De fok-policy irl toepassen.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, merci.![]()
Ik vind punt 4 eigenlijk wel grappig om online te volgen.
De meeste mensen hebben op school of werk ook mensen waar ze niet mee op kunnen schieten, maar als je daar -binnen de policy van fok- gaat babbelen ben je snel je baan kwijt of geschorst.
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
'Middag.
Die koffie, is dat ouderwetse? Lekker ingekookt op het warmhoudplaatje inmiddels?
Teer dusquote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
'Middag.
Die koffie, is dat ouderwetse? Lekker ingekookt op het warmhoudplaatje inmiddels?
Kan ik je feliciteren met je verjaardag, of was het een onzinbericht en zit ik er máánden naast?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
De fok-policy irl toepassen.Wie weet wat het oplevert.
13 januari 1972, 8.30 uur, steenbok/varken.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan ik je feliciteren met je verjaardag, of was het een onzinbericht en zit ik er máánden naast?
Gquote:Op maandag 14 januari 2008 12:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
13 januari 1972, 8.30 uur, steenbok/varken.![]()
Je zit er dus maar 1 dagje naast. Maar feliciteren kan nog best. Begin maar...
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gert het volgende:
efeliciteerd!![]()
En als kadootje, een gratig diepzinnige horoscoop.![]()
[ afbeelding ]
Wist niet dat jij naar somberheid en overgewicht neigt, maar je leest het hè: niet meer doen!
Ah, dié snap je wél meteen. Dankzij dequote:
Nee, door fitnessclub De Vrolijke Vetverbranders.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks Gert, dat had je nou niet hoeven doen.
![]()
Horoscoop sponsort by Hästens?
Ik hou het toch echt op Hästens.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, door fitnessclub De Vrolijke Vetverbranders.
Gefeliciteerd, crackhoer.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Talitha het volgende:
De fok-policy irl toepassen.Wie weet wat het oplevert.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hou het toch echt op Hästens.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |