Helemaal mee eens!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik het allereerste filmpje van Henk zag dacht ik echt dat dat een hele moderne zelfstandige boer zou zijn. Zelfs in een studentenhuis gewoont ipv altijd bij moeders op de pot.
Maar hij valt nu compleet door de mand, heeft al 10 jaar niet gekookt, woont gewoon bij z'n ouders en kan helemaal niet met vrouwen omgaan. En hij is ook nog lomp en bot
Ja dat is het mooie van het programma, over en weer miepen wie wat vindt en denktquote:
Getuige mijn sig praat ik ook altijd plat. Sommigen vinden het wel 'grappig', anderen vinden het irritant. Maar ze passen zich maar aan. Alleen tegen de directeur probeer ik nog een beetje ABN te praten, de rest went er maar aan.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk dat mensen die bij Frans roepen dat hij zo schattig plat praat niet helemaal doorhebben dat dat niet schattig is maar gewoon hoe hij praat. Ik had bij de speeddates ook het gevoel dat sommige vrouwen hem alleen dáárom leuk vonden. Om dat accent. Dat hij tegen ze zou kunnen zeggen dat ze eruit zien als een zeekoe en dat ze het dan nogschattig
zouden vinden, alleen omdat het plat is.
Jurre? Nee, dat vind ik nou helemaal niks. Ik zou voor Klaas gaanquote:Op maandag 7 januari 2008 09:26 schreef Etcetera het volgende:
net met 2 collega's voor de pc gestaan hier en de dames en heren beoordeeld![]()
voor Agnes zijn volgens ons de grootste kanshebbers Jurre en Klaas
ik hoop op Jurre
![]()
Mooiwarkquote:Op maandag 7 januari 2008 18:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Getuige mijn sig praat ik ook altijd plat. Sommigen vinden het wel 'grappig', anderen vinden het irritant. Maar ze passen zich maar aan. Alleen tegen de directeur probeer ik nog een beetje ABN te praten, de rest went er maar aan.
Jurjen!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Jurre? Nee, dat vind ik nou helemaal niks. Ik zou voor Klaas gaan
Waar slaat dit opquote:Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef bloodymary het volgende:
Zij kan best voor Klaas gaan, maar ik geloof nooit dat Klaas voor haar gaat. Die kan wel wat beters krijgen!
Natuurlijk, maar in hoeverre kan Klaas iets beters krijgen? Waarom heb je de indruk dat hij iets beters zoekt? Of ben je misschien gewoon een beetje jaloersquote:Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef bloodymary het volgende:
Hoezo, de boeren en boerinnen kunnen toch tegenvallen zodat de genodigden afhaken? Dat gebeurt toch ook?
Ik vond niet echt dat hij het op een heel foute manier zei ofzo. Hij heeft altijd een beetje een 'neutrale' uitdrukking, maar echt chagrijnig kan ik 't niet noemen. Misschien moet ik nog een keer kijken voor een betere analyse.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:52 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Gaat erom hoe je dingen zegt.![]()
Met een chagerijnige uitdrukking op je gezicht iets uitkramen... het was net alsof het hele gebeuren moest ipv dat hij er zelf voor koos. Beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door bonzai-bart op 07-01-2008 21:58:58 ]Eet smakelijk en slaap lekker!
Ja duhuh, denk even na... ze is aan het werk op de boerderijquote:Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef Nouk het volgende:
Ze staan d'r leuk op. Die kledingkeuze van Agnes vind ik nou niet zo voor tijdens het stappen, maargoed, dit zegt niks lijkt me.
Zet je brilletje eens op. Ze heeft het over die foto uit de spoilerquote:Op maandag 7 januari 2008 22:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja duhuh, denk even na... ze is aan het werk op de boerderij.
Oeps, ik zie het nu inderdaad. Ik ben domquote:Op maandag 7 januari 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zet je brilletje eens op. Ze heeft het over die foto uit de spoiler.
Goh.. dacht ik eens iets wereldschokkends te hebben...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef Nouk het volgende:
Ze staan d'r leuk op. Die kledingkeuze van Agnes vind ik nou niet zo voor tijdens het stappen, maargoed, dit zegt niks lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |