'aanleunwoning'? Mijn moeder van 73 zit in een aanleunwoning en heeft nog meer activiteiten dan dat zooitje ongeregeld.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:38 schreef RSie het volgende:
[..]
helaas niet! momenteel druk met andere (belangrijke) dingen![]()
[..]
nee,.. mijn posting was juist eentje waarin ik aangaf dat er weer eens wat moet gebeuren daar in die aanleunwoning zodat er weer eens wat geCOS't kan worden.
Is die hond smerig?? Ik zie wat lang haar snuit.quote:
Ik hoorde Lieke vorig week zeggen dat Mikey a.s. donderdag gitaarles krijgt dus iig nog deze week.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:04 schreef akveor het volgende:
Hoelang zou Mikey nog mogen blijven?
Ik mis eigenlijk een stuk inzet van Mikey om er nu iets aan te veranderen. Hij laat het teveel afhangen van anderen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd of Mikey nog enige vorm van nazorg/hulp krijgt als zIjn televisiemomentjes in de kooi op zijn.
Tsja, als je tot 10.30 uur op je bed ligt te rotten ontgaat je het een en ander.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef akveor het volgende:
Amanda vraagt of Ivar nog komt. (Die geeft al les aan Huub)
[ afbeelding ]
Mja, ik kan me voorstellen dat hij niet de meest 'initiatiefrijke' persoonlijkheid heeft, gezien zijn status van zwerver en (ex?-)junk.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef akveor het volgende:
Ik mis eigenlijk een stuk inzet van Mikey om er nu iets aan te veranderen. Hij laat het teveel afhangen van anderen.
Ik neem aan dat ze een uitslaapdag had?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als je tot 10.30 uur op je bed ligt te rotten ontgaat je het een en ander.
Talpa kennende bniet.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd of Mikey nog enige vorm van nazorg/hulp krijgt als zIjn televisiemomentjes in de kooi op zijn.
Neuh, uitslaapdagen zijn woensdag en donderdag, de kindjes van God mogen gewoon iedere dag uitslapen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat ze een uitslaapdag had?
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Die siliconesnol en die RAT gaan TV maken (denken ze)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is vandaag?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda baalt dat ze niet mee mag met Brian naar Juice FM. Even opletten hoe lang Amanda van de streams verdwenen is nadat Brian is vertrokken.
Nou en?quote:
Ik geloof dan ook dat je Mikey niet in een flatje met uitkering (of werk) kan zetten...dat gaat denk ik mislukken...hij mist zelfstandig initiatief, discipline en plichtsbesef...(als hij alleen zou zijn) bovendien denk ik dat door drank en drugsmisbruik zijn hersenfuncties zijn aangetast...zijn manier van praten duidt mi daarop...( langzaam en simpel praten)quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk een stuk inzet van Mikey om er nu iets aan te veranderen. Hij laat het teveel afhangen van anderen.
Aan de andere kant kun je het niet maken (als fatsoenlijk mens) om die man zonder enige vorm van hulp weer af te leveren bij z'n bootje... Maar eerlijk gezegd verbaast het me helemaal niets als de programmamakers geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid hebben en Mike daar gewoon weer uit de taxi zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:
Die denken met iedere vrijpartij onder het dekbed TV te maken... ze hebben gewoon een ander idee van wat "TV maken" nou eigenlijk isquote:Op maandag 14 januari 2008 11:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Die siliconesnol en die RAT gaan TV maken (denken ze)
Dat kwam natuurlijk omdat zij toen straalbezopen was. Later heeft ze laten zien dat ze het wel kon.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:37 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Die siliconesnol wil niet schrijven,maar dat kan ze ook haast niet,ze kan niet eens het ABC op noemen.
Dat is geen grapje, dat is echt zo,ze zat een keer in bad en toen werd er gevraagt noem het ABC is op maar dat
lukte haar niet.
Ik denk daar precies hetzelfde overquote:Op maandag 14 januari 2008 11:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook dat je Mikey niet in een flatje met uitkering (of werk) kan zetten...dat gaat denk ik mislukken...hij mist zelfstandig initiatief, discipline en plichtsbesef...(als hij alleen zou zijn) bovendien denk ik dat door drank en drugsmisbruik zijn hersenfuncties zijn aangetast...zijn manier van praten duidt mi daarop...( langzaam en simpel praten)
Ik veroordeel hem niet...het is gewoon niet anders...begeleidt wonen en werken is wat hij nodig heeft voor een menselijk bestaan....als hij dat soort hulp accepteert komt het met hem en Dilana wel goed...![]()
Hij zal altijd begeleiding nodig hebben...niet dat ik hem veroordeel..ik denk dat Mikey een goed mens is..
Ach, misschien weet zij weer dat gevraagd met een d geschreven wordt.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:37 schreef Jewscky1 het volgende:
Die siliconesnol wil niet schrijven,maar dat kan ze ook haast niet,ze kan niet eens het ABC op noemen.
Dat is geen grapje, dat is echt zo,ze zat een keer in bad en toen werd er gevraagt noem het ABC is op maar dat
lukte haar niet.
Is hij eigenlijk ook al gebrouilleerd met DGK?quote:Topkok Marc Smeets, eigenaar van restaurant Lepels in Schiedam, start een tweede zaak. In een ‘waanzinnig wellnessproject’ van 6.000 vierkante meter in Barendrecht komt een kopie van zijn succesvolle Lepels. Maandag 14 januari zet Smeets zijn handtekening onder het contract.
Dat laat Smeets de internetredactie van Misset Horeca weten. ‘Het gaat om een waanzinnig wellnessproject in Barendrecht met de naam Wellnesselande. In het 6.000 vierkante meter tellende gebouw komt ons restaurant van 440 vierkante meter. Het wordt een kopie van Lepels in Schiedam en gaat Canteen Food & Drink heten’, aldus Smeets.
Chef-kok Bas Lintvelt verzorgt de dagelijkse keukenleiding in Barendrecht. Er wordt gekookt volgens de filosofie van Lepels, zoals die is bedacht door Smeets. Maandag 14 januari zet Smeets zijn handtekening onder een contract om Canteen Food & Drink te starten.
Naast een nieuwe zaak in Barendrecht komt Smeets ook met een nieuwe activiteit in Schiedam. Pal voor zijn restaurant Lepels start hij vanaf april met een terrasboot. Op de boot komt een groot spit waarop vlees wordt bereid. 'Lekker loungen op de boot', aldus Smeets.
Marc Smeets begon enkele jaren geleden restaurant Lepels in Schiedam. Daarvoor runde hij jarenlang zijn eigen restaurant in het bekende Haagse hotel Corona.
Wat ik er van heb begrepen is dat hij zijn boosheid na de kookwedstrijd heeft gespeeld omdat hij wilde kappen met DGK dus is het antwoord wrs ja. ( Volgens mij heeft Huub of Jaap zich dat laten ontvallen).quote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef Copycat het volgende:
Marc Smeets start een tweede zaak:
[..]
Is hij eigenlijk ook al gebrouilleerd met DGK?
Ik kan niet wachten...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
Die moet natuurlijk samen met Brian werken aan die geweldige rap voor alleenstaande moeders.
Nee hequote:Op maandag 14 januari 2008 12:12 schreef beequeen het volgende:
Het kan nog erger, Lamme Lul is terug.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |