Jij probeert die gokverslaving van je toch ook niet onder de pet te houdenquote:
Ik zou het niet doen hoor... kraai vouwt haar opquote:
jij hebt ook overal verstand van hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen hoor... kraai vouwt haar op
Uh huhquote:Op maandag 14 januari 2008 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij hebt ook overal verstand van hè?
Als je er een 'M' voor zet wel, skattie...quote:Op maandag 14 januari 2008 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uh huh![]()
![]()
Bestaat die origami echt dan?![]()
Okay:quote:
Zie je mij in de goot liggen?quote:Op maandag 14 januari 2008 03:16 schreef PC eend het volgende:
Jij probeert die gokverslaving van je toch ook niet onder de pet te houden
Ja en neequote:Op maandag 14 januari 2008 03:42 schreef APK het volgende:
[..]
Okay:
10 rodick op to win 30 cent.
50 op morigami to win 60¤
Hou je het zelf ook een beetje bij?
Ben je slaafje niet.
Ik ben net wakker poepiequote:Op maandag 14 januari 2008 07:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lobasca ga nou eens op normale tijden naar bed
Goeie morge sexquote:
Op je rug en snelquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 07:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op je rug en snel![]()
![]()
sorry![]()
Boh ik heb nu al energie te veel![]()
Krantenwijkenquote:Op maandag 14 januari 2008 07:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ga maar gauw met je krantenwijk beginnen dan
Je moet doen waar je goed in bentquote:Op maandag 14 januari 2008 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Krantenwijken![]()
Ik ga wel slotjes zetten
Ja maar jij werkt dus niet meequote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 07:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt dus niet mee![]()
Ga je vandaag weer eens aan het werk?
Dat is wel jouw schuld.....onnozele.....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mogguh, 't was weer gezellig vannacht.
Ja, 1 bakkie, anders krijg ik mot hier, en dat mot nietquote:Op maandag 14 januari 2008 10:29 schreef Lobasca het volgende:
Vooruit...één bakkie en dan gaan we maar eens wat doen...
Jammer dat je geen scriptie hierover kan maken hè Pietje?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb geen colleges deze periode, soort pre-scriptie schrijven.
Geen mod te bekennen hierquote:Op maandag 14 januari 2008 10:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, 1 bakkie, anders krijg ik mot hier, en dat mot niet
Maar je gaat maar snel voorbij aan de schuldvraag Pietje Bolleboos die niet naar school gaat.....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb geen colleges deze periode, soort pre-scriptie schrijven.
Zeg, begin je weer tegen me NMNSquote:Op maandag 14 januari 2008 10:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mot zin in d'r voering.....
Héérlijk NMNS, wat lief dat je het vraagtquote:Op maandag 14 januari 2008 10:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nee....heb je lekker gedroomd vannacht?
Ach...een zwak moment.....normaal vraag ik dat soort dingen niet...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Héérlijk NMNS, wat lief dat je het vraagt
Ach ja, kan gebeuren...maar moet er weer vandoor, mijn baas wordt ongeduldig, dus..quote:Op maandag 14 januari 2008 10:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...een zwak moment.....normaal vraag ik dat soort dingen niet...
Toedeloequote:Op maandag 14 januari 2008 10:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren...maar moet er weer vandoor, mijn baas wordt ongeduldig, dus..
Ik ben zelfs nog thuisquote:Op maandag 14 januari 2008 10:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar je gaat maar snel voorbij aan de schuldvraag Pietje Bolleboos die niet naar school gaat.....![]()
Snel even elders de aandacht erop vestigen en dan er tussenuit gaan......
Blurk...alleen honden hebben een baas......werkzequote:Op maandag 14 januari 2008 10:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren...maar moet er weer vandoor, mijn baas wordt ongeduldig, dus..
Ah, je hebt een contactuurtje.......nou, biecht maar eens op morgen.....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog thuis, straks naar R'dam.
Morgen een afspraak met begeleider.
Menselijk gedrag indien zij zich anoniem kan begeven op 't grote boze webquote:Op maandag 14 januari 2008 10:31 schreef -Blurk- het volgende:
Jammer dat je geen scriptie hierover kan maken hè Pietje?
De fok-policy irl toepassen.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, merci.![]()
Ik vind punt 4 eigenlijk wel grappig om online te volgen.
De meeste mensen hebben op school of werk ook mensen waar ze niet mee op kunnen schieten, maar als je daar -binnen de policy van fok- gaat babbelen ben je snel je baan kwijt of geschorst.
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
'Middag.
Die koffie, is dat ouderwetse? Lekker ingekookt op het warmhoudplaatje inmiddels?
Teer dusquote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
'Middag.
Die koffie, is dat ouderwetse? Lekker ingekookt op het warmhoudplaatje inmiddels?
Kan ik je feliciteren met je verjaardag, of was het een onzinbericht en zit ik er máánden naast?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
De fok-policy irl toepassen.Wie weet wat het oplevert.
13 januari 1972, 8.30 uur, steenbok/varken.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan ik je feliciteren met je verjaardag, of was het een onzinbericht en zit ik er máánden naast?
Gquote:Op maandag 14 januari 2008 12:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
13 januari 1972, 8.30 uur, steenbok/varken.![]()
Je zit er dus maar 1 dagje naast. Maar feliciteren kan nog best. Begin maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |