) volgens mij zitten er veel gewoon werkeloos thuis!

Vind ik ook, van mij mag het klonen best verboden worden, volgens mij wordt het dan een stuk gezelliger op fok!
pi_56023161
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Tja, ik kan het ook bijna niet geloven dat mensen die 24/7 op fok rondhangen ergens een of andere topfunctie hebben (naar eigen zeggen dan) volgens mij zitten er veel gewoon werkeloos thuis!
de mensen met de topfuncties hebben meer tijd om te fokken dan de mensen in de productieafdeling
pi_56023181
quote:
Vind ik ook, van mij mag het klonen best verboden worden, volgens mij wordt het dan een stuk gezelliger op fok!
Dat gaat vrij lastig worden om te handhaven, en kloons zijn niet per definitie fout (er is bijv. al minimaal één kloon FA geweest, en er zijn legio klonen te vinden die Mod geworden/geweest zijn). De baggeraars trek je er toch wel snel genoeg uit, kloon of niet.
pi_56023216
quote:

[..]

De meeste fokkers zijn a) scholier, b) student, c) werkloos of d) IT'er. Allemaal één pot nat, qua niveau en qua hoeveelheid vrije tijd.
quote:
Nou, voor SEX ben ik in de regel wel blij met het feit dat iemand 2 accounts aan kan maken. Anders zou het hier denk ik een stuk stiller zijn. Zelfde geldt voor KPD. En bedenk ook dat mensen die in hetzelfde huis wonen en samen fokken dan ook de lul zijn, want dat wordt hier herkend als één persoon.
  maandag 14 januari 2008 @ 14:04:27 #187
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56023218
quote:

[..]

Dan zou je verwachten dat jij ook werkeloos thuis zat.. en Sady ook
En dat je doet alsof je tijdens je werk niks doet, en dan na 5 uur geen tijd hebt omdat je andere zaken moet doen
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_56023242
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:02 schreef rival het volgende:

[..]

de mensen met de topfuncties hebben meer tijd om te fokken dan de mensen in de productieafdeling
Tja, dat zou best kunnen ja, maar het niveau is vaak wel gelijk aan lagere school van bepaalde users, daar valt toch wel wat voor te zeggen dacht ik zo!
pi_56023245
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat gaat vrij lastig worden om te handhaven, en kloons zijn niet per definitie fout (er is bijv. al minimaal één kloon FA geweest, en er zijn legio klonen te vinden die Mod geworden/geweest zijn). De baggeraars trek je er toch wel snel genoeg uit, kloon of niet.
Wie was de FA-kloon?
  maandag 14 januari 2008 @ 14:06:20 #190
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56023272
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

De meeste fokkers zijn a) scholier, b) student, c) werkloos of d) IT'er. Allemaal één pot nat, qua niveau en qua hoeveelheid vrije tijd.
[..]

Nou, voor SEX ben ik in de regel wel blij met het feit dat iemand 2 accounts aan kan maken. Anders zou het hier denk ik een stuk stiller zijn. Zelfde geldt voor KPD. En bedenk ook dat mensen die in hetzelfde huis wonen en samen fokken dan ook de lul zijn, want dat wordt hier herkend als één persoon.
Zonder kloons, bestaat fok straks alleen over onz/klaagbalk en dat soort topics. Waar niet veel persoonlijks wordt besproken, en minder schaamtevolle onderwerpen (vragen etc)
SEX en KPD kunnen zowat wel geschapt worden dan.. komt er idd geen volk meer naartoe
pi_56023368
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Wie was de FA-kloon?
Tsss, nieuwsgierig aagje .
pi_56023445
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

[..]

Tja, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, maar als ze serieus zijn lijkt me er ook niet zoveel mis mee bij nader inzien, maar je bent met je hoofd account toch ook zo anoniem als je wilt zijn?
pi_56023451
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zonder kloons, bestaat fok straks alleen over onz/klaagbalk en dat soort topics. Waar niet veel persoonlijks wordt besproken, en minder schaamtevolle onderwerpen (vragen etc)
SEX en KPD kunnen zowat wel geschapt worden dan.. komt er idd geen volk meer naartoe
Kan ik hieruit opmaken dat jij nog een originele account in KLB/ONZ hebt rondlopen?
pi_56023484
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef Litpho het volgende:

[..]

Tsss, nieuwsgierig aagje .
pi_56023501
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Tja, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, maar als ze serieus zijn lijkt me er ook niet zoveel mis mee bij nader inzien, maar je bent met je hoofd account toch ook zo anoniem als je wilt zijn?

ja maar als je hier al een tijdje zit en ook al wat dingen hebt laten vallen in de fora. dan zou het kunnen dat mensen jouw username kunnen linken aan de echte persoon erachter.

als je dan ineens in de S&G reeks wat wilt plaatsen
  maandag 14 januari 2008 @ 14:16:20 #196
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56023514
quote:

[..]

Maar stel: je wilt een bepaalde image maken, omdat er ook collega's zijn die erachter zijn gekomen wie jij bent (favorieten/cookies of wat dan ook, omdat je even niet zo voorzcihtig geweest bent op je werk)
Of gewoon een bepaalde image op het forum.
zien je ze ineens allerlei posts doen op kpd hoe geweldig je het daar niet vind

lol.. hoezo vaag hypothetisch (?) geval Maar het kan! Op fok is alles mogelijk
pi_56023535
quote:

[..]

Klopt. Maar als je nou eenmaal al aan bekenden hebt verteld wie je hier bent enzo, of bent bezweken onder de druk van mensen die meer van je willen weten ( ), dan kan het zijn dat je met die account liever niet in 'gevoelige' fora post. Op R&P en LIF zullen ze ook wel regelmatig kloons tegenkomen die gewoon hulp zoeken.

Een goed gedragende kloon maakt niks uit, een baggerkloon wordt vanzelf weggeveegd. Het kost alleen weer wat extra tijd voor alle betrokkenen.
pi_56023562
Brrr, ik begin het allemaal maar een beetje eng te vinden eigenlijk!
  maandag 14 januari 2008 @ 14:22:05 #199
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56023639
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef DrsPoema het volgende:
Brrr, ik begin het allemaal maar een beetje eng te vinden eigenlijk!
Bang dat je driedubbel tegen mensen zit aan te praten?
  maandag 14 januari 2008 @ 14:22:43 #200
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56023649
Maar ik gaat nu even weer 30 minuten naar school en de stad in
Spreek jullie laterzzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')