abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55853164
Ik moet soms bij sommige opmerkingen lachen, wel een leuke discussie! Verder denk ik dat Jurre het hem niet wordt, ik voel het gewoon... Vraag me niet waarom.....
pi_55853194
Toen ik het allereerste filmpje van Henk zag dacht ik echt dat dat een hele moderne zelfstandige boer zou zijn. Zelfs in een studentenhuis gewoont ipv altijd bij moeders op de pot.

Maar hij valt nu compleet door de mand, heeft al 10 jaar niet gekookt, woont gewoon bij z'n ouders en kan helemaal niet met vrouwen omgaan. En hij is ook nog lomp en bot
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 7 januari 2008 @ 18:09:07 #103
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55853245
Joah! De eerste keer dat ik Henk's huis op tv zag, dacht ik nog "goh, goeie smaak voor een vent alleen".
Maar dat valt dus alweer tegen.
Ik vinnum echt niet leuk
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_55853294
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik het allereerste filmpje van Henk zag dacht ik echt dat dat een hele moderne zelfstandige boer zou zijn. Zelfs in een studentenhuis gewoont ipv altijd bij moeders op de pot.

Maar hij valt nu compleet door de mand, heeft al 10 jaar niet gekookt, woont gewoon bij z'n ouders en kan helemaal niet met vrouwen omgaan. En hij is ook nog lomp en bot
Helemaal mee eens!
  maandag 7 januari 2008 @ 18:20:21 #105
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_55853542
Hello! Hier nog 2 kijkers (mams en ik )

Mijn voorspelling (en hoop haha ) zijn Siepie voor Jan ( al is het alleen al om haar naam ), Klaas voor Agnes , Jessica voor Frans (die kan hem wel aan denk ik zo), Marja voor Gerard en tja Henk.... Maartje voor Henk (tis te hopen dat ze net zo'n lekkere soep als zn mama kan maken, want anders... )

Volgende week weer!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_55853584
en ik kijk ook zo nu en dan, altijd wel ideale tijd vind ik, nu expeditie robinson ermee is gekapt.

Agnes is best een leuk boerinnetje

Niemand haar hyves? op de site van boerzoektvrouw staat dat ze van hyves-en houdt of iets?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_55853818
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heerlijk die discussie hier
Ja dat is het mooie van het programma, over en weer miepen wie wat vindt en denkt
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  Redactie Frontpage maandag 7 januari 2008 @ 18:37:02 #108
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_55853902
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:00 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik denk dat mensen die bij Frans roepen dat hij zo schattig plat praat niet helemaal doorhebben dat dat niet schattig is maar gewoon hoe hij praat. Ik had bij de speeddates ook het gevoel dat sommige vrouwen hem alleen dáárom leuk vonden. Om dat accent. Dat hij tegen ze zou kunnen zeggen dat ze eruit zien als een zeekoe en dat ze het dan nog schattig zouden vinden, alleen omdat het plat is.
Getuige mijn sig praat ik ook altijd plat. Sommigen vinden het wel 'grappig', anderen vinden het irritant. Maar ze passen zich maar aan. Alleen tegen de directeur probeer ik nog een beetje ABN te praten, de rest went er maar aan.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_55856425
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:26 schreef Etcetera het volgende:
net met 2 collega's voor de pc gestaan hier en de dames en heren beoordeeld voor Agnes zijn volgens ons de grootste kanshebbers Jurre en Klaas ik hoop op Jurre
Jurre? Nee, dat vind ik nou helemaal niks. Ik zou voor Klaas gaan
  maandag 7 januari 2008 @ 20:10:54 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_55856501
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:37 schreef Djeez het volgende:

[..]

Getuige mijn sig praat ik ook altijd plat. Sommigen vinden het wel 'grappig', anderen vinden het irritant. Maar ze passen zich maar aan. Alleen tegen de directeur probeer ik nog een beetje ABN te praten, de rest went er maar aan.
Mooiwark

mn broertje is ook zo'n groot fan van ze, ik vind het echt dikke bagger
  maandag 7 januari 2008 @ 20:41:05 #111
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_55857333
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Jurre? Nee, dat vind ik nou helemaal niks. Ik zou voor Klaas gaan
Jurjen!
pi_55858595
Zij kan best voor Klaas gaan, maar ik geloof nooit dat Klaas voor haar gaat. Die kan wel wat beters krijgen!
pi_55858825
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef bloodymary het volgende:
Zij kan best voor Klaas gaan, maar ik geloof nooit dat Klaas voor haar gaat. Die kan wel wat beters krijgen!
Waar slaat dit op ? Dat geldt toch voor alledrie in principe? Het gaat erom wat ze wìllen krijgen en ik geloof dat Klaas haar graag wil krijgen, hè. Wat een puberaal geleuter hey .
pi_55858899
Hoezo, de boeren en boerinnen kunnen toch tegenvallen zodat de genodigden afhaken? Dat gebeurt toch ook?
pi_55859047
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef bloodymary het volgende:
Hoezo, de boeren en boerinnen kunnen toch tegenvallen zodat de genodigden afhaken? Dat gebeurt toch ook?
Natuurlijk, maar in hoeverre kan Klaas iets beters krijgen? Waarom heb je de indruk dat hij iets beters zoekt? Of ben je misschien gewoon een beetje jaloers ?
pi_55859475
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:52 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Gaat erom hoe je dingen zegt.
Met een chagerijnige uitdrukking op je gezicht iets uitkramen... het was net alsof het hele gebeuren moest ipv dat hij er zelf voor koos. Beetje jammer.
Ik vond niet echt dat hij het op een heel foute manier zei ofzo. Hij heeft altijd een beetje een 'neutrale' uitdrukking, maar echt chagrijnig kan ik 't niet noemen. Misschien moet ik nog een keer kijken voor een betere analyse. Het was ook niet een boodschap die je echt positief kan brengen.

Henk valt idd door de mand. Hij had zelfs moeite met thee zetten (of was dat ook weer niet serieus bedoeld??). Wat vroeg hij nou precies bij die soep? "Hebben ze deze ook in een zakje?" verstond ik. Dat is toch niet zo lomp als je wilt weten of soortgelijke soep ook in een andere (makkelijker te bereiden) vorm verkrijgbaar is?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_55859500
Hmm... mss een spoiler (en dan maak ik geen grapjes)!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door bonzai-bart op 07-01-2008 21:58:58 ]
Eet smakelijk en slaap lekker!
pi_55859633
ze zijn gewoon een keer samen gaan stappen denk ik
pi_55859704
Ze staan d'r leuk op. Die kledingkeuze van Agnes vind ik nou niet zo voor tijdens het stappen, maargoed, dit zegt niks lijkt me.
pi_55859855
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef Nouk het volgende:
Ze staan d'r leuk op. Die kledingkeuze van Agnes vind ik nou niet zo voor tijdens het stappen, maargoed, dit zegt niks lijkt me.
Ja duhuh, denk even na... ze is aan het werk op de boerderij .
  maandag 7 januari 2008 @ 22:11:34 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55860025
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:06 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ja duhuh, denk even na... ze is aan het werk op de boerderij .
Zet je brilletje eens op. Ze heeft het over die foto uit de spoiler .
Niet meer actief op Fok!
pi_55860108
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zet je brilletje eens op. Ze heeft het over die foto uit de spoiler .
Oeps, ik zie het nu inderdaad. Ik ben dom . Sorry Nouk .
pi_55860200
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef Nouk het volgende:
Goh.. dacht ik eens iets wereldschokkends te hebben...
Eet smakelijk en slaap lekker!
pi_55860690
hehe, wel een grappig stel zo
  maandag 7 januari 2008 @ 22:39:10 #125
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55860803
Gaan ze aan het einde van de opnames niet gewoon met z'n allen op stap en zijn daar die foto's van?
Was vorig jaar wel zo.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')