Dat blijkt, het stroomt niet bepaald vol hier. Is er dan echt helemaal niets op de streams te beleven?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef Guuskeee het volgende:
lucky you
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat blijkt, het stroomt niet bepaald vol hier. Is er dan echt helemaal niets op de streams te beleven?
iedereen kijkt idols. lijkt wel of al mn streams bevroren zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat blijkt, het stroomt niet bepaald vol hier. Is er dan echt helemaal niets op de streams te beleven?
Ik gelukkig niet, Mijn weekend is net begonnenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bijna einde weekend ook. Een aantal streamertjes moeten morgenvroeg op tijd het warme nestje uit.
Net als internet moet tv kijken verbannen worden in de kooi.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Tsja dr moet toch één gek zijn die het doet héquote:Op zondag 13 januari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als internet moet tv kijken verbannen worden in de kooi.
Dapper dat je toch opent
Ik ben blij voor je.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:24 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, Mijn weekend is net begonnen
Malloten zijn we hier allemaalquote:Op zondag 13 januari 2008 22:28 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Tsja dr moet toch één gek zijn die het doet hé
bron: http://www.vitaspa.com/hot_tub_showroom/Rendezvous-hottubs.htmquote:The answer to clean water without the irritation that chemicals can cause. The purification process starts with continuous, 100% no-bypass filtration; which means that your water is always being filtered and purified, even during use – especially during use.
Als ze het als openbaar toilet gebruiken en / of als douche... is het niet zo gek dat de filters het niet bij kunnen houdenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Guuskeee het volgende:
Ff over het feit dat iedereen denkt dat die jakoezie stinkt, er zit een uitgebreid filtratie- en reinigingssyteem in. Ik heb het even opgezocht. Zo'n ding kost toch ruim 18.000 dus je kan ervan uit gaan dat zoiets niet zelf schoongemaakt hoeft te worden.
Ik weet dat het ding vaak stinkt maar ik geloof niet dat je er ziek van kan worden, ook omdat er chloor in het water (hoort te) zit(ten).
Redelijk veilig dus bij een gebruik door 7 personen. Gisteren hebben er wat meer ingezeten lijkt mij, inclusief de wildplasserinnekes... Filtersysteem niet overbelast dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Guuskeee het volgende:
Ff over het feit dat iedereen denkt dat die jakoezie stinkt, er zit een uitgebreid filtratie- en reinigingssyteem in. Ik heb het even opgezocht. Zo'n ding kost toch ruim 18.000 dus je kan ervan uit gaan dat zoiets niet zelf schoongemaakt hoeft te worden.
Ik weet dat het ding vaak stinkt maar ik geloof niet dat je er ziek van kan worden, ook omdat er chloor in het water (hoort te) zit(ten).
[ afbeelding ]
.
[..]
bron: http://www.vitaspa.com/hot_tub_showroom/Rendezvous-hottubs.htm
op dat moment kan ie het zwaar hebben, maar het is een 24uur/dag filtreersysteem, dus na een paar uurtjes zal het water wel weer zuiver zijn. Dat zal geen 4 uur duren.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Redelijk veilig dus bij een gebruik door 7 personen. Gisteren hebben er wat meer ingezeten lijkt mij, inclusief de wildplasserinnekes... Filtersysteem niet overbelast dan?
Nee joh, je zou het nu zelfs moeten kunnen drinken:quote:Op zondag 13 januari 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Redelijk veilig dus bij een gebruik door 7 personen. Gisteren hebben er wat meer ingezeten lijkt mij, inclusief de wildplasserinnekes... Filtersysteem niet overbelast dan?
Ik geloof er niets vanquote:The purification process starts with continuous, 100% no-bypass filtration; which means that your water is always being filtered and purified, even during use – especially during use.
Heeft ze er nog één zitten kralenklossen voor hem?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef soylent het volgende:
22:04 Een armband voor Quintin!
Het is weer reclame en Lieke en Amanda lopen samen naar de Private Room en Lieke laat haar een armband zien. "Aah wat lief schatje!", reageert de Amsterdamse meteen. "Ik heb er ook een hangertje aangezet", legt Lieke uit. Amanda is dolenthousiast. "Dank je wel schatje!", roept ze vrolijk. "Hij is helemaal niet voor jou!", roept Lieke lachend op het moment dat Amanda de armband per ongeluk kapot maakt. "Hij is voor Quintin!", legt Lieke uit. "Hij was stuk gegaan!", vervolgt ze. Maar dit kan Amanda's enthousiasme niet temperen. "Heel leuk hangertje!", zegt ze vrolijk. Wordt het zo serieus tussen de twee dat ze zelfs al armbanden voor elkaar maken?
Bron: Villa Vandaag, 13-01-2008
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft ze er nog één zitten kralenklossen voor hem?
de zoveelste versierpogingquote:Op zondag 13 januari 2008 22:51 schreef Dark het volgende:
Huub gaat Lieke helemaal onderspuiten met glitters, als ze slaapt!
Lieke had al de post en andere dingen van Huub volgemaakt met glitters!
ik heb het niet zo gevolgd, dus vraag het maar.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Selène en Huubke liggen al de hele avond tegen elkaar aan. Moet Selène de volgende zijn die Huubke er aan gaat rijgen
Huub bracht het meer als........small talk......quote:
Zoals je wellicht begrepen hebt ben ik geen Huub-fan meer en de vraag is al door mij gesteld. Heb jij een antwoord?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het niet zo gevolgd, dus vraag het maar.
Hebben die twee elkaar wel wat te vertellen? Of is het maar een beetje obligaat hangen.
Vlgs mij stelt het niks voor, gewoon hangen zoals selene en huub dat met meer mensen doen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het niet zo gevolgd, dus vraag het maar.
Hebben die twee elkaar wel wat te vertellen? Of is het maar een beetje obligaat hangen.
thanxquote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Vlgs mij stelt het niks voor, gewoon hangen zoals selene en huub dat met meer mensen doen.
en met deze opmerking impliceerde ze dat het Huub zijn kast wasquote:Op zondag 13 januari 2008 23:07 schreef noekje het volgende:
Huub: niet mijn tafel. Die is van mij.
Lieke: met hoeveel slaap jij?
Huub: oké, nu ben ik af.
Dat was wel even grappig.
en dan volhouden dat ze het 3 keer had gezegd, maar dat Huub nooit luistert.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef Desii het volgende:
[..]
en met deze opmerking impliceerde ze dat het Huub zijn kast was
Het bleek echter die van Mikey te zijn en volgens Lieke had ze dat gezegd.....
en idd zei Lieke dat wel, maar pas toen Huub de kast vierkant oppakte en terug naar de grote slaapkamer bracht.
Huub mag wat mij betreft ophouden met die claims dat alles van hem is. Niks is VAN HEM. Op het moment dat hij als winnaar wordt uitgeroepen heeft hij recht van spreken, eerder niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef Desii het volgende:
[..]
en met deze opmerking impliceerde ze dat het Huub zijn kast was
Het bleek echter die van Mikey te zijn en volgens Lieke had ze dat gezegd.....
en idd zei Lieke dat wel, maar pas toen Huub de kast vierkant oppakte en terug naar de grote slaapkamer bracht.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub mag wat mij betreft ophouden met die claims dat alles van hem is. Niks is VAN HEM. Op het moment dat hij als winnaar wordt uitgeroepen heeft hij recht van spreken, eerder niet.
en Lieke mag ophouden met zich allerlei kasten toe te eigenen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub mag wat mij betreft ophouden met die claims dat alles van hem is. Niks is VAN HEM. Op het moment dat hij als winnaar wordt uitgeroepen heeft hij recht van spreken, eerder niet.
ja dag.... als iemand zonder te vragen jou post eruit zou gooien en iets inpikt.... kan ik me zijn reactie wel voorstellenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heeft OOK niks te vertellen. Om de eerder uitgeproken reden heeft ook zij NIKS TE CLAIMENquote:Op zondag 13 januari 2008 23:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en Lieke mag ophouden met zich allerlei kasten toe te eigenen.
Tja, ze hoort nu bij de kindjes van Godquote:Op zondag 13 januari 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
Huub wilde de glitters uit zijn kastje over Lieke strooien.... de schim belt net, dat het niet mag
Omdat het pianohengsttijd is?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zit Huub ineens als een gek op die piano te hengsten terwijl Jaap een beetje muziek op heeft staan?
Huub refeert wel eens aan het regelboek... dat zou beginnen met: Welkom in jouw villa....quote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach... ik heb mezelf vandaag anders uitstekend vermaaktquote:Op zondag 13 januari 2008 23:26 schreef chufi het volgende:
Jezus wat is het saai op de streams en in de COS ... echt iets voor niet streamers vandaag.. En geen zin om plaatjes te schieten vandaag ! Tot Morgen !
Ook dagquote:Op zondag 13 januari 2008 23:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ja dag.... als iemand zonder te vragen jou post eruit zou gooien en iets inpikt.... kan ik me zijn reactie wel voorstellen
Afijn... het liep allemaal met een sisser af, want het is een kastje van Mikey en misschien heeft ze wel aan hem gevraagd of ze hem mocht hebben.
Tenminste ik ga ervan uit dat ze dat fatsoen heeft
Dank Leandra ! Ik hoop dat de rest van je dag/avond net zo vermakelijk wordtquote:Op zondag 13 januari 2008 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik heb mezelf vandaag anders uitstekend vermaakt![]()
Slaap lekker Chufi![]()
![]()
Vertelquote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef 2live het volgende:
Aaaargghh, wat is Lieke aan het doen?
een stuk beter zoquote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef Disana het volgende:
Het beertje kijkt angstig.
[ afbeelding ]
had je dit bijna gemist.quote:
Lieke is HEEEL verkeerd bezig. Piet Piraat vindt dat ze haar wortelchakra moet bewerken en die zit volgens mij niet op de plek waar ze al dat behangpapier heeft aangebracht.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Met Reiki voel je je echt beter ...
Waar heeft Lieke zich aan verbrand?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef Disana het volgende:
Het beertje kijkt angstig.
[ afbeelding ]
Die wordt al door Q bewerkt.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieke is HEEEL verkeerd bezig. Piet Piraat vindt dat ze haar wortelchakra moet bewerken en die zit volgens mij niet op de plek waar ze al dat behangpapier heeft aangebracht.
Q heeft volgens mij zijn worteltjeshakraatje al aan iemand anders beloofd. Dus dat gaat hem niet worden.quote:
Aan Huub natuurlijk, de slechtste keuze van haar leven. Zo'n in-en-in slechte klootzak dat het isquote:Op zondag 13 januari 2008 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waar heeft Lieke zich aan verbrand?
Ik zou zo niet dood gevonden willen wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo een verknipt masker !!
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan Huub natuurlijk, de slechtste keuze van haar leven. Zo'n in-en-in slechte klootzak dat het is
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap noteert weer van alles ..
En haar new best friend Claire kan het wel heel goed met Huub vinden.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan Huub natuurlijk, de slechtste keuze van haar leven. Zo'n in-en-in slechte klootzak dat het is
Stom, stom, stom, dat had ik kunnen weten he...quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:
En werkt het niet meer, dan zegt de dokter: "HIer klopt iets niet."quote:Op maandag 14 januari 2008 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
riri, even geheel ot over je onderschrift: Je hart ziet niets. Je hart is slechts een machtige spier. De motor van je lichaam. Je hart houdt je levend, als het werkt
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef riri het volgende:
Dat gore opsnuiven voortdurend....
mute..tis niet om aan te horen
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En werkt het niet meer, dan zegt de dokter: "HIer klopt iets niet."
Haar onderschrift is een quote uit een boek.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wacht op een reactie van riri. Mag ook per PM.
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Haar onderschrift is een quote uit een boek.
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En werkt het niet meer, dan zegt de dokter: "HIer klopt iets niet."
riri heeft gelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wacht op een reactie van riri. Mag ook per PM.
Voorspelbare Jaapquote:Op maandag 14 januari 2008 00:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
J&L hebben gewoon lol samen in bed ipv gezeik onder de dekens !~
Jaaps regel die Lieke moest raden: Zullen we samen masturberen ?
Dit geleuter hoort niet in een COS thuisquote:Op maandag 14 januari 2008 00:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
riri heeftg gelijk
als je goed kijkt zie je in de linker kamer (rechts voor de kijker) een oog. essentieel voor eenjuiste functionering van het hart.
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=z8AfuEZPem4quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
riri, even geheel ot over je onderschrift: Je hart ziet niets. Je hart is slechts een machtige spier. De motor van je lichaam. Je hart houdt je levend, als het werkt
Ja en als je dan toch aan het googlen bent geslagen doe dan ook even checken waar COS voor staatquote:Op maandag 14 januari 2008 00:46 schreef riri het volgende:
[..]
Het hart is het symbool van allerlei menselijke gevoelens. Dat komt doordat bij het optreden van die gevoelens, onder invloed van de hersenen, onze hartslag verandert. Het hart gaat bijvoorbeeld sneller slaan bij verliefdheid, of staat stil bij angst.
Door het verband tussen hartslag en emoties dacht men van oudsher dat het hart de bron is van menselijke gevoelens. Uiteenlopende symbolische betekenissen van het hart zijn daar een overblijfsel van.
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en als je dan toch aan het googlen bent geslagen doe dan ook even checken waar COS voor staat
Hou nou eens op....quote:Op maandag 14 januari 2008 00:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
jij hebt zeker geen streams? die zijn namelijk achterlijk saai
Dat is inderdaad overduidelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:41 schreef diedirk het volgende:
Erg leuk op Jaap en Lieke zo'n lol te zien hebben en een normale Jaap te zien die niet alles voor tv momentjes doet.
Ze klikken erg goed.
Claire is er dus duidelijk ingezet om de verhalen van Huub aan te horen; de rest van de bewoners kotst al die verhalen van huhb allang uit
Cos kan het volgende betekenen:quote:Op maandag 14 januari 2008 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en als je dan toch aan het googlen bent geslagen doe dan ook even checken waar COS voor staat
Ja dus, dan kun je toch slap lullen in iets anders dan een COSquote:Op maandag 14 januari 2008 00:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
jij hebt zeker geen streams? die zijn namelijk achterlijk saai
Co(t)squote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
Cos kan het volgende betekenen:
cos, in de wiskunde de afkorting voor cosinus
COS, de structuurformule van carbonylsulfide
Cos, een Belgische progressieve rockband
Cos, gemeente in Frankrijk
Cos, een Grieks eiland
En toch steekt ie nog één sigaret op voor het slapen gaanquote:Op maandag 14 januari 2008 00:55 schreef Guuskeee het volgende:
huub zegt 'drugs are bad, ken je die?'
Dat eiland is toch met een K?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
Cos kan het volgende betekenen:
Cos, een Grieks eiland
Sorry, was erg off topic en als geintje bedoeld, maar je had wel gelijk al word er 's nachts wat minder online gepost.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee, sorry mam![]()
lieke eet musli en vraagt of jaap nog een spelletje wil doen
Je bent de boel een beetje aan het verkankeren, heb je er lol in?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:59 schreef Guuskeee het volgende:
lieke heeft dr musli op en praat met dr mond vol
take a chill pillquote:Op maandag 14 januari 2008 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je bent de boel een beetje aan het verkankeren, heb je er lol in?
Als je zonodig commentaar wilt schrijven in een COS doe het dan op een normale manier en niet om de meest trieste lolbroek vd eeuw uit te hangen
als het 's nachts rustig is in de villa is er ruimte om zo af en toe ook nog eens op elkaar te reagerenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vinger boven het print screen knopjequote:Op maandag 14 januari 2008 01:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch steeds? echt top!
+1quote:Op maandag 14 januari 2008 01:09 schreef riri het volgende:
[..]
als het 's nachts rustig is in de villa is er ruimte om zo af en toe ook nog eens op elkaar te reageren
constant?? of toevallig steeds net op het goeie moment?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vinger boven het print screen knopje
Je ontwikkelt er een soort gevoel voor. Begin van de avond deed ik hetzelfde bij Lieke, je leert hun gezichtsuitdrukkingen bij bepaalde gesprekken kennen.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
constant?? of toevallig steeds net op het goeie moment?
maar deze is naar mijn mening toch de gekste.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Ik heb vanavond veel flatteuze caps van Lieke mogen maken.
[ afbeelding ]
en waarom zouden ze haar wat moeten gunnen dan? wat heeft ze ervoor gedaan om dat te verdienen? zeiken en klagen?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap en lieke echt erg leuk smen, kijken maar weer hoelang het duurt voordat de redactie/FEBO alles weer gaat verzieken tussen die twee.
Die gunnen Lieke nl. nooit iets
Na zwaar hoesten is het niet zo gek als je soms wat bloed hoest.. maar idd als het frequent voorkomt is het altijd zinnig er even naar te kijken..quote:Op maandag 14 januari 2008 01:17 schreef riri het volgende:
Lieke hoestte wat bloed op na een zware hoestbui....
als dat vaker gebeurt zou ik er maar eens naar laten kijken
wat, dat manipulative kutwijf??quote:Op maandag 14 januari 2008 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Volgens Huub is de grote boze wolf(buurvrouw) een hoer!
Klopt...Jaap is echt ontspannen...hij is 's avonds in de MB met haar niet ook nog eens voortdurend met het spel bezigquote:Op maandag 14 januari 2008 01:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap en lieke echt erg leuk smen, kijken maar weer hoelang het duurt voordat de redactie/FEBO alles weer gaat verzieken tussen die twee.
Die gunnen Lieke nl. nooit iets
goed zo lieke, gewoon blijven negeren. niks aan laten doen, is het bestequote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef riri het volgende:
Lieke zegt..."Het is niet goed hoor ik hoest bloed"
Ze wuift het meteen ook weer snel weg
nu wel, zaten ze fok te lezen?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:32 schreef Guuskeee het volgende:
regie slaapt en heeftniet in de gaten dat het licht bij l en j uit is en schakelen de infra-rood camera's niet in: niks te zien dus
Jaap: Goed, dan doen we een surseillance, nee, een seance.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:35 schreef Guuskeee het volgende:
lieke tegen jaap: "ik moet je nog reiki geven he?"
Je kan natuurlijk moeilijk midden in de nacht meteen naar de dokter stappen als het net voor de eerste keer gebeurt....als het morgen nog zo is is het natuurlijk wat andersquote:Op maandag 14 januari 2008 01:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
goed zo lieke, gewoon blijven negeren. niks aan laten doen, is het beste
jaap belooft nog even dat als ze reiki hebben gedaan hij er niks van tegen huub zal te vertellenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap: Goed, dan doen we een surseillance, nee, een seance.
Lieke: Het is geen seance.
En ze gaan slapen.
moet huub eens proberen! is de wereld te klein! ze is heel duidelijk backup aan het zoeken bij jaap nu ze het niet krijgt van b en a, en claire huub leuker vind dan haar.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:41 schreef Donnie29 het volgende:
Hahaha Jaap zegt: 1 2 3 en een enorme fart.. Lieke zegt: wat doe je me aan Jaap haha..
Dan hangt ze hm op aan de hoogste boom in Eemnesquote:Op maandag 14 januari 2008 01:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
moet huub eens proberen! is de wereld te klein!
dat kan ze makkelijk!! ze is veel breder als huub. eigenlijk als elke vent in de kooi, inclusief beveiliging!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:42 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan hangt ze hm op aan de hoogste boom in Eemnes
De titel Hulk zou haar niet mistaan iniedergevalquote:Op maandag 14 januari 2008 01:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat kan ze makkelijk!! ze is veel breder als huub. eigenlijk als elke vent in de kooi, inclusief beveiliging!
mij onbekendquote:Op maandag 14 januari 2008 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of dit al gemeld was, start nieuwe PoPoll morgen:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Vanaf maandag 14 januari t/m zondag 20 januari kun jij je stem uitbrengen op één van
de Miljonairs uit De Gouden Kooi. De Miljonair met de meeste stemmen krijgt de meeste
contactpunten die hij/zij in De Gouden Kooi hard nodig zal hebben.
je meent het!!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:48 schreef Guuskeee het volgende:
volgens mij is dit de eerste keer dat jaap het met een vrouw (toch?) praat over vrouwendingen...
jaap is volgens mij niet gewend aan vrouwen
Dus pak je mobiel:quote:Op maandag 14 januari 2008 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of dit al gemeld was, start nieuwe PoPoll morgen:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Vanaf maandag 14 januari t/m zondag 20 januari kun jij je stem uitbrengen op één van
de Miljonairs uit De Gouden Kooi. De Miljonair met de meeste stemmen krijgt de meeste
contactpunten die hij/zij in De Gouden Kooi hard nodig zal hebben.
iddquote:Op maandag 14 januari 2008 01:58 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
Dus pak je mobiel:
sms HUUB naar 3040
Ik nok ook, iedereen slaapt dus niets meer te melden op een Cos.. Slaapse iedereen..quote:Op maandag 14 januari 2008 01:56 schreef riri het volgende:
Ben weg.....wordt weer teveel op de man gespeeld met opmerkingen over de bewoners hier in de Cos.....wat ik zie is dat Jaap en Lieke een leuke avond hadden met z'n tweetjes en veel hebben gelachen zonder het voortdurend over het spel te hebben....maar ja...sommigen moeten weer te persoonlijk worden en gaan afkraken...daar heb ik in ieder geval geen zin in
truste!!quote:Op maandag 14 januari 2008 02:06 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik nok ook, iedereen slaapt dus niets meer te melden op een Cos.. Slaapse iedereen..
?? hoe werkt dat?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:56 schreef riri het volgende:
Ben weg.....wordt weer teveel op de man gespeeld met opmerkingen over de bewoners hier in de Cos.....wat ik zie is dat Jaap en Lieke een leuke avond hadden met z'n tweetjes en veel hebben gelachen zonder het voortdurend over het spel te hebben....maar ja...sommigen moeten weer te persoonlijk worden en gaan afkraken...daar heb ik in ieder geval geen zin in
Ik zei alleen maar dat de titel Hulk voor Lieke niet zou misstaan.. en dat bedoelde ik ook nog met een knipoog.. grapjes maken over de bewoners is nu dus ook al persoonlijk gericht op users? Bizar.. komt denk ik omdat het laat isquote:Op maandag 14 januari 2008 02:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
?? hoe werkt dat?
dus als mensen hier posten over de bewoners van de kooi, spelen ze eigenlijk op de users in de cos? dat kan helemaal niet! de bedoeling is toch posten op de bewoners van de kooi?
dus als ik iets negatiefs over (zeg) jaap zeg, meen ik dat niet echt, maar doe ik dat eigenlijk als dis naar alle jaapfans op het forum...quote:Op maandag 14 januari 2008 02:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat de titel Hulk voor Lieke niet zou misstaan.. en dat bedoelde ik ook nog met een knipoog.. grapjes maken over de bewoners is nu dus ook al persoonlijk gericht op users? Bizar.. komt denk ik omdat het laat is
Misschien te lang gekeken naar de soap in Eemnes.. nu ben ik echt weg.. slaapseeee..quote:Op maandag 14 januari 2008 02:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus als ik iets negatiefs over (zeg) jaap zeg, meen ik dat niet echt, maar doe ik dat eigenlijk als dis naar alle jaapfans op het forum...
vreemde gedachtengang
Mogge!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:39 schreef F04 het volgende:
Goeiemorge.
Nog nieuwtjes over Dennis en Nada?quote:Op maandag 14 januari 2008 08:36 schreef RSie het volgende:
tjongejonge,.. 6 uur geleden sinds de laatste posting in de COS.
er gebeurd echt geen fuck meer op de screams he!!!
tijd dat ZDNGMW terug komt!!
Juist jaquote:Op maandag 14 januari 2008 01:56 schreef riri het volgende:
Ik zat daarnet een filmpje te kijken van Sylvia die meedeed aan die paaldanswedstrijd...dat was nog in de tijd dat ze nog eens andere dingen deden en een doel hadden (sort of) nou ja dat het nog leuk was om naar te kijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:07 schreef Shayndel het volgende:
Tijd dat de regel vroeg opstaan weer in gebruik gaat.
Rond 7:30 of 8:00 het bed uit trappen en dat ze verplicht om 08:30 aan het ontbijt zitten.
En geef ze eens een hobby.
'Onze' miljonairs zijn in de rentenier-fase terechtgekomenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:15 schreef Shayndel het volgende:
Miljonair zijn betekent echt niet dat die gene de halve in bed ligt. Menige rijk persoon moest hard werken om het op te bouwen en het verder te beheren. Dossiers maken en doorlezen, vergaderingen voorbereiden, dingen regelen en mensen bijlangs gaan. En dat betekende ook vroeg opstaan. Soms voor 5uur in de auto om op je werkbesteming te komen die vele km verderop is. Of zal Jdm ook de halve dag in bed liggen?
of de postcodeloterij winnenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:15 schreef Shayndel het volgende:
Miljonair zijn betekent echt niet dat die gene de halve in bed ligt. Menige rijk persoon moest hard werken om het op te bouwen en het verder te beheren. Dossiers maken en doorlezen, vergaderingen voorbereiden, dingen regelen en mensen bijlangs gaan. En dat betekende ook vroeg opstaan. Soms voor 5uur in de auto om op je werkbesteming te komen die vele km verderop is. Of zal Jdm ook de halve dag in bed liggen?
Ik zou me werkelijk dood vervelen, wat hebben die lui nou nog voor aktiviteiten.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Onze' miljonairs zijn in de rentenier-fase terechtgekomen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:25 schreef petraa het volgende:
Waarom moeten we kijken naar die foto van Brian en Amanda? Omdat zij de winnaars van de kooi worden ?
'quote:Op maandag 14 januari 2008 09:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou me werkelijk dood vervelen, wat hebben die lui nou nog voor aktiviteiten.
Ja, dat bedoel ik. Geef ze bv een een cursus beeldhakken of dingen van hout maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zat daarnet een filmpje te kijken van Sylvia die meedeed aan die paaldanswedstrijd...dat was nog in de tijd dat ze nog eens andere dingen deden en een doel hadden (sort of) nou ja dat het nog leuk was om naar te kijken.
Die lessen Portugees zijn samen met Nadia en Dennis uit de villa verbannen?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:30 schreef Charmian het volgende:
Neuken en ruziemakenVolgens mij had de FEBO een logistiek probleem (echt roosters van lik me vessie, overlappingen, rare tijden) en zijn daarom maar gestopt met serieuze activiteiten.
pfff, ja en voor het tarotkaartenlezen hebben we nu reiki gekregen, wat een feestquote:Op maandag 14 januari 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die lessen Portugees zijn samen met Nadia en Dennis uit de villa verbannen?
Misschien mogen ze deze week weer kraaltjes rijgen.
Wil je dan dat ze hier schrijven hoe ze ademen in hun slaap?quote:Op maandag 14 januari 2008 08:36 schreef RSie het volgende:
tjongejonge,.. 6 uur geleden sinds de laatste posting in de COS.
er gebeurd echt geen fuck meer op de screams he!!!
tijd dat ZDNGMW terug komt!!
Zou wel grappig zijn als ze bij uitjes soms 1 stream ofzo ff live daar naartoe schakkelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:32 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dat van dat golf uitje zien we nooit. Misschien ook een idee.
dat zijn geen echte uitjes.. dat is familiebezoek dus mogen we dat niet zienquote:Op maandag 14 januari 2008 09:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ze bij uitjes soms 1 stream ofzo ff live daar naartoe schakkelen.![]()
Al is het maar van korte duur en om alleen ff een idee te geven.
Kijk zelf nooit de uitzendingen en zie dus eigenlijk ook nooit iets van uitjes. (op wat filmpjes na dan)
Had het ook gelezen....brei er een eind aan inderdaad...het is tenenkrommend de laatste tijd...verworden tot een varkensstal met veel agressie en geschreeuw.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:47 schreef Verida het volgende:
Op VOL gevonden:
Fons van Westerloo stopt per 1 februari als directeur bij RTL Nederland..
knip...
En dan nog dit: u beweerde eerder dat u De Gouden Kooi eind 2007 zou stoppen, inmiddels draait het programma nog steeds. Stopt RTL er nou mee of niet?
'Ik heb gezegd dat we er een punt aan gaan draaien, en dat doen we.
Er wordt nu gekeken hoe dat mogelijk is.
Maar voordat het EK Voetbal begint, in juni, komt De Goude Kooi absoluut ten einde.
Bron: De Volkskrant 14 januari 2008
Liever geen uitjes, geen contact met de buitenwereld meer (bezoek, brieven, telefoon ed), gewoon hard tegen hard, duidelijke regels en exit is exit!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:58 schreef riri het volgende:
[..]
Had het ook gelezen....brei er een eind aan inderdaad...het is tenenkrommend de laatste tijd...verworden tot een varkensstal met veel agressie en geschreeuw.
Laat ze maar via batlles uitmaken wie de sterkste is..zowel fysiek als mentaal...
Vallen er sowieso een aantal meteen al af...
weg ermee...opgeruimd staat netjes
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Liever geen uitjes, geen contact met de buitenwereld meer (bezoek, brieven, telefoon ed), gewoon hard tegen hard, duidelijke regels en exit is exit!
En gastspelers weg en een niet meespelende hoofd huishoudingquote:Op maandag 14 januari 2008 10:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Liever geen uitjes, geen contact met de buitenwereld meer (bezoek, brieven, telefoon ed), gewoon hard tegen hard, duidelijke regels en exit is exit!
Pcies...en laat Tilly, Ellen, Ivar en die nepbutlers ook maar lekker thuis blijven...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
En gastspelers weg en een niet meespelende hoofd huishouding
helaas niet! momenteel druk met andere (belangrijke) dingenquote:Op maandag 14 januari 2008 08:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog nieuwtjes over Dennis en Nada?
nee,.. mijn posting was juist eentje waarin ik aangaf dat er weer eens wat moet gebeuren daar in die aanleunwoning zodat er weer eens wat geCOS't kan worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:37 schreef maril het volgende:
[..]
Wil je dan dat ze hier schrijven hoe ze ademen in hun slaap?
Heeft Amanda dat prachtig roze haarbandje nog wel eens op haar voorhoofd zitten? Of is de Jan(ice) periode voorgoed voorbij?quote:
cutequote:Op maandag 14 januari 2008 10:14 schreef beequeen het volgende:
Voor Desii, Ivar heeft zin in.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:16 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen...
Voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
'aanleunwoning'? Mijn moeder van 73 zit in een aanleunwoning en heeft nog meer activiteiten dan dat zooitje ongeregeld.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:38 schreef RSie het volgende:
[..]
helaas niet! momenteel druk met andere (belangrijke) dingen![]()
[..]
nee,.. mijn posting was juist eentje waarin ik aangaf dat er weer eens wat moet gebeuren daar in die aanleunwoning zodat er weer eens wat geCOS't kan worden.
Is die hond smerig?? Ik zie wat lang haar snuit.quote:
Ik hoorde Lieke vorig week zeggen dat Mikey a.s. donderdag gitaarles krijgt dus iig nog deze week.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:04 schreef akveor het volgende:
Hoelang zou Mikey nog mogen blijven?
Ik mis eigenlijk een stuk inzet van Mikey om er nu iets aan te veranderen. Hij laat het teveel afhangen van anderen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd of Mikey nog enige vorm van nazorg/hulp krijgt als zIjn televisiemomentjes in de kooi op zijn.
Tsja, als je tot 10.30 uur op je bed ligt te rotten ontgaat je het een en ander.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef akveor het volgende:
Amanda vraagt of Ivar nog komt. (Die geeft al les aan Huub)
[ afbeelding ]
Mja, ik kan me voorstellen dat hij niet de meest 'initiatiefrijke' persoonlijkheid heeft, gezien zijn status van zwerver en (ex?-)junk.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef akveor het volgende:
Ik mis eigenlijk een stuk inzet van Mikey om er nu iets aan te veranderen. Hij laat het teveel afhangen van anderen.
Ik neem aan dat ze een uitslaapdag had?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als je tot 10.30 uur op je bed ligt te rotten ontgaat je het een en ander.
Talpa kennende bniet.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd of Mikey nog enige vorm van nazorg/hulp krijgt als zIjn televisiemomentjes in de kooi op zijn.
Neuh, uitslaapdagen zijn woensdag en donderdag, de kindjes van God mogen gewoon iedere dag uitslapen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat ze een uitslaapdag had?
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Die siliconesnol en die RAT gaan TV maken (denken ze)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is vandaag?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda baalt dat ze niet mee mag met Brian naar Juice FM. Even opletten hoe lang Amanda van de streams verdwenen is nadat Brian is vertrokken.
Nou en?quote:
Ik geloof dan ook dat je Mikey niet in een flatje met uitkering (of werk) kan zetten...dat gaat denk ik mislukken...hij mist zelfstandig initiatief, discipline en plichtsbesef...(als hij alleen zou zijn) bovendien denk ik dat door drank en drugsmisbruik zijn hersenfuncties zijn aangetast...zijn manier van praten duidt mi daarop...( langzaam en simpel praten)quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk een stuk inzet van Mikey om er nu iets aan te veranderen. Hij laat het teveel afhangen van anderen.
Aan de andere kant kun je het niet maken (als fatsoenlijk mens) om die man zonder enige vorm van hulp weer af te leveren bij z'n bootje... Maar eerlijk gezegd verbaast het me helemaal niets als de programmamakers geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid hebben en Mike daar gewoon weer uit de taxi zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:
Die denken met iedere vrijpartij onder het dekbed TV te maken... ze hebben gewoon een ander idee van wat "TV maken" nou eigenlijk isquote:Op maandag 14 januari 2008 11:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Die siliconesnol en die RAT gaan TV maken (denken ze)
Dat kwam natuurlijk omdat zij toen straalbezopen was. Later heeft ze laten zien dat ze het wel kon.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:37 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Die siliconesnol wil niet schrijven,maar dat kan ze ook haast niet,ze kan niet eens het ABC op noemen.
Dat is geen grapje, dat is echt zo,ze zat een keer in bad en toen werd er gevraagt noem het ABC is op maar dat
lukte haar niet.
Ik denk daar precies hetzelfde overquote:Op maandag 14 januari 2008 11:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook dat je Mikey niet in een flatje met uitkering (of werk) kan zetten...dat gaat denk ik mislukken...hij mist zelfstandig initiatief, discipline en plichtsbesef...(als hij alleen zou zijn) bovendien denk ik dat door drank en drugsmisbruik zijn hersenfuncties zijn aangetast...zijn manier van praten duidt mi daarop...( langzaam en simpel praten)
Ik veroordeel hem niet...het is gewoon niet anders...begeleidt wonen en werken is wat hij nodig heeft voor een menselijk bestaan....als hij dat soort hulp accepteert komt het met hem en Dilana wel goed...![]()
Hij zal altijd begeleiding nodig hebben...niet dat ik hem veroordeel..ik denk dat Mikey een goed mens is..
Ach, misschien weet zij weer dat gevraagd met een d geschreven wordt.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:37 schreef Jewscky1 het volgende:
Die siliconesnol wil niet schrijven,maar dat kan ze ook haast niet,ze kan niet eens het ABC op noemen.
Dat is geen grapje, dat is echt zo,ze zat een keer in bad en toen werd er gevraagt noem het ABC is op maar dat
lukte haar niet.
Is hij eigenlijk ook al gebrouilleerd met DGK?quote:Topkok Marc Smeets, eigenaar van restaurant Lepels in Schiedam, start een tweede zaak. In een ‘waanzinnig wellnessproject’ van 6.000 vierkante meter in Barendrecht komt een kopie van zijn succesvolle Lepels. Maandag 14 januari zet Smeets zijn handtekening onder het contract.
Dat laat Smeets de internetredactie van Misset Horeca weten. ‘Het gaat om een waanzinnig wellnessproject in Barendrecht met de naam Wellnesselande. In het 6.000 vierkante meter tellende gebouw komt ons restaurant van 440 vierkante meter. Het wordt een kopie van Lepels in Schiedam en gaat Canteen Food & Drink heten’, aldus Smeets.
Chef-kok Bas Lintvelt verzorgt de dagelijkse keukenleiding in Barendrecht. Er wordt gekookt volgens de filosofie van Lepels, zoals die is bedacht door Smeets. Maandag 14 januari zet Smeets zijn handtekening onder een contract om Canteen Food & Drink te starten.
Naast een nieuwe zaak in Barendrecht komt Smeets ook met een nieuwe activiteit in Schiedam. Pal voor zijn restaurant Lepels start hij vanaf april met een terrasboot. Op de boot komt een groot spit waarop vlees wordt bereid. 'Lekker loungen op de boot', aldus Smeets.
Marc Smeets begon enkele jaren geleden restaurant Lepels in Schiedam. Daarvoor runde hij jarenlang zijn eigen restaurant in het bekende Haagse hotel Corona.
Wat ik er van heb begrepen is dat hij zijn boosheid na de kookwedstrijd heeft gespeeld omdat hij wilde kappen met DGK dus is het antwoord wrs ja. ( Volgens mij heeft Huub of Jaap zich dat laten ontvallen).quote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef Copycat het volgende:
Marc Smeets start een tweede zaak:
[..]
Is hij eigenlijk ook al gebrouilleerd met DGK?
Ik kan niet wachten...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
Die moet natuurlijk samen met Brian werken aan die geweldige rap voor alleenstaande moeders.
Nee hequote:Op maandag 14 januari 2008 12:12 schreef beequeen het volgende:
Het kan nog erger, Lamme Lul is terug.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |