'aanleunwoning'? Mijn moeder van 73 zit in een aanleunwoning en heeft nog meer activiteiten dan dat zooitje ongeregeld.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:38 schreef RSie het volgende:
[..]
helaas niet! momenteel druk met andere (belangrijke) dingen![]()
[..]
nee,.. mijn posting was juist eentje waarin ik aangaf dat er weer eens wat moet gebeuren daar in die aanleunwoning zodat er weer eens wat geCOS't kan worden.
Is die hond smerig?? Ik zie wat lang haar snuit.quote:
Ik hoorde Lieke vorig week zeggen dat Mikey a.s. donderdag gitaarles krijgt dus iig nog deze week.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:04 schreef akveor het volgende:
Hoelang zou Mikey nog mogen blijven?
Ik mis eigenlijk een stuk inzet van Mikey om er nu iets aan te veranderen. Hij laat het teveel afhangen van anderen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd of Mikey nog enige vorm van nazorg/hulp krijgt als zIjn televisiemomentjes in de kooi op zijn.
Tsja, als je tot 10.30 uur op je bed ligt te rotten ontgaat je het een en ander.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef akveor het volgende:
Amanda vraagt of Ivar nog komt. (Die geeft al les aan Huub)
[ afbeelding ]
Mja, ik kan me voorstellen dat hij niet de meest 'initiatiefrijke' persoonlijkheid heeft, gezien zijn status van zwerver en (ex?-)junk.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef akveor het volgende:
Ik mis eigenlijk een stuk inzet van Mikey om er nu iets aan te veranderen. Hij laat het teveel afhangen van anderen.
Ik neem aan dat ze een uitslaapdag had?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als je tot 10.30 uur op je bed ligt te rotten ontgaat je het een en ander.
Talpa kennende bniet.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd of Mikey nog enige vorm van nazorg/hulp krijgt als zIjn televisiemomentjes in de kooi op zijn.
Neuh, uitslaapdagen zijn woensdag en donderdag, de kindjes van God mogen gewoon iedere dag uitslapen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat ze een uitslaapdag had?
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Die siliconesnol en die RAT gaan TV maken (denken ze)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is vandaag?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda baalt dat ze niet mee mag met Brian naar Juice FM. Even opletten hoe lang Amanda van de streams verdwenen is nadat Brian is vertrokken.
Nou en?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |