quote:
Mods moeten een intergratiecursus krijgenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:57 schreef MPG het volgende:
Zwart topic
Die blauwen gaan zeker lekker door in de vorige
Aah.. dndiek heeft ons weer gevondenquote:
1 mod is alweer wakkerquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:00 schreef dndiek het volgende:
Al voordat jij zei dat het een zwart topic was
Jortquote:
Lost is gaafquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
TVP, ik ga Lost kijken vanaf aflevering 1 seizoen 1
Post ze dan voor ome Ph.quote:
quote:
Over twee weken seizoen 4quote:
Tijd om seizoen drie een keer te gaan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:57 schreef MPG het volgende:
Zwart topic
Jow! Hanquote:
Neuh, ik zat gewoon ver weg van de pc te lunchenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:57 schreef MPG het volgende:
Zwart topic
Whehe, ik zat bij mn laptop te lunchenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, ik zat gewoon ver weg van de pc te lunchen.
P0wnED!!!EINS!!11!!quote:
slotjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor.
Wat eigenlijk?
Vraag ook een modschap aan. Ik blijf wel zwart, ik mag nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Het_hupt het volgende:
blauw topique
Stank voor dank...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nouhou! Ik vergeef en vergeet en dan steek jij je tong een beetje uit naar me.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Volgende keer geef ik Muck gewoon een note als ze door een slotje heenpost....
ik blijf ook liever een usertquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag ook een modschap aan. Ik blijf wel zwart, ik mag niet
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Volgende keer geef ik Muck gewoon een note als ze door een slotje heenpost....
Ik zei dat ik ook niet mocht, maarjaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag ook een modschap aan. Ik blijf wel zwart, ik mag niet
quote:
ik zat al eventjes te F5'en op 1quote:
50replies/pagina hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:28 schreef OA het volgende:
Ik zit hier nog wel even op pagina 1 hoor...
25 per pagina hier. FOK! ook nog wel eens in de trein via mobiel, en met meer dan 25 posts per pagina, zit telefoongeheugen zo snel volquote:
Dáárom laadt mijn telefoon nooit iets....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
25 per pagina hier. FOK! ook nog wel eens in de trein via mobiel, en met meer dan 25 posts per pagina, zit telefoongeheugen zo snel vol.
Heb je weleens opgelet wat voor zenuwachtig popje dit (quote:
Ja, en als je dan op je telefoon de boel terugzet naar minder posts per pagina, dan ben je meteen al je instellingen kwijt, dus laat ik hem maar standaard op weinig staanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dáárom laadt mijn telefoon nooit iets....![]()
101 posts/pagina hier...bij 100 valt de 300e post altijd als enige op de 4e pagina....
whehe, valt me nu pas op jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je weleens opgelet wat voor zenuwachtig popje dit () is?
Die ogen blijven knipperen....
Maar wel een poppetje die je gebruikt als je blij bent, of wilt feesten oidquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
whehe, valt me nu pas op ja
ze heeft een tic
quote:
dus ze is gewoon aan het trippen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar wel een poppetje die je gebruikt als je blij bent, of wilt feesten oid
Secretaresses die je mobiele nummer überhaupt hebben...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef JortK het volgende:
Secretaresses die je mobiele nummer doorgeven
Het lijkt erop!quote:
hebben wij dezelfde secretaressequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef JortK het volgende:
ook forumspecial geval maar heb half flesje overgekocht op forumquote:
Aartiiiiiiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:20 schreef Aarti het volgende:
heihoy
ah tof zegquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook forumspecial geval maar heb half flesje overgekocht op forum
geluktquote:
ach ja. een beetje regen en nederland staat weer muurvastquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
En die mongolen kunnen niet rijden, het regent en waait watEen uur gedaan om thuis te komen, toch weer een kwartier vertraging. Kutpolen
Dat zal nooit veranderenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
En die mongolen kunnen niet rijden, het regent en waait watEen uur gedaan om thuis te komen, toch weer een kwartier vertraging. Kutpolen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef JortK het volgende:
IK zal het ongeveer over een half uur weer zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben dan ook blij dat ik al thuis benquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ach ja. een beetje regen en nederland staat weer muurvast
Ja. Je bent een vrouw en die kunnen niet stilzitten. Nooit!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef Muck het volgende:
kan iemand mij verklaren waarom ik graag rondjes loop als ik aan het bellen ben?
op de wc wel heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Je bent een vrouw en die kunnen niet stilzitten. Nooit!
dat kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Je bent een vrouw en die kunnen niet stilzitten. Nooit!
door wie???quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
op de wc wel heb ik me laten vertellen
Ik geef mijn bronnen nog nietquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
op de wc wel heb ik me laten vertellen
We hebben een mand met leesvoer op het toilet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt
maar als het even kan dan lees ik op de wc
Vergeet je kompas nietquote:
ik nu niet, maar bij mijn ouders thuis en in Arnhem wel altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben een mand met leesvoer op het toilet.
Wij niet. Dan pas je er zelf niet meer bij...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben een mand met leesvoer op het toilet.
Nu al???quote:
Heb je zulke grote voeten? Ik heb maat 47, maar het past makkelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wij niet. Dan pas je er zelf niet meer bij...
Ik heb al gegeten, straks een boterham of zoquote:
quote:]Bah, wat is Klean-Prep toch smerig. Ik sta elke keer te kokhalzen als ik een slok neem. Al 1,5 liter gehad, nog 2,5 liter te gaan.
43, maar de pot staat te dicht bij de deur...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je zulke grote voeten? Ik heb maat 47, maar het past makkelijk
Ik heb ook al gegeten vandaag en doe het straks ook weer!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, straks een boterham of zo
Ja, herkenbaar als ik het zo lees. En de laatste liter is het ergst. Er komt al niets meer uit en je hebt een vol gevoelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Pheno iemand op het lushforum is ook de lul:
[..]
Wat zal dr gebeuren als je lush drinktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Pheno iemand op het lushforum is ook de lul:
[..]
mja, ik heb er ook een hekel aanquote:
bij mij staat ie gewoon in de badkamerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
43, maar de pot staat te dicht bij de deur...
Ook al een kloon?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook al gegeten vandaag en doe het straks ook weer!
Zo'n toeval!!!!
hangt er vanaf wat je in je bakkes stoptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat zal dr gebeuren als je lush drinkt
Oplossing: 2 wcs. 1 beneden en 1 op de badkamer hierquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:53 schreef Muck het volgende:
bij mij staat ie gewoon in de badkamer
al had ik schoenmaat 50 gehad, dan was dat geen probleem
wel klote als je in bad ligt en iemand anders moet naar de wc
of als iemand net heeft zitten poepen als jij in bad wilt
quote:
Nou niet overdrijven hoor...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je in je bakkes stopt
sommige dingen smaken zo beroerd nog niet
ik heb een scrubje dat ik weleens per ongeluk in mijn mond heb gehad, en och.... als het niet voor op mijn gezicht was, deed ik het op brood
Dus....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je in je bakkes stopt
sommige dingen smaken zo beroerd nog niet
ik heb een scrubje dat ik weleens per ongeluk in mijn mond heb gehad, en och.... als het niet voor op mijn gezicht was, deed ik het op brood
Ik heb maar 1 wc.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oplossing: 2 wcs. 1 beneden en 1 op de badkamer hier
Ik stink nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 wc.
De badkamer is in principe groot zat om een wc in te plaatsen, maar dat is zo'n gedoe...![]()
Dus... ik lees niet op de wc. Lijkt me trouwens sowieso niets... heb je net lekker zitten schijten en dan blijf je in je eigen stank zitten...
Ik probeer ze te negeren, dat helptquote:
En vrouwen poepen niet.quote:
Had er net ook behoorlijk last van jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:01 schreef Pheno het volgende:
Wat is fok weer snel, een F5 duurt 1 minuut
Danny is weer klaar met de pr0nbackup denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had er net ook behoorlijk last van ja
Mja. Naar mij toe. Gaat best snel, 18MB/s.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Danny is weer klaar met de pr0nbackup denk ik
tja, ik heb geen beneden, dus ook mmar 1 wcquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oplossing: 2 wcs. 1 beneden en 1 op de badkamer hier
Bel bij de buren aan als iemand al in bad ligtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
tja, ik heb geen beneden, dus ook mmar 1 wc
Als ik dat elke dag zou moeten meldenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:03 schreef Houniet het volgende:
ik heb nog helemaal geen koffie op vandaag!
fok! gaat opeens ook veel sneller, wat heb je gedaan?quote:
Pffff de schande!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:03 schreef Houniet het volgende:
vinden ze vast leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bel bij de buren aan als iemand al in bad ligt
ik ook niet, en dat gaat niet gebeuren ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:03 schreef Houniet het volgende:
Niet?quote:
mwa, kweenie.....quote:
De buren kwamen wel bij ons, toen onze wc wel al gemaakt was en die van hun nog niet. Nieuwbouwproblemenquote:
bij mijn ouders ook jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
De buren kwamen wel bij ons, toen onze wc wel al gemaakt was en die van hun nog niet. Nieuwbouwproblemen
Fok gemaaktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
fok! gaat opeens ook veel sneller, wat heb je gedaan?
Goed gedaanquote:
Altijdquote:
Ging je geen koffie halen net?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:29 schreef Het_hupt het volgende:
Ik heb er toch een grote mok warme chocomel + slagroom + kaneelkoekjes bij.
da's zo lekker knus met dit weer
jah, ik heb er ook een senseootje dr bijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:32 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ging je geen koffie halen net?
Mja, ik heb zelf zo`n expresso apparaat waar ik altijd koffie mee zet, een normaal koffiezetapparaat staat ergens in een hoek voor als er vizite komt.
Voor de expresso heb je ook cafe choco
Best lekker een soort mix van koffie en chocomel en tis wat afwisseling
He ex-blauwequote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef Tmaatje het volgende:
Help, de loodgieter heeft een foutje gemaakt, kreeg letterlijk een koude douche.........![]()
![]()
![]()
gauw een bakkie koffie met rum ...
mmmm ook lekker,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
He ex-blauwe
Das zuur dan!
Geniet maar van je bakkie
Ik pak me straks een lekker glaasje whisky
dank je wel...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX bakkie naar Tmaatje toeschuift
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX ook een lekker warm bakkie naar DM schuift!
Wat is er diek?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
Ik kan ook niet eens rustig gaan werken
Collega-mod is wegquote:
Ik las zoiets ja, vage bedoeningquote:
Tsja ik snap er ook geen snars van maar goedquote:
Dus jij hebt interesse in DIGquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Blauw stond mij best goed hoor
Dan is t wel heel apartquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja ik snap er ook geen snars van maar goed
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Blauw stond mij best schattig hoor
Mij ook....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Blauw stond mij best goed hoor
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja rustig, beetje naweeën nog van een kleine griep
Jaoh, Maar FredvZ heeft een rokend gat achtergelaten op V&A EN op DIGquote:
Slaap lekkerquote:
ik ook, ben mega moe. Morgen naar de huisarts (eindelijk eens) voor mijn nek. Gaat maar niet overquote:
Wat is het verhaal erachter dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja ik snap er ook geen snars van maar goed
Slaap lekker meissiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook, ben mega moe. Morgen naar de huisarts (eindelijk eens) voor mijn nek. Gaat maar niet over
anyways, trusten allemaal!
Kia kaha!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook, ben mega moe. Morgen naar de huisarts (eindelijk eens) voor mijn nek. Gaat maar niet over
anyways, trusten allemaal!
Kia kaha!![]()
![]()
Goed hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou M?
Ja maar Dndiek mist alleen zn V&A collega en daar reageerde ik opquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaoh, Maar FredvZ heeft een rokend gat achtergelaten op V&A EN op DIG
Whehe, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja maar Dndiek mist alleen zn V&A collega en daar reageerde ik op
Relletje achter de schermen en een topic in FB, maar hoe? wat? waarom? en zo daar ben ik nog niet achterquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is het verhaal erachter dan?
Hmmm... apart hoor. Lijkt me wel dat het jou wel aangaat hoe en waaromquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Relletje achter de schermen en een topic in FB, maar hoe? wat? waarom? en zo daar ben ik nog niet achter
Opvolgster is al bekend
vreemd allemaal...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Relletje achter de schermen en een topic in FB, maar hoe? wat? waarom? en zo daar ben ik nog niet achter
Opvolgster is al bekend
Ik ben bang dat die bij mij binnen een week gebroken isquote:
Ja, maar apple kennende is 3098 dollar ook 3098 euroquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tegen die lage dollarkoers valt $3,098.00 nog best mee
Helaas wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar apple kennende is 3098 dollar ook 3098 euro
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
Had je trouwens nog gesolliciteerd voor KLB, MM?
apparaat is van aluminiu...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die bij mij binnen een week gebroken is
En dat blauw stond je nog wel zo goedquote:
Tuurlijk, ik heb de hele keynote gekeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Helaas wel.
Heb je die guided tour gezien?
Die Trackpad
Whehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
apparaat is van aluminiu...
En gewoon beetje voorzichtig mee doen
Hoezo val van tafel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Geef mij maar mn ouwe stoeptegel, daarvan WEET ik tenminste dattie een val van de tafel makkelijk overleeft
Live?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb de hele keynote gekeken.
Of een zwakke tafel hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo val van tafel?
Je moet wel lomp zijn om 'm van tafel te vegen...
Ik zou 'm trouwens ook niet kopen hoor, daar niet van...
Goed puntquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja
Dan zou ik eerst investeren in een fatsoenlijke tafel denk ik
kom je zo ef onlinequote:
Ik ben lompquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo val van tafel?
Je moet wel lomp zijn om 'm van tafel te vegen...
Ik zou 'm trouwens ook niet kopen hoor, daar niet van...
Heb je 'm met je arm van tafel geveegd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lomp
Maar de laptop heeft t prima overleefd
Ja, eer moet morgen weer werkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk zo pitten, wat is er dan?
die cd's. maar komt morgen wel danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk zo pitten, wat is er dan?
Stond op rand van tafel, ik ilde stroomding eruit trekken, maar vergat om daarbij de laptop ff vast te houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je 'm met je arm van tafel geveegd?
Of vergeten vast te houden toen je 'm van tafel wilde halen ofzo?
Owja!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, eer moet morgen weer werken
Klagen niet je ding?quote:
juist, en m'n buurman maakt me morgen waarschijnlijk weer rond de klok van half 7 wakkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, eer moet morgen weer werken
Ben je er in ieder geval op tijd uitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
juist, en m'n buurman maakt me morgen waarschijnlijk weer rond de klok van half 7 wakker
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Met het gevaar dat ik weer een hele gezellige KSC-nacht ga missen wens ik jullie welterusten en tot morgen.
Zoiets doe je op eigen risico... Welterustenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Met het gevaar dat ik weer een hele gezellige KSC-nacht ga missen wens ik jullie welterusten en tot morgen.
Dat kan dus niet bij een macquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Stond op rand van tafel, ik ilde stroomding eruit trekken, maar vergat om daarbij de laptop ff vast te houden
resultaat: stekkertje los, laptop op de grond
Kutwerk, leuke collegae, da's de samenvatting.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja!
Das waar ook!
Hoe was het op werk, eer-ik?
Ja, maar mijn mac kan je niet meer kopenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, nog wel bij jouw mac. Bij die van mij niet
Ik wil een macquote:
Oke.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kutwerk, leuke collegae, da's de samenvatting.
ben nu de mand in, want m'n 'wekker' gaat weer over enkele uren.
Slaap lekker jongequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef eer-ik het volgende:
maar peer 'm, jo
Immer frits, immerquote:
Dag Fritsquote:
Awww.. hoe kan dat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
*verveel verveel*
Looks pretty much like we're the only ones leftquote:
Donderdagochtend heb ik school, dus moet ik een beetje fit zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef MPG het volgende:
Respect
Waarom gaat t morgen niet als ik vragen mag?
vol dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:22 schreef MPG het volgende:
ik ben geloof ik de enige hier die nog nooit blauw is geweest
[KSC #662] Zwarte koffie blijft toch het lekkerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |