Nouja, het was uit dat gesprek bij het bollen planten wel duidelijk dat ze al eerder over de "setting" gesproken hebben. Daarmee bedoeld ze dus het hele ontmoeten voor de camera mee. En dat werd haar gewoon te veel.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
vond trouwens de reden van klarijn vrij vaag, 'de setting' ??
als je de boer heel leuk vind dan zet je je daar toch overheen?
meer toelichting had wel gemogen
Eens.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:45 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat Henk nu voor Maartje gaat. Die andere is echt zo'n Amsterdamse kakmeid, die hoort niet op de boerderie
Henk heeft geen boerderij, er zijn geen koeien en varkens.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:45 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat Henk nu voor Maartje gaat. Die andere is echt zo'n Amsterdamse kakmeid, die hoort niet op de boerderie
Rustig rustig.. working on itquote:Op zondag 13 januari 2008 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Hé waar is mijn mooie OP?.
Is eigenlijk niet meer nodig, we kennen de namen nu wel.
Het is echt geen kakkerig meisje hoor vind ik. Ik vind dat ze wel leuke opmerkingen maakt, maar jammer van dat pofferige gezicht en de eeuwige haarband.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:45 schreef Djeez het volgende:
Klarijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Hé waar is mijn mooie OP?.
Is eigenlijk niet meer nodig, we kennen de namen nu wel. .
Haal je Klarijn er nog even uit, TS?.
Nou ja, ieder zijn eigen mening natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2008 21:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo'n gekke mond heeft. Die andere 2 vind ik leuker om te zien.
Da's waar.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:51 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Marlou vind ik dan juist weer de lelijkste, net Katrien Duck.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eens.
Ik vond Maartje wel de leukste van de drie. Die andere is nog wel even wat knapper, maar da's echt zo'n kutje.
Ik vind die Marlou weer een apart uiterlijk hebben, maar daarom zou ik haar niet wegstemmen. Het is wel een erg leuke meid volgens mijquote:
Het programma vind ik daardoor nu direct 50% minder leukquote:Op zondag 13 januari 2008 21:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
Klarijn is lief en cool en dan is zij er net uit
Oh, je hebt geen account nodigquote:Op zondag 13 januari 2008 21:49 schreef DaFrenk het volgende:
Hm.. tja, haal hem zo van de Wiki af. Heb daar ook geen account.
Dat vind ik dus niet zo.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Marlou vind ik dan juist weer de lelijkste, net Katrien Duck.
Een TU'er in hart en nierenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:12 schreef The_S het volgende:
Was niet zo tactisch van Henk om met percentages te gaan strooien
Van de twee die nu over zijn (Maartje en Marlou), vind ik Maartje inderdaad het leukstequote:Op zondag 13 januari 2008 22:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet zo..
Maar we zijn het erover eens dat Maartje nu de leukste is van de twee!
Da's al wat.
Ik krijg bij Henk inderdaad steeds meer het gevoel dat het voor een groot deel volstrekte onhandigheid van zijn kant is...je ziet hem worstelen met woorden, meestal op de slechtst mogelijke formulering terecht komen, en er vervolgens een flauw grapje van proberen te maken uit een soort van wanhoop over wat hij nu weer uitkraamt...quote:
QFT... Maartje vind ik heel beter uitzien... is denk ik ook stuk leuker..quote:Op zondag 13 januari 2008 21:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo'n gekke mond heeft. Die andere 2 vind ik leuker om te zien.
Idd, hij komt erg houterig over voor de camera.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik krijg bij Henk inderdaad steeds meer het gevoel dat het voor een groot deel volstrekte onhandigheid van zijn kant is...je ziet hem worstelen met woorden, meestal op de slechtst mogelijke formulering terecht komen, en er vervolgens een flauw grapje van proberen te maken uit een soort van wanhoop over wat hij nu weer uitkraamt...
Dat was toch een grap??quote:Op zondag 13 januari 2008 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer een lekkere aflevering.
Denk niet dat het na het vertrek van Klarijn nog gezellig was in Huize Henk.
Wat een flapdrol zeg... Elke avond om 21.00 een uitgeperst sinaasappeltje bij mams halen.
Watje
Ja dat hoop ik ook op Maartje ! wel gauw afgelopen was het vanavond..quote:Op zondag 13 januari 2008 21:45 schreef Djeez het volgende:
Just my thoughtsquote:Op maandag 14 januari 2008 00:55 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Pauline een beetje 'eng' op de ene of andere manier, kan het niet zo goed plaatsen.
Waarheid?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zeg ik ook die percentages misschien niet slim maar t feit is hij had een voorkeur en die andere 2 wilden de waarheid wel horen maar niet deze waarheid blijkbaar
Denk niet dat hij dat van plan isquote:Op zondag 13 januari 2008 21:07 schreef MissX het volgende:
Was te verwachten, nu moet die maar voor maartje kiezen. Die Marlou is echt niets met haar haarbanden.
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:28 schreef Ronaldsen het volgende:
en weer een stijging in kijkcijfers 3.777.000 gisteren
Wauw, bron?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Tering! Zijn er nog mensen die niet kijken?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik moet je zeggen, het leek me een dom programma, maar na een hele uitzending te hebben gezien...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering! Zijn er nog mensen die niet kijken?
Hehequote:Op maandag 14 januari 2008 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering! Zijn er nog mensen die niet kijken?
Ze is gewoon niet zo saai als die andere miepen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:55 schreef Silenus het volgende:
Maartje is sowieso wel leuk, best een lekker figuurtje.
Ik vind Pauline een beetje 'eng' op de ene of andere manier, kan het niet zo goed plaatsen.
er moet nou eenmaal gewerkt wordenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die Agnes trouwens "op de boerderie" lang niet zo leuk als in de uitzendingen daarvoor![]()
Eigenlijk de minst intressante van de kandidaten atm. Er gebeurd daar ook vrij weinig tot niets dat het leuk maakt.
Dat is ook zo, maar ik vind haar ook niks aan.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er moet nou eenmaal gewerkt worden
ze is echt tof hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik vind haar ook niks aan.
Nee BZV heeft nooit '' De Televierzierring'' gewonnen. Word wel tijd..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef peterfan het volgende:
Heeft dit programma ooit de televizierring gewonnen eigenlijk? Zo niet dan kan het niet missen dit jaar toch?![]()
Jij zou mee moeten doenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen vanwege Klaas.
Ze mag wel een keer een andere trui aandoen.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die Agnes trouwens "op de boerderie" lang niet zo leuk als in de uitzendingen daarvoor![]()
Eigenlijk de minst intressante van de kandidaten atm. Er gebeurd daar ook vrij weinig tot niets dat het leuk maakt.
Of een andere frutsel in d'r staart. Maar ik vind die boeren ook niet erg interessant, ik zou zelf nooit gereageerd hebbenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ze mag wel een keer een andere trui aandoen.
niet daarom johquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kamer is wel een varkensstal, maar ik ben geen boerin.
Idd, die heeft een beetje een vreemd hoofd.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Marlou vind ik dan juist weer de lelijkste, net Katrien Duck.
Het zijn toch geen aantrekkelijke mannen ? Of heb ik het mis ?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een andere frutsel in d'r staart. Maar ik vind die boeren ook niet erg interessant, ik zou zelf nooit gereageerd hebben.
Ik vind het een kneus eersteklas, omdat hij liep te miepen dat hij chagerijnig was door een paar uur slaapquote:Op maandag 14 januari 2008 10:33 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens snap ik dat die politiegast bij Agnes het niet zo tof vindt daar. Hij is als enige onervaren, die andere 2 weten alles
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee BZV heeft nooit '' De Televierzierring'' gewonnen. Word wel tijd..
Iddquote:Op maandag 14 januari 2008 12:55 schreef floris.exe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje is het toch ook.
Zekersquote:Op maandag 14 januari 2008 12:55 schreef floris.exe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje is het toch ook.
Kijk, het programma heeft ook nog een educatieve waarde. Nooit geweten dat men koeien moest scheren! We zaten er met z'n allen echt van te kijken hierquote:Op maandag 14 januari 2008 15:41 schreef Mavro het volgende:
Zo, net even teruggekeken op uitzending gemist. Jurjen vind ik nog steeds (als enige in dit topic geloof ik) een leuke gast. Ik zou me ook kut voelen als je alles moet vragen en de rest veel meer ervaring heeft. Bovendien is vroeg opstaan klote!
Frans met z'n vlammenwerperEn op een gegeven moment stond hij in de stal te roken en te kijken naar hoe de meiden koeien aan het scheren waren. Slim!
Wij ook ja, haha, en ik heb nog wel een oom met een boerderij met toch wel duizend koeien.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Kijk, het programma heeft ook nog een educatieve waarde. Nooit geweten dat men koeien moest scheren! We zaten er met z'n allen echt van te kijken hier
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij ook ja, haha, en ik heb nog wel een oom met een boerderij met toch wel duizend koeien.
Arme oom.
Maar waarom moet dat eigenlijk? Kan hun haar echt lang groeien?
Bronquote:In november gaan de koeien op stal. Pas in het voorjaar mogen ze weer naar de wei.
Tijdens de periode dat de koeien op stal zijn worden ze snel vies. Op stal heeft de koe
minder ruimte dan buiten in de wei, hierdoor gaat ze eerder in haar eigen mest liggen.
Koeien die op stal staan kunnen flink zweten. Door veel te zweten wordt de kans op
longontsteking erg groot. Ook komt er snel veel stof in de vacht. Een vuile zweterige
vacht is een luilekkerland voor schurftmijten en luizen. Dit kan er weer voor zorgen dat
de koe onrustig wordt en zich gaat schuren en krabben. Door de koe te scheren
voorkom je deze problemen.
Het scheren gebeurt met een groot, elektrisch scheerapparaat. Aan de bovenkant van
het apparaat zit de kop, waarin twee messen passen. Het scheren doet de koeien
geen pijn, ze vinden het zelfs fijn.
Dit vind ik eerlijk gezegd eerder een slechte ontwikkeling. In de meeste Europese landen zijn het eerder quizzen die gigantische kijkcijfers halen. Lekker ontspannend voor de buis zitten en toch actief onzinnige feiten oprakelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:59 schreef Freshthinking het volgende:
Zo dan, bijna vier miljoen mensen. Dat is écht veel. Maar goed, het is ook gewoon een leuk programma en duidelijk een succesformule. De KRO zet zichzelf daar wel mee op de kaart hoor
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef Djeez het volgende:
Ik vind Henk net zo eng als Jochem van BZV 2. Een creepy gast, echt het type seriemoordenaar.
Gelukkig zijn maar weinig mensen dat met jou eensquote:Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd eerder een slechte ontwikkeling. In de meeste Europese landen zijn het eerder quizzen die gigantische kijkcijfers halen. Lekker ontspannend voor de buis zitten en toch actief onzinnige feiten oprakelen.
Boer Zoekt Vrouw is de zoveelste datingshow van het niveau lik-mijn-vestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |