Yep.. ik vind Karlijn eigenlijk best wel OK... dus ik hoop niet dat ze weg wilt...quote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef DaFrenk het volgende:
Ja vanavond zullen we eindelijk te weten komen wat Karlijn Henk wilde vertellen!
Juist wel, die past toch totaal niet bij die klootzak van een Henk.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
Yep.. ik vind Karlijn eigenlijk best wel OK... dus ik hoop niet dat ze weg wilt...
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Juist wel, die past toch totaal niet bij die klootzak van een Henk.
Nou, echt hilarisch!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:57 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn bijzondere aandacht gaat vanavond uit naar Klarijn ( wat gaat ze zeggen?) en naar Anita ( altijd lachen)
Goed planquote:
Lang geleden dat ik zo'n onvolwassen persoon heb gezien.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat de vrouwen van Henk allemaal vroegtijdig gaan vertrekken, met zo'n mamma's kindje kun je toch niet samenleven
Jessica past echt perfect bij Frans.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:42 schreef veldmuis het volgende:
Wie het hardste een boer kan laten, wat een tv
Wat een bloemetjesgordijn was dat zeg, dat er nog vrouwen zijn die dat soort nachthemden dragenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef Silenus het volgende:
Overigens een extreem geile pyama van onze femme fatale Anita.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:49 schreef veldmuis het volgende:
Jan heeft z'n onderbroek op z'n hoofd gezet ofzo?
teletekst pagina 888quote:Op zondag 13 januari 2008 20:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik versta echt geen zak van al dat gepraat.
Het duurde best even voor ik snapte wat een koen skern was.
Dat denk ik ook. Bij Gerard is Pauline de meest wereldvreemde, denk dat die het niet gaat redden.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef MissX het volgende:
Die Jurjen gaat dus afvallen. Agnes wou toch ook iemand die meehielp op de boerdeij zodat die in stand kon blijven.
...waarna henk met de camera's weg alsnog contact met klarijn opneemt?quote:
Yep, dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...waarna henk met de camera's weg alsnog contact met klarijn opneemt?![]()
briljant programma is het ook...en veel te snel voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |