quote:
Wie dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
God heeft een dagje langer vakantie dan ik.
Hij kan net vind ikquote:Op maandag 14 januari 2008 00:05 schreef APK het volgende:
En euh RIP voor alle nabestaanden van het slachtoffer in de TT.
Karlovic, Clement, Mathieu, Gicquel, Nieminen, Robredo staan allemaal voor 1 uur op het schema.quote:
serena dan maarquote:Op maandag 14 januari 2008 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Karlovic, Clement, Mathieu, Gicquel, Nieminen, Robredo staan allemaal voor 1 uur op het schema.
Bij de vrouwen: Serena, Jankovic, Ivanova en nog wat.
Ik wed niet op vrouwen.quote:
Done.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan nog meedoen aan de XLgame?
XL's tennisgame 2008
ik dacht dat ik nog een gaatje voor je vrij had gelatenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wed niet op vrouwen.
Hoewel ze kunnen mulitasken hebben ze volle inboxen enzo.
Dan maak ik er toch gewoon eentje bij:quote:Op maandag 14 januari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
ik dacht dat ik nog een gaatje voor je vrij had gelaten
Veel plezier in je dromen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Allemaal trusten, morgen die k.u.t. wekker weer, dus
duh...jij piept al als je bloed bij het scherenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dan maak ik er toch gewoon eentje bij:
[ afbeelding ]
Ik piep helemaal niet, je zou eens moeten weten wat dat ding allemaal al heeft meegemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
duh...jij piept al als je bloed bij het scheren
Als je bloedt bij het scheren...quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
duh...jij piept al als je bloed bij het scheren
Raar dat WJ voor het woord uberfuhrer een ban krijgt terwijl Gertje mij in een PM verteld dat hij nazi grapjes wel heel erg leuk vindt......Dit naar aanleiding van een PM van mij waarin vermeld dat COS-sers die bewoners van DGK in alle ernst voor nsb-ers uitmaakten....quote:
"Nazi-grapjes" zijn leuk als de partijen op goede voet met elkaar staan. Anders niet. Daarom is het geen punt dat APK mij "ouwe Hitler" noemt, en dat NZ destijds wee duidelijk ironische Hitler-smileys heeft gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Raar dat WJ voor het woord uberfuhrer een ban krijgt terwijl Gertje mij in een PM verteld dat hij nazi grapjes wel heel erg leuk vindt......Dit naar aanleiding van een PM van mij waarin vermeld dat COS-sers die bewoners van DGK in alle ernst voor nsb-ers uitmaakten....
Foutje van Yvonne....of een één-tweetje tussen Gert en Yvonne?
Persoonlijk denk ik dat als je een echte vent was geweest dat je had gemeld dat het nergens voor nodig was. Maar goed, we weten precies waar jou ballen hangen hequote:Op maandag 14 januari 2008 00:54 schreef Gert het volgende:
"Nazi-grapjes" zijn leuk als de partijen op goede voet met elkaar staan. Anders niet. Daarom is het geen punt dat APK mij "ouwe Hitler" noemt, en dat NZ destijds wee duidelijk ironische Hitler-smileys heeft gemaakt.
En tussen users onderling gelden andere regels dan naar DGK-bewoners toe.
Bans worden niet besproken op het openbare forum., kan echter wel mededelen dat ik nergens heb gevraagd heb om een ban voor WJ. Vind het desondanks prima dat hij er eentje gekregen heeft.
Nee, ik sta namelijk achter de ban. Ik heb hem alleen niet aangevraagd, zoals gesuggereerd werd.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat als je een echte vent was geweest dat je had gemeld dat het nergens voor nodig was. Maar goed, we weten precies waar jou ballen hangen he
Je hebt hem ook niet tegen gesproken. Zwak hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
Nee, ik sta namelijk achter de ban. Ik heb hem alleen niet aangevraagd, zoals gesuggereerd werd.
Jij bent wèl een echte vent hoor, door hier zo stoer je mening te komen verkondigen.
Maar het was wel te verwachten dat "jullie" hier zouden komen binnendruppelen om nog even te klieren.
Maak er een mooi feest van op het andere forum. Dag.
<knip>quote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik sta namelijk achter de ban. Ik heb hem alleen niet aangevraagd, zoals gesuggereerd werd.
Jij bent wèl een echte vent hoor, door hier zo stoer je mening te komen verkondigen.
Maar het was wel te verwachten dat "jullie" hier zouden komen binnendruppelen om nog even te klieren.
quote:
Misschien kan het ook zijn, dat wat jij geklier noemt, ik echt unfair gedrag van moderatoren vind...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, je hebt me wel te pakken nu hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt hem ook niet tegen gesproken. Zwak hoor.
En wat nou binnendruppelen?
Ik lees hier elke dag knuppel dus ik weet niet wat je zit te gillen.
Oh wachtGertje is op z'n pik getrapt. Oh gossie gossie wat zielig nou
We hebben verschillende meningen over het gedrag van WJ. Ik ga dat hier verder niet bespreken.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien kan het ook zijn, dat wat jij geklier noemt, ik echt unfair gedrag van moderatoren vind...
Daar zou je heel misschien ook even over kunnen nadenken.......
Zoals ik voor Blurk op zal komen, zo kom ik voor iedereen op die de dupe is van wie dan ook. Je meet met verschillende maten......dat is echt kudt!
Nee, je kwam ook op voor Blurk, dat weet ik ook wel....Ik gaf het alleen als voorbeeld, in die zin dat ik voor iedereen op kom waarvan ik vind dat hij/zij unfair wordt behandeld...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben verschillende meningen over het gedrag van WJ. Ik ga dat hier verder niet bespreken.
Wat Blurk hier mee te maken heeft, weet ik al helemaal niet. Vind het een schat en zij mij ook.![]()
En heb haar nooit wat "aangedaan" of zo.
die persoonlijke sneren kun je hier voortaan achterwege laten.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:20 schreef Veulen het volgende:
Maar goed, ik wens iedereen evengoed een prettige nacht.
Dat was een conclusie en een karakteranalyse. Je hebt zojuist gewoon mijn gelijk bewezen. Hiervoor mijn dan. Kom vooral niet aan zijne heiligheid Gert.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:22 schreef Gert het volgende:
die persoonlijke sneren kun je hier voortaan achterwege laten.
Nee, jij gaat helemaal los tegen mij terwijl ik me dat niet kan permitteren.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:23 schreef Veulen het volgende:
Berichten wissen is echt heeel erg dapper hoor![]()
Maar helaas jongen, dat bewijst alleen maar weer mijn uitspraak
Nee, bijnaquote:
Oe, in Ènsk? En betaalbaar?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, bijna![]()
Oh nee, helemaal niet, we hebben een huissie voor een paar maand
Kijk dat ben ik dan ook steeds van plan. En dan kom jij met zo'n opmerking...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:30 schreef Gert het volgende:
Ophouden met zeiken hier veulen.
Je komt hier ineens binnenvallen en doet alleen maar uiterst onbeschoft.
Kappen. Je zou naar je nest gaan. Dag.
Ja, zeker!quote:
O dat zou ik mórgen gaan regelen. Dat soort gedoe is tijdrovend..quote:Op maandag 14 januari 2008 01:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zeker!
Nou nog effe regelen dat we internet mee kunnen verhuizen, anders zit ik 5 maand zonder ofzo![]()
The Horror![]()
En lekker rustig he
Oh! Ga je dat morgen voor mij regelen?! Das lief!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat zou ik mórgen gaan regelen. Dat soort gedoe is tijdrovend..
Ja, moet toch wát vrienden overhouden hè.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Ga je dat morgen voor mij regelen?! Das lief!
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, moet toch wát vrienden overhouden hè.
Nighty night.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tof, ik mail je morgen de details door!
GVD, zitten mijn kindertjes weer een jaar zonder schoolboeken en eten.quote:
hoeveel kinderen heb jij eigenlijk, loslopend wild?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
GVD, zitten mijn kindertjes weer een jaar zonder schoolboeken en eten.
Weet ik niet precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:58 schreef Lobasca het volgende:
hoeveel kinderen heb jij eigenlijk, loslopend wild?
Had je maar op Davidenko in moeten zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:02 schreef Gert het volgende:
Ik heb tenauwernood quit gespeeld vandaag, met een stuk of 6 bets.
Sjonge wat een tijd gaat erin zitten. En dan speel ik ook nog met flutbedragen.![]()
Maar 't is zo leuk.
Probeer het gewoon een weekje zonder in te zetten, dan zie je wel of je talent hebt.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het gewoon een weekje zonder in te zetten, dan zie je wel of je talent hebt.
Hierquote:
Yep, en opgave in eerste set is een void.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
Ok..gaat ik ff dat schema opsnorren...gewoon uitslag van een partij?
Soms ben je best liefquote:Op maandag 14 januari 2008 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, en opgave in eerste set is een void.
http://www.oddsoddsodds.com/
Als je op die site op tennis klikt en dan op AO dan kun je het programma zien.
Ik heb niet echt teruggelezen maar zo te zien probeert hij je gewoon een gokverslaving aan te lullen hoorquote:
Ik betaal mee aan zijn vakantiequote:Op maandag 14 januari 2008 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb niet echt teruggelezen maar zo te zien probeert hij je gewoon een gokverslaving aan te lullen hoor
1. Ian was het heel even zat en begon uit balorigheid een forumpjequote:Op maandag 14 januari 2008 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Weet ik niet precies.![]()
Maar euh, gaat iemand nog een keer (voor iedereen die zich niet in de materie verdiept heeft) in Jip en janneke taal uitleggen waarom er een nieuw forum is en iedereen boos is op elkaar?
Het is maar een Internetforum, waarom doen mensen zo raar
Misschien moet ik me er ook maar eens in verdiepenquote:
Jij pokert toch al je vakantie bij elkaar?quote:Op maandag 14 januari 2008 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moet ik me er ook maar eens in verdiepen
Ik heb gisteren ingezet op Davydenko hoor, 20 euro, tegen 120.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Had je maar op Davidenko in moeten zetten.![]()
Ik plus 22 trouwens, dat moet omhoog per weekend als ik niet een maand lang rijst met een glaasje water als hoofdmenu wil vreten in december.
Hoeveel is je inzet?quote:Op maandag 14 januari 2008 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik zag dat Arod straks ook moet dus die gaat winnen..met 6-2 6-1 6-0
Okay, merci.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ian was het heel even zat en begon uit balorigheid een forumpje
2. Niet iedereen is boos, velen posten op beide fora.....
3. Het is dan ook geen vervanging, maar meer een extra optie, zo ziet Ian dat ook. Al hoopt ie denk ik heel stiekem toch wel dat het gaat lopen.
4. Sommigen liggen elkaar gewoon niet, daar ontstaat gedoe uit, dit is wel de manier om even mensen te ontlopen die je liever even niet ziet of die niet met elkaar door een deur kunnen.
5. Dat ik hier minder post, komt omdat ik het daar wel leuk vind....
Tot slot: je hebt gelijk, het is maar een internetforum.....maar het laat onverlet dat mensen zich toch laten raken.....waardoor punt 4 ontstaat.
Dat is eigenlijk alles APK, niets meer en niets minder...
Hij gaat niet winnen hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:34 schreef Gert het volgende:
Ik heb gisteren ingezet op Davydenko hoor, 20 euro, tegen 120.
Als ie wint én ik niet voor die tijd verkoop, heb ik twee tickets plus de verblijfskosten.
Okay.quote:
Fijn voor hemquote:Op maandag 14 januari 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ian was het heel even zat en begon uit balorigheid een forumpje
Dan mis ik de helftquote:2. Niet iedereen is boos, velen posten op beide fora.....
Laat dat stiekum maar wegquote:3. Het is dan ook geen vervanging, maar meer een extra optie, zo ziet Ian dat ook. Al hoopt ie denk ik heel stiekem toch wel dat het gaat lopen.
Dat valt toch wel schappelijk uit te praten?quote:4. Sommigen liggen elkaar gewoon niet, daar ontstaat gedoe uit, dit is wel de manier om even mensen te ontlopen die je liever even niet ziet of die niet met elkaar door een deur kunnen.
Zo te zien lees je hier ook nog, vind je dat niet lastig?quote:
5. Dat ik hier minder post, komt omdat ik het daar wel leuk vind....
De setstanden maken niet uit? Dan zet ik 1 miljoen inquote:Op maandag 14 januari 2008 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Okay.
Odd van Andy op betfair is 1.03
Je zet 10¤ in om 30 cent te winnen.
Nee die meneer die op 1.69 staat, zal wel gaan winnen.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hij gaat niet winnen hoor.![]()
Verkopen @ 70.
Dan moet je eerst even een miljoen naar mijn rekening overmaken.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:43 schreef Lobasca het volgende:
De setstanden maken niet uit? Dan zet ik 1 miljoen in
mompelt iets over 'natura'quote:Op maandag 14 januari 2008 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je eerst even een miljoen naar mijn rekening overmaken.
Kwartfinale zou hij volgens het schema moeten kunnen halen.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:46 schreef Gert het volgende:
Davy staat nu trouwens al op 90/110.
Maar als ie de kwartfinale haalt, kun je dan niet layen tegen 40 of zo?
Dat betekent tenminste 40 euro winst.
Dat is dus de kunst van het wedden die jij deze week gaat leren.quote:
Geef 'ns een tip....quote:Op maandag 14 januari 2008 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is dus de kunst van het wedden die jij deze week gaat leren.
quote:Op maandag 14 januari 2008 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een heel boek vol goeie tips![]()
[ afbeelding ]
Morigami @ 2.20 om de kleine Kraai te verslaan zeggen mijn vrienden uit het wedtopic.quote:
Junk.quote:Op maandag 14 januari 2008 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een heel boek vol goeie tips![]()
[ afbeelding ]
50 op Morigamiquote:Op maandag 14 januari 2008 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Morigami @ 2.20 om de kleine Kraai te verslaan zeggen mijn vrienden uit het wedtopic.
Ze heeft een blessure en kan geen backhands slaan (zegt ze).
Maar ik zag een foto in de krant dat het niet haar tennisarm is maar de hand die ze gebruikt voor haar dubbelhandige backhand.
Tientje op morigami zou je 12¤ winst opleveren.
Jij probeert die gokverslaving van je toch ook niet onder de pet te houdenquote:
Ik zou het niet doen hoor... kraai vouwt haar opquote:
jij hebt ook overal verstand van hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen hoor... kraai vouwt haar op
Uh huhquote:Op maandag 14 januari 2008 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij hebt ook overal verstand van hè?
Als je er een 'M' voor zet wel, skattie...quote:Op maandag 14 januari 2008 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uh huh![]()
![]()
Bestaat die origami echt dan?![]()
Okay:quote:
Zie je mij in de goot liggen?quote:Op maandag 14 januari 2008 03:16 schreef PC eend het volgende:
Jij probeert die gokverslaving van je toch ook niet onder de pet te houden
Ja en neequote:Op maandag 14 januari 2008 03:42 schreef APK het volgende:
[..]
Okay:
10 rodick op to win 30 cent.
50 op morigami to win 60¤
Hou je het zelf ook een beetje bij?
Ben je slaafje niet.
Ik ben net wakker poepiequote:Op maandag 14 januari 2008 07:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lobasca ga nou eens op normale tijden naar bed
Goeie morge sexquote:
Op je rug en snelquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 07:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op je rug en snel![]()
![]()
sorry![]()
Boh ik heb nu al energie te veel![]()
Krantenwijkenquote:Op maandag 14 januari 2008 07:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ga maar gauw met je krantenwijk beginnen dan
Je moet doen waar je goed in bentquote:Op maandag 14 januari 2008 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Krantenwijken![]()
Ik ga wel slotjes zetten
Ja maar jij werkt dus niet meequote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 07:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt dus niet mee![]()
Ga je vandaag weer eens aan het werk?
Dat is wel jouw schuld.....onnozele.....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mogguh, 't was weer gezellig vannacht.
Ja, 1 bakkie, anders krijg ik mot hier, en dat mot nietquote:Op maandag 14 januari 2008 10:29 schreef Lobasca het volgende:
Vooruit...één bakkie en dan gaan we maar eens wat doen...
Jammer dat je geen scriptie hierover kan maken hè Pietje?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb geen colleges deze periode, soort pre-scriptie schrijven.
Geen mod te bekennen hierquote:Op maandag 14 januari 2008 10:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, 1 bakkie, anders krijg ik mot hier, en dat mot niet
Maar je gaat maar snel voorbij aan de schuldvraag Pietje Bolleboos die niet naar school gaat.....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb geen colleges deze periode, soort pre-scriptie schrijven.
Zeg, begin je weer tegen me NMNSquote:Op maandag 14 januari 2008 10:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mot zin in d'r voering.....
Héérlijk NMNS, wat lief dat je het vraagtquote:Op maandag 14 januari 2008 10:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nee....heb je lekker gedroomd vannacht?
Ach...een zwak moment.....normaal vraag ik dat soort dingen niet...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Héérlijk NMNS, wat lief dat je het vraagt
Ach ja, kan gebeuren...maar moet er weer vandoor, mijn baas wordt ongeduldig, dus..quote:Op maandag 14 januari 2008 10:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...een zwak moment.....normaal vraag ik dat soort dingen niet...
Toedeloequote:Op maandag 14 januari 2008 10:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren...maar moet er weer vandoor, mijn baas wordt ongeduldig, dus..
Ik ben zelfs nog thuisquote:Op maandag 14 januari 2008 10:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar je gaat maar snel voorbij aan de schuldvraag Pietje Bolleboos die niet naar school gaat.....![]()
Snel even elders de aandacht erop vestigen en dan er tussenuit gaan......
Blurk...alleen honden hebben een baas......werkzequote:Op maandag 14 januari 2008 10:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren...maar moet er weer vandoor, mijn baas wordt ongeduldig, dus..
Ah, je hebt een contactuurtje.......nou, biecht maar eens op morgen.....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog thuis, straks naar R'dam.
Morgen een afspraak met begeleider.
Menselijk gedrag indien zij zich anoniem kan begeven op 't grote boze webquote:Op maandag 14 januari 2008 10:31 schreef -Blurk- het volgende:
Jammer dat je geen scriptie hierover kan maken hè Pietje?
De fok-policy irl toepassen.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, merci.![]()
Ik vind punt 4 eigenlijk wel grappig om online te volgen.
De meeste mensen hebben op school of werk ook mensen waar ze niet mee op kunnen schieten, maar als je daar -binnen de policy van fok- gaat babbelen ben je snel je baan kwijt of geschorst.
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
'Middag.
Die koffie, is dat ouderwetse? Lekker ingekookt op het warmhoudplaatje inmiddels?
Teer dusquote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
'Middag.
Die koffie, is dat ouderwetse? Lekker ingekookt op het warmhoudplaatje inmiddels?
Kan ik je feliciteren met je verjaardag, of was het een onzinbericht en zit ik er máánden naast?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
De fok-policy irl toepassen.Wie weet wat het oplevert.
13 januari 1972, 8.30 uur, steenbok/varken.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan ik je feliciteren met je verjaardag, of was het een onzinbericht en zit ik er máánden naast?
Gquote:Op maandag 14 januari 2008 12:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
13 januari 1972, 8.30 uur, steenbok/varken.![]()
Je zit er dus maar 1 dagje naast. Maar feliciteren kan nog best. Begin maar...
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gert het volgende:
efeliciteerd!![]()
En als kadootje, een gratig diepzinnige horoscoop.![]()
[ afbeelding ]
Wist niet dat jij naar somberheid en overgewicht neigt, maar je leest het hè: niet meer doen!
Ah, dié snap je wél meteen. Dankzij dequote:
Nee, door fitnessclub De Vrolijke Vetverbranders.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks Gert, dat had je nou niet hoeven doen.
![]()
Horoscoop sponsort by Hästens?
Ik hou het toch echt op Hästens.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, door fitnessclub De Vrolijke Vetverbranders.
Gefeliciteerd, crackhoer.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Talitha het volgende:
De fok-policy irl toepassen.Wie weet wat het oplevert.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hou het toch echt op Hästens.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Heb jij je noteboek bijdehand?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Talitha, "bedank" je ome Pim even netjes?
Dat is een mooie om mee te beginnen.quote:
Bedankt ome pimp.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Talitha, "bedank" je ome Pim even netjes?
Is er nog koffie ?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
'Middag.
Té gekquote:
Jawel, te nuttigen met mes en vork.quote:
Ik gooi er wel wat water bij, ff flink roerenquote:
En daarna gewoon ff inplluggen, dan warmt het weer lekker op.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik gooi er wel wat water bij, ff flink roeren
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarna gewoon ff inplluggen, dan warmt het weer lekker op.
[ afbeelding ]
Hoi Blurk, klaar?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LGO_3wuXFWw
Middag!
http://nl.youtube.com/watch?v=YYgtUvgYi8Uquote:Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nog een half uurtje HiDiHo, dan zit het er weer op voor vandaag
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vreemd, je usbwarmhoudplaatjeafbeelding* zie ik niet in me browser
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nieuwe poging, met een iets minder robuust bakkie pleur.![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan een bedenkelijk staaltje van oneigenlijk gebruik.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dan een bedenkelijk staaltje van oneigenlijk gebruik.![]()
[ afbeelding ]
En wat is jou probleem?quote:
2007quote:
Vista 2007quote:
Vistaquote:Op maandag 14 januari 2008 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vista 2007
Wie zien toch duidelijk een aero venster![]()
Ik vind de kermis altijd wel leukquote:
Avondquote:
Van mij welquote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Gert het volgende:
Die R! gaat maar niet vervelen.
Mag die koffie eindelijk door de gootsteen?![]()
Heb al genoeg op om wakker te blijven tot een uur of twee.
Nóg meer koffie? Jemig, wat een verslaafden hier.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij wel
k zet zo nog wel even een senseo![]()
Er zijn volgens mij weinig problemen meer die nog niet besproken zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
Heidi, heb jij nog zin om een deel 3 te openen van Problemen met streams en abonnement? Ik zou het doen, ware het niet dat je OP niet is te kopieren omdat er plaatjes ontbreken. Of denk jij ook dat het geen nut meer heeft (als verwijzing naar de vorige delen lijkt het mijzelf wel nuttig).
Ik ga zo nog op pad, wat lekkers voor je meenemen?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Gert het volgende:
Die R! gaat maar niet vervelen.
Mag die koffie eindelijk door de gootsteen?![]()
Heb al genoeg op om wakker te blijven tot een uur of twee.
Er was vandaag nog een probleem andersquote:Op maandag 14 januari 2008 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij weinig problemen meer die nog niet besproken zijn
Ik zal er even naar kijken en eventueel een nieuwe makenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was vandaag nog een probleem andersMaar dan ga ik er ook niet aan beginnen, het is tenslotte grotendeels jouw werk.
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga zo nog op pad, wat lekkers voor je meenemen?
Nou ja, "probleem".quote:Op maandag 14 januari 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was vandaag nog een probleem andersMaar dan ga ik er ook niet aan beginnen, het is tenslotte grotendeels jouw werk.
Dus dat je je in de FB "afvroeg" of er nog een deel 3 moest komen, was meer een manier van uitdrukken eigenlijk. Ja, er moet een nieuwe komen, en Hidi moet het doen.quote:
Ja, ik druk mij graag uitquote:Op maandag 14 januari 2008 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat je je in de FB "afvroeg" of er nog een deel 3 moest komen, was meer een manier van uitdrukken eigenlijk. Ja, er moet een nieuwe komen, en Hidi moet het doen.
Ben jij aan het studeren voor kapper oidquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij aan het studeren voor kapper oid
what's next?
[ afbeelding ]
?
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje Vista-bashers.
Vista FTW!
Gebruik jij Vistaquote:
Dan maak je er eenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:13 schreef Lobasca het volgende:
Alles goed en wel, maar er is geen FB voor mijn klachten
Zie jij water branden?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gebruik jij Vista?
[..]
Dan maak je er een!
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 14 januari 2008 20:13 schreef Lobasca het volgende:
Alles goed en wel, maar er is geen FB voor mijn klachten
Had ik vandaag al tegen je gezegt dat ik je een kanjer vind?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaienIk had de laatste post, dus ik dacht, even doorzetten.
Ja, al tien keer. Ga het nou maar eens tegen Pietje zeggenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik vandaag al tegen je gezegt dat ik je een kanjer vind?
Voor mij is dat gewoon. Humeurtje Piet?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een vraag met een wedervraag beantwoorden.
Doe dan gewoon, ook bagger maar dat is minder leeswerk.
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, al tien keer. Ga het nou maar eens tegen Pietje zeggen
Valt 't opquote:Op maandag 14 januari 2008 20:25 schreef Lobasca het volgende:
Voor mij is dat gewoon. Humeurtje Piet?
Hoor ik daar 'ons' ?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zo'n halsmisdaad, daar gaan we ons niet aan wagen
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een vraag met een wedervraag beantwoorden.
Doe dan gewoon, ook bagger maar dat is minder leeswerk.
Pietje tochquote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Valt 't op.
Ik heb [insert scheldkannon] van Utrecht tot R'dam met een slakkegang achter een goederentrein gezeten. Ruim een half uur vertraging. Kwam ik op R'dam CS, kwam de trein niet, en de indicatieborden waren kaduuk.
[insert 2e scheldkannon]
quote:
Op R'dam kwam de tram niet natuurlijk, ik typ 't ook nog verkeerdquote:Op maandag 14 januari 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pietje toch... reageer je lekker op mij af..ik ben wel wat gewend!
Misschien toch maar een Subaru aanschaffen?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op R'dam kwam de tram niet natuurlijk, ik typ 't ook nog verkeerd.
* PietjePuk007 gaat bakkie koffie halen
Dat is een kwestie van een linkje copyen en pasten. Het linkje naar het plaatje dat je webikoon moet worden. Eigenlijk dezelfde methode als wanneer je hier een plaatje post, alleen is het dan 'uploaden' i.p.v. 'invoeren'.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoor ik daar 'ons' ?![]()
Heej, ik heb zo'n te gekke liefste user ava gewonnen, nu heeft een lieve mod die voor mij gemixt met mijn huidige ava, alleen kan deze niet op het Fokicoon geplaatst worden, bestand is te groot, dus moet 'ie op het webicoon. Ik krijg het niet voor elkaar? Wil je me helpen?
Is goed, financier jij ff, haal 't maar van m'n erfdeel afquote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef Lobasca het volgende:
Misschien toch maar een Subaru aanschaffen?
Ik mis hemquote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar Ted is heul niet op tv nu.
Maar waar vind ik 'webicoon', niet in mijn profiel?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van een linkje copyen en pasten. Het linkje naar het plaatje dat je webikoon moet worden. Eigenlijk dezelfde methode als wanneer je hier een plaatje post, alleen is het dan 'uploaden' i.p.v. 'invoeren'.
Ja echt, ik heb 't zo al 4x gehoord toen ik ff koffie aan 't drinken was. Vanaf nu heb ik tv bij de compuquote:Op maandag 14 januari 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik mis hem![]()
Was het echt zo erg met zijn rochelen vanmorgen? Ik kwam niet meer bij toen ik het las, maar had geen zin om de visie er voor aan te zetten...
I already did, kidquote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon uploaden naar tinypic, = easy.
'broodje pindakaas'quote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja echt, ik heb 't zo al 4x gehoord toen ik ff koffie aan 't drinken was. Vanaf nu heb ik tv bij de compu.
Dat is van de zotte.quote:
Ga naar profiel wijzigen --> achter "webicon: " tik je de URL (www.blabla.com/plaatje) van je avaquote:
Wijzig profielquote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar waar vind ik 'webicoon', niet in mijn profiel?
klopt de URL niet..ik weet niet wat dat is..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijzig profiel
Webicon
Plak daar de link naar je plaatje.
dit:quote:Op maandag 14 januari 2008 20:55 schreef Lobasca het volgende:
klopt de URL niet..ik weet niet wat dat is..
Ik ben dom..en wil hem kant-en-klaar, is dat zo moeilijk anno 2008!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dit:
http://i.fok.nl/usericons/175062/6afmu6a.jpeg
alleen is deze van je huidige ava
Het is toch gelukt nu? Of wil je wat anders?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben dom..en wil hem kant-en-klaar, is dat zo moeilijk anno 2008!!!![]()
Niet persoonlijk Piet, maar kon een woede aanval niet onderdrukken
Koffietijd is voorbij, smurfquote:
Kijk ff in GC..quote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is toch gelukt nu? Of wil je wat anders?
Kopieëren lukt wel, maar plakken niet, laat maar joh, het ligt aan mij. Bedankt voor je hulpquote:Op maandag 14 januari 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, opgeven is voor lutsers, je kopieert datdegene wat ik daarneer gezet hebt in 't vakje "webicon: ", dat is alles
Plakken blijft niet lukkenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
rechtermuis --> kopieren
rechtermuis --> plakken
zelfde laken een pak
ik haat opgeven
wtf, je moet wel eerst in dat vakje klikken hequote:
Zo lekker dat ik het dit keer niet ben die iets uitgelegd moet krijgenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
rechtermuis --> kopieren
rechtermuis --> plakken
zelfde laken een pak
ik haat opgeven
Haar pc is net een goocheldoos, vorige keer deed zomaar nieuw venster het niet meerquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, je moet wel eerst in dat vakje klikken he
Ja, maar zij heeft 't opgeefwoordje al een keer laten vallen. En dat werkt als lap op stier enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef -Blurk- het volgende:
Zo lekker dat ik het dit keer niet ben die iets uitgelegd moet krijgen
Kijk, de expert aan het woord!!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haar pc is net een goocheldoos, vorige keer deed zomaar nieuw venster het niet meer
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
Testw
Heb jij een pik?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
Jaaaaaaaaaaaahhh tis gelukt na zoveel pogingen!!! .. Lobasca 'zichtbaar' als liefste user !!! Feesiee !!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ]
Yep dermate groot dat die witte vloed je oren uit komtquote:
Geil, neuken?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep dermate groot dat die witte vloed je oren uit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |