quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX ook een lekker warm bakkie naar DM schuift!
Wat is er diek?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
Ik kan ook niet eens rustig gaan werken
Collega-mod is wegquote:
Ik las zoiets ja, vage bedoeningquote:
Tsja ik snap er ook geen snars van maar goedquote:
Dus jij hebt interesse in DIGquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Blauw stond mij best goed hoor
Dan is t wel heel apartquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja ik snap er ook geen snars van maar goed
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Blauw stond mij best schattig hoor
Mij ook....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Blauw stond mij best goed hoor
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja rustig, beetje naweeën nog van een kleine griep
Jaoh, Maar FredvZ heeft een rokend gat achtergelaten op V&A EN op DIGquote:
Slaap lekkerquote:
ik ook, ben mega moe. Morgen naar de huisarts (eindelijk eens) voor mijn nek. Gaat maar niet overquote:
Wat is het verhaal erachter dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja ik snap er ook geen snars van maar goed
Slaap lekker meissiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook, ben mega moe. Morgen naar de huisarts (eindelijk eens) voor mijn nek. Gaat maar niet over
anyways, trusten allemaal!
Kia kaha!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook, ben mega moe. Morgen naar de huisarts (eindelijk eens) voor mijn nek. Gaat maar niet over
anyways, trusten allemaal!
Kia kaha!![]()
![]()
Goed hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou M?
Ja maar Dndiek mist alleen zn V&A collega en daar reageerde ik opquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaoh, Maar FredvZ heeft een rokend gat achtergelaten op V&A EN op DIG
Whehe, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja maar Dndiek mist alleen zn V&A collega en daar reageerde ik op
Relletje achter de schermen en een topic in FB, maar hoe? wat? waarom? en zo daar ben ik nog niet achterquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is het verhaal erachter dan?
Hmmm... apart hoor. Lijkt me wel dat het jou wel aangaat hoe en waaromquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Relletje achter de schermen en een topic in FB, maar hoe? wat? waarom? en zo daar ben ik nog niet achter
Opvolgster is al bekend
vreemd allemaal...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Relletje achter de schermen en een topic in FB, maar hoe? wat? waarom? en zo daar ben ik nog niet achter
Opvolgster is al bekend
Ik ben bang dat die bij mij binnen een week gebroken isquote:
Ja, maar apple kennende is 3098 dollar ook 3098 euroquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tegen die lage dollarkoers valt $3,098.00 nog best mee
Helaas wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar apple kennende is 3098 dollar ook 3098 euro
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
Had je trouwens nog gesolliciteerd voor KLB, MM?
apparaat is van aluminiu...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die bij mij binnen een week gebroken is
En dat blauw stond je nog wel zo goedquote:
Tuurlijk, ik heb de hele keynote gekeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Helaas wel.
Heb je die guided tour gezien?
Die Trackpad
Whehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
apparaat is van aluminiu...
En gewoon beetje voorzichtig mee doen
Hoezo val van tafel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Geef mij maar mn ouwe stoeptegel, daarvan WEET ik tenminste dattie een val van de tafel makkelijk overleeft
Live?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb de hele keynote gekeken.
Of een zwakke tafel hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo val van tafel?
Je moet wel lomp zijn om 'm van tafel te vegen...
Ik zou 'm trouwens ook niet kopen hoor, daar niet van...
Goed puntquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja
Dan zou ik eerst investeren in een fatsoenlijke tafel denk ik
kom je zo ef onlinequote:
Ik ben lompquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo val van tafel?
Je moet wel lomp zijn om 'm van tafel te vegen...
Ik zou 'm trouwens ook niet kopen hoor, daar niet van...
Heb je 'm met je arm van tafel geveegd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lomp
Maar de laptop heeft t prima overleefd
Ja, eer moet morgen weer werkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk zo pitten, wat is er dan?
die cd's. maar komt morgen wel danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk zo pitten, wat is er dan?
Stond op rand van tafel, ik ilde stroomding eruit trekken, maar vergat om daarbij de laptop ff vast te houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je 'm met je arm van tafel geveegd?
Of vergeten vast te houden toen je 'm van tafel wilde halen ofzo?
Owja!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, eer moet morgen weer werken
Klagen niet je ding?quote:
juist, en m'n buurman maakt me morgen waarschijnlijk weer rond de klok van half 7 wakkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, eer moet morgen weer werken
Ben je er in ieder geval op tijd uitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
juist, en m'n buurman maakt me morgen waarschijnlijk weer rond de klok van half 7 wakker
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Met het gevaar dat ik weer een hele gezellige KSC-nacht ga missen wens ik jullie welterusten en tot morgen.
Zoiets doe je op eigen risico... Welterustenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Met het gevaar dat ik weer een hele gezellige KSC-nacht ga missen wens ik jullie welterusten en tot morgen.
Dat kan dus niet bij een macquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Stond op rand van tafel, ik ilde stroomding eruit trekken, maar vergat om daarbij de laptop ff vast te houden
resultaat: stekkertje los, laptop op de grond
Kutwerk, leuke collegae, da's de samenvatting.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja!
Das waar ook!
Hoe was het op werk, eer-ik?
Ja, maar mijn mac kan je niet meer kopenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, nog wel bij jouw mac. Bij die van mij niet
Ik wil een macquote:
Oke.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kutwerk, leuke collegae, da's de samenvatting.
ben nu de mand in, want m'n 'wekker' gaat weer over enkele uren.
Slaap lekker jongequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef eer-ik het volgende:
maar peer 'm, jo
Immer frits, immerquote:
Dag Fritsquote:
Awww.. hoe kan dat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
*verveel verveel*
Looks pretty much like we're the only ones leftquote:
Donderdagochtend heb ik school, dus moet ik een beetje fit zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef MPG het volgende:
Respect
Waarom gaat t morgen niet als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |