Koffietijd is voorbij, smurfquote:
Kijk ff in GC..quote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is toch gelukt nu? Of wil je wat anders?
Kopieëren lukt wel, maar plakken niet, laat maar joh, het ligt aan mij. Bedankt voor je hulpquote:Op maandag 14 januari 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, opgeven is voor lutsers, je kopieert datdegene wat ik daarneer gezet hebt in 't vakje "webicon: ", dat is alles
Plakken blijft niet lukkenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
rechtermuis --> kopieren
rechtermuis --> plakken
zelfde laken een pak
ik haat opgeven
wtf, je moet wel eerst in dat vakje klikken hequote:
Zo lekker dat ik het dit keer niet ben die iets uitgelegd moet krijgenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
rechtermuis --> kopieren
rechtermuis --> plakken
zelfde laken een pak
ik haat opgeven
Haar pc is net een goocheldoos, vorige keer deed zomaar nieuw venster het niet meerquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, je moet wel eerst in dat vakje klikken he
Ja, maar zij heeft 't opgeefwoordje al een keer laten vallen. En dat werkt als lap op stier enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef -Blurk- het volgende:
Zo lekker dat ik het dit keer niet ben die iets uitgelegd moet krijgen
Kijk, de expert aan het woord!!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haar pc is net een goocheldoos, vorige keer deed zomaar nieuw venster het niet meer
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
Testw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |