O dat zou ik mórgen gaan regelen. Dat soort gedoe is tijdrovend..quote:Op maandag 14 januari 2008 01:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zeker!
Nou nog effe regelen dat we internet mee kunnen verhuizen, anders zit ik 5 maand zonder ofzo![]()
The Horror![]()
En lekker rustig he
Oh! Ga je dat morgen voor mij regelen?! Das lief!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat zou ik mórgen gaan regelen. Dat soort gedoe is tijdrovend..
Ja, moet toch wát vrienden overhouden hè.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Ga je dat morgen voor mij regelen?! Das lief!
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, moet toch wát vrienden overhouden hè.
Nighty night.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tof, ik mail je morgen de details door!
GVD, zitten mijn kindertjes weer een jaar zonder schoolboeken en eten.quote:
hoeveel kinderen heb jij eigenlijk, loslopend wild?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
GVD, zitten mijn kindertjes weer een jaar zonder schoolboeken en eten.
Weet ik niet precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:58 schreef Lobasca het volgende:
hoeveel kinderen heb jij eigenlijk, loslopend wild?
Had je maar op Davidenko in moeten zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:02 schreef Gert het volgende:
Ik heb tenauwernood quit gespeeld vandaag, met een stuk of 6 bets.
Sjonge wat een tijd gaat erin zitten. En dan speel ik ook nog met flutbedragen.![]()
Maar 't is zo leuk.
Probeer het gewoon een weekje zonder in te zetten, dan zie je wel of je talent hebt.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het gewoon een weekje zonder in te zetten, dan zie je wel of je talent hebt.
Hierquote:
Yep, en opgave in eerste set is een void.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
Ok..gaat ik ff dat schema opsnorren...gewoon uitslag van een partij?
Soms ben je best liefquote:Op maandag 14 januari 2008 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, en opgave in eerste set is een void.
http://www.oddsoddsodds.com/
Als je op die site op tennis klikt en dan op AO dan kun je het programma zien.
Ik heb niet echt teruggelezen maar zo te zien probeert hij je gewoon een gokverslaving aan te lullen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |