Huub refeert wel eens aan het regelboek... dat zou beginnen met: Welkom in jouw villa....quote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub mag wat mij betreft ophouden met die claims dat alles van hem is. Niks is VAN HEM. Op het moment dat hij als winnaar wordt uitgeroepen heeft hij recht van spreken, eerder niet.
Ach... ik heb mezelf vandaag anders uitstekend vermaaktquote:Op zondag 13 januari 2008 23:26 schreef chufi het volgende:
Jezus wat is het saai op de streams en in de COS ... echt iets voor niet streamers vandaag.. En geen zin om plaatjes te schieten vandaag ! Tot Morgen !
Ook dagquote:Op zondag 13 januari 2008 23:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ja dag.... als iemand zonder te vragen jou post eruit zou gooien en iets inpikt.... kan ik me zijn reactie wel voorstellen
Afijn... het liep allemaal met een sisser af, want het is een kastje van Mikey en misschien heeft ze wel aan hem gevraagd of ze hem mocht hebben.
Tenminste ik ga ervan uit dat ze dat fatsoen heeft
Dank Leandra ! Ik hoop dat de rest van je dag/avond net zo vermakelijk wordtquote:Op zondag 13 januari 2008 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik heb mezelf vandaag anders uitstekend vermaakt![]()
Slaap lekker Chufi![]()
![]()
Vertelquote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef 2live het volgende:
Aaaargghh, wat is Lieke aan het doen?
een stuk beter zoquote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef Disana het volgende:
Het beertje kijkt angstig.
[ afbeelding ]
had je dit bijna gemist.quote:
Lieke is HEEEL verkeerd bezig. Piet Piraat vindt dat ze haar wortelchakra moet bewerken en die zit volgens mij niet op de plek waar ze al dat behangpapier heeft aangebracht.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Met Reiki voel je je echt beter ...
Waar heeft Lieke zich aan verbrand?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef Disana het volgende:
Het beertje kijkt angstig.
[ afbeelding ]
Die wordt al door Q bewerkt.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieke is HEEEL verkeerd bezig. Piet Piraat vindt dat ze haar wortelchakra moet bewerken en die zit volgens mij niet op de plek waar ze al dat behangpapier heeft aangebracht.
Q heeft volgens mij zijn worteltjeshakraatje al aan iemand anders beloofd. Dus dat gaat hem niet worden.quote:
Aan Huub natuurlijk, de slechtste keuze van haar leven. Zo'n in-en-in slechte klootzak dat het isquote:Op zondag 13 januari 2008 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waar heeft Lieke zich aan verbrand?
Ik zou zo niet dood gevonden willen wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo een verknipt masker !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |