quote:
Mods moeten een intergratiecursus krijgenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:57 schreef MPG het volgende:
Zwart topic
Die blauwen gaan zeker lekker door in de vorige
Aah.. dndiek heeft ons weer gevondenquote:
1 mod is alweer wakkerquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:00 schreef dndiek het volgende:
Al voordat jij zei dat het een zwart topic was
Jortquote:
Lost is gaafquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
TVP, ik ga Lost kijken vanaf aflevering 1 seizoen 1
Post ze dan voor ome Ph.quote:
quote:
Over twee weken seizoen 4quote:
Tijd om seizoen drie een keer te gaan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:57 schreef MPG het volgende:
Zwart topic
Jow! Hanquote:
Neuh, ik zat gewoon ver weg van de pc te lunchenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:57 schreef MPG het volgende:
Zwart topic
Whehe, ik zat bij mn laptop te lunchenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, ik zat gewoon ver weg van de pc te lunchen.
P0wnED!!!EINS!!11!!quote:
slotjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor.
Wat eigenlijk?
Vraag ook een modschap aan. Ik blijf wel zwart, ik mag nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Het_hupt het volgende:
blauw topique
Stank voor dank...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nouhou! Ik vergeef en vergeet en dan steek jij je tong een beetje uit naar me.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Volgende keer geef ik Muck gewoon een note als ze door een slotje heenpost....
ik blijf ook liever een usertquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag ook een modschap aan. Ik blijf wel zwart, ik mag niet
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Volgende keer geef ik Muck gewoon een note als ze door een slotje heenpost....
Ik zei dat ik ook niet mocht, maarjaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag ook een modschap aan. Ik blijf wel zwart, ik mag niet
quote:
ik zat al eventjes te F5'en op 1quote:
50replies/pagina hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:28 schreef OA het volgende:
Ik zit hier nog wel even op pagina 1 hoor...
25 per pagina hier. FOK! ook nog wel eens in de trein via mobiel, en met meer dan 25 posts per pagina, zit telefoongeheugen zo snel volquote:
Dáárom laadt mijn telefoon nooit iets....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
25 per pagina hier. FOK! ook nog wel eens in de trein via mobiel, en met meer dan 25 posts per pagina, zit telefoongeheugen zo snel vol.
Heb je weleens opgelet wat voor zenuwachtig popje dit (quote:
Ja, en als je dan op je telefoon de boel terugzet naar minder posts per pagina, dan ben je meteen al je instellingen kwijt, dus laat ik hem maar standaard op weinig staanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dáárom laadt mijn telefoon nooit iets....![]()
101 posts/pagina hier...bij 100 valt de 300e post altijd als enige op de 4e pagina....
whehe, valt me nu pas op jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je weleens opgelet wat voor zenuwachtig popje dit () is?
Die ogen blijven knipperen....
Maar wel een poppetje die je gebruikt als je blij bent, of wilt feesten oidquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
whehe, valt me nu pas op ja
ze heeft een tic
quote:
dus ze is gewoon aan het trippen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar wel een poppetje die je gebruikt als je blij bent, of wilt feesten oid
Secretaresses die je mobiele nummer überhaupt hebben...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef JortK het volgende:
Secretaresses die je mobiele nummer doorgeven
Het lijkt erop!quote:
hebben wij dezelfde secretaressequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef JortK het volgende:
ook forumspecial geval maar heb half flesje overgekocht op forumquote:
Aartiiiiiiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:20 schreef Aarti het volgende:
heihoy
ah tof zegquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook forumspecial geval maar heb half flesje overgekocht op forum
geluktquote:
ach ja. een beetje regen en nederland staat weer muurvastquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
En die mongolen kunnen niet rijden, het regent en waait watEen uur gedaan om thuis te komen, toch weer een kwartier vertraging. Kutpolen
Dat zal nooit veranderenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
En die mongolen kunnen niet rijden, het regent en waait watEen uur gedaan om thuis te komen, toch weer een kwartier vertraging. Kutpolen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef JortK het volgende:
IK zal het ongeveer over een half uur weer zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben dan ook blij dat ik al thuis benquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ach ja. een beetje regen en nederland staat weer muurvast
Ja. Je bent een vrouw en die kunnen niet stilzitten. Nooit!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef Muck het volgende:
kan iemand mij verklaren waarom ik graag rondjes loop als ik aan het bellen ben?
op de wc wel heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Je bent een vrouw en die kunnen niet stilzitten. Nooit!
dat kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Je bent een vrouw en die kunnen niet stilzitten. Nooit!
door wie???quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
op de wc wel heb ik me laten vertellen
Ik geef mijn bronnen nog nietquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
op de wc wel heb ik me laten vertellen
We hebben een mand met leesvoer op het toilet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt
maar als het even kan dan lees ik op de wc
Vergeet je kompas nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |