Ik moet je zeggen, het leek me een dom programma, maar na een hele uitzending te hebben gezien...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering! Zijn er nog mensen die niet kijken?

Hehequote:Op maandag 14 januari 2008 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering! Zijn er nog mensen die niet kijken?

Ze is gewoon niet zo saai als die andere miepen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:55 schreef Silenus het volgende:
Maartje is sowieso wel leuk, best een lekker figuurtje.
Ik vind Pauline een beetje 'eng' op de ene of andere manier, kan het niet zo goed plaatsen.

Die naam ook
 Die naam ook  

er moet nou eenmaal gewerkt wordenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die Agnes trouwens "op de boerderie" lang niet zo leuk als in de uitzendingen daarvoor
Eigenlijk de minst intressante van de kandidaten atm. Er gebeurd daar ook vrij weinig tot niets dat het leuk maakt.

Dat is ook zo, maar ik vind haar ook niks aan.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er moet nou eenmaal gewerkt worden

ze is echt tof hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik vind haar ook niks aan.
 er is niks neps aan haar op tv, ze is gewoon rustig van zichzelf, en dat komt mss saai over nu maar ik heb wel veel lol met haar gehad
 er is niks neps aan haar op tv, ze is gewoon rustig van zichzelf, en dat komt mss saai over nu maar ik heb wel veel lol met haar gehad  

Nee BZV heeft nooit '' De Televierzierring'' gewonnen. Word wel tijd..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef peterfan het volgende:
Heeft dit programma ooit de televizierring gewonnen eigenlijk? Zo niet dan kan het niet missen dit jaar toch?

Jij zou mee moeten doenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen vanwege Klaas.

Ze mag wel een keer een andere trui aandoen.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die Agnes trouwens "op de boerderie" lang niet zo leuk als in de uitzendingen daarvoor
Eigenlijk de minst intressante van de kandidaten atm. Er gebeurd daar ook vrij weinig tot niets dat het leuk maakt.

Of een andere frutsel in d'r staart. Maar ik vind die boeren ook niet erg interessant, ik zou zelf nooit gereageerd hebbenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ze mag wel een keer een andere trui aandoen.
 .
 .

niet daarom johquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kamer is wel een varkensstal, maar ik ben geen boerin.

Idd, die heeft een beetje een vreemd hoofd.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Marlou vind ik dan juist weer de lelijkste, net Katrien Duck.

En op een gegeven moment stond hij in de stal te roken en te kijken naar hoe de meiden koeien aan het scheren waren. Slim!
 En op een gegeven moment stond hij in de stal te roken en te kijken naar hoe de meiden koeien aan het scheren waren. Slim!  

Het zijn toch geen aantrekkelijke mannen ? Of heb ik het mis ?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een andere frutsel in d'r staart. Maar ik vind die boeren ook niet erg interessant, ik zou zelf nooit gereageerd hebben.

Ik vind het een kneus eersteklas, omdat hij liep te miepen dat hij chagerijnig was door een paar uur slaapquote:Op maandag 14 januari 2008 10:33 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens snap ik dat die politiegast bij Agnes het niet zo tof vindt daar. Hij is als enige onervaren, die andere 2 weten alles
 En hij kon niet tegen de regen en wind
 En hij kon niet tegen de regen en wind 

quote:Op maandag 14 januari 2008 14:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee BZV heeft nooit '' De Televierzierring'' gewonnen. Word wel tijd..
 Idd
 Idd   Zou erg leuk zijn en zeer verdient
 Zou erg leuk zijn en zeer verdient  
Iddquote:Op maandag 14 januari 2008 12:55 schreef floris.exe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje is het toch ook.
 Ze is gevat, grappig, oprecht, eerlijk en gewoon leuk, hartverwarmend.
 Ze is gevat, grappig, oprecht, eerlijk en gewoon leuk, hartverwarmend.  

Zekersquote:Op maandag 14 januari 2008 12:55 schreef floris.exe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje is het toch ook.
 .
. 

Kijk, het programma heeft ook nog een educatieve waarde. Nooit geweten dat men koeien moest scheren! We zaten er met z'n allen echt van te kijken hierquote:Op maandag 14 januari 2008 15:41 schreef Mavro het volgende:
Zo, net even teruggekeken op uitzending gemist. Jurjen vind ik nog steeds (als enige in dit topic geloof ik) een leuke gast. Ik zou me ook kut voelen als je alles moet vragen en de rest veel meer ervaring heeft. Bovendien is vroeg opstaan klote!
Frans met z'n vlammenwerperEn op een gegeven moment stond hij in de stal te roken en te kijken naar hoe de meiden koeien aan het scheren waren. Slim!

Wij ook ja, haha, en ik heb nog wel een oom met een boerderij met toch wel duizend koeien.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Kijk, het programma heeft ook nog een educatieve waarde. Nooit geweten dat men koeien moest scheren! We zaten er met z'n allen echt van te kijken hier
 .
. 

quote:Op maandag 14 januari 2008 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij ook ja, haha, en ik heb nog wel een oom met een boerderij met toch wel duizend koeien.
Arme oom.
Maar waarom moet dat eigenlijk? Kan hun haar echt lang groeien?
Bronquote:In november gaan de koeien op stal. Pas in het voorjaar mogen ze weer naar de wei.
Tijdens de periode dat de koeien op stal zijn worden ze snel vies. Op stal heeft de koe
minder ruimte dan buiten in de wei, hierdoor gaat ze eerder in haar eigen mest liggen.
Koeien die op stal staan kunnen flink zweten. Door veel te zweten wordt de kans op
longontsteking erg groot. Ook komt er snel veel stof in de vacht. Een vuile zweterige
vacht is een luilekkerland voor schurftmijten en luizen. Dit kan er weer voor zorgen dat
de koe onrustig wordt en zich gaat schuren en krabben. Door de koe te scheren
voorkom je deze problemen.
Het scheren gebeurt met een groot, elektrisch scheerapparaat. Aan de bovenkant van
het apparaat zit de kop, waarin twee messen passen. Het scheren doet de koeien
geen pijn, ze vinden het zelfs fijn.

Dit vind ik eerlijk gezegd eerder een slechte ontwikkeling. In de meeste Europese landen zijn het eerder quizzen die gigantische kijkcijfers halen. Lekker ontspannend voor de buis zitten en toch actief onzinnige feiten oprakelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:59 schreef Freshthinking het volgende:
Zo dan, bijna vier miljoen mensen. Dat is écht veel. Maar goed, het is ook gewoon een leuk programma en duidelijk een succesformule. De KRO zet zichzelf daar wel mee op de kaart hoor

quote:Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef Djeez het volgende:
Ik vind Henk net zo eng als Jochem van BZV 2. Een creepy gast, echt het type seriemoordenaar.

Gelukkig zijn maar weinig mensen dat met jou eensquote:Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd eerder een slechte ontwikkeling. In de meeste Europese landen zijn het eerder quizzen die gigantische kijkcijfers halen. Lekker ontspannend voor de buis zitten en toch actief onzinnige feiten oprakelen.
Boer Zoekt Vrouw is de zoveelste datingshow van het niveau lik-mijn-vestje.
 . BzV is zoveel méér dan dat.
. BzV is zoveel méér dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |