quote:
Wie dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
God heeft een dagje langer vakantie dan ik.
Hij kan net vind ikquote:Op maandag 14 januari 2008 00:05 schreef APK het volgende:
En euh RIP voor alle nabestaanden van het slachtoffer in de TT.
Karlovic, Clement, Mathieu, Gicquel, Nieminen, Robredo staan allemaal voor 1 uur op het schema.quote:
serena dan maarquote:Op maandag 14 januari 2008 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Karlovic, Clement, Mathieu, Gicquel, Nieminen, Robredo staan allemaal voor 1 uur op het schema.
Bij de vrouwen: Serena, Jankovic, Ivanova en nog wat.
Ik wed niet op vrouwen.quote:
Done.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan nog meedoen aan de XLgame?
XL's tennisgame 2008
ik dacht dat ik nog een gaatje voor je vrij had gelatenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wed niet op vrouwen.
Hoewel ze kunnen mulitasken hebben ze volle inboxen enzo.
Dan maak ik er toch gewoon eentje bij:quote:Op maandag 14 januari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
ik dacht dat ik nog een gaatje voor je vrij had gelaten
Veel plezier in je dromen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Allemaal trusten, morgen die k.u.t. wekker weer, dus
duh...jij piept al als je bloed bij het scherenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dan maak ik er toch gewoon eentje bij:
[ afbeelding ]
Ik piep helemaal niet, je zou eens moeten weten wat dat ding allemaal al heeft meegemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
duh...jij piept al als je bloed bij het scheren
Als je bloedt bij het scheren...quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
duh...jij piept al als je bloed bij het scheren
Raar dat WJ voor het woord uberfuhrer een ban krijgt terwijl Gertje mij in een PM verteld dat hij nazi grapjes wel heel erg leuk vindt......Dit naar aanleiding van een PM van mij waarin vermeld dat COS-sers die bewoners van DGK in alle ernst voor nsb-ers uitmaakten....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |