Toch niet toevallig met de baas?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:58 schreef tinkerbell- het volgende:
Heb weleens sex gehad op mijn werk, maar dat was in de baas zijn tijd
ja je moet er wel betaald voor worden natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:58 schreef tinkerbell- het volgende:
Ik voel me nu al zwaar overbetaald.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef EchnaDarr het volgende:
3 jaar vast? Wat nu als je presteren zo'n sprong maakt dat je je onderbetaald gaat voelen?![]()
En dan wel 'groot' zeggen.quote:Groot-ManagementTeam Assesment![]()
Ja, of je krijgt de kans niet om er van te leren.quote:Ach, dat overkomt je ook maar een keer, daarna leer je er wel van![]()
Dat bood m'n vriend ook al aan, maar daar heb ik nu niks aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe besmettelijk ik ben, enige aandoening die ik je kan geven op dit moment heeft een incubatietijd van 9 maanden![]()
Ah nee, we zouden ruilen. Jij de stress en de werkdruk, ik ziek zijn. Je probeert de afspraak steeds verder te verdraaien.quote:Mooi, als jij dan ook meteen de achterstand na afloop wegwerkt
Ah, daar plijt jij voor?quote:Ik plijt overmacht
Duh. Buiten de baas z'n werktijd is er geen lol aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:58 schreef tinkerbell- het volgende:
Gedver, nee dank jequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Toch niet toevallig met de baas?
Christus, overbetaald worden, bestaan die werkgevers nog? Ik voel me zwaar onderbetaald, hopelijk komt daar op korte termijn verandering inquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik voel me nu al zwaar overbetaald.Bovendien blijf ik er zeker geen 3 jaar meer, heb nu al aanbiedingen liggen van andere bedrijven. Nu is alleen niet het juiste moment om weg te gaan.
Eerste, tweede en derde echelon, bij klein is het derde echelon niet betrokkenquote:En dan wel 'groot' zeggen.
Psychische klachten kan iedereen simulerenquote:Ja, of je krijgt de kans niet om er van te leren.
Veeleisend ook nog !quote:Dat bood m'n vriend ook al aan, maar daar heb ik nu niks aan.
Ik voel er weinig voor om jouw werk EN mijn achterstand te moeten doen.quote:Ah nee, we zouden ruilen. Jij de stress en de werkdruk, ik ziek zijn. Je probeert de afspraak steeds verder te verdraaien.
Hartstochtelijkquote:Ah, daar plijt jij voor?
Tja, sommige bazen proberen van rondjes driehoeken te maken terwijl er vierkantjes nodig zijn, i know!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Had ik het maar zelf gedaan, dan kon ik het de volgende keer voorkomen.Mijn baas heeft gewoon rare hersenkronkels. Doe je weinig tegen.
Als het goed is blijft mijn baan onveranderd, en ik heb toch al salarisverhoging vastliggen tot 3 jaar tijd, dus tegen die tijd zoek ik weer iets anders.
[..]
GMTA
[..]
Wat is wat?
[..]
Ik niet. 7 kwartier kost veel minder moeite.
[..]
Mezelf kennende bedenk ik me dat wanneer ik daadwerkelijk al thuis zit met een burn-out."Goh, misschien moet ik gewoon even een tijdje ertussenuit...
".
Dankje.
Wat is er met je splits-knopje gebeurt?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:19 schreef DrsPoema het volgende:
[onoverzichtelijk geblaat]
Dat had er eventjes geen zin in!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat is er met je splits-knopje gebeurt?
quote:Een 39-jarige Brabander kon zondagavond geen slaap vatten doordat zijn vriendin met harde muziek aan het strijken was. Hij verzocht haar minder luidruchtig te zijn. Daarop ontstond een ruzie, waarbij vrouwlief het hete strijkijzer op het gezicht van haar vriend plantte.
Getipte politieagenten ontdekten na aankomst bij de plaats des onheils dat de 39-jarige 'een flinke rode plek' op zijn rechterwang en dat blaren rondom de wond ontwaarden.
Het slachtoffer gaf de agenten evenwel te kennen geen aangifte te willen doen. Hij vertelde dat zijn vrouw te diep in het glaasje had gekeken, maar dat maakte geen indruk op de dienders. De Brabantse zit voorlopig achter slot en grendel.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Sommige mannen vragen er ook gewoon om!
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Duh. Buiten de baas z'n werktijd is er geen lol aan.
Gegeven dat Sadie toch mag overwerken kan je nog makkelijk langs tijdens haar werktijd? Of was dat niet je gedachte?quote:
Hm nee is me toch iets te ver rijden, ze mag me ook PMn hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat Sadie toch mag overwerken kan je nog makkelijk langs tijdens haar werktijd? Of was dat niet je gedachte?.
* Cuegirllie schrikt op!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |