Whehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
apparaat is van aluminiu...
En gewoon beetje voorzichtig mee doen
Hoezo val van tafel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Geef mij maar mn ouwe stoeptegel, daarvan WEET ik tenminste dattie een val van de tafel makkelijk overleeft
Live?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb de hele keynote gekeken.
Of een zwakke tafel hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo val van tafel?
Je moet wel lomp zijn om 'm van tafel te vegen...
Ik zou 'm trouwens ook niet kopen hoor, daar niet van...
Goed puntquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja
Dan zou ik eerst investeren in een fatsoenlijke tafel denk ik
kom je zo ef onlinequote:
Ik ben lompquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo val van tafel?
Je moet wel lomp zijn om 'm van tafel te vegen...
Ik zou 'm trouwens ook niet kopen hoor, daar niet van...
Heb je 'm met je arm van tafel geveegd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lomp
Maar de laptop heeft t prima overleefd
Ja, eer moet morgen weer werkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk zo pitten, wat is er dan?
die cd's. maar komt morgen wel danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk zo pitten, wat is er dan?
Stond op rand van tafel, ik ilde stroomding eruit trekken, maar vergat om daarbij de laptop ff vast te houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je 'm met je arm van tafel geveegd?
Of vergeten vast te houden toen je 'm van tafel wilde halen ofzo?
Owja!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, eer moet morgen weer werken
Klagen niet je ding?quote:
juist, en m'n buurman maakt me morgen waarschijnlijk weer rond de klok van half 7 wakkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, eer moet morgen weer werken
Ben je er in ieder geval op tijd uitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
juist, en m'n buurman maakt me morgen waarschijnlijk weer rond de klok van half 7 wakker
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Met het gevaar dat ik weer een hele gezellige KSC-nacht ga missen wens ik jullie welterusten en tot morgen.
Zoiets doe je op eigen risico... Welterustenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Met het gevaar dat ik weer een hele gezellige KSC-nacht ga missen wens ik jullie welterusten en tot morgen.
Dat kan dus niet bij een macquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Stond op rand van tafel, ik ilde stroomding eruit trekken, maar vergat om daarbij de laptop ff vast te houden
resultaat: stekkertje los, laptop op de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |