Tinkerbell is niet zo braaf als iedereen denkt hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 16:09 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dat met Tinkerbell zou associeren.... euh... had ik al verteld dat mijn echte naam Peter Pan is? ;-)
Oh ja was ik even vergeten, over 10 dagen dus weerquote:Op maandag 14 januari 2008 16:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, alleen maar in die tijd van de maand af en toe!
Tja, there's no way out i'm affraid!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh ja was ik even vergeten, over 10 dagen dus weer
Bof jij even, ik nog meer, want ik was de hele dag al thuisquote:Op maandag 14 januari 2008 16:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, there's no way out i'm affraid!Maar ik mag zo gelukkig weer naar huis!
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, als alle mannen die weigeren op te groeien even in de rij willen gaan staan?.
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:16 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Tinkerbell is niet zo braaf als iedereen denkt hoor
Gaat wel... houdt niet over... smakelijk!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:25 schreef DrsPoema het volgende:
Pff, fok heeft ineens weer last van traagheid!Maarja, smakelijk eten iedereen en misschien tot strakjes!
Damn, betrapt als leugenaar.... krijg ik nu straf....quote:Op maandag 14 januari 2008 16:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Had jij toch moeten weten als Peter Pan
Ligt eraan, of je dat wilquote:Op maandag 14 januari 2008 16:45 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Damn, betrapt als leugenaar.... krijg ik nu straf....
Als ik wil, zou het geen straf meer zijn....quote:
Nou, voor sommige mensen wel hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 17:23 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Als ik wil, zou het geen straf meer zijn....![]()
![]()
Nou, ik kom toevallig net binnenvallen, goeienavond!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:53 schreef Litpho het volgende:
Zijn hier echt alleen maar overdag mensen trouwens? Dat is wel handig om te weten, lurkenderwijs.
Hey Poemaatjequote:Op maandag 14 januari 2008 23:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nou, ik kom toevallig net binnenvallen, goeienavond!![]()
![]()
Ja hoor, ik heb lekker gerelaxed en oa CSI gekeken!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey Poemaatje. Fijne avond gehad?
.
Op het CSI na komt dat me bekend voorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:04 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb lekker gerelaxed en oa CSI gekeken!
Mmm, dat ken ik eigenlijk niet, is dat een leuke serie?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het CSI na komt dat me bekend voor. Nu nog even Related kijken (Jennifer Esposito
en de actrice die de jongste dochter speelt
) en dan slapen
.
Nu op Net 5. Beetje een vrouwenserie, maar wel leuk over the top. Zoals wel meer van de late avond vulling is het een los seizoen wat ergens is aangekocht en met hooguit krap 20 afleveringen weer afgelopen is. Maar het is onderhoudend én een goed excuus om nog even niet te gaan slapen, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, dat ken ik eigenlijk niet, is dat een leuke serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |