+1quote:Op maandag 14 januari 2008 01:09 schreef riri het volgende:
[..]
als het 's nachts rustig is in de villa is er ruimte om zo af en toe ook nog eens op elkaar te reageren
constant?? of toevallig steeds net op het goeie moment?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vinger boven het print screen knopje
Je ontwikkelt er een soort gevoel voor. Begin van de avond deed ik hetzelfde bij Lieke, je leert hun gezichtsuitdrukkingen bij bepaalde gesprekken kennen.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
constant?? of toevallig steeds net op het goeie moment?
maar deze is naar mijn mening toch de gekste.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Ik heb vanavond veel flatteuze caps van Lieke mogen maken.
[ afbeelding ]
en waarom zouden ze haar wat moeten gunnen dan? wat heeft ze ervoor gedaan om dat te verdienen? zeiken en klagen?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap en lieke echt erg leuk smen, kijken maar weer hoelang het duurt voordat de redactie/FEBO alles weer gaat verzieken tussen die twee.
Die gunnen Lieke nl. nooit iets
Na zwaar hoesten is het niet zo gek als je soms wat bloed hoest.. maar idd als het frequent voorkomt is het altijd zinnig er even naar te kijken..quote:Op maandag 14 januari 2008 01:17 schreef riri het volgende:
Lieke hoestte wat bloed op na een zware hoestbui....
als dat vaker gebeurt zou ik er maar eens naar laten kijken
wat, dat manipulative kutwijf??quote:Op maandag 14 januari 2008 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Volgens Huub is de grote boze wolf(buurvrouw) een hoer!
Klopt...Jaap is echt ontspannen...hij is 's avonds in de MB met haar niet ook nog eens voortdurend met het spel bezigquote:Op maandag 14 januari 2008 01:17 schreef diedirk het volgende:
Jaap en lieke echt erg leuk smen, kijken maar weer hoelang het duurt voordat de redactie/FEBO alles weer gaat verzieken tussen die twee.
Die gunnen Lieke nl. nooit iets
goed zo lieke, gewoon blijven negeren. niks aan laten doen, is het bestequote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef riri het volgende:
Lieke zegt..."Het is niet goed hoor ik hoest bloed"
Ze wuift het meteen ook weer snel weg
nu wel, zaten ze fok te lezen?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:32 schreef Guuskeee het volgende:
regie slaapt en heeftniet in de gaten dat het licht bij l en j uit is en schakelen de infra-rood camera's niet in: niks te zien dus
Jaap: Goed, dan doen we een surseillance, nee, een seance.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:35 schreef Guuskeee het volgende:
lieke tegen jaap: "ik moet je nog reiki geven he?"
Je kan natuurlijk moeilijk midden in de nacht meteen naar de dokter stappen als het net voor de eerste keer gebeurt....als het morgen nog zo is is het natuurlijk wat andersquote:Op maandag 14 januari 2008 01:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
goed zo lieke, gewoon blijven negeren. niks aan laten doen, is het beste
jaap belooft nog even dat als ze reiki hebben gedaan hij er niks van tegen huub zal te vertellenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap: Goed, dan doen we een surseillance, nee, een seance.
Lieke: Het is geen seance.
En ze gaan slapen.
moet huub eens proberen! is de wereld te klein! ze is heel duidelijk backup aan het zoeken bij jaap nu ze het niet krijgt van b en a, en claire huub leuker vind dan haar.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:41 schreef Donnie29 het volgende:
Hahaha Jaap zegt: 1 2 3 en een enorme fart.. Lieke zegt: wat doe je me aan Jaap haha..
Dan hangt ze hm op aan de hoogste boom in Eemnesquote:Op maandag 14 januari 2008 01:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
moet huub eens proberen! is de wereld te klein!
dat kan ze makkelijk!! ze is veel breder als huub. eigenlijk als elke vent in de kooi, inclusief beveiliging!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:42 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan hangt ze hm op aan de hoogste boom in Eemnes
De titel Hulk zou haar niet mistaan iniedergevalquote:Op maandag 14 januari 2008 01:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat kan ze makkelijk!! ze is veel breder als huub. eigenlijk als elke vent in de kooi, inclusief beveiliging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |