Had ik vandaag al tegen je gezegt dat ik je een kanjer vind?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaienIk had de laatste post, dus ik dacht, even doorzetten.
Ja, al tien keer. Ga het nou maar eens tegen Pietje zeggenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik vandaag al tegen je gezegt dat ik je een kanjer vind?
Voor mij is dat gewoon. Humeurtje Piet?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een vraag met een wedervraag beantwoorden.
Doe dan gewoon, ook bagger maar dat is minder leeswerk.
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, al tien keer. Ga het nou maar eens tegen Pietje zeggen
Valt 't opquote:Op maandag 14 januari 2008 20:25 schreef Lobasca het volgende:
Voor mij is dat gewoon. Humeurtje Piet?
Hoor ik daar 'ons' ?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zo'n halsmisdaad, daar gaan we ons niet aan wagen
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een vraag met een wedervraag beantwoorden.
Doe dan gewoon, ook bagger maar dat is minder leeswerk.
Pietje tochquote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Valt 't op.
Ik heb [insert scheldkannon] van Utrecht tot R'dam met een slakkegang achter een goederentrein gezeten. Ruim een half uur vertraging. Kwam ik op R'dam CS, kwam de trein niet, en de indicatieborden waren kaduuk.
[insert 2e scheldkannon]
quote:
Op R'dam kwam de tram niet natuurlijk, ik typ 't ook nog verkeerdquote:Op maandag 14 januari 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pietje toch... reageer je lekker op mij af..ik ben wel wat gewend!
Misschien toch maar een Subaru aanschaffen?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op R'dam kwam de tram niet natuurlijk, ik typ 't ook nog verkeerd.
* PietjePuk007 gaat bakkie koffie halen
Dat is een kwestie van een linkje copyen en pasten. Het linkje naar het plaatje dat je webikoon moet worden. Eigenlijk dezelfde methode als wanneer je hier een plaatje post, alleen is het dan 'uploaden' i.p.v. 'invoeren'.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoor ik daar 'ons' ?![]()
Heej, ik heb zo'n te gekke liefste user ava gewonnen, nu heeft een lieve mod die voor mij gemixt met mijn huidige ava, alleen kan deze niet op het Fokicoon geplaatst worden, bestand is te groot, dus moet 'ie op het webicoon. Ik krijg het niet voor elkaar? Wil je me helpen?
Is goed, financier jij ff, haal 't maar van m'n erfdeel afquote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef Lobasca het volgende:
Misschien toch maar een Subaru aanschaffen?
Ik mis hemquote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar Ted is heul niet op tv nu.
Maar waar vind ik 'webicoon', niet in mijn profiel?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van een linkje copyen en pasten. Het linkje naar het plaatje dat je webikoon moet worden. Eigenlijk dezelfde methode als wanneer je hier een plaatje post, alleen is het dan 'uploaden' i.p.v. 'invoeren'.
Ja echt, ik heb 't zo al 4x gehoord toen ik ff koffie aan 't drinken was. Vanaf nu heb ik tv bij de compuquote:Op maandag 14 januari 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik mis hem![]()
Was het echt zo erg met zijn rochelen vanmorgen? Ik kwam niet meer bij toen ik het las, maar had geen zin om de visie er voor aan te zetten...
I already did, kidquote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon uploaden naar tinypic, = easy.
'broodje pindakaas'quote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja echt, ik heb 't zo al 4x gehoord toen ik ff koffie aan 't drinken was. Vanaf nu heb ik tv bij de compu.
Dat is van de zotte.quote:
Ga naar profiel wijzigen --> achter "webicon: " tik je de URL (www.blabla.com/plaatje) van je avaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |