waarom niet?? het is Huub zn character in de show dat hij de populariste is.. en je kan een vet coole prijs winnenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:05 schreef seto het volgende:
Nee.
Nee, hij is de populairste onder het groepje sms'ers. Of hij ook de populairste is onder alle kijkers weten we niet.quote:het is Huub zn character in de show dat hij de populariste is..
Doen we!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Suikeroom het volgende:
Deze week kan je weer stemmen voor je favoriete miljonair.. Huub heeft al 10 keer de popo gewonnen, en gaat 'm ook voor de 11e keer weer ruim winnen!!!
Bij deze wil ik namens talpa-producties alle Huub fans bedanken voor de duizenden euro's die jullie binnen hebben gehaald voor de show. De Gouden Kooi is erg duur om te maken en zonder jullie duizenden smsjes was het programma niet zo'n groot succes geworden.![]()
Ook Brian en Amanda willen jullie bedanken voor het vele sms'en voor Huub. Vergeet niet dat niet alles is wat het lijkt. De miljonairs leven dan wel in luxe maar dat zou toch op 1 of andere manier betaald moeten worden, en niet alles kan gesponsord worden. Zo worden de golflessen voor Brian en Amanda door jullie betaald, het rijbewijs voor Amanda, de vele uitjes die deze 2 bewoners 'krijgen' tijdens stemmingen etc..
Mijn advies is dan ook blijf massaal smsen!! Niet dat het invloed heeft op het verloop van het programma en het enige doel is om geld binnen te halen voor de show, maar zonder jullie was het nooit zo'n succes geworden!! En moet je die koppen zien van Amanda en Brian als Huub weer is 50% scoort in de popo! En dat zei dan 600 contactpunten krijgen in een stemming is gewoon toeval!!
Dus ehh concluderend: sms je suf!! op naar een nieuwe overwinning voor Huub!!! en Huub alleen!!!![]()
breek je record van de vorige popo!!! op naar de 50%.. binnekort krijgt Brian misschien nog wel een leuk uitje wat nogal prijzig is.. dus haal je spaarvarken leeg en sms je suf!!quote:
nee dit is juist een aanmoedeging voor Huub fans om meer te gaan smsen!!! zonder hun geen DGK.. ik was trouwens de danslessen voor Amanda vergeten.. ook daarvoor is ze jullie dankbaarquote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef scanman01 het volgende:
LOL... Dat is wel een erg wanhopige manier om te proberen dat er minder mensen voor Huub gaan smssen
Ja, daar trapte ik ook in.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:07 schreef Suikeroom het volgende:
ik was trouwens ook degene die er voor zorgde dat Jaap in de 20% scoorde
door die zogenaamde prijsvraag...toen kwam er nog op de officiele site
te staan dat dat niet waar was..![]()
Ja, daar trapte ik in.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:07 schreef Suikeroom het volgende:
ik was trouwens ook degene die er voor zorgde dat Jaap in de 20% scoorde
door die zogenaamde prijsvraag...toen kwam er nog op de officiele site
te staan dat dat niet waar was..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |