Wij niet. Dan pas je er zelf niet meer bij...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben een mand met leesvoer op het toilet.
Nu al???quote:
Heb je zulke grote voeten? Ik heb maat 47, maar het past makkelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wij niet. Dan pas je er zelf niet meer bij...
Ik heb al gegeten, straks een boterham of zoquote:
quote:]Bah, wat is Klean-Prep toch smerig. Ik sta elke keer te kokhalzen als ik een slok neem. Al 1,5 liter gehad, nog 2,5 liter te gaan.
43, maar de pot staat te dicht bij de deur...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je zulke grote voeten? Ik heb maat 47, maar het past makkelijk
Ik heb ook al gegeten vandaag en doe het straks ook weer!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, straks een boterham of zo
Ja, herkenbaar als ik het zo lees. En de laatste liter is het ergst. Er komt al niets meer uit en je hebt een vol gevoelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Pheno iemand op het lushforum is ook de lul:
[..]
Wat zal dr gebeuren als je lush drinktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Pheno iemand op het lushforum is ook de lul:
[..]
mja, ik heb er ook een hekel aanquote:
bij mij staat ie gewoon in de badkamerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
43, maar de pot staat te dicht bij de deur...
Ook al een kloon?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook al gegeten vandaag en doe het straks ook weer!
Zo'n toeval!!!!
hangt er vanaf wat je in je bakkes stoptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat zal dr gebeuren als je lush drinkt
Oplossing: 2 wcs. 1 beneden en 1 op de badkamer hierquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:53 schreef Muck het volgende:
bij mij staat ie gewoon in de badkamer
al had ik schoenmaat 50 gehad, dan was dat geen probleem
wel klote als je in bad ligt en iemand anders moet naar de wc
of als iemand net heeft zitten poepen als jij in bad wilt
quote:
Nou niet overdrijven hoor...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je in je bakkes stopt
sommige dingen smaken zo beroerd nog niet
ik heb een scrubje dat ik weleens per ongeluk in mijn mond heb gehad, en och.... als het niet voor op mijn gezicht was, deed ik het op brood
Dus....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je in je bakkes stopt
sommige dingen smaken zo beroerd nog niet
ik heb een scrubje dat ik weleens per ongeluk in mijn mond heb gehad, en och.... als het niet voor op mijn gezicht was, deed ik het op brood
Ik heb maar 1 wc.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oplossing: 2 wcs. 1 beneden en 1 op de badkamer hier
Ik stink nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 wc.
De badkamer is in principe groot zat om een wc in te plaatsen, maar dat is zo'n gedoe...![]()
Dus... ik lees niet op de wc. Lijkt me trouwens sowieso niets... heb je net lekker zitten schijten en dan blijf je in je eigen stank zitten...
Ik probeer ze te negeren, dat helptquote:
En vrouwen poepen niet.quote:
Had er net ook behoorlijk last van jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:01 schreef Pheno het volgende:
Wat is fok weer snel, een F5 duurt 1 minuut
Danny is weer klaar met de pr0nbackup denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had er net ook behoorlijk last van ja
Mja. Naar mij toe. Gaat best snel, 18MB/s.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Danny is weer klaar met de pr0nbackup denk ik
tja, ik heb geen beneden, dus ook mmar 1 wcquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oplossing: 2 wcs. 1 beneden en 1 op de badkamer hier
Bel bij de buren aan als iemand al in bad ligtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
tja, ik heb geen beneden, dus ook mmar 1 wc
Als ik dat elke dag zou moeten meldenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:03 schreef Houniet het volgende:
ik heb nog helemaal geen koffie op vandaag!
fok! gaat opeens ook veel sneller, wat heb je gedaan?quote:
Pffff de schande!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:03 schreef Houniet het volgende:
vinden ze vast leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bel bij de buren aan als iemand al in bad ligt
ik ook niet, en dat gaat niet gebeuren ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:03 schreef Houniet het volgende:
Niet?quote:
mwa, kweenie.....quote:
De buren kwamen wel bij ons, toen onze wc wel al gemaakt was en die van hun nog niet. Nieuwbouwproblemenquote:
bij mijn ouders ook jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
De buren kwamen wel bij ons, toen onze wc wel al gemaakt was en die van hun nog niet. Nieuwbouwproblemen
Fok gemaaktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
fok! gaat opeens ook veel sneller, wat heb je gedaan?
Goed gedaanquote:
Altijdquote:
Ging je geen koffie halen net?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:29 schreef Het_hupt het volgende:
Ik heb er toch een grote mok warme chocomel + slagroom + kaneelkoekjes bij.
da's zo lekker knus met dit weer
jah, ik heb er ook een senseootje dr bijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:32 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ging je geen koffie halen net?
Mja, ik heb zelf zo`n expresso apparaat waar ik altijd koffie mee zet, een normaal koffiezetapparaat staat ergens in een hoek voor als er vizite komt.
Voor de expresso heb je ook cafe choco
Best lekker een soort mix van koffie en chocomel en tis wat afwisseling
He ex-blauwequote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef Tmaatje het volgende:
Help, de loodgieter heeft een foutje gemaakt, kreeg letterlijk een koude douche.........![]()
![]()
![]()
gauw een bakkie koffie met rum ...
mmmm ook lekker,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
He ex-blauwe
Das zuur dan!
Geniet maar van je bakkie
Ik pak me straks een lekker glaasje whisky
dank je wel...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX bakkie naar Tmaatje toeschuift
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX ook een lekker warm bakkie naar DM schuift!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |