Eén simpele oplossing: neem Fok niet te serieus.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef DrsPoema het volgende:
Brrr, ik begin het allemaal maar een beetje eng te vinden eigenlijk!
Tja, bij gevoelige onderwerpen kan ik me er wel iets bij voorstellen ja, zeker voor jongeren, die zitten sowieso al vaker met zichzelf in de knoei!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je nou eenmaal al aan bekenden hebt verteld wie je hier bent enzo, of bent bezweken onder de druk van mensen die meer van je willen weten (), dan kan het zijn dat je met die account liever niet in 'gevoelige' fora post. Op R&P en LIF zullen ze ook wel regelmatig kloons tegenkomen die gewoon hulp zoeken.
Een goed gedragende kloon maakt niks uit, een baggerkloon wordt vanzelf weggeveegd. Het kost alleen weer wat extra tijd voor alle betrokkenen.
Succes.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik gaat nu even weer 30 minuten naar school en de stad in![]()
Spreek jullie laterzzz![]()
Nee, dat deed ik sowieso al niet hoor, en ik heb ook zelden nare dingen meegemaakt in dat jaartje dat ik er nu ben! dus zo erg zal het allemaal wel niet zijn!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eén simpele oplossing: neem Fok niet te serieus.
Gezellig ben jij, ga je nou de hele dag in het forum zitten ipv in het fobo?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik sowieso al niet hoor, en ik heb ook zelden nare dingen meegemaakt in dat jaartje dat ik er nu ben! dus zo erg zal het allemaal wel niet zijn!
En toch laten ze jou de FAQ niet schrijven. Onbegrijpelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eén simpele oplossing: neem Fok niet te serieus.
Wiehieeee! Bitchfight!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Gezellig ben jij, ga je nou de hele dag in het forum zitten ipv in het fobo?
Hoi Tinky, kom dan ook gezellig een keertje hier kleppen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Gheghe. Het is maar goed ook, de gemiddelde user spreekt, schrijft en leest geen ABN.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En toch laten ze jou de FAQ niet schrijven. Onbegrijpelijk.
Jello heeft uiteraard het voordeel dat het gedeeltelijk transparant is. Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wiehieeee! Bitchfight!Modder, anyone?
Het leuke van modder is dat het dubbelzinnig is. Dan kom je niet zo ver met jell-o.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jello heeft uiteraard het voordeel dat het gedeeltelijk transparant is. Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien...
Poemaatje en tinkerbell_ opgemaakt als twee maal een portie Dame Blanche? Zou moeten werkenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het leuke van modder is dat het dubbelzinnig is. Dan kom je niet zo ver met jell-o.
Maar als we er dan toch iets lekkers van maken ga ik liever voor caramelsaus.
Klinkt goed.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Poemaatje en tinkerbell_ opgemaakt als twee maal een portie Dame Blanche? Zou moeten werken.
Nou, wat let je om er hier lekker gezellig bij te komen!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Maken we nog kans om #85 voor vijven vol te maken... da's ook lang geleden dat dat gelukt is...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nou, wat let je om er hier lekker gezellig bij te komen!
Ik pleit uiteraard onschuldquote:Op maandag 14 januari 2008 14:47 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Maken we nog kans om #85 voor vijven vol te maken... da's ook lang geleden dat dat gelukt is...
Ow OK, omdat je zo aandringt...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Tinky, kom dan ook gezellig een keertje hier kleppen?![]()
![]()
Nah, daar doen wij nooit aan, toch Poemie?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wiehieeee! Bitchfight!Modder, anyone?
het gaat altijd nergens over dus maak je niet druk met welk onderwerp je komt!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:56 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ow OK, omdat je zo aandringt...![]()
Om even terug te komen op het spanken etc... ik hou er ook wel van om hoor om wat tikken op mn billen te krijgen en dan mag hij ook nog aan mijn haren trekken en wat dirty talk spuien(of gaat het intussen al over wat anders?
)
Daar heb ik op het juiste moment ook niet zoveel problemen mee, blijkbaar vinden toch veel mensen dat raar!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:56 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ow OK, omdat je zo aandringt...![]()
Om even terug te komen op het spanken etc... ik hou er ook wel van om hoor om wat tikken op mn billen te krijgen en dan mag hij ook nog aan mijn haren trekken en wat dirty talk spuien(of gaat het intussen al over wat anders?
)
Nee, alleen maar in die tijd van de maand af en toe!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:59 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nah, daar doen wij nooit aan, toch Poemie?
Nooit gedacht dat ik dat met Tinkerbell zou associeren.... euh... had ik al verteld dat mijn echte naam Peter Pan is? ;-)quote:Op maandag 14 januari 2008 15:56 schreef tinkerbell- het volgende:
)
Ja, als alle mannen die weigeren op te groeien even in de rij willen gaan staan?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:09 schreef Facilitator het volgende:
[..]
had ik al verteld dat mijn echte naam Peter Pan is? ;-)
Gebruik ik die dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat altijd nergens over dus maak je niet druk met welk onderwerp je komt!
maar nu willen we alleen weten welke en waar jij kloons gebruikt
Tinkerbell is niet zo braaf als iedereen denkt hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 16:09 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dat met Tinkerbell zou associeren.... euh... had ik al verteld dat mijn echte naam Peter Pan is? ;-)
Oh ja was ik even vergeten, over 10 dagen dus weerquote:Op maandag 14 januari 2008 16:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, alleen maar in die tijd van de maand af en toe!
Tja, there's no way out i'm affraid!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh ja was ik even vergeten, over 10 dagen dus weer
Bof jij even, ik nog meer, want ik was de hele dag al thuisquote:Op maandag 14 januari 2008 16:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, there's no way out i'm affraid!Maar ik mag zo gelukkig weer naar huis!
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, als alle mannen die weigeren op te groeien even in de rij willen gaan staan?.
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:16 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Tinkerbell is niet zo braaf als iedereen denkt hoor
Gaat wel... houdt niet over... smakelijk!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:25 schreef DrsPoema het volgende:
Pff, fok heeft ineens weer last van traagheid!Maarja, smakelijk eten iedereen en misschien tot strakjes!
Damn, betrapt als leugenaar.... krijg ik nu straf....quote:Op maandag 14 januari 2008 16:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Had jij toch moeten weten als Peter Pan
Ligt eraan, of je dat wilquote:Op maandag 14 januari 2008 16:45 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Damn, betrapt als leugenaar.... krijg ik nu straf....
Als ik wil, zou het geen straf meer zijn....quote:
Nou, voor sommige mensen wel hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 17:23 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Als ik wil, zou het geen straf meer zijn....![]()
![]()
Nou, ik kom toevallig net binnenvallen, goeienavond!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:53 schreef Litpho het volgende:
Zijn hier echt alleen maar overdag mensen trouwens? Dat is wel handig om te weten, lurkenderwijs.
Hey Poemaatjequote:Op maandag 14 januari 2008 23:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nou, ik kom toevallig net binnenvallen, goeienavond!![]()
![]()
Ja hoor, ik heb lekker gerelaxed en oa CSI gekeken!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey Poemaatje. Fijne avond gehad?
.
Op het CSI na komt dat me bekend voorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:04 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb lekker gerelaxed en oa CSI gekeken!
Mmm, dat ken ik eigenlijk niet, is dat een leuke serie?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het CSI na komt dat me bekend voor. Nu nog even Related kijken (Jennifer Esposito
en de actrice die de jongste dochter speelt
) en dan slapen
.
Nu op Net 5. Beetje een vrouwenserie, maar wel leuk over the top. Zoals wel meer van de late avond vulling is het een los seizoen wat ergens is aangekocht en met hooguit krap 20 afleveringen weer afgelopen is. Maar het is onderhoudend én een goed excuus om nog even niet te gaan slapen, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, dat ken ik eigenlijk niet, is dat een leuke serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |