Die vond ik wel heftig!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, een beetje zoals in de film "The wicker man"![]()
Nee. Niet iedereen heeft een IQ van boven de 110...quote:Tja, dat is zo, helaas laten veel mensen zich van alles aanpraten door overheid en media, niet iedereen heeft het vermogen om daar doorheen te prikken helaas!
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef DrsPoema het volgende:
Tja, dat is zo, helaas laten veel mensen zich van alles aanpraten door overheid en media, niet iedereen heeft het vermogen om daar doorheen te prikken helaas!
Je lurkt vaker mee?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jullie zijn wel vermakelijk om mee te lurken af en toe, en ik ben in een flauwe stemming vandaag.
Maak jij je geen zorgen, de muur is groot genoeg!quote:Maak je geen zorgen, de muur is zo weer vrij.
Mmm, ik dacht dat het toch ongewenst was eigenlijk, irritant vind ik ze af en toe wel want meestal worden ze gewoon gebruikt om ergens rotzooi te trappen!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat niet. Ik vis ze er meestal prima uit. Helaas kan je iemand niet straffen voor het hebben van een kloon. Het is gewoon toegestaan.
Ja, ik merk het! maar hij heeft in ieder geval de guts oom ook een keertje te posten!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je lurkt vaker mee?
Zie Poemie? Dit is er zoéén!
[..]
Maak jij je geen zorgen, de muur is groot genoeg!
Een kloon aanmaken voor SEX snap ik 100%. Het is nou net dat ene onderwerp waar soms toch een beetje schaamte bij te kijken komt (evenals KPD). Voor de rest van het forum gaat het veel minder op, met uitzondering van OUD misschien, omdat je niet wilt dat mensen weten dat je met kindertjes bezig bent.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik begrijp het ook wel.
stel je weet dat er een hoop collega's van jou ook op fok zit. en jullie kennen elkaars username enz.
als je het dan niet kan laten om in bv de doggystyle te gaan verkondigen dat je wel van een spanking houd, best logisch dat je collega's niet hoeven te weten dat jij dat heb gezegd!
Maar baggerkloons kan je wel wat tegen doen. Baggeren is namelijk tegen de policy.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, ik dacht dat het toch ongewenst was eigenlijk, irritant vind ik ze af en toe wel want meestal worden ze gewoon gebruikt om ergens rotzooi te trappen!
Wat me direkt weer een slechte lurker maaktquote:Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, ik merk het! maar hij heeft in ieder geval de guts oom ook een keertje te posten!
Ja, hulde.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, ik merk het! maar hij heeft in ieder geval de guts oom ook een keertje te posten!
nee daar zijn we te wakker voorquote:Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Maar alleen in de SC langskomen en verder nergens posten, of gelijk na registratie hier langskomen. Nee, daar trap ik niet in.
Nouja, als je verder niet meer post zijn we je zo vergeten, wat je dan automatisch weer tot lurker maakt. En een goeie, want wij leven dan weer in de waan dat wij de enige zijn die hier kijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat me direkt weer een slechte lurker maakt.
Mmm, i didn't know!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar baggerkloons kan je wel wat tegen doen. Baggeren is namelijk tegen de policy.Gewoon ergens langs komen waaien en meeposten niet. Neemt niet weg dat ik het wel even laat controleren. Maar zolang je niks verkeerd doet met je kloon, mag het gewoon.
zoveel als je wilt! waarom zou je dat willen doen je zegt nu alles alquote:Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, i didn't know!Misschien moet ik dat dan ook maar eens doen, hoeveel kun je er eigenlijk aanmaken? zolang de voorraad e mail accounts strekt of zo?
Ik vroeg me gewoon af waar de 'we' vandaan kwam.quote:
Daar komt het wel op neer, ja. Alhoewel een groot deel van de voor de hand liggende gratis mailadressen niet gebruikt kunnen worden om spammers tegen te gaanquote:Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, i didn't know!Misschien moet ik dat dan ook maar eens doen, hoeveel kun je er eigenlijk aanmaken? zolang de voorraad e mail accounts strekt of zo?
je weet dondersgoed op welke personen de WE sloeg!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af waar de 'we' vandaan kwam.
Zoveel als je wilt. Er zijn mensen die tientallen kloons hebben aangemaakt. Dat is alleen niet zo handig als je gebanned bent.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je bent nu lurker af, en dat is iets positiefs!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat me direkt weer een slechte lurker maakt.
Vorig jaar kon je hotmail niet gebruiken nee.. nu welquote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, ja. Alhoewel een groot deel van de voor de hand liggende gratis mailadressen niet gebruikt kunnen worden om spammers tegen te gaan.
Lang leve een provider met oneindig mogelijkheden op domeinen!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, ja. Alhoewel een groot deel van de voor de hand liggende gratis mailadressen niet gebruikt kunnen worden om spammers tegen te gaan.
Ik zie niet in wat jij ermee te maken hebt.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
je weet dondersgoed op welke personen de WE sloeg!je bent gewoon een vervelend meisje!
Oh, hebben ze het intussen opgegeven?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je hotmail niet gebruiken nee.. nu wel
Pfff, dus het kan zomaar zijn dat je je in een druk forum waant en maar met een persoon bezig bent?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zoveel als je wilt. Er zijn mensen die tientallen kloons hebben aangemaakt. Dat is alleen niet zo handig als je gebanned bent.
Ik zou alleen niet weten waar jij de tijd vandaan zou moeten halen om ook nog een kloon levensvatbaar te houden.
dan moet je verder kijken dan je neus lang is!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat jij ermee te maken hebt.
Ik heb mensen gezien op andere fora die een kloon gebruikten om met zichzelf te discussiëren.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Pfff, dus het kan zomaar zijn dat je je in een druk forum waant en maar met een persoon bezig bent?
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien op andere fora die een kloon gebruikten om met zichzelf te discussiëren.
Mocht je niet begrijpen waarom, je bent in goed gezelschap.
Dan moet je toch wel een erg betreurenswaardig iemand zijn zeg!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien op andere fora die een kloon gebruikten om met zichzelf te discussiëren.
Dat komt hier ook wel 'ns voor.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat moet wel een persoon met heel veel tijd zijn, maar theoretisch is het mogelijk, als de posts niet tegelijk geplaatst worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Pfff, dus het kan zomaar zijn dat je je in een druk forum waant en maar met een persoon bezig bent?
So it should be.quote:Nee, ik begin er ook maar niet aan, ik heb genoeg aan mezelf!
Tja, ik kan het ook bijna niet geloven dat mensen die 24/7 op fok rondhangen ergens een of andere topfunctie hebben (naar eigen zeggen dan) volgens mij zitten er veel gewoon werkeloos thuis!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat komt hier ook wel 'ns voor.
[..]
Dat moet wel een persoon met heel veel tijd zijn, maar theoretisch is het mogelijk, als de posts niet tegelijk geplaatst worden.![]()
[..]
So it should be.
de mensen met de topfuncties hebben meer tijd om te fokken dan de mensen in de productieafdelingquote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik kan het ook bijna niet geloven dat mensen die 24/7 op fok rondhangen ergens een of andere topfunctie hebben (naar eigen zeggen dan) volgens mij zitten er veel gewoon werkeloos thuis!![]()
Dat gaat vrij lastig worden om te handhaven, en kloons zijn niet per definitie fout (er is bijv. al minimaal één kloon FA geweest, en er zijn legio klonen te vinden die Mod geworden/geweest zijn). De baggeraars trek je er toch wel snel genoeg uit, kloon of niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef DrsPoema het volgende:
Vind ik ook, van mij mag het klonen best verboden worden, volgens mij wordt het dan een stuk gezelliger op fok!
De meeste fokkers zijn a) scholier, b) student, c) werkloos of d) IT'er. Allemaal één pot nat, qua niveau en qua hoeveelheid vrije tijd.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik kan het ook bijna niet geloven dat mensen die 24/7 op fok rondhangen ergens een of andere topfunctie hebben (naar eigen zeggen dan) volgens mij zitten er veel gewoon werkeloos thuis!![]()
Nou, voor SEX ben ik in de regel wel blij met het feit dat iemand 2 accounts aan kan maken. Anders zou het hier denk ik een stuk stiller zijn.quote:Vind ik ook, van mij mag het klonen best verboden worden, volgens mij wordt het dan een stuk gezelliger op fok!
Dan zou je verwachten dat jij ook werkeloos thuis zat.. en Sady ookquote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, dat zou best kunnen ja, maar het niveau is vaak wel gelijk aan lagere school van bepaalde users, daar valt toch wel wat voor te zeggen dacht ik zo!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
de mensen met de topfuncties hebben meer tijd om te fokken dan de mensen in de productieafdeling
Wie was de FA-kloon?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat gaat vrij lastig worden om te handhaven, en kloons zijn niet per definitie fout (er is bijv. al minimaal één kloon FA geweest, en er zijn legio klonen te vinden die Mod geworden/geweest zijn). De baggeraars trek je er toch wel snel genoeg uit, kloon of niet.
Zonder kloons, bestaat fok straks alleen over onz/klaagbalk en dat soort topics. Waar niet veel persoonlijks wordt besproken, en minder schaamtevolle onderwerpen (vragen etc)quote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De meeste fokkers zijn a) scholier, b) student, c) werkloos of d) IT'er. Allemaal één pot nat, qua niveau en qua hoeveelheid vrije tijd.
[..]
Nou, voor SEX ben ik in de regel wel blij met het feit dat iemand 2 accounts aan kan maken. Anders zou het hier denk ik een stuk stiller zijn.Zelfde geldt voor KPD.
En bedenk ook dat mensen die in hetzelfde huis wonen en samen fokken dan ook de lul zijn, want dat wordt hier herkend als één persoon.
Tja, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, maar als ze serieus zijn lijkt me er ook niet zoveel mis mee bij nader inzien, maar je bent met je hoofd account toch ook zo anoniem als je wilt zijn?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De meeste fokkers zijn a) scholier, b) student, c) werkloos of d) IT'er. Allemaal één pot nat, qua niveau en qua hoeveelheid vrije tijd.
[..]
Nou, voor SEX ben ik in de regel wel blij met het feit dat iemand 2 accounts aan kan maken. Anders zou het hier denk ik een stuk stiller zijn.Zelfde geldt voor KPD.
En bedenk ook dat mensen die in hetzelfde huis wonen en samen fokken dan ook de lul zijn, want dat wordt hier herkend als één persoon.
Kan ik hieruit opmaken dat jij nog een originele account in KLB/ONZ hebt rondlopen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zonder kloons, bestaat fok straks alleen over onz/klaagbalk en dat soort topics. Waar niet veel persoonlijks wordt besproken, en minder schaamtevolle onderwerpen (vragen etc)
SEX en KPD kunnen zowat wel geschapt worden dan.. komt er idd geen volk meer naartoe
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, maar als ze serieus zijn lijkt me er ook niet zoveel mis mee bij nader inzien, maar je bent met je hoofd account toch ook zo anoniem als je wilt zijn?
Maar stel: je wilt een bepaalde image maken, omdat er ook collega's zijn die erachter zijn gekomen wie jij bent (favorieten/cookies of wat dan ook, omdat je even niet zo voorzcihtig geweest bent op je werk)quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, maar als ze serieus zijn lijkt me er ook niet zoveel mis mee bij nader inzien, maar je bent met je hoofd account toch ook zo anoniem als je wilt zijn?
Klopt. Maar als je nou eenmaal al aan bekenden hebt verteld wie je hier bent enzo, of bent bezweken onder de druk van mensen die meer van je willen weten (quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Bang dat je driedubbel tegen mensen zit aan te praten?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef DrsPoema het volgende:
Brrr, ik begin het allemaal maar een beetje eng te vinden eigenlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |