Een jaar zonder slaap?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ach, ik ben al tevreden als ik het tot het eind van het jaar uithoud.
quote:[..]
Had je wel eerst een handdoekje op je bureaustoel gelegd?quote:[..]
Ja, ik werd er een beetje nat van.
75 minuten is nog korter!quote:[..]
Ja.Het spreekt sneller uit en het typt sneller. Ik weet niet welke criteria je nog meer nodig hebt.
Ach, als je in retraite gaat heb je toch geen inkomsten nodig?quote:[..]
Ja, sabbatical, geen inkomsten. Heel praktisch.
quote:[..]
Als een roosje!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereenlekker geslapen??
Ik opzich wel, al droomde ik gedetailleerd over de sex die m'n pa had
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereenlekker geslapen??
Hoi Sadie!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb wel ok geslapen. Veel te kort alleen weer.
Goeiemorgen en zulks...
Brrrr. Er zijn van die momenten dat ik er helemaal niet rouwig om ben dat ik me mijn dromen meestal niet kan herinneren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie zelfs nu z'n lul nog voor mequote:Op woensdag 16 januari 2008 09:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Brrrr. Er zijn van die momenten dat ik er helemaal niet rouwig om ben dat ik me mijn dromen meestal niet kan herinneren.
Gelukkig slaap ik nooit niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Sadie!![]()
Ach, beter kort slapen dan helemaal niet!
Jij hebt één of ander raar vadercomplex?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie zelfs nu z'n lul nog voor me![]()
![]()
... dus wees idd blij
Op het werk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Dat er volgens jou buiten de baas zijn werktijd geen lol is aan sex
Nah, niks wat ik niet gewoon in de openbaarheid kan zeggen.quote:Datgene waar je evt over wilde praten
Taal is zo leuk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik gelukkig altijd wel, behalve als ik wakker ben!
Hahha nee.. ik herinner m'n dromen altijd, en vaak druilt dat nog een paar uur naquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Jij hebt één of ander raar vadercomplex?
Zolang je het zelf maar niet met hem hoefde te doen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
... dus wees idd blij
Toch zou ik er een keertje goed over nadenken als ik jou was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahha nee.. ik herinner m'n dromen altijd, en vaak druipt dat nog een paar uur na![]()
Als het nou een lekkere sexdroom was, met leuke kerels
Als het zou bestaan, zou dat vast ook heel interessant zijn.quote:
Ik mag hopen dat je het over een nabeeld hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
... dus wees idd blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |