Helemaal mee eens!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik het allereerste filmpje van Henk zag dacht ik echt dat dat een hele moderne zelfstandige boer zou zijn. Zelfs in een studentenhuis gewoont ipv altijd bij moeders op de pot.
Maar hij valt nu compleet door de mand, heeft al 10 jaar niet gekookt, woont gewoon bij z'n ouders en kan helemaal niet met vrouwen omgaan. En hij is ook nog lomp en bot
Ja dat is het mooie van het programma, over en weer miepen wie wat vindt en denktquote:
Getuige mijn sig praat ik ook altijd plat. Sommigen vinden het wel 'grappig', anderen vinden het irritant. Maar ze passen zich maar aan. Alleen tegen de directeur probeer ik nog een beetje ABN te praten, de rest went er maar aan.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk dat mensen die bij Frans roepen dat hij zo schattig plat praat niet helemaal doorhebben dat dat niet schattig is maar gewoon hoe hij praat. Ik had bij de speeddates ook het gevoel dat sommige vrouwen hem alleen dáárom leuk vonden. Om dat accent. Dat hij tegen ze zou kunnen zeggen dat ze eruit zien als een zeekoe en dat ze het dan nogschattig
zouden vinden, alleen omdat het plat is.
Jurre? Nee, dat vind ik nou helemaal niks. Ik zou voor Klaas gaanquote:Op maandag 7 januari 2008 09:26 schreef Etcetera het volgende:
net met 2 collega's voor de pc gestaan hier en de dames en heren beoordeeld![]()
voor Agnes zijn volgens ons de grootste kanshebbers Jurre en Klaas
ik hoop op Jurre
![]()
Mooiwarkquote:Op maandag 7 januari 2008 18:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Getuige mijn sig praat ik ook altijd plat. Sommigen vinden het wel 'grappig', anderen vinden het irritant. Maar ze passen zich maar aan. Alleen tegen de directeur probeer ik nog een beetje ABN te praten, de rest went er maar aan.
Jurjen!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Jurre? Nee, dat vind ik nou helemaal niks. Ik zou voor Klaas gaan
Waar slaat dit opquote:Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef bloodymary het volgende:
Zij kan best voor Klaas gaan, maar ik geloof nooit dat Klaas voor haar gaat. Die kan wel wat beters krijgen!
Natuurlijk, maar in hoeverre kan Klaas iets beters krijgen? Waarom heb je de indruk dat hij iets beters zoekt? Of ben je misschien gewoon een beetje jaloersquote:Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef bloodymary het volgende:
Hoezo, de boeren en boerinnen kunnen toch tegenvallen zodat de genodigden afhaken? Dat gebeurt toch ook?
Ik vond niet echt dat hij het op een heel foute manier zei ofzo. Hij heeft altijd een beetje een 'neutrale' uitdrukking, maar echt chagrijnig kan ik 't niet noemen. Misschien moet ik nog een keer kijken voor een betere analyse.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:52 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Gaat erom hoe je dingen zegt.![]()
Met een chagerijnige uitdrukking op je gezicht iets uitkramen... het was net alsof het hele gebeuren moest ipv dat hij er zelf voor koos. Beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door bonzai-bart op 07-01-2008 21:58:58 ]Eet smakelijk en slaap lekker!
Ja duhuh, denk even na... ze is aan het werk op de boerderijquote:Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef Nouk het volgende:
Ze staan d'r leuk op. Die kledingkeuze van Agnes vind ik nou niet zo voor tijdens het stappen, maargoed, dit zegt niks lijkt me.
Zet je brilletje eens op. Ze heeft het over die foto uit de spoilerquote:Op maandag 7 januari 2008 22:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja duhuh, denk even na... ze is aan het werk op de boerderij.
Oeps, ik zie het nu inderdaad. Ik ben domquote:Op maandag 7 januari 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zet je brilletje eens op. Ze heeft het over die foto uit de spoiler.
Goh.. dacht ik eens iets wereldschokkends te hebben...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef Nouk het volgende:
Ze staan d'r leuk op. Die kledingkeuze van Agnes vind ik nou niet zo voor tijdens het stappen, maargoed, dit zegt niks lijkt me.
Geen probleem hoor!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Oeps, ik zie het nu inderdaad. Ik ben dom. Sorry Nouk
.
ik denk een aantal factoren.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:16 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat is toch het geheim van dit programma...
Wat denk je van de presentatricequote:Op maandag 7 januari 2008 23:33 schreef evert het volgende:
[..]
ik denk een aantal factoren.
ten eerste 'de rust' die het programma uitstraalt. niet zo wild 'gesneden', niet al te drukke muziek, het straalt rust uit.
ten tweede denk ik dat veel nederlanders eigenlijk het liefst in zo een wereld willen leven. weg van de drukte uit de stad naar het platteland waar alles nog overzichtelijk is, je de buren kent, waar veel minder criminaliteit is. het nederland dat nog 'overzichtelijk' was.
ten derde dat de mensen 'gewoon zijn' en geen rol hoeven spelen. mensen kunnen zichzelf zijn en hoeven zich 'niet aan te stellen' om op te vallen.
ten vierde omdat het gaat om het herkenbare gevoel van 'een partner zoeken en vinden'.
ik vind het heel gaaf omdat ik zelf op het platteland geboren ben en veel dingen 'herken'. vooral ook de rust en de gemoedelijkheid die het uitstraalt. een omgeving en leven waarbij kwaliteit van leven voorop stond, veel minder gejaagdheid en stress, veel dichter bij de natuur. voor mij is het dus ook een vorm van jeugdsentiment.
QFT... gewoon fun denk ik...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:57 schreef snellejelle het volgende:
ze zijn gewoon een keer samen gaan stappen denk ik
Heeft dat wellicht ook een beetje te maken met het feit dat het studentenwereldje in Delft met name wordt gekenmerkt door technische lieden, die per definitie wat verder van relationele tact staan dan de gemiddelde andere student?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:21 schreef Ooster het volgende:
Henk bezit/bezat Delfste humor.
Ik denk dat hij na zijn studententijd alleen een beetje het semi-sarcastische ondertoontje verleerd is. Die hoort er wel bij! Maar dan nog is de combinatie Delftse humor plus echte vrouwen vrijwel zeker geen succes. In Delft mag dat geen probleem zijn, in de rest van de echte wereld moet je ermee oppassen blijkt maar weer.
Waarom denk je Klaas? Ik denk juist Jurre... die is een beetje onzichtbaar vind ik....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En bij Agnes weet ik het echt niet! Ik denk dat Klaas naar huis gaat.
Ik denk dat Agnes dat niet zo erg vindquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:28 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom denk je Klaas? Ik denk juist Jurre... die is een beetje onzichtbaar vind ik....
Nah, zo erg is het nu ook weer niet, iig niet per definitie. Hij schijnt een jaarclub te hebben en dan heb je best sociale contacten. Maar niet met vrouwen/vrouwelijke vrouwen. Drie in je huis zou meer Delftenaren een flink probleem opleveren. Die opmerking over die pompoenen soep zou je in Delft naast je neerleggen of zien als poging tot (Delftse) humor. Dat je daarmee buiten Delft enorm moet oppassen had hij moeten weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:23 schreef floris.exe het volgende:
Heeft dat wellicht ook een beetje te maken met het feit dat het studentenwereldje in Delft met name wordt gekenmerkt door technische lieden, die per definitie wat verder van relationele tact staan dan de gemiddelde andere student?
Nou nou enorm moet oppassen. Ik zou gewoon terug zeggen "Misschien moet je zelf eerst thee leren zetten voordat je mijn soep afzeikt". Maarja, dat zeiden ze helaas niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:58 schreef Ooster het volgende:
[..]
Nah, zo erg is het nu ook weer niet, iig niet per definitie. Hij schijnt een jaarclub te hebben en dan heb je best sociale contacten. Maar niet met vrouwen/vrouwelijke vrouwen. Drie in je huis zou meer Delftenaren een flink probleem opleveren. Die opmerking over die pompoenen soep zou je in Delft naast je neerleggen of zien als poging tot (Delftse) humor. Dat je daarmee buiten Delft enorm moet oppassen had hij moeten weten.
Mijn lijstje:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, ik heb eventjes tijd dus ik heb mijn gedachten eens laten gaan en ik denk het volgende:
Bij Frans gaat Joyce naar huis. En bij Gerard gaat Pauline naar huis.
Bij Henk gaat Klaartje naar huis. Bij Jan gaat Anita naar huis.
En bij Agnes weet ik het echt niet! Ik denk dat Klaas naar huis gaat.
Pfew best moeilijk nog.
Ik vind Leonie eigenlijk wel bij hem passenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Gerard --> exit Pauline of mogelijk Leonie, maar Marja in ieder geval niet. Ik vind Gerard een beetje moeilijk te peilen, dus vandaar dat ik niet kan kiezen tussen Pauline en Leonie.
Inderdaad, hij is erg moeilijk te peilen. Hij laat weinig van zichzelf zien of horen. Aan de andere kant, wie weet hoe hij is als de camera niet in de buurt is. Dat zal ook zeker een rol spelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gerard --> exit Pauline of mogelijk Leonie, maar Marja in ieder geval niet. Ik vind Gerard een beetje moeilijk te peilen, dus vandaar dat ik niet kan kiezen tussen Pauline en Leonie.
Ik denk niet dat Klarijn zelf opstapt... in de preview zag je juist hoe ze Henk vertelde dat ze hem beter wilde leren kennen etc...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn lijstje:
Henk --> exit Klarijn idd, maar die stapt dus zelf op, denk ik.
Hmm... dat toontje mis ik natuurlijk door mijn doofheid... ze leek gewoon serieus te zijn dat ze hem echt beter wilde leren kennen.... sorryquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:13 schreef Etcetera het volgende:
maar dat was zo'n toontje van dat er nog een maar achter aan zou komen
en ze wil niet voor niets iets zeggen tegen iedereen lijkt mij
Zoals Etcetera net al zei, klonk het idd alsof er nog een 'maar' achteraan kwam. Verder is het een slechte cliffhanger als je al verklapt wat er volgende week gebeuren gaat. Ik weet niet meer precies wat er gezegd werd, maar het was iets in de trant: "Klarijn wil Henk iets vertellen". En dan krijgen we vervolgens alles te zien wat ze wilde vertellen? Denk het niet. De rest van haar verhaal komt gewoon in de volgende afleveringquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:12 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Klarijn zelf opstapt... in de preview zag je juist hoe ze Henk vertelde dat ze hem beter wilde leren kennen etc...
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou nou enorm moet oppassen. Ik zou gewoon terug zeggen "Misschien moet je zelf eerst thee leren zetten voordat je mijn soep afzeikt". Maarja, dat zeiden ze helaas niet.
Die indruk kreeg ik ook! Krijgen we weer zo'n Joris - Renske verhaalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:18 schreef bloodymary het volgende:
Als Klarijn weg zou gaan omdat ze Henk niet leuk vindt zou ze niet zeggen dat ze hem onder andere omstandigheden beter zou willen leren kennen. Lijkt er eerder op dat er in haar persoonlijke sfeer iets afspeelt waardoor ze weg gaat of zo?
Wel mooi dat hij nu wel meer vroeg aan de damesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook weer bij....
Gerard, ik vind hem steeds interessanter worden eigenlijk.. Ik weet niet waarom.
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef bonzai-bart het volgende:
Hmm... mss een spoiler (en dan maak ik geen grapjes)!Heb je die foto's ook naar shownieuws gestuurd ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Het komt er zo op... "Heeft boer Frans Yvon Jaspers niet meer nodig nu hij boerin Agnes heeft ontmoet?"
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn lijstje:
Frans --> moeilijk moeilijk... durf ik niks over te zeggen. Het zijn alle drie leuke, giebelige meiden.
Henk --> exit Klarijn idd, maar die stapt dus zelf op, denk ik.
Agnes --> exit Jurjen
Jan --> exit Anita
ze gaat echt niet weg...weinig kans dat ze een promootje laten zien waardoor iedereen wel moet denken dat ze vertrekt, en dat ze vervolgens ook echt gaat...geloof ik gewoon nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:20 schreef Nouk het volgende:
Nee, denk dat ze echt weggaat hoor. Ze zei ook, 'Ik wil je graag beter leren kennen in andere omstandigheden' volgens mij.
Ben ik met je eens. Ik denk dat ze zoiets juist laten zien om speculatie en spanning uit te lokken bij het publiek. Gebeurt zo vaak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ze gaat echt niet weg...weinig kans dat ze een promootje laten zien waardoor iedereen wel moet denken dat ze vertrekt, en dat ze vervolgens ook echt gaat...geloof ik gewoon niet
precies...je suggereert dat het ene gebeurt...en vervolgens gebeurt er iets anders, en is iedereen verrast...zo hou je je kijkers vastquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik denk dat ze zoiets juist laten zien om speculatie en spanning uit te lokken bij het publiek. Gebeurt zo vaak.
Inderdaad en bij BZV heb ik dat al veel vaker gezien. Bijvoorbeeld ook tijdens het eerste seizoen met die boer Peter en confrontatie tussen hem en één van zijn vrouwen. In het voorstukje leek het alsof ze ontplofte van woede, maar dat bleek uiteindelijk totaal niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
precies...je suggereert dat het ene gebeurt...en vervolgens gebeurt er iets anders, en is iedereen verrast...zo hou je je kijkers vast
Annetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Joyce en Klarijn zijn echt de leukste vrouwen
Ik vind Joyce zoooo schattig he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Joyce en Klarijn zijn echt de leukste vrouwen
Dat kind dat er zo ordinair uitziet met die grote ringen en oerlelijke make up? Wat zie je d'r in Q.!quote:
En rare tanden. Wat is er met die tanden? Net alsof er allemaal etensresten tussen zittenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat kind dat er zo ordinair uitziet met die grote ringen en oerlelijke make up? Wat zie je d'r in Q.!
Ja precies! Net een konijn of hamster ofzo. Ik vind het helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En rare tanden. Wat is er met die tanden? Net alsof er allemaal etensresten tussen zitten. Of ligt dat aan mij?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja precies! Net een konijn of hamster ofzo. Ik vind het helemaal niks.
Schattigheid!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat kind dat er zo ordinair uitziet met die grote ringen en oerlelijke make up? Wat zie je d'r in Q.!
Ik dacht dat je anita bedoeldequote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo raar.
Annet lijkt me echt een lieve schat.
Ik zie het niet, tanden vallen wel wat op op de een of andere manier maar ik zie geen etensresten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En rare tanden. Wat is er met die tanden? Net alsof er allemaal etensresten tussen zitten. Of ligt dat aan mij?
Ik zie het ook!quote:
Ik denk niet dat ze het publiek zo hoog inschatten, dat ze weten welke conclusies wij trekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik denk dat ze zoiets juist laten zien om speculatie en spanning uit te lokken bij het publiek. Gebeurt zo vaak.
"Grote haar?"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Annet die met dat "grote" haar en dat muize-gezichtje?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo raar.
Annet lijkt me echt een lieve schat.
Ik was ff in de war...ben weer op de hoogte nuquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Grote haar?".
Kijk eens in de OP, dan weet je wie wie is.
Zo van: 'Als we nou samen bij BigBrother hadden gezeten, Henk, had het misschien wel wat kunnen worden.'quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heeft Klarijn dit opgepikt en denkt ze niet dat het in dit format wat wordt.
Ze had die pompoensoep over z'n hoofd moeten uitgieten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:12 schreef Q. het volgende:
Klarijn is veel te leuk voor die lompe boer van een Henk.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ze had die pompoensoep over z'n hoofd moeten uitgieten.
dat was waarschijnlijk nog zonde van de soep geweestquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ze had die pompoensoep over z'n hoofd moeten uitgieten.
Compleet verkeerd overgenomen door de Telegraaf. Door de foto's die van Frans en Agnes zijn gemaakt zijn de bezoekersaantallen op de site verdubbelt niet in de discotheek zelf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef Freshthinking het volgende:
Boer Frans zoekt nieuw stamcafé
door onze redactie
AMSTERDAM - Waar een boer allemaal wel niet goed voor is... Na de kiekjes van boeren Frans en Angnes in een disco, zijn de bezoekersaantallen verdubbeld.
Boerin Agnes en boer Frans van het programma Boer zoekt vrouw zijn samen gespot in partycentrum Bruins, waarna de geruchten van een relatie tussen de twee niet van de lucht zijn. Sindsdien loopt het storm in de disco, dus boer Frans -die al jaren stamgast is- zal een ander heenkomen moeten zoeken om rustig een biertje te kunnen drinken. Dit meldt Tubantia.
Bron: De Telegraaf
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Compleet verkeerd overgenomen door de Telegraaf. Door de foto's die van Frans en Agnes zijn gemaakt zijn de bezoekersaantallen op de site verdubbelt niet in de discotheek zelf.
Dat soort dingen doet de telegraaf anders nooitquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Compleet verkeerd overgenomen door de Telegraaf. Door de foto's die van Frans en Agnes zijn gemaakt zijn de bezoekersaantallen op de site verdubbelt niet in de discotheek zelf.
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef bonzai-bart het volgende:
Hmm... mss een spoiler (en dan maak ik geen grapjes)!Zaal Bruins in Saasveld! Werkelijk waar, té erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Yep.. ik vind Karlijn eigenlijk best wel OK... dus ik hoop niet dat ze weg wilt...quote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef DaFrenk het volgende:
Ja vanavond zullen we eindelijk te weten komen wat Karlijn Henk wilde vertellen!
Juist wel, die past toch totaal niet bij die klootzak van een Henk.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
Yep.. ik vind Karlijn eigenlijk best wel OK... dus ik hoop niet dat ze weg wilt...
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Juist wel, die past toch totaal niet bij die klootzak van een Henk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |