quote:
Wie dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
God heeft een dagje langer vakantie dan ik.
Hij kan net vind ikquote:Op maandag 14 januari 2008 00:05 schreef APK het volgende:
En euh RIP voor alle nabestaanden van het slachtoffer in de TT.
Karlovic, Clement, Mathieu, Gicquel, Nieminen, Robredo staan allemaal voor 1 uur op het schema.quote:
serena dan maarquote:Op maandag 14 januari 2008 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Karlovic, Clement, Mathieu, Gicquel, Nieminen, Robredo staan allemaal voor 1 uur op het schema.
Bij de vrouwen: Serena, Jankovic, Ivanova en nog wat.
Ik wed niet op vrouwen.quote:
Done.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan nog meedoen aan de XLgame?
XL's tennisgame 2008
ik dacht dat ik nog een gaatje voor je vrij had gelatenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wed niet op vrouwen.
Hoewel ze kunnen mulitasken hebben ze volle inboxen enzo.
Dan maak ik er toch gewoon eentje bij:quote:Op maandag 14 januari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
ik dacht dat ik nog een gaatje voor je vrij had gelaten
Veel plezier in je dromen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Allemaal trusten, morgen die k.u.t. wekker weer, dus
duh...jij piept al als je bloed bij het scherenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dan maak ik er toch gewoon eentje bij:
[ afbeelding ]
Ik piep helemaal niet, je zou eens moeten weten wat dat ding allemaal al heeft meegemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
duh...jij piept al als je bloed bij het scheren
Als je bloedt bij het scheren...quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
duh...jij piept al als je bloed bij het scheren
Raar dat WJ voor het woord uberfuhrer een ban krijgt terwijl Gertje mij in een PM verteld dat hij nazi grapjes wel heel erg leuk vindt......Dit naar aanleiding van een PM van mij waarin vermeld dat COS-sers die bewoners van DGK in alle ernst voor nsb-ers uitmaakten....quote:
"Nazi-grapjes" zijn leuk als de partijen op goede voet met elkaar staan. Anders niet. Daarom is het geen punt dat APK mij "ouwe Hitler" noemt, en dat NZ destijds wee duidelijk ironische Hitler-smileys heeft gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Raar dat WJ voor het woord uberfuhrer een ban krijgt terwijl Gertje mij in een PM verteld dat hij nazi grapjes wel heel erg leuk vindt......Dit naar aanleiding van een PM van mij waarin vermeld dat COS-sers die bewoners van DGK in alle ernst voor nsb-ers uitmaakten....
Foutje van Yvonne....of een één-tweetje tussen Gert en Yvonne?
Persoonlijk denk ik dat als je een echte vent was geweest dat je had gemeld dat het nergens voor nodig was. Maar goed, we weten precies waar jou ballen hangen hequote:Op maandag 14 januari 2008 00:54 schreef Gert het volgende:
"Nazi-grapjes" zijn leuk als de partijen op goede voet met elkaar staan. Anders niet. Daarom is het geen punt dat APK mij "ouwe Hitler" noemt, en dat NZ destijds wee duidelijk ironische Hitler-smileys heeft gemaakt.
En tussen users onderling gelden andere regels dan naar DGK-bewoners toe.
Bans worden niet besproken op het openbare forum., kan echter wel mededelen dat ik nergens heb gevraagd heb om een ban voor WJ. Vind het desondanks prima dat hij er eentje gekregen heeft.
Nee, ik sta namelijk achter de ban. Ik heb hem alleen niet aangevraagd, zoals gesuggereerd werd.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat als je een echte vent was geweest dat je had gemeld dat het nergens voor nodig was. Maar goed, we weten precies waar jou ballen hangen he
Je hebt hem ook niet tegen gesproken. Zwak hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
Nee, ik sta namelijk achter de ban. Ik heb hem alleen niet aangevraagd, zoals gesuggereerd werd.
Jij bent wèl een echte vent hoor, door hier zo stoer je mening te komen verkondigen.
Maar het was wel te verwachten dat "jullie" hier zouden komen binnendruppelen om nog even te klieren.
Maak er een mooi feest van op het andere forum. Dag.
<knip>quote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik sta namelijk achter de ban. Ik heb hem alleen niet aangevraagd, zoals gesuggereerd werd.
Jij bent wèl een echte vent hoor, door hier zo stoer je mening te komen verkondigen.
Maar het was wel te verwachten dat "jullie" hier zouden komen binnendruppelen om nog even te klieren.
quote:
Misschien kan het ook zijn, dat wat jij geklier noemt, ik echt unfair gedrag van moderatoren vind...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, je hebt me wel te pakken nu hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt hem ook niet tegen gesproken. Zwak hoor.
En wat nou binnendruppelen?
Ik lees hier elke dag knuppel dus ik weet niet wat je zit te gillen.
Oh wachtGertje is op z'n pik getrapt. Oh gossie gossie wat zielig nou
We hebben verschillende meningen over het gedrag van WJ. Ik ga dat hier verder niet bespreken.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien kan het ook zijn, dat wat jij geklier noemt, ik echt unfair gedrag van moderatoren vind...
Daar zou je heel misschien ook even over kunnen nadenken.......
Zoals ik voor Blurk op zal komen, zo kom ik voor iedereen op die de dupe is van wie dan ook. Je meet met verschillende maten......dat is echt kudt!
Nee, je kwam ook op voor Blurk, dat weet ik ook wel....Ik gaf het alleen als voorbeeld, in die zin dat ik voor iedereen op kom waarvan ik vind dat hij/zij unfair wordt behandeld...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben verschillende meningen over het gedrag van WJ. Ik ga dat hier verder niet bespreken.
Wat Blurk hier mee te maken heeft, weet ik al helemaal niet. Vind het een schat en zij mij ook.![]()
En heb haar nooit wat "aangedaan" of zo.
die persoonlijke sneren kun je hier voortaan achterwege laten.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:20 schreef Veulen het volgende:
Maar goed, ik wens iedereen evengoed een prettige nacht.
Dat was een conclusie en een karakteranalyse. Je hebt zojuist gewoon mijn gelijk bewezen. Hiervoor mijn dan. Kom vooral niet aan zijne heiligheid Gert.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:22 schreef Gert het volgende:
die persoonlijke sneren kun je hier voortaan achterwege laten.
Nee, jij gaat helemaal los tegen mij terwijl ik me dat niet kan permitteren.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:23 schreef Veulen het volgende:
Berichten wissen is echt heeel erg dapper hoor![]()
Maar helaas jongen, dat bewijst alleen maar weer mijn uitspraak
Nee, bijnaquote:
Oe, in Ènsk? En betaalbaar?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, bijna![]()
Oh nee, helemaal niet, we hebben een huissie voor een paar maand
Kijk dat ben ik dan ook steeds van plan. En dan kom jij met zo'n opmerking...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:30 schreef Gert het volgende:
Ophouden met zeiken hier veulen.
Je komt hier ineens binnenvallen en doet alleen maar uiterst onbeschoft.
Kappen. Je zou naar je nest gaan. Dag.
Ja, zeker!quote:
O dat zou ik mórgen gaan regelen. Dat soort gedoe is tijdrovend..quote:Op maandag 14 januari 2008 01:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zeker!
Nou nog effe regelen dat we internet mee kunnen verhuizen, anders zit ik 5 maand zonder ofzo![]()
The Horror![]()
En lekker rustig he
Oh! Ga je dat morgen voor mij regelen?! Das lief!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat zou ik mórgen gaan regelen. Dat soort gedoe is tijdrovend..
Ja, moet toch wát vrienden overhouden hè.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Ga je dat morgen voor mij regelen?! Das lief!
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, moet toch wát vrienden overhouden hè.
Nighty night.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tof, ik mail je morgen de details door!
GVD, zitten mijn kindertjes weer een jaar zonder schoolboeken en eten.quote:
hoeveel kinderen heb jij eigenlijk, loslopend wild?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
GVD, zitten mijn kindertjes weer een jaar zonder schoolboeken en eten.
Weet ik niet precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:58 schreef Lobasca het volgende:
hoeveel kinderen heb jij eigenlijk, loslopend wild?
Had je maar op Davidenko in moeten zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:02 schreef Gert het volgende:
Ik heb tenauwernood quit gespeeld vandaag, met een stuk of 6 bets.
Sjonge wat een tijd gaat erin zitten. En dan speel ik ook nog met flutbedragen.![]()
Maar 't is zo leuk.
Probeer het gewoon een weekje zonder in te zetten, dan zie je wel of je talent hebt.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het gewoon een weekje zonder in te zetten, dan zie je wel of je talent hebt.
Hierquote:
Yep, en opgave in eerste set is een void.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
Ok..gaat ik ff dat schema opsnorren...gewoon uitslag van een partij?
Soms ben je best liefquote:Op maandag 14 januari 2008 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, en opgave in eerste set is een void.
http://www.oddsoddsodds.com/
Als je op die site op tennis klikt en dan op AO dan kun je het programma zien.
Ik heb niet echt teruggelezen maar zo te zien probeert hij je gewoon een gokverslaving aan te lullen hoorquote:
Ik betaal mee aan zijn vakantiequote:Op maandag 14 januari 2008 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb niet echt teruggelezen maar zo te zien probeert hij je gewoon een gokverslaving aan te lullen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |