abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2008 @ 12:37:53 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55994549
12:00 Heerlijke zondagmorgen!

Na deze wederom vermoeiende zaterdagnacht, liggen alle Miljonairs en gastspelers nog heerlijk op één oor in hun bed. Ook de danseressen zijn weer van de partij op deze zondagmorgen... Nog een paar uurtjes mogen de Miljonairs genieten van hun heerlijke bed en dan is het weer tijd om de dag te beginnen! Zal de terror op de nieuwe Miljonair Claire nu echt losbarsten?

Bron: Villa Vandaag, 13-01-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 13 januari 2008 @ 12:57:52 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55995071
12:31 Danseres in de nacht...

schone slaapster op de dag!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 13 januari 2008 @ 13:38:00 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55996196
13:00 "Een van de leukste feestjes!"

De eerste vroege vogels van deze morgen zijn Mike en Lieke. In de keuken vertelt de Hilversumse aan de zwerver hoe leuk ze het wel niet heeft gehad gisteren. "Eén van de leukste feestjes tot nu toe!", zegt ze enthousiast. Ook Jaap verschijnt in de woonkamer om eens rustig de krant door te nemen. Zal de Briellenaar straks weer een zware training van Nando krijgen? Of heeft ook Jaap vandaag een dagje rust?

13:30 Jaap naar Idols?

Lieke is deze zondagmorgen erg vrolijk. Opgewekt zingt de Hilversumse een vrolijk deuntje terwijl ze met alle plezier de afwasmachine uitruimt. "Ik wil nog een keer met jou mee Japie, vond het zo leuk! Japie, Japie Japie joooo", zingt Lieke luidkeels. "Cora zal wel trots op je zijn!", gaat Lieke verder. "Hoezo?", vraagt de Briellenaar vanachter zijn krant. "Nou omdat je het zo goed hebt gedaan!", aldus de blondine. De complimenten rollen vandaag over Lieke haar lippen!

zondag 13 januari 2008 @ 14:17:52 #104
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55997204
14:00 Typische zondag

Het leek er even op dat er wat levendigheid in de Villa was. Lieke was druk in de weer in de keuken en ook Jaap was al op. Maar nu is het weer erg rustig in de Kooi. De meeste Miljonairs slapen immers nog. De Hilversumse heeft zich teruggetrokken en ook Jaap is niet erg spraakzaam en verschuilt zich achter zijn krantje al wachtend op Nando. En Mike? Die zit op de bank wat voor zich uit te staren... Wat zal deze zondag ons brengen?

zondag 13 januari 2008 @ 14:37:51 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55997778
14:30 Een goed begin van de dag...

...begint met een portie yoga!

zondag 13 januari 2008 @ 14:57:51 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55998415
14:50 Stoeipoes Amanda

Amanda, Brian, Selène en Huub bespreken de afgelopen nacht. De 20-jarige vertelt uitgebreid over de toespelingen die Joyce naar haar maakte. "Ze wilde te graag", aldus Amanda. "Op een gegeven moment wilde ik ook mijn eigen ding doen maar ze bleef maar achter me aan", vertelt ze opgetogen. "Is er nog meer gebeurd dan alleen maar zoenen?", vraagt Huub nieuwsgierig. "Nee, daar is het bij gebleven. Ik heb met haar gezoend en één keertje met een paar meiden te gelijk", aldus een enthousiaste Amanda. "Zo ken ik je weer! Ben trots op je!", complimenteert Huub de 20-jarige. Amanda blijft een stoeipoes!

zondag 13 januari 2008 @ 15:17:49 #107
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55998978
15:00 Stoeipoes Amanda

Amanda, Brian, Selène en Huub bespreken de afgelopen nacht. De 20-jarige vertelt uitgebreid over de toespelingen die Joyce naar haar maakte. "Ze wilde te graag", aldus Amanda. "Op een gegeven moment wilde ik ook mijn eigen ding doen maar ze bleef maar achter me aan", vertelt ze opgetogen. "Is er nog meer gebeurd dan alleen maar zoenen?", vraagt Huub nieuwsgierig. "Nee, daar is het bij gebleven. Ik heb met haar gezoend en één keertje met een paar meiden te gelijk", aldus een enthousiaste Amanda. "Zo ken ik je weer! Ben trots op je!", complimenteert Huub de 20-jarige. Amanda blijft een stoeipoes!

zondag 13 januari 2008 @ 15:37:49 #108
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55999644
15:02 Stoeipoes Amanda

Amanda, Brian, Selène en Huub bespreken de afgelopen nacht. De 20-jarige vertelt uitgebreid over de toespelingen die Joyce naar haar maakte. "Ze wilde te graag", aldus Amanda. "Op een gegeven moment wilde ik ook mijn eigen ding doen maar ze bleef maar achter me aan lopen", vertelt ze opgetogen. "Is er nog meer gebeurd dan alleen maar zoenen?", vraagt Huub nieuwsgierig. "Nee, daar is het bij gebleven. Ik heb met haar gezoend en één keertje met een paar meiden te gelijk", aldus een enthousiaste Amanda. "Zo ken ik je weer! Ben trots op je!", complimenteert Huub de 20-jarige. Amanda blijft een stoeipoes!

zondag 13 januari 2008 @ 15:57:50 #109
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56000314
15:30 Jaap moet wat kwijt...

Nando komt Jaap weer eens lekker drillen. De sportleraar zet de Briellenaar meteen op de fiets en ondervraagt de grote Miljonair. "Hoeveel uur slaap je per dag? Hoe vaak ben je buiten? Je moet een balans zoeken want anders ga je alleen maar achteruit", aldus de personal trainer. Lieke is net klaar met haar Yoga oefeningen en mengt zich in het gesprek. "Praten lost veel op! Je zit met veel dingen en dan kan je moeilijk een balans vinden", weet de Hilversumse. Zal Jaap ooit zijn streefgewicht bereiken?

15:50 'S avonds een man...

's ochtends een jongetje?

zondag 13 januari 2008 @ 16:37:48 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56001672
16:09 Huub bedankt God

"Het was leuk, er was een ontspannen sfeer", vertelt Lieke aan de eettafel nog over gisteravond. "O, dus het was ontspannen omdat er geen mannen waren?", vraagt Huub meteen op aanvallende toon. "Hij kan het niet hebben dat hij er niet bij was!", roept Amanda meteen uit. "Ik bedank God op mijn blote knietjes dat ik er niet bij was!", gaat de Oldenzaler onverstoorbaar door. "Ja hoor!", reageert Lieke cynisch. "Echt, ik had het optreden in Leeuwarden niet willen missen...", aldus een dromerige Huub. Heeft de Oldenzaler dan eindelijk een passie boven vrouwen gevonden?

16:30 Sportieve Lieke...

Zingend loopt Lieke in haar badjas naar de tuin om daar de kap van de jacuzzi te halen. In plaats daar meteen in te gaan liggen, loopt ze eerst naar het zwembad om daar een flinke duik te nemen. Na een snel baantje snelt de blondine naar de warme jacuzzi om daar heerlijk bij te komen van deze uitspatting van activiteit op de vroege zondag vooravond...

zondag 13 januari 2008 @ 17:17:50 #111
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56002724
16:44 De dames hebben genoten...

Als Claire er lucht van krijgt dat Lieke in de jacuzzi zit, twijfelt ze geen moment en gaat er lekker bij zitten. "Ik vond het echt super leuk", laat Lieke aan haar teamgenoot Claire weten over het feest van gister. "Ja, ik ook", reageert de Tilburgse. We zijn blij dat Claire genoten heeft van haar eerste feest in De Gouden Kooi!

16:52 Borsten-gate laait op...

Jaap kan het niet laten om de dames alleen in de jacuzzi te laten en gaat er gezellig bij zitten. "Wat denk jij zijn ze echt of nep?", vraagt de Briellenaar aan Claire over de buste van Amanda. "Nep!", reageert Claire zonder na te denken. "Ik weet het niet. Ze zijn wel twee maten gegroeid", laat Lieke weten. "Volgens mij niet hoor", reageert Jaap. Wie moeten we nou geloven?

zondag 13 januari 2008 @ 17:37:50 #112
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56003210
16:58 Heren wat uitgeput?

"Ik ben de enige die met mensen gezoend heeft", vat Amanda nog even de avond samen. "Kuch sl*t kuch", reageert Selène meteen. De dames zitten met Huub en Brian aan de keukentafel. Echte gesprekken lijken niet op gang te komen. De twee heren zijn waarschijnlijk nog een beetje moe van hun optreden, maar daar trekt Amanda zich niets van aan. Ze trekt een beetje gekke bekken en blijft doorkletsen en negeert de geïrriteerde blikken van haar vriendje...

Smak!

17:02 "Is het erg koud?"

Ook Huub wil zichzelf niet onthouden van de waterpret op deze winterse zondagavond. Als Jaap en Lieke bommetje doen in het zwembad komt hij even polshoogte nemen. "Is het erg koud?", vraagt hij aan zijn ex-vriendinnetje, terwijl hij zijn shirt al uit heeft. "Kraanwater koud!", antwoordt zij als Huub al in het water springt. Eenmaal boven water weet de Oldenzaler niet hoe snel hij weer uit het water moet klimmen om vervolgens met Jaap op zijn hielen een sprint te nemen naar de jacuzzi. Daar zitten nu inmiddels Jaap, Huub, Lieke en Claire. Zou dit viertal een nieuw team worden?

17:17 Het trioplan besproken...

In de Private Room bespreken Amanda en Brian nog even het trioplan van gisteravond. "Ik vond het wel fijn om jou even te bellen. Ik wist natuurlijk wel wat jouw mening was", vertelt Amanda. "Wat was mijn mening dan?", vraagt de Antilliaan lachend. "Die hadden ook op tv gezien dat jij dat wel wilde", antwoordt ze. "Ik zat met tien meiden in de jacuzzi en toen vroeg één of ze mocht blijven slapen. Eerst leek het me wel wat maar later kreeg ik mijn bedenkingen. Ik ging bijna niet meer dicht bij mezelf te zijn, omdat ik wist dat jij het zo leuk vond. En natuurlijk mijn thuisfront...", vervolgt Amanda. "Daardoor voelde je dat je er zelf niet meer 100% achter stond?", vraagt Brian ter verduidelijking. "Ja, nu ben ik trots op hoe het is gegaan", glundert de Amsterdamse. "Wat ik het belangrijkste vond is jouw alcoholconsumptie, dat je niet dronken ging worden om het dronken worden", is ook Brian trots op Amanda. En dat terwijl Selène vannacht iets heel anders zei...

Waar zou Brian aan denken?

zondag 13 januari 2008 @ 18:18:13 #113
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56004119
17:43 Claire geeft les...

Huub is zich in de slaapkamer aan het omkleden, waar hij de kans schoon ziet om Claire te interviewen over Lieke. "Ligt het aan mij of doet ze best hatelijk tegen me?", vraagt de Oldenzaler zich hardop af. "Ze geeft gewoon opmerkingen tegen je", antwoordt de Tilburgse. "Ja, maar wat is dat nou?", wil Huub weten. "Steken onder water Huub", legt Claire uit. "Dat zou ik ook doen als jij mijn ex was", zegt ze er ter verduidelijking bij. 1-0 voor Claire?

18:07 Nieuw plan voor Huub

Huub baalt van het feit dat alles in de slaapkamer onder de glitters zit en laat dat aan de dames weten. "Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis", sneert Lieke. "En het is toch mooi", voegt ze eraan toe. "Dus jij houdt van glitters?", vraagt de Oldenzaler met een glinstering in zijn ogen. "Ja!", antwoordt de Hilversumse. "Top!", laat Huub weten. Huub lijkt door deze uitspraak van Lieke op een plannetje te broeden... We zijn benieuwd!

zondag 13 januari 2008 @ 18:37:47 #114
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56004537
18:16 Brian en Huub vliegen elkaar...

...in de haren, maar ditmaal is het voor de grap...

18:29 Lieke verloochent haar verleden niet

"Ik heb jullie kleding allemaal op jullie bed gelegd", laat Lieke aan haar mede-Miljonairs weten. "Dank je wel", laten Selène en Amanda in koor aan de Hilversumse weten. Voor Lieke is schoonmaken waarschijnlijk net fietsen, als je het eenmaal gedaan hebt, verleer je het niet...

zondag 13 januari 2008 @ 18:57:48 #115
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56004960
18:39 Men kan maar met één Miljonair tegelijk oorlog voeren...

Huub en Selène nuttigen hun avondmaal gezellig met zijn tweeën. Huub is teveel verdiept in zijn tijdschrift om de donkere schone aandacht te geven. "Wil iemand nog een stukje pizza?", vraagt ze met hoop op wat respons. Maar helaas... Gelukkig komt daar Lieke aanlopen. "Ook leuk, een middenscheiding", complimenteert Selène de Hilversumse met haar kapsel. Nu ze haar pijlen op Claire heeft gericht, is ze overduidelijk wat milder naar Lieke toe geworden. Maar hoelang zal dit duren?

18:45 Romantiek in de tuin

Brian en Amanda besluiten hun pizza zo romantisch mogelijk op te eten. De twee hebben in de tuin de tuinhaard aangestoken om daar te genieten van hun overheerlijke Italiaanse maaltijd. Het is mooi om te zien dat de twee na al die tijd nog steeds romantische momenten samen hebben!

Zonder haardvuur, krijg je het hier toch ook warm van...

18:51 Love is in the air...

Niet alleen Amanda en Brian kunnen er wat van betreffende romantiek, ook Huub en Selène zijn toe aan wat quality-gekroel. De Oldenzaler ligt met zijn hoofd op de warme liefdevolle schoot van Selène. Af en toe nemen zij een trek van hun sigaretje en terwijl de gastspeelster zijn nek streelt geeft hij haar een teder kusje op haar hand. Zien we hier nou echt iets opbloeien?

zondag 13 januari 2008 @ 19:37:47 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56005767
19:03 Matties for life!

Mike komt ook even warmte opzoeken in de tuin bij Amanda, Brian en natuurlijk de vuurhaard. "Mikey schreeuwde gister ook nog wat uit over mij heb ik gehoord", lacht Brian. "Ik heb gezegd dat hij mijn beste vriend is", antwoordt Mike enigszins verlegen om het aan Amanda uit te leggen. De Antilliaan vindt het prachtig en geeft de zwerver een boks. Vrienden voor het leven?

19:15 "Je slaat Mike bijna knock-out!"

"Schattie zijn je boobies gegroeid?", vraagt Brian ineens aan zijn meisje. "Ja, dat vraagt iedereen de laatste tijd", roept zij meteen uit. "Je slaat Mike bijna knock-out! Mike wat vind jij ervan?", richt haar vriendje zich meteen op de derde aanwezige."Ik kan hier niet op reageren", mompelt de echte gentleman meteen. "Ik weet het ook echt niet, ik draag zelfs geen push up bh's meer, alleen nog maar gewone zachte...", wil Amanda zichzelf verder uitleggen. Maar de heren zijn helaas al in een ander gesprek terecht gekomen. Helaas Amanda, maar wie weet gaat het vanavond wel weer even over jouw borsten...

zondag 13 januari 2008 @ 19:57:54 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56006231
19:33 Lieke achter de schermen

"Filmen, monteren en presenteren vind ik erg leuk", antwoordt Lieke als Claire aan haar vraagt wat ze leuk vindt om na De Gouden Kooi te gaan doen. "Oké", antwoordt de Tilburgse die veel interesse in Lieke toont. "In ieder geval iets in de media", gaat Lieke verder. We zijn benieuwd of we Lieke ooit nog eens bij een ander televisieprogramma tegen zullen komen!

zondag 13 januari 2008 @ 20:17:45 #118
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56006691
20:00 Amanda waarschuwt Selène...

Mike heeft inmiddels plaats gemaakt voor Selène bij het kampvuur. Dit tot grote vreugde van Amanda, want zij kan nu haar vrouwelijk prietpraat even kwijt. Als het gesprek over vriendschappen gaat, spreekt de beauty zich uit. "Het is best wel makkelijk om jou te vriend te houden", zegt Selène tegen Amanda. "Ja, ik ben heel vergevingsgezind", legt de benjamin uit. "Maar als je te ver gaat, dan is het klaar ook!", verduidelijkt de 20-jarige zich. Is dit een waarschuwing?

zondag 13 januari 2008 @ 20:57:47 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56007539
20:14 Relatiepraat

"Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie je relatie buiten gaan voortzetten", vraagt Selène zich hardop af. "Hoewel het ook wat zegt dat jullie het hier redden", voegt ze eraan toe. Brian en Amanda zijn het helemaal met haar eens. "Ik zat gisteren zolang te kijken naar de foto van Oud en Nieuw van jouw moeder en mij", richt de Amsterdamse zich tot haar vriendje. "Je moeder is echt lief...", vervolgt ze. Brian is even te druk met het zoeken van hout voor het vuur om er echt op in te gaan. Maar hij is het vast met haar eens...

20:37 Na het buitenspelen... Lekker op de bank!

Terwijl Brian druk is met dennentakjes van de oude kerstbomen in het vuur te gooien en te genieten van het schouwspel zitten de andere Miljonairs gezamenlijk op de bank. En niet zomaar voor de gezelligheid, nee! Ze mogen Idols kijken. Huub is weer heerlijk tegen Selène aangekropen en als Brian klaar is met buiten spelen krijgt ook Amanda een arm om zich heen. Jaap probeert subtiel zijn arm achter de bank bij Claire te plaatsen. Misschien wil hij ook even het idee hebben dat hij een meisje in de Villa heeft...

20:45 Is dat een verliefde blik?

zondag 13 januari 2008 @ 21:37:44 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56008507
21:15 Is dat een verliefde blik?

zondag 13 januari 2008 @ 21:57:47 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56009041
21:45 Reclame...

Tijdens de reclame van Idols ziet Huub kans om nog dichter tegen Selène aan te kruipen. De Oldenzaler legt zijn hoofd op de borsten van de beauty en zij lijkt het allemaal goed te vinden. Tegen Luc gaf zij nog te kennen dat zij hem te 'knuffelig' vond, maar bij Huub lijkt ze het allemaal prima te vinden. Zouden de knuffels eindigen in een zoen?

zondag 13 januari 2008 @ 22:17:44 #122
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56009623
22:04 Een armband voor Quintin!

Het is weer reclame en Lieke en Amanda lopen samen naar de Private Room en Lieke laat haar een armband zien. "Aah wat lief schatje!", reageert de Amsterdamse meteen. "Ik heb er ook een hangertje aangezet", legt Lieke uit. Amanda is dolenthousiast. "Dank je wel schatje!", roept ze vrolijk. "Hij is helemaal niet voor jou!", roept Lieke lachend op het moment dat Amanda de armband per ongeluk kapot maakt. "Hij is voor Quintin!", legt Lieke uit. "Hij was stuk gegaan!", vervolgt ze. Maar dit kan Amanda's enthousiasme niet temperen. "Heel leuk hangertje!", zegt ze vrolijk. Wordt het zo serieus tussen de twee dat ze zelfs al armbanden voor elkaar maken?

zondag 13 januari 2008 @ 22:37:44 #123
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56010290
22:10 Televisie maakt rustig...

De Miljonairs hangen nog heerlijk op de bank voor de televisie. Van Brian kunnen we het ons wel voorstellen, hij ligt immers heerlijk tegen de almaar groeiende buste van zijn meisje aan. Huub en Selène hebben wel wat afstand van elkaar genomen, maar desondanks zitten ze nog naast elkaar. De anderen kijken met grote ogen van verwachting naar de uitslag van Idols. Zouden ze na de uitzending wat meer actie gaan ondernemen? Het is nog steeds wachten op de acties tegen de nieuwe Miljonair Claire. Of willen ze deze week liever rustig afsluiten?

Is deze houding ergonomisch verantwoord?

zondag 13 januari 2008 @ 22:57:43 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56010942
22:36 Tijd voor een spelletje!

Dan gaat de tv uit en moeten de Miljonairs wel met elkaar gaan praten om te zorgen voor een beetje gezelligheid. "Nou, gaat er iemand nog opstaan of hoe zit het?", vraagt Amanda zich hardop af. Ze doen een spelletje wie het langst kan blijven zitten en Amanda zit met een glas in haar hand die ze liever op de tafel wil zetten. Maarja, dan verliest ze.. Lieke en Jaap hebben beiden al het spel verloren. "Nog zes te gaan!", roept de fanatieke Selène. Hoelang zouden deze zes het volhouden? En wat zou de langstzittende winnen?

zondag 13 januari 2008 @ 23:17:43 #125
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56011623
22:52 Glitter en Glamour

Op de bank gaat de wedstrijd nog altijd door. Huub, Amanda, Brian en Selène laten zich niet kennen. "Ik ga Lieke helemaal onder spuiten met dat glitter spul als ze slaapt", laat Huub aan zijn mede-'bankhangers' weten. "Heb je dat spul dan al?", vraagt Brian zich af. "Nee, nog niet, maar dat komt wel", reageert de Oldenzaler. Momenteel zijn Jaap en Lieke hun bed aan het verschonen, maar als het aan Huub ligt dan doen ze dat snel weer...

22:54 Het spook van de Villa!

Oftewel Jaap...

22:57 Allemaal winnaars?

"Nou ben ik het zat!", roept Amanda uit. "Dan ga je toch naar huis!", roept Huub. "Of van de bank af. Dat is de eerste fase!", vervolgt hij. "Die tweede fase gaat nooit gebeuren!", reageert Amanda fel. "Nooit?", vraagt hij nieuwsgierig. "Nou je kan nooit nooit zeggen", probeert Amanda haar woorden te specificeren. "Jawel hoor, ik zal nooit seks hebben met Brian", gooit Huub in de groep. "Dat het alleen al in je opkomt!", moppert de Antilliaan zelf ertussendoor. "Zullen we allemaal tegelijk opstaan, dan zijn we allemaal winnaars?", stelt de Oldenzaler voor. Maar helaas, hij heeft de maken met diehard medekandidaten!

23:01 Geen seks op de bank?

Brian neemt het zo serieus dat hij zelfs zijn meisje van de bank af probeert te krijgen. "Iehl! Brian! Gaat hij mijn vinger in zijn neus steken!", roept ze vol walging uit. Brian kan er slechts op grinniken. "Ik wil eigenlijk zo slapen", laat de Amsterdamse haar tegenstanders weten. "Kan ook op de bank", is het respons. "Ja, maar op de bank kunnen we geen seks hebben", reageert de Amsterdamse ietwat mistroostig. Huub krijgt zin in koffie, maar ja, dan moet hij van de bank af. Gelukkig is daar Claire die voor hem wel een bakje troost wil komen brengen...

zondag 13 januari 2008 @ 23:37:43 #126
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56012307
23:16 Amanda's dochter

"Dit spelletje gaat om niets!", roept Amanda nu echt gefrustreerd uit. "Ik wil seks hebben!", moppert ze verder als een klein kind. "Ik vind mijn seksleven belangrijker", voegt ze er nog aan toe. "Wat is belangrijker, je seksleven of een miljoen?", gooit Huub er een vraag in. "Mijn seksleven, dat gaat bijna boven alles, sowieso boven geld", laat ze hem weten. Maar dan bedenkt ze zich. "Mijn familie en vrienden gaan voor. En mijn hondjes. En mijn dochter in Egypte!", legt de Amsterdamse uit om vervolgens dramatisch een hand voor haar mond te slaan. "Sh*t dit mocht niemand weten!", roept ze uit om haar grap kracht bij te zetten. "Kom op, je bent twaalf, je hebt helemaal geen dochter", zegt Huub cynisch. Nou, daar gaat je goede grap Amanda!

23:30 Rustig dagje!

De Miljonairs hebben vandaag een uiterst rustig dag beleefd in De Gouden Kooi. De dames waren nog erg afgepeigerd van hun feestje van gisteren en de mannen waren moe van hun optreden. Het hoogtepunt van de Miljonairs was vanavond Idols. Iedereen genoot zeer van de uitzending. Na het televisieprogramma hielden ze een spelletje wie het langst op de bank kon blijven zitten... Wat een spannend spel!

maandag 14 januari 2008 @ 09:17:57 #127
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56017153
08:30 Nog geen beglitterde Lieke te ontdekken!

Waarschuwde Huub gisteren nog dat hij zijn ex-vriendin vannacht onder de glitters zou spuiten, op deze vroege maandagochtend kunnen we tot op heden nog niet genieten van een glitter-Lieke! Heerlijk ligt zij samen met Jaap in een net verschoond Master Bedroom kingsize bed, waarschijnlijk droomt de Hilversumse over haar nieuwe lover dj Quintin! Ook in de andere slaapkamer ligt iedereen nog diep onder de dekens verstopt. Wat is het toch een luxe om op de vroege ochtend niet in de file te hoeven staan en te kunnen slapen totdat je door het huishoudpersoneel gewekt wordt!

08:50 Zo mak als twee lammetjes...

...wanneer deze tortelduifjes nog diep in slaap zijn.

09:10 Jaap wil Lieke

Gisteravond speelden Jaap en Lieke een dodelijk spelletje, galgje. Genadeloos hangt de blondine haar tegenstander op. Figuurlijk dan. Precies op dat moment krijgt Jaap een briljante ingeving. Hij wil voor 200 contactpunten een nachtje naakt tegen Lieke aan liggen. De Hilversumse piekert er nog niet over. "Gluren naar je tieten dan?", probeert Jaap. "Nee!", lacht Lieke hem uit, maar Jaap weet wel beter... "Over twee weken heb ik je zover!", grijnst hij. Pas je wel op voor Quintin, Jaap?

Bron: Villa Vandaag, 14-01-2008
  maandag 14 januari 2008 @ 09:57:57 #128
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56017716
09:30 Een nieuwe week!

Palma heeft nog maar net de Miljonairs gewekt of Huub springt als eerste enthousiast onder de douche. Ook Claire en Mike staan direct op en banen zich met half geopende ogen een weg naar de kledingkast. Zoals we gewend zijn, duiken Brian en Amanda nog even extra diep weg onder de dekens. Ook Selène blijft het liefst nog eventjes onzichtbaar. We zijn benieuwd wat deze nieuwe week voor de Miljonairs zal gaan betekenen!

09:50 Goedemorgen Claire!

Een vers begin voor de nieuwe Miljonair!

maandag 14 januari 2008 @ 10:17:55 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56018049
10:10 Autopech en pianoles!

Aan de ontbijttafel zijn inmiddels Huub, Mike, Claire en pianoleraar Ivar aangeschoven. Ivar vertelt dat hij zaterdagnacht autopech met zijn auto had, net op die snelweg waarop de Oldenzaler en Brian terugreden van hun optreden naar de Villa. "Dan moeten we je wel langs de kant hebben zien staan", redeneert Huub. "Had je een gevaren driehoek? Waren er zwaailichten?", vraagt de Oldenzaler aan zijn pianoleraar. "Dan zijn we gewoon langs je gereden!", vervolgt hij vol ongeloof. In ieder geval heeft Ivar vandaag heelhuids en dit keer zonder autopech de Villa weten te bereiken voor een nieuwe sessie pianoles.

maandag 14 januari 2008 @ 10:57:54 #130
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56018828
10:34 De eiertruc

Jaap kruipt in de huid van een kok. "Wie wil er een eitje?", roept hij enthousiast vanuit de keuken. "Ik!", reageert Amanda blij verrast. Wanneer Jaap op zoek gaat naar de eieren, merkt hij al snel dat er nog maar eentje in de doos zit. "Aah!", roept hij vertederd en kijkt liefjes naar het eitje. Hij roept naar Amanda dat ze pech heeft, en kookt hem voor zichzelf. Maar de Amsterdamse kan haar hart ophalen. Jaap maakt maar een grapje. Met een big smile tovert hij een nieuwe doos eieren tevoorschijn. Smakelijk!

maandag 14 januari 2008 @ 11:17:55 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56019316
11:02 Alles is voor Japie!

Helaas voor Dilana, heeft haar puppy-look geen effect.

maandag 14 januari 2008 @ 11:37:55 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56019742
11:18 Gaan Amanda & Brian tóch trouwen?

Amanda zit verveeld op de bank en dat ontgaat Mike niet. "Wanneer ga je trouwen?", vraagt hij. De 20-jarige straalt van oor tot oor: Mike heeft zojuist haar lievelingsonderwerp aangesneden! Amanda legt uit dat ze wel met Brian wil trouwen, maar hij niet met haar. Jaap oppert dat er iemand op Brian in moet praten. "Als iemand hem zo ver kan krijgen, ben ik het wel", peinst Mike. Solliciteert de zwerver nou naar de functie van weddingplanner?

maandag 14 januari 2008 @ 11:57:56 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56020216
09:13 Jaap wil Lieke

Gisteravond speelden Jaap en Lieke een dodelijk spelletje, galgje. Genadeloos hangt de blondine haar tegenstander op. Figuurlijk dan. Precies op dat moment krijgt Jaap een briljante ingeving. Hij wil voor 200 contactpunten een nachtje naakt tegen Lieke aan liggen. De Hilversumse piekert er nog niet over. "Gluren naar je tieten dan?", probeert Jaap. "Nee!", lacht Lieke hem uit, maar Jaap weet wel beter... "Over twee weken heb ik je zover!", grijnst hij. Pas je wel op voor Quintin, Jaap?

10:09 Autopech en pianoles!

Aan de ontbijttafel zijn inmiddels Huub, Mike, Claire en pianoleraar Ivar aangeschoven. Ivar vertelt dat hij zaterdagnacht autopech met zijn auto had, net op die snelweg waarop de Oldenzaler en Brian terugreden van hun optreden naar de Villa. "Dan moeten we je wel langs de kant hebben zien staan", redeneert Huub. "Had je een gevaren driehoek? Waren er zwaailichten?", vraagt de Oldenzaler aan zijn pianoleraar. "Dan zijn we gewoon langs je gereden!", vervolgt hij vol ongeloof. In ieder geval heeft Ivar vandaag heelhuids en dit keer zonder autopech de Villa weten te bereiken voor een nieuwe sessie pianoles.

11:40 De ontslagronde

Voorzichtig laat de winterzon zich zien op landgoed de Kooi. Amanda en Brian wandelen naar buiten en nemen plaats op het bankje naast de vijver. Brian fronst zijn voorhoofd en maakt Amanda deelgenoot van zijn gedachten. "Het lijkt me niet slim om Lieke op de ontslagrondestoel te zetten", begint hij. "Claire stemt dan tegen een ontslag en dan staat Lieke bij haar in het krijt. Zij zal Claire er een volgende keer dus ook niet uitstemmen." Amanda knikt begrijpend. Wie o wie zullen de twee dan op de stoel zetten?

maandag 14 januari 2008 @ 12:17:55 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56020669
11:58 "Claire is er, maar Claire is er niet!"

De twee tortelduifjes genieten nog steeds op het bankje van de winterzon en zijn van mening dat de situatie tussen Huub en Lieke nu wel op z'n einde loopt. "Mikey vroeg net aan mij: waarom gaan jij en Brian niet trouwen?", zegt de benjamin van de Villa met een grote glimlach op haar gezicht. Helaas voor Amanda haakt haar vriend niet in op dit onderwerp. "Als ik terug kom van het interview gaan we even babbelen over nieuwe dingetjes", besluit hij. "Kijk Claire is er, maar Claire is er niet", vervolgt hij. "Ik zie dat mens amper. Ze woont er, maar ze woont er niet", is ook Amanda van mening. "Normaal als er een nieuwe Miljonair binnenkomt, merk je dat wel maar dit kind... Ik snap er niks van! Selène had gewoon de nieuwe Miljonair moeten worden. Zij is tenminste een uitgesproken persoon. Dat is toch ook het leukste?", vervolgt Amanda haar verhaal. We zijn benieuwd wat voor nieuwe plannetjes de twee bij terugkomst van Brian zullen gaan bekokstoven...

12:10 Naar Juize FM

Brian blikt op zijn horloge en ziet dat het tijd is om aanstalten te maken. Hij mag natuurlijk niet te laat komen voor zijn interview bij Juize FM. "Later brother!", roept hij naar Huub. "Tot nooit meer ziens!", lacht deze zijn tanden bloot. Nadat Brian iedereen een hand, zoen of boks heeft gegeven, is zijn Amanda aan de beurt. Puffend valt ze haar vriendje in de armen. Ze fluistert hem in het oor dat ze hem zal missen. "Er is niks aan de hand, ik ben zo weer terug", glimlacht Brian. "Tot straks, schatje!" En weg is de Miljonair.

maandag 14 januari 2008 @ 12:57:53 #135
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56021662
12:25 Oude bekende!

Brian heeft pas net de Villa verlaten of er komt een oude bekende de poorten door gescheurd op een soort tractor. "Mijn auto was stuk", lacht rapper Double L wanneer hij Huub ziet. Luc komt de Villa weer verblijden met een bezoekje. Enthousiast wordt hij door iedereen ontvangen. "Heel wat nieuwe gezichten weer!", zegt Luc wanneer hij zich voorstelt aan Mike en Claire. Voor hoelang zal Double L deze keer in de Villa blijven?

12:45 "Ik zag een kale kop!"

Wanneer Amanda en Lieke in de gaten hebben dat er bezoek is, vallen ze de rapper gillend in de armen. "Luuuc! Wat leuk!", kirt Amanda. "Ik zag een kale kop, maar ik wist niet dat jij het zou zijn!", zegt ook de Hilversumse terwijl ze in de rapper zijn armen valt. "Hoe gaat het met je?", vraagt de brunette. "Oh nee, ik moet het anders zeggen: hoe gaat het met de vrouwen?", lacht Amanda. "Iedere vrouw die hier komt vertelt mij dat ze laatst met jou was of heeft gezoend", vervolgt zij. De rapper kleurt lichtelijk rood. Gelukkig is Miljonair Claire een nieuw gezicht voor hem en niet een oude bekende lover...

Luc valt ook altijd met z'n neus in de boter!

maandag 14 januari 2008 @ 13:17:54 #136
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56022111
12:47 "Ik zag een kale kop!"

Wanneer Amanda en Lieke in de gaten hebben dat er bezoek is, vallen ze de rapper gillend in de armen. "Luuuc! Wat leuk!", kirt Amanda. "Ik zag een kale kop, maar ik wist niet dat jij het zou zijn!", zegt ook de Hilversumse terwijl ze in de rapper zijn armen valt. "Hoe gaat het met je?", vraagt de brunette. "Oh nee, ik moet het anders zeggen: hoe gaat het met de vrouwen?", lacht Amanda. "Iedere vrouw die hier komt vertelt mij dat ze laatst met jou was of heeft gezoend", vervolgt zij. De rapper kleurt lichtelijk rood. Gelukkig is Miljonair Claire een nieuw gezicht voor hem en niet een oude bekende lover...

Luc valt ook altijd met z'n neus in de boter!

13:05 "Af en toe pest ik haar, maar verder merk ik niks!"

"En hoe zijn de banden met Claire nu?", wil de rapper weten. "Ik merk eigenlijk amper dat ze er is. Af en toe pest ik haar, maar verder merk ik niks van haar", legt Amanda lachend uit. "Wie weet groeit het nog", probeert Luc er een positieve draai aan te geven. "Dat denk ik niet", vervolgt de brunette. "Ze woont hier wel, maar ze woont hier niet". "Ze zegt dat ze ons ieder wil leren kennen, maar ze neemt helemaal niet de moeite", doet ook Selène een duit in het zakje. "Ik heb anders gisteren geprobeerd om een gesprek met Claire aan te knopen", laat Huub weten. "Gefeliciteerd!", zegt Amanda sarcastisch. "En nog meer updates?", vraagt de rapper nieuwsgierig. "Heb je Villa Vandaag nog gelezen? Dan weet je alles!", glimlacht de benjamin van de Villa. En zo is het maar net...

maandag 14 januari 2008 @ 13:37:53 #137
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56022597
13:10 "Af en toe pest ik haar, maar verder merk ik niks!"

"En hoe zijn de banden met Claire nu?", wil de rapper weten. "Ik merk eigenlijk amper dat ze er is. Af en toe pest ik haar, maar verder merk ik niks van haar", legt Amanda lachend uit. "Wie weet groeit het nog", probeert Luc er een positieve draai aan te geven. "Dat denk ik niet", vervolgt de brunette. "Ze woont hier wel, maar ze woont hier niet". "Ze zegt dat ze ons ieder wil leren kennen, maar ze neemt helemaal niet de moeite", doet ook Selène een duit in het zakje. "Ik heb anders gisteren geprobeerd om een gesprek met Claire aan te knopen", laat Huub weten. "Gefeliciteerd!", zegt Amanda sarcastisch. "En nog meer updates?", vraagt de rapper nieuwsgierig. "Heb je Villa Vandaag nog gelezen? Dan weet je alles!", glimlacht de benjamin van de Villa. En zo is het maar net...

maandag 14 januari 2008 @ 13:57:53 #138
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56023062
13:30 Wie kiest Luc?

Palma heeft een probleem: de kastindeling. Waar moet Luc in vredesnaam z'n kleding opbergen? "Brian heeft maar een halve kast", mompelt Palma terwijl ze naar de indeling op papier staart. "Dan heeft Lieke dus twee kasten...", piekert ze verder. Dan dient zich een nieuw probleem aan: Lucs slaapplaats. "Wil je bij Huub of Mike slapen?", vraagt Palma Luc. Voordat de rapper zijn keuze bekend maakt, heeft Huub nog een kleine kanttekening. "Je mag naast mij liggen, maar als ik iemand uitnodig, moet je opzouten!", verkondigt hij. Neemt Luc daar genoegen mee?

maandag 14 januari 2008 @ 14:17:51 #139
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56023543
13:47 Een nieuw duo?

Terwijl Brian weer terug is van zijn interview bij Juize FM en hier honderduit over vertelt, besluiten Huub en Claire om samen voor de paarden te zorgen. Eerst Tanner uit de bak halen en Fries hiervoor in de plaats zetten, hooi voeren en als laatste de stallen op orde maken. De nieuwste Miljonair helpt de Oldenzaler hier perfect mee en het lijkt erop alsof Huub, na Lieke, de tweede zal zijn die voorzichtig een band met Claire aan het opbouwen is. Zal de nieuwste Miljonair nu langzaamaan een beetje beginnen te wennen in de Villa?

14:00 Niet voor niets terug in de Villa

Natuurlijk is rapper Double L niet voor niets naar de Villa toegekomen. Hij zal Brian ondersteunen en begeleiden bij het maken van de Antilliaan zijn volgende single. Werd Luc eerst nog op de hoogte gebracht van alle nieuwe roddels, nu Brian terug is in de Villa is het enige onderwerp aan de eettafel, hoe verbazend, muziek, optredens, lyrics en beats. Helaas komt Palma het stel onderbreken voor noodzakelijke nuttige dingen; het indelen van de kledingkasten. "Krijg ik nu geen ruzie met je?", vraagt Palma voorzichtig aan Brian nadat zij van hem kastruimte voor Luc heeft geëist. "Prima", zegt Brian snel. "Kom brother, we gaan beats luisteren", vervolgt hij naar Luc en de twee duiken direct de Chill Room in.

maandag 14 januari 2008 @ 14:37:52 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56024019
14:20 Lyrics en beats

Amanda en Selène volgen de mannen op de voet richting de Chill Room en staan rondom hen wanneer Luc de potentiële nieuwe tracks van Brian ten gehore brengt. De eerste track heeft een Arabische sound en de tweede track is een wat rustiger nummer. "Hier kan je echt wel wat leuks mee doen hoor!", zegt Brians vriendin enthousiast tegen hem. "Complimenten brother. Het zijn echt hele mooie tracks", zegt de Antilliaan die haast niet kan geloven dat dit zijn tracks worden. "Dushi's mag ik nu even alleen met Luc tijd doorbrengen?", vraagt Brian vriendelijk doch streng. "Is goed, wij gaan wel buiten afluisteren!", grapt Selène. Het mag wel duidelijk zijn; Luc's bezoek brengt de nodige gezelligheid met zich mee!

maandag 14 januari 2008 @ 14:57:53 #141
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56024467
14:51 De bloedende oor

"De hond bloedt! De hond bloedt!", roepen Brian en Selène verschrikt in koor. "Oh, dan is Dilana ongesteld", reageert Palma onverschillig. "Op het hoofd", legt Brian uit. Wanneer Palma ziet dat Mike's hond hevig bloedt, schrikt ze. Helaas niet zozeer om Dilana's pijn, maar om de eventuele vlekken die de hond gaat veroorzaken. "Niet bij de bedden!", blaft ze. Lieke heeft meer medelijden met de zwarte hond. "Oh, gossie!", piept ze wanneer ze Mike en Dilana ziet. Het oor van de hond hangt open. Amanda stelt onmiddellijk voor om de dierenarts te bellen. Nog even volhouden, Dilana!

maandag 14 januari 2008 @ 15:17:51 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56024838
15:03 Huubs kijk op het leven

15:15 Voorbereiding wordt getroffen...

Terwijl Dilana naar de dierenarts wordt afgevoerd, duiken Amanda en Selène de fitness in om zichzelf voor te bereiden op de dansles die Sabrina zo meteen komt geven. Uitgebreid doet de benjamin van de Villa de danspasjes voor die zij de vorige les geleerd heeft van de danslerares. Zal de gastspeelster deze keer ook een poging wagen om een lesje mee te doen? Of zal Amanda weer de enige pupil van Sabrina zijn vandaag?

maandag 14 januari 2008 @ 15:57:50 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56025694
15:35 Over 20 jaar

Lieke en Quintin. Huub kan er maar niet aan wennen. Hij besluit zijn ex in het bijzijn van de rest naar haar nieuwe lover te vragen. "Het is nog te vroeg om hem mijn vriend te noemen, maar het zit er wel aan te komen. Ik ben op hem verliefd, maar ik ken hem nog niet zo goed", legt Lieke uit. "Ik ga de gok wel wagen." Geïrriteerd staart Huub voor zich uit. "En met mij durfde je die niet aan?", mompelt hij. Lieke zegt dat ze niet weet hoe lang het zal duren, maar dat ze het wel gaat proberen. De rest houdt zijn adem in. "Maar over 20 jaar is 'ie tenminste nog zéker knap!", merkt Amanda lachend op.

En hoe zien jullie er over 20 jaar uit, dames?

maandag 14 januari 2008 @ 16:17:50 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56026191
15:50 Palma en Huub vs. Lieke

Palma gaat zich er nu ook mee bemoeien. Volgens haar was Lieke al maanden klaar met Huub voordat ze er definitief mee stopte. Huub is blij met de hulp en stort zich voor de volle 100% in de discussie. Lieke draait er een beetje omheen. "Zou je ooit eerlijk kunnen zijn?", gilt Palma naar haar. Iedereen zit erbij en kijkt ernaar. De Miljonairs en gastspelers genieten van een gratis voorstelling. Wanneer zullen Palma, Huub en Lieke op tournee gaan?

16:06 Reiki to the rescue?

De discussie bloeit in volle hevigheid op en ook Brian laat zich even gelden. "Lieke, het valt mensen op dat jij goed bent in het verdraaien van antwoorden. Als het zoveel mensen opvalt, kun je dan niet gewoon toegeven dat het zo is?", roept hij vanuit de keuken. "Jij hebt veel moeite om een fout toe te geven", roept Huub erachter aan. Amanda krijgt er lol in en zet de Reiki-song maar eens in. "Doe gewoon die sh*t en zeik niet", zingt de hele tafel. Lieke lacht mee, maar dan wel als een boerin met gigantische kiespijn...

maandag 14 januari 2008 @ 16:57:56 #145
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56027142
16:28 Wat zijn ze nou?

Terwijl de ruzie in de keuken doorgaat, lopen Selène en Luc weg van de herrie. In de tuin zitten de twee in een goed gesprek over Claire. "Jullie liggen elkaar gewoon niet. Maar je hoeft ook niet met iedereen door één deur te kunnen", laat de rapper haar weten. "Zij is misschien Miljonair en maakt kans om te winnen, maar ik speel hier ook een spel!", uit de gastspeelster haar frustraties. "Maar dat ze dan na een week al gaat roepen dat het haar huis is...", gaat ze verder. Luc knikt en beaamt op gezette tijden de woorden van zijn... Tja, wat zijn Selène en Luc nou precies van elkaar? Geliefden, ex-geliefden, hele goede vrienden? Wie weet krijgen we daar deze week duidelijkheid over...

16:38 Amanda ontspringt de dans

Tussen alle woordenwisselingen door is Sabrina naar binnen gewandeld. Zij komt zoals gebruikelijk dansles geven aan Amanda en de 20-jarige is blij met deze welkome afwisseling! Sabrina heeft opnieuw een danseres meegenomen die meedoet bij de dansles. Veel plezier, dames!

maandag 14 januari 2008 @ 17:17:50 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56027583
16:51 De aanhouder verliest

Alhoewel Mike dan eindelijk de PSP van Jaap heeft gekregen in ruil voor contactpunten, wil dat niet zeggen dat ze niet meer schaken. Ook vanmiddag gaan ze er weer uitgebreid voor zitten. Over de stand zullen we maar niet te veel zeggen, evenmin zal de winnaar van vandaag verrassend zijn. Waar haalt Mike toch de zin vandaag om elke keer weer aan dat bord te gaan zitten?

17:02 Pijnlijke stiltes...

Het is gelukkig weer gezellig in de keuken. Een van de redenen daarvoor is waarschijnlijk dat Huub en Lieke er niet meer samen zijn. Luc, Claire en Lieke praten over het bi-feest en lachen om de gebeurtenissen. Uiteindelijk loopt Lieke weg naar het kantoor en blijven de rapper en de Tilburgse over. De twee lijken elkaar niet veel te vertellen hebben en Luc richt zich dan liever tot Mike op de bank. "Kun jij ook schaken?", weet Claire toch weer een kort gesprekje te beginnen. Maar ook dit loopt snel dood. Zal de rapper zich de frustraties van Selène ook eigen maken of kijkt hij liever eerst even de kat uit de boom?

maandag 14 januari 2008 @ 17:57:50 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56028402
17:19 Luc volgend slachtoffer

Mike ziet in Luc de ideale schaakpartner, zo blijkt. "Ik win van iedereen in dit huis, behalve van Jaap!", vertelt Mike apetrots, maar de Tilburger blijkt niet erg onder de indruk. De twee zetten het schaakbord op en beginnen. Zal Mike eindelijk eens kunnen zegevieren in dit spel? Of is ook Luc beter dan grootmeester Mike...

maandag 14 januari 2008 @ 18:37:57 #148
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56029334
17:40 Jan Willem is binnen!

"Naar de kapper geweest?", vraagt Lieke, wanneer kok Jan Willem zich meldt in de keuken. "Wanneer maakt hij het af?", vraagt Huub, maar de grap komt niet aan. Huub probeert het nog eens, maar opnieuw krijgt Huub geen reactie. "Nog wat spannends gebeurd?", vraagt Jan Willem vervolgens aan Huub. "Ach, same sh*t every day!", antwoordt Huub koel. De twee babbelen wat verder en Jan Willem gaat weer aan het werk. Wat zal hij de Miljonairs nu weer voorschotelen?

17:54 Ruzie!

Huub wil zich graag even bemoeien met de ruzie tussen Selène en een van de danseressen van Sabrina. Het meisje Cynthia snapt niet waarom de gastspeelster boos op haar is en wil graag met haar praten. Amanda rent naar beneden om het aan haar vriendin te vragen, maar zij is niet bereid tot een gesprek. Volgens haar heeft de danseres haar bedreigd, maar Cynthia is zich van geen kwaad bewust. "Het gaat nergens om, ik wil met haar praten", laat de danseres weten. Het lijkt er niet op dat dit uitgepraat gaat worden. Of weten Huub en Amanda nog te bemiddelen?

18:04 Arme Brian...

"Waarom moet iemand mij zwart lopen maken?", vraagt Cynthia zich vertwijfeld af. "Mooi! Hou dat vast!", roept Huub, die zich verheugt op de komende ruzie. De dames lopen naar beneden, op zoek naar de confrontatie met Selène. "Ik wil niet met je praten! Jij hebt Goldy dingen geflikt en daarom wil ik niet met jou praten", probeert Selène meteen de boot af te houden. "Als je over mij praat, vertel dan wel het echte verhaal! Goldy is gewoon een goede vriendin van mij!", roept Cynthia, die geen genoegen neemt Selène's reactie. Brian staat er wat hulpeloos bij te kijken. Zal hij iets begrijpen van de kibbelende dames?

18:16 Kan Selène het laten gaan?

Brian heeft ondanks dat de ruzie voorbij is, zijn behoefte om plaatjes te draaien maar even in de ijskast gezet. Hij zit met zijn meisje en de danseressen in de fitnessruimte gezellig te praten. Ondertussen kan Selène het niet loslaten en lucht haar hart bij Lieke in de Private Room. "Gewoon lekker laten gaan", is het advies van de Hilversumse. Maar kan Selène dit wel?

18:19 En ze gaan weer weg...

Het is tijd voor de danseressen om weer te vertrekken. "Willen jullie niet meer drinken? Nou!", roept Amanda een beetje mistroostig. De dames zullen wel geen zin hebben in meer gezelligheid. Straks komt Selène weer en begint alles opnieuw...

maandag 14 januari 2008 @ 18:57:47 #149
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56029821
18:28 De kalender wordt ingevuld

Luc heeft natuurlijk nog niet goed De Gouden Kooi verjaardagskalender kunnen bewonderen. Huub begint meteen de verjaardagen op de kalender te schrijven. "Dan zit ik een jaar in de Villa!", roept Amanda als de maand februari voorbij komt. "Wie is er jarig in maart?", vraagt Huub ook bij de volgende maand. "Hedda!", antwoordt Amanda meteen. De Oldenzaler is haar dankbaar en geeft haar zelfs een kusje op de wang. Zou jij die datum niet zelf moeten weten, Huub?

maandag 14 januari 2008 @ 19:17:47 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56030328
18:29 En ze gaan weer weg...

Het is tijd voor de danseressen om weer te vertrekken. "Willen jullie niet meer drinken? Nou!", roept Amanda een beetje mistroostig. De dames zullen wel geen zin hebben in meer gezelligheid. Straks komt Selène weer en begint alles opnieuw...

18:43 De kalender wordt ingevuld

Luc heeft natuurlijk nog niet goed De Gouden Kooi verjaardagskalender kunnen bewonderen. Huub begint meteen de verjaardagen op de kalender te schrijven. "Dan zit ik een jaar in de Villa!", roept Amanda als de maand februari voorbij komt. "Wie is er jarig in maart?", vraagt Huub ook bij de volgende maand. "Hedda!", antwoordt Amanda meteen. De Oldenzaler is haar dankbaar en geeft haar zelfs een kusje op de wang. Zou jij die datum niet zelf moeten weten, Huub?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')