abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56045458
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ja, het is echt ontzettend eigen schuld dikke bult. Dat, en dat ik al 3 maanden aangeef dat m'n werkdruk te hoog ligt en daarom dingen in het geding komen... Waaronder dit keer iets heel belangrijks, dus.

Het ergste is niet eens dat ik afhankelijk ben van anderen, maar dat ik afhankelijk ben van de VS voordat ik aan de slag kan.
Pas maar op dat ze je geen zeur gaan vinden dan, tegenwoordig zijn er voor jou 10 anderen!

We zijn hier helaas allemaal (indirect) afhankelijk van de VS!
pi_56045521
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Goeiemorgen allemaal!

De dag wordt steeds beter: mijn afspraak van 10 uur was ruim een half uur te vroeg, en in plaats van een half uurtje duurde onze bijeenkomst zo'n 7 kwartier.
Zo, dat zijn maar liefst 21 vijf minuutjes!
pi_56045563
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:45 schreef tinkerbell- het volgende:

[..]

Meuning Poemie, ja hoor, ik loop weer vrolijk te fluiten
Ik zit nu vrolijk te fluiten!
pi_56045849
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:22 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Pas maar op dat ze je geen zeur gaan vinden dan, tegenwoordig zijn er voor jou 10 anderen!
Ze waren het met me eens, en ik zou een assistent(e) krijgen. Toen zou het een duobaan worden. Toen zou er nog zo iemand als ik aangenomen worden. Nu wordt er iemand voor fulltime aangenomen als office-manager, boven de huidige office-manager en boven mij.
quote:
We zijn hier helaas allemaal (indirect) afhankelijk van de VS!
Indirect vind ik nog altijd minder erg dan direct, zoals nu. En als de VS niet meer zou bestaan zou ik er geen traan om laten, ik hoef geen sterke economie ten koste van een sterke ruggegraat!
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:25 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Zo, dat zijn maar liefst 21 vijf minuutjes!
Zeg dan gelijk gewoon 105 minuten.

Kut, ik ben echt zo ontzettend moe en gestressed... Iemand ruilen? Echna, wil jij ruilen? Ik wil wel even flink ziek zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sexy_Sadie op 15-01-2008 13:36:42 ]
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_56045982
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kut, ik ben echt zo ontzettend moe en gestressed... Iemand ruilen?
Zie ik hier een vrijwilligster voor mijn tandartsafspraak? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_56046209
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:27 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Ik zit nu vrolijk te fluiten!
Wat een vrolijke flierefluiters zijn we toch, hoewel...toen ik opstond was ik niet zo vrolijk hoor, Matt kon nog lekker uitslapen en ik moest weer vroeg mn nest uit, zucht, het is ook zo oneerlijk verdeeld soms
pi_56046247
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Zie ik hier een vrijwilligster voor mijn tandartsafspraak? .
Met liefde! Als 'ie het maar zo verneukt dat ik minstens een week thuis moet zitten!
pi_56046282
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Met liefde! Als 'ie het maar zo verneukt dat ik minstens een week thuis moet zitten!
. Nog sterkte vanmiddag/vanavond, ik ben weg .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_56046310
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:56 schreef Litpho het volgende:

[..]

. Nog sterkte vanmiddag/vanavond, ik ben weg .
En bedankt.

Veel plezier bij de tandarts!
pi_56046824
quote:

[..]

Ze waren het met me eens, en ik zou een assistent(e) krijgen. Toen zou het een duobaan worden. Toen zou er nog zo iemand als ik aangenomen worden. Nu wordt er iemand voor fulltime aangenomen als office-manager, boven de huidige office-manager en boven mij.
Ai, dus je hebt jezelf een beetje uit de markt geprijsd? Silly_Sadie! maar ach, als het de werkdruk een beetje vermindert zou ik me daar niet al te veel van aantrekken, zolang jouw baan maar veilig is toch?
quote:
[..]

Indirect vind ik nog altijd minder erg dan direct, zoals nu. En als de VS niet meer zou bestaan zou ik er geen traan om laten, ik hoef geen sterke economie ten koste van een sterke ruggegraat!
Great minds think alike! maar wat is een enomie eigenlijk?
quote:
[..]

Zeg dan gelijk gewoon 105 minuten.

Kut, ik ben echt zo ontzettend moe en gestressed... Iemand ruilen? Echna, wil jij ruilen? Ik wil wel even flink ziek zijn.
Ik zeg gewoon een uur en drie kwartier!

Rot voor je ja, misschien moet je jezelf ziek melden voordat je strakjes echt een burnout te pakken hebt?

Sterkte!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sexy_Sadie op 15-01-2008 13:37:11 ]
pi_56046894
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan vandaag nog even goed uitrusten
Maar wat heb je dan precies eig?
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:19 schreef DrsPoema het volgende:
Wat scheelt er aan dan?
Ach, het is allemaal niet zo dramatisch. Gisterochtend opgestaan met zware hoofdpijn, lichte misselijkheid, milde diarree en nog wat bijkomende klachten. Wel naar het werk gegaan, maar daar aangekomen rechtsomkeert gemaakt, ik zou toch niet heel erg productief zijn. Vannacht pas laat wakker geworden en kan nu weer een beetje op krachten komen.

Zo gaat het bij mij meestal, 1 dag kut en 1 dag herstellen (bijslapen, op krachten komen). Morgen kan ik dus weer vol gas, moet ook wel, want ik heb een soort van solicitatiegesprek
pi_56046900
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:53 schreef tinkerbell- het volgende:

[..]

Wat een vrolijke flierefluiters zijn we toch, hoewel...toen ik opstond was ik niet zo vrolijk hoor, Matt kon nog lekker uitslapen en ik moest weer vroeg mn nest uit, zucht, het is ook zo oneerlijk verdeeld soms
Tja, maar zo slecht heb je het niet want ik moet nog tot 16:30! en jij hebt je vriend nu thuis!
pi_56046911
quote:
Ja, best, heb jij enig idee hoe dit te regelen?
pi_56046936
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

[..]

Ach, het is allemaal niet zo dramatisch. Gisterochtend opgestaan met zware hoofdpijn, lichte misselijkheid, milde diarree en nog wat bijkomende klachten. Wel naar het werk gegaan, maar daar aangekomen rechtsomkeert gemaakt, ik zou toch niet heel erg productief zijn. Vannacht pas laat wakker geworden en kan nu weer een beetje op krachten komen.

Zo gaat het bij mij meestal, 1 dag kut en 1 dag herstellen (bijslapen, op krachten komen). Morgen kan ik dus weer vol gas, moet ook wel, want ik heb een soort van solicitatiegesprek
Mmm, heb je een voedselvergiftiging opgelopen dan? of heb je deze klachten vaker?
pi_56047054
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:24 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Mmm, heb je een voedselvergiftiging opgelopen dan? of heb je deze klachten vaker?
Voedselvergiftiging was ook het eerste waar ik aan dacht, misschien was het biefstukje zondag nog net iets te rood.

Nou, gelukkig ben ik bijna nooit echt ziek, als in rillend van de koorts op bed. (afkloppen ).
pi_56047079
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Tja, maar zo slecht heb je het niet want ik moet nog tot 16:30! en jij hebt je vriend nu thuis!
Je hebt gelijk, er zijn mensen die het veel slechter hebben
pi_56047278
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:30 schreef tinkerbell- het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, er zijn mensen die het veel slechter hebben
Bij mij is er niemand als ik thuis kom
pi_56047299
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:19 schreef DrsPoema het volgende:

[..]

Ai, dus je hebt jezelf een beetje uit de markt geprijsd? Silly_Sadie! maar ach, als het de werkdruk een beetje vermindert zou ik me daar niet al te veel van aantrekken, zolang jouw baan maar veilig is toch?
Had ik het maar zelf gedaan, dan kon ik het de volgende keer voorkomen. Mijn baas heeft gewoon rare hersenkronkels. Doe je weinig tegen. Als het goed is blijft mijn baan onveranderd, en ik heb toch al salarisverhoging vastliggen tot 3 jaar tijd, dus tegen die tijd zoek ik weer iets anders.
quote:
Great minds think alike!
GMTA
quote:
maar wat is een enomie eigenlijk?
Wat is wat?
quote:
Ik zeg gewoon een uur en drie kwartier!
Ik niet. 7 kwartier kost veel minder moeite.
quote:
Rot voor je ja, misschien moet je jezelf ziek melden voordat je strakjes echt een burnout te pakken hebt?

Sterkte!
Mezelf kennende bedenk ik me dat wanneer ik daadwerkelijk al thuis zit met een burn-out. "Goh, misschien moet ik gewoon even een tijdje ertussenuit... ".

Dankje.
pi_56047370
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ik kom voorlopig niet thuis.
pi_56047407
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:23 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ja, best, heb jij enig idee hoe dit te regelen?
Nouja, wat jij hebt valt vast wel over te brengen op mij. En dan moet jij gewoon mijn werk doen.
pi_56047468
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nouja, wat jij hebt valt vast wel over te brengen op mij.
Ik kan wel een paar manieren verzinnen, maar dat stuit waarschijnlijk op enig verzet bij je vriendje
quote:
En dan moet jij gewoon mijn werk doen.
No thanks, ik heb het al druk genoeg met mijn eigen werk, daar kan ik jouw overvolle agenda ook niet nog eens bij doen.

Probeer een van de vele mensen hier die de hele dag de tijd hebben om te Fok!ken
pi_56047529
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:47 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ik kan wel een paar manieren verzinnen, maar dat stuit waarschijnlijk op enig verzet bij je vriendje
Had hij me maar ziek moeten maken.
quote:
No thanks, ik heb het al druk genoeg met mijn eigen werk, daar kan ik jouw overvolle agenda ook niet nog eens bij doen.
Ruilen. Als jij ziek thuis bent (ik dus), hoef je ook niet naar je werk!
quote:
Probeer een van de vele mensen hier die de hele dag de tijd hebben om te Fok!ken
Die ben ik nog niet tegengekomen, jij bent de enige die vandaag de hele dag lamlendig ligt te zijn, geloof ik.
pi_56047540
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Had ik het maar zelf gedaan, dan kon ik het de volgende keer voorkomen. Mijn baas heeft gewoon rare hersenkronkels. Doe je weinig tegen. Als het goed is blijft mijn baan onveranderd, en ik heb toch al salarisverhoging vastliggen tot 3 jaar tijd, dus tegen die tijd zoek ik weer iets anders.
3 jaar vast? Wat nu als je presteren zo'n sprong maakt dat je je onderbetaald gaat voelen?
quote:
GMTA
Groot-ManagementTeam Assesment
quote:
Mezelf kennende bedenk ik me dat wanneer ik daadwerkelijk al thuis zit met een burn-out. "Goh, misschien moet ik gewoon even een tijdje ertussenuit... ".

Dankje.
Ach, dat overkomt je ook maar een keer, daarna leer je er wel van
pi_56047561
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Oeps nu ga ik me wel heel schuldig voelen
Ook geen hondje of poesje die je verwelkomt straks?
pi_56047605
ik ben juist altijd blij als er niemand is wanneer ik van me werk kom!

eerst ff rust!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')