quote:
Je moet vanaaf pas slapen.. dus tis alleen maar goedquote:
De meeste werknemers in het westen zijn zwaar overbetaald. Dat loopt lineair evenredig aan hun hebberigheid. Wat niet wegneemt dat ik prima verdien en er netjes van kan leven zonder allerlei poespas, en tóch wat overhou. Overbetaald dus, vooral voor het gevraagde opleidings- en ervaringsniveau.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Christus, overbetaald worden, bestaan die werkgevers nog? Ik voel me zwaar onderbetaald, hopelijk komt daar op korte termijn verandering in
Het gaat me om de taal, blondje.quote:Eerste, tweede en derde echelon, bij klein is het derde echelon niet betrokkenIk heb het niet bedacht.
Ik heb een hele vervelende eigenschap die dat voorkomt.quote:Psychische klachten kan iedereen simuleren![]()
quote:Veeleisend ook nog !
Het was maar een vraag hoor.quote:Ik voel er weinig voor om jouw werk EN mijn achterstand te moeten doen.![]()
Ik zal de volgende keer dat ik die voorbij zie komen een plekje reserveren voor je in een "Nederlands als tweede taal"-cursus.quote:Hartstochtelijk
Ze hebben net een nieuwe hamster aangenomen. Kennelijk werkt 'ie nog niet goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef EchnaDarr het volgende:
volgens mij moeten de hamsters weer een gevoerd worden, fok is weer enorm traag af en toe.
Ach, ik ben al tevreden als ik het tot het eind van het jaar uithoud.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, sommige bazen proberen van rondjes driehoeken te maken terwijl er vierkantjes nodig zijn, i know!
Mmm, ik hoop dat je het tot die tijd vol kunt houden!
quote:That's the truth and nothing but the thruth, so help me *beep*!![]()
![]()
Ja, ik werd er een beetje nat van.quote:Lekker he, om misbruik van je knopjes te maken!
Ja.quote:Vind je?![]()
Ja, sabbatical, geen inkomsten. Heel praktisch.quote:Neem een sabbatical, dan hoef je nog maar 2 jaartjes ipv drie!
quote:Alsje
Wij brabanders zijn misschien dan nog iets te bescheiden...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
De meeste werknemers in het westen zijn zwaar overbetaald. Dat loopt lineair evenredig aan hun hebberigheid. Wat niet wegneemt dat ik prima verdien en er netjes van kan leven zonder allerlei poespas, en tóch wat overhou. Overbetaald dus, vooral voor het gevraagde opleidings- en ervaringsniveau.
En ik hap weerquote:Het gaat me om de taal, blondje.
Je gaat je schuldig voelen?quote:Ik heb een hele vervelende eigenschap die dat voorkomt.
quote:Het was maar een vraag hoor.Het is wel weer duidelijk hoeveel je voor me over hebt.
Stik, zie nu pas dat ik een dat woord verkeerd gespeld heb...quote:Ik zal de volgende keer dat ik die voorbij zie komen een plekje reserveren voor je in een "Nederlands als tweede taal"-cursus.
Vertel, hoe verging het jou op je werk?quote:Ze hebben net een nieuwe hamster aangenomen. Kennelijk werkt 'ie nog niet goed.
Waarover?quote:
Wat wilde je dan in je inboxje ontvangen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:51 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hm nee is me toch iets te ver rijden, ze mag me ook PMn hoor
Dat dacht je.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wij brabanders zijn misschien dan nog iets te bescheiden...![]()
quote:En ik hap weer![]()
Nee, nog erger: ik kan niet liegen.quote:Je gaat je schuldig voelen?
quote:![]()
Schikt 21 januari 2008?quote:Stik, zie nu pas dat ik een dat woord verkeerd gespeld heb...![]()
Laten we het daar niet over hebben.quote:Vertel, hoe verging het jou op je werk?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik slaap vannacht, over andere dingen doe ik geen uitspraak
Dit doet zo één en ander vermoeden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bij mij is er niemand als ik thuis kom
Ik kan natuurlijk niet voor excited spreken, maar ik zou me graag beperken tot de reële opties.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan ga je een keertje iets nuttigs doen.
En dat zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor excited spreken, maar ik zou me graag beperken tot de reële opties.
Vanavond niet meer iets nuttigs in ieder geval.quote:
Dan moet 'ie iets nutteloos gaan doen of gaan slapen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanavond niet meer iets nuttigs in ieder geval.
Goeienavond!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef DrsPoema het volgende:
Goeienavond allemaal!Pfff, wat waait het buiten zeg, toen ik terug naar huis fietste had ik regen en wind tegen!
Ja, dat is wel zo, op de een of andere manier is storm erg slaapverwekkend!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:55 schreef excited het volgende:
[..]
Goeienavond!
Ja, de wind spookt hier al de hele dag om het huis heen. Wordt lekker slapen vannacht
Ik moest tegen de wind in naar mijn fiets wandelen vandaag, maar het stuk waar ik tien minuten over deed vloog ik in twee minuten terugquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef DrsPoema het volgende:
Goeienavond allemaal!Pfff, wat waait het buiten zeg, toen ik terug naar huis fietste had ik regen en wind tegen!
Dan had je geluk vandaag!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moest tegen de wind in naar mijn fiets wandelen vandaag, maar het stuk waar ik tien minuten over deed vloog ik in twee minuten terug.
Dat er volgens jou buiten de baas zijn werktijd geen lol is aan sexquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |