17:40 Jan Willem is binnen!"Naar de kapper geweest?", vraagt Lieke, wanneer kok Jan Willem zich meldt in de keuken. "Wanneer maakt hij het af?", vraagt Huub, maar de grap komt niet aan. Huub probeert het nog eens, maar opnieuw krijgt Huub geen reactie. "Nog wat spannends gebeurd?", vraagt Jan Willem vervolgens aan Huub. "Ach, same sh*t every day!", antwoordt Huub koel. De twee babbelen wat verder en Jan Willem gaat weer aan het werk. Wat zal hij de Miljonairs nu weer voorschotelen?
17:54 Ruzie!Huub wil zich graag even bemoeien met de ruzie tussen Selène en een van de danseressen van Sabrina. Het meisje Cynthia snapt niet waarom de gastspeelster boos op haar is en wil graag met haar praten. Amanda rent naar beneden om het aan haar vriendin te vragen, maar zij is niet bereid tot een gesprek. Volgens haar heeft de danseres haar bedreigd, maar Cynthia is zich van geen kwaad bewust. "Het gaat nergens om, ik wil met haar praten", laat de danseres weten. Het lijkt er niet op dat dit uitgepraat gaat worden. Of weten Huub en Amanda nog te bemiddelen?
18:04 Arme Brian..."Waarom moet iemand mij zwart lopen maken?", vraagt Cynthia zich vertwijfeld af. "Mooi! Hou dat vast!", roept Huub, die zich verheugt op de komende ruzie. De dames lopen naar beneden, op zoek naar de confrontatie met Selène. "Ik wil niet met je praten! Jij hebt Goldy dingen geflikt en daarom wil ik niet met jou praten", probeert Selène meteen de boot af te houden. "Als je over mij praat, vertel dan wel het echte verhaal! Goldy is gewoon een goede vriendin van mij!", roept Cynthia, die geen genoegen neemt Selène's reactie. Brian staat er wat hulpeloos bij te kijken. Zal hij iets begrijpen van de kibbelende dames?
18:16 Kan Selène het laten gaan?Brian heeft ondanks dat de ruzie voorbij is, zijn behoefte om plaatjes te draaien maar even in de ijskast gezet. Hij zit met zijn meisje en de danseressen in de fitnessruimte gezellig te praten. Ondertussen kan Selène het niet loslaten en lucht haar hart bij Lieke in de Private Room. "Gewoon lekker laten gaan", is het advies van de Hilversumse. Maar kan Selène dit wel?
18:19 En ze gaan weer weg...Het is tijd voor de danseressen om weer te vertrekken. "Willen jullie niet meer drinken? Nou!", roept Amanda een beetje mistroostig. De dames zullen wel geen zin hebben in meer gezelligheid. Straks komt Selène weer en begint alles opnieuw...
Bron: Villa Vandaag, 14-01-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel