Dat blijkt, het stroomt niet bepaald vol hier. Is er dan echt helemaal niets op de streams te beleven?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef Guuskeee het volgende:
lucky you
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat blijkt, het stroomt niet bepaald vol hier. Is er dan echt helemaal niets op de streams te beleven?
iedereen kijkt idols. lijkt wel of al mn streams bevroren zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat blijkt, het stroomt niet bepaald vol hier. Is er dan echt helemaal niets op de streams te beleven?
Ik gelukkig niet, Mijn weekend is net begonnenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bijna einde weekend ook. Een aantal streamertjes moeten morgenvroeg op tijd het warme nestje uit.
Net als internet moet tv kijken verbannen worden in de kooi.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Tsja dr moet toch één gek zijn die het doet héquote:Op zondag 13 januari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als internet moet tv kijken verbannen worden in de kooi.
Dapper dat je toch opent
Ik ben blij voor je.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:24 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, Mijn weekend is net begonnen
Malloten zijn we hier allemaalquote:Op zondag 13 januari 2008 22:28 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Tsja dr moet toch één gek zijn die het doet hé
bron: http://www.vitaspa.com/hot_tub_showroom/Rendezvous-hottubs.htmquote:The answer to clean water without the irritation that chemicals can cause. The purification process starts with continuous, 100% no-bypass filtration; which means that your water is always being filtered and purified, even during use – especially during use.
Als ze het als openbaar toilet gebruiken en / of als douche... is het niet zo gek dat de filters het niet bij kunnen houdenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Guuskeee het volgende:
Ff over het feit dat iedereen denkt dat die jakoezie stinkt, er zit een uitgebreid filtratie- en reinigingssyteem in. Ik heb het even opgezocht. Zo'n ding kost toch ruim 18.000 dus je kan ervan uit gaan dat zoiets niet zelf schoongemaakt hoeft te worden.
Ik weet dat het ding vaak stinkt maar ik geloof niet dat je er ziek van kan worden, ook omdat er chloor in het water (hoort te) zit(ten).
Redelijk veilig dus bij een gebruik door 7 personen. Gisteren hebben er wat meer ingezeten lijkt mij, inclusief de wildplasserinnekes... Filtersysteem niet overbelast dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Guuskeee het volgende:
Ff over het feit dat iedereen denkt dat die jakoezie stinkt, er zit een uitgebreid filtratie- en reinigingssyteem in. Ik heb het even opgezocht. Zo'n ding kost toch ruim 18.000 dus je kan ervan uit gaan dat zoiets niet zelf schoongemaakt hoeft te worden.
Ik weet dat het ding vaak stinkt maar ik geloof niet dat je er ziek van kan worden, ook omdat er chloor in het water (hoort te) zit(ten).
[ afbeelding ]
.
[..]
bron: http://www.vitaspa.com/hot_tub_showroom/Rendezvous-hottubs.htm
op dat moment kan ie het zwaar hebben, maar het is een 24uur/dag filtreersysteem, dus na een paar uurtjes zal het water wel weer zuiver zijn. Dat zal geen 4 uur duren.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Redelijk veilig dus bij een gebruik door 7 personen. Gisteren hebben er wat meer ingezeten lijkt mij, inclusief de wildplasserinnekes... Filtersysteem niet overbelast dan?
Nee joh, je zou het nu zelfs moeten kunnen drinken:quote:Op zondag 13 januari 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Redelijk veilig dus bij een gebruik door 7 personen. Gisteren hebben er wat meer ingezeten lijkt mij, inclusief de wildplasserinnekes... Filtersysteem niet overbelast dan?
Ik geloof er niets vanquote:The purification process starts with continuous, 100% no-bypass filtration; which means that your water is always being filtered and purified, even during use – especially during use.
Heeft ze er nog één zitten kralenklossen voor hem?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef soylent het volgende:
22:04 Een armband voor Quintin!
Het is weer reclame en Lieke en Amanda lopen samen naar de Private Room en Lieke laat haar een armband zien. "Aah wat lief schatje!", reageert de Amsterdamse meteen. "Ik heb er ook een hangertje aangezet", legt Lieke uit. Amanda is dolenthousiast. "Dank je wel schatje!", roept ze vrolijk. "Hij is helemaal niet voor jou!", roept Lieke lachend op het moment dat Amanda de armband per ongeluk kapot maakt. "Hij is voor Quintin!", legt Lieke uit. "Hij was stuk gegaan!", vervolgt ze. Maar dit kan Amanda's enthousiasme niet temperen. "Heel leuk hangertje!", zegt ze vrolijk. Wordt het zo serieus tussen de twee dat ze zelfs al armbanden voor elkaar maken?
Bron: Villa Vandaag, 13-01-2008
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft ze er nog één zitten kralenklossen voor hem?
de zoveelste versierpogingquote:Op zondag 13 januari 2008 22:51 schreef Dark het volgende:
Huub gaat Lieke helemaal onderspuiten met glitters, als ze slaapt!
Lieke had al de post en andere dingen van Huub volgemaakt met glitters!
ik heb het niet zo gevolgd, dus vraag het maar.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Selène en Huubke liggen al de hele avond tegen elkaar aan. Moet Selène de volgende zijn die Huubke er aan gaat rijgen
Huub bracht het meer als........small talk......quote:
Zoals je wellicht begrepen hebt ben ik geen Huub-fan meer en de vraag is al door mij gesteld. Heb jij een antwoord?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het niet zo gevolgd, dus vraag het maar.
Hebben die twee elkaar wel wat te vertellen? Of is het maar een beetje obligaat hangen.
Vlgs mij stelt het niks voor, gewoon hangen zoals selene en huub dat met meer mensen doen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het niet zo gevolgd, dus vraag het maar.
Hebben die twee elkaar wel wat te vertellen? Of is het maar een beetje obligaat hangen.
thanxquote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Vlgs mij stelt het niks voor, gewoon hangen zoals selene en huub dat met meer mensen doen.
en met deze opmerking impliceerde ze dat het Huub zijn kast wasquote:Op zondag 13 januari 2008 23:07 schreef noekje het volgende:
Huub: niet mijn tafel. Die is van mij.
Lieke: met hoeveel slaap jij?
Huub: oké, nu ben ik af.
Dat was wel even grappig.
en dan volhouden dat ze het 3 keer had gezegd, maar dat Huub nooit luistert.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef Desii het volgende:
[..]
en met deze opmerking impliceerde ze dat het Huub zijn kast was
Het bleek echter die van Mikey te zijn en volgens Lieke had ze dat gezegd.....
en idd zei Lieke dat wel, maar pas toen Huub de kast vierkant oppakte en terug naar de grote slaapkamer bracht.
Huub mag wat mij betreft ophouden met die claims dat alles van hem is. Niks is VAN HEM. Op het moment dat hij als winnaar wordt uitgeroepen heeft hij recht van spreken, eerder niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef Desii het volgende:
[..]
en met deze opmerking impliceerde ze dat het Huub zijn kast was
Het bleek echter die van Mikey te zijn en volgens Lieke had ze dat gezegd.....
en idd zei Lieke dat wel, maar pas toen Huub de kast vierkant oppakte en terug naar de grote slaapkamer bracht.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub mag wat mij betreft ophouden met die claims dat alles van hem is. Niks is VAN HEM. Op het moment dat hij als winnaar wordt uitgeroepen heeft hij recht van spreken, eerder niet.
en Lieke mag ophouden met zich allerlei kasten toe te eigenen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub mag wat mij betreft ophouden met die claims dat alles van hem is. Niks is VAN HEM. Op het moment dat hij als winnaar wordt uitgeroepen heeft hij recht van spreken, eerder niet.
ja dag.... als iemand zonder te vragen jou post eruit zou gooien en iets inpikt.... kan ik me zijn reactie wel voorstellenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heeft OOK niks te vertellen. Om de eerder uitgeproken reden heeft ook zij NIKS TE CLAIMENquote:Op zondag 13 januari 2008 23:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en Lieke mag ophouden met zich allerlei kasten toe te eigenen.
Tja, ze hoort nu bij de kindjes van Godquote:Op zondag 13 januari 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
Huub wilde de glitters uit zijn kastje over Lieke strooien.... de schim belt net, dat het niet mag
Omdat het pianohengsttijd is?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zit Huub ineens als een gek op die piano te hengsten terwijl Jaap een beetje muziek op heeft staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |