Die indruk kreeg ik ook! Krijgen we weer zo'n Joris - Renske verhaalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:18 schreef bloodymary het volgende:
Als Klarijn weg zou gaan omdat ze Henk niet leuk vindt zou ze niet zeggen dat ze hem onder andere omstandigheden beter zou willen leren kennen. Lijkt er eerder op dat er in haar persoonlijke sfeer iets afspeelt waardoor ze weg gaat of zo?
Wel mooi dat hij nu wel meer vroeg aan de damesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook weer bij....
Gerard, ik vind hem steeds interessanter worden eigenlijk.. Ik weet niet waarom.
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef bonzai-bart het volgende:
Hmm... mss een spoiler (en dan maak ik geen grapjes)!Heb je die foto's ook naar shownieuws gestuurd ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Het komt er zo op... "Heeft boer Frans Yvon Jaspers niet meer nodig nu hij boerin Agnes heeft ontmoet?"
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn lijstje:
Frans --> moeilijk moeilijk... durf ik niks over te zeggen. Het zijn alle drie leuke, giebelige meiden.
Henk --> exit Klarijn idd, maar die stapt dus zelf op, denk ik.
Agnes --> exit Jurjen
Jan --> exit Anita
Gerard --> exit Pauline of mogelijk Leonie, maar Marja in ieder geval niet. Ik vind Gerard een beetje moeilijk te peilen, dus vandaar dat ik niet kan kiezen tussen Pauline en Leonie.
ze gaat echt niet weg...weinig kans dat ze een promootje laten zien waardoor iedereen wel moet denken dat ze vertrekt, en dat ze vervolgens ook echt gaat...geloof ik gewoon nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:20 schreef Nouk het volgende:
Nee, denk dat ze echt weggaat hoor. Ze zei ook, 'Ik wil je graag beter leren kennen in andere omstandigheden' volgens mij.
Ben ik met je eens. Ik denk dat ze zoiets juist laten zien om speculatie en spanning uit te lokken bij het publiek. Gebeurt zo vaak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ze gaat echt niet weg...weinig kans dat ze een promootje laten zien waardoor iedereen wel moet denken dat ze vertrekt, en dat ze vervolgens ook echt gaat...geloof ik gewoon niet
precies...je suggereert dat het ene gebeurt...en vervolgens gebeurt er iets anders, en is iedereen verrast...zo hou je je kijkers vastquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik denk dat ze zoiets juist laten zien om speculatie en spanning uit te lokken bij het publiek. Gebeurt zo vaak.
Inderdaad en bij BZV heb ik dat al veel vaker gezien. Bijvoorbeeld ook tijdens het eerste seizoen met die boer Peter en confrontatie tussen hem en één van zijn vrouwen. In het voorstukje leek het alsof ze ontplofte van woede, maar dat bleek uiteindelijk totaal niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
precies...je suggereert dat het ene gebeurt...en vervolgens gebeurt er iets anders, en is iedereen verrast...zo hou je je kijkers vast
Annetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Joyce en Klarijn zijn echt de leukste vrouwen
Ik vind Joyce zoooo schattig he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Joyce en Klarijn zijn echt de leukste vrouwen
Dat kind dat er zo ordinair uitziet met die grote ringen en oerlelijke make up? Wat zie je d'r in Q.!quote:
En rare tanden. Wat is er met die tanden? Net alsof er allemaal etensresten tussen zittenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat kind dat er zo ordinair uitziet met die grote ringen en oerlelijke make up? Wat zie je d'r in Q.!
Ja precies! Net een konijn of hamster ofzo. Ik vind het helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En rare tanden. Wat is er met die tanden? Net alsof er allemaal etensresten tussen zitten. Of ligt dat aan mij?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja precies! Net een konijn of hamster ofzo. Ik vind het helemaal niks.
Schattigheid!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat kind dat er zo ordinair uitziet met die grote ringen en oerlelijke make up? Wat zie je d'r in Q.!
Ik dacht dat je anita bedoeldequote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo raar.
Annet lijkt me echt een lieve schat.
Ik zie het niet, tanden vallen wel wat op op de een of andere manier maar ik zie geen etensresten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En rare tanden. Wat is er met die tanden? Net alsof er allemaal etensresten tussen zitten. Of ligt dat aan mij?
Ik zie het ook!quote:
Ik denk niet dat ze het publiek zo hoog inschatten, dat ze weten welke conclusies wij trekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik denk dat ze zoiets juist laten zien om speculatie en spanning uit te lokken bij het publiek. Gebeurt zo vaak.
"Grote haar?"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Annet die met dat "grote" haar en dat muize-gezichtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |