Van mij welquote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Gert het volgende:
Die R! gaat maar niet vervelen.
Mag die koffie eindelijk door de gootsteen?![]()
Heb al genoeg op om wakker te blijven tot een uur of twee.
Nóg meer koffie? Jemig, wat een verslaafden hier.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij wel
k zet zo nog wel even een senseo![]()
Er zijn volgens mij weinig problemen meer die nog niet besproken zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
Heidi, heb jij nog zin om een deel 3 te openen van Problemen met streams en abonnement? Ik zou het doen, ware het niet dat je OP niet is te kopieren omdat er plaatjes ontbreken. Of denk jij ook dat het geen nut meer heeft (als verwijzing naar de vorige delen lijkt het mijzelf wel nuttig).
Ik ga zo nog op pad, wat lekkers voor je meenemen?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Gert het volgende:
Die R! gaat maar niet vervelen.
Mag die koffie eindelijk door de gootsteen?![]()
Heb al genoeg op om wakker te blijven tot een uur of twee.
Er was vandaag nog een probleem andersquote:Op maandag 14 januari 2008 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij weinig problemen meer die nog niet besproken zijn
Ik zal er even naar kijken en eventueel een nieuwe makenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was vandaag nog een probleem andersMaar dan ga ik er ook niet aan beginnen, het is tenslotte grotendeels jouw werk.
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga zo nog op pad, wat lekkers voor je meenemen?
Nou ja, "probleem".quote:Op maandag 14 januari 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was vandaag nog een probleem andersMaar dan ga ik er ook niet aan beginnen, het is tenslotte grotendeels jouw werk.
Dus dat je je in de FB "afvroeg" of er nog een deel 3 moest komen, was meer een manier van uitdrukken eigenlijk. Ja, er moet een nieuwe komen, en Hidi moet het doen.quote:
Ja, ik druk mij graag uitquote:Op maandag 14 januari 2008 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat je je in de FB "afvroeg" of er nog een deel 3 moest komen, was meer een manier van uitdrukken eigenlijk. Ja, er moet een nieuwe komen, en Hidi moet het doen.
Ben jij aan het studeren voor kapper oidquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij aan het studeren voor kapper oid
what's next?
[ afbeelding ]
?
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje Vista-bashers.
Vista FTW!
| Forum Opties | |
|---|---|