Kan je me er even aan herinneren als we toevallig 10 wedstrijden achter elkaar beter gaan spelen?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:49 schreef Happel het volgende:
Moet je wel in de topictitel zetten: "Bert moet oprottuh"
Daar worden we zoveel beter van, ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:52 schreef EnactedChaos het volgende:
En dat ie geen andere spelers heeft om op te stellen vind ik echt een kutexcuus. Hij kan echt wel iemand anders opstellen voor Sahin hoor
Ach, je kan niet ontkennen dat die wissel van Mols 5 minuten voor tijd nergens op sloeg. Hij had hem dan al ten minste 15 minuten voor tijd erin moeten zetten, of denkt hij werkelijk dat Mols binnen 2 minuten een wedstrijd totaal kan laten omslaan?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar worden we zoveel beter van, ja.
Zeg dan niets.
Ja, dat zal jij wetenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar worden we zoveel beter van, ja.
Zeg dan niets.
Ah, je hebt graag dat we alle wedstrijden, die nog komen gaan, verliezen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, dat zal jij weten
Bert heeft ook al zoveel uitgeprobeerd
Zet Bruins er een keertje neer...
Jammer dat ajax zo overtuigend moet winnen, maar Az kan me ook bijzonder weinig boeien. Ben er niet rouwig om dat ze op hun bek gaan met hun grootheidswaan in Alkmaar.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:16 schreef TC03 het volgende:
En Ajax wint gewoon met 4-1 6-1van AZ, zoals 't hoort...
Ach, ik vind t niet eens zo erg dat we verloren hebben gisteren.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:16 schreef TC03 het volgende:
En Ajax wint gewoon met 4-1 van AZ, zoals 't hoort...
Keer op keer? Gebeurde dat maar eens. We spelen al weken kut, maar veranderen ho maar. En als we zo blijven spelen verliezen we al die komende wedstrijden niet? Dat was te zien gisteren ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, je hebt graag dat we alle wedstrijden, die nog komen gaan, verliezen.
En het is simpelweg dom om keer op keer veranderingen door te voeren in een elftal dat nog geen half jaar samenspeelt...
az is psv nietquote:Op zondag 13 januari 2008 16:16 schreef TC03 het volgende:
En Ajax wint gewoon met 4-1 van AZ, zoals 't hoort...
Tegen een amateur vereniging kan je geen vertrouwen opdoen je kan eigenlijk alleen maar verliezen in de vorm van vertrouwen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:24 schreef PabloLopez het volgende:
6-1 magoed, dinsdag deurne vrijdag excelsior, even vertrouwen pompen en weer verder! Come on FEYENOORD!
Vink leugenaarquote:Op Feyenoord.nl wordt gemeld dat scheidsrechter Pieter Vink op het wedstrijdformulier de tweede gele kaart voor Nicky Hofs heeft toegewezen aan code 08 dat staat voor “het te kennen geven het niet eens te zijn met een beslissing van de Scheidsrechter”. Als de kaart zou zijn gegeven voor het uitschelden van de scheidsrechter dan had Vink direct rood moeten geven en code 22 moeten noteren: “het gebruiken van grove, beledigende taal of een scheldwoord tegenover”. Hofs bestrijdt dat hij iets geroepen heeft tegen Vink, zoals Vink direct na de wedstrijd meldde.
Feyenoord Netwerk
Tegenover gele kaarten, ook twee gele kaarten, kan niet in beroep gegaan worden. Hofs wil echter wel zijn naam zuiveren.
Deels ben ik het met je eens. Maar volgens mij had je als je gisteren gewoon gestreden had (want waarom jaag je die lampen niet gewoon op??) niet hoeven verliezen. En dat Bert Buijs brengt was ook niet bepaald logisch!!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:03 schreef Happel het volgende:
De supporters leven boven hun stand door te denken dat Feijenoord mee kan doen in de strijd om het kampioenschap. Elk weldenkend mens had beter geweten.
In welk vak zit jij in godsnaam?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Godsamme had gisteren ruzie met een vent omdat ik beetje kwaad was nadat Hofs eraf moest.
Zegtie zo "Moek je klap op je muil geven voor je stil bent". Dus ik reageerde van "Sorry dat Feyenoord mij aan het hart gaat en jij hier alleen zit als het goed gaat"
Geloof niet dat we vrienden worden........
En waarom weten die KUT stewards de EHBO niet op te roepen als je dat vraagt??
Precies en laat Wijnaldum starten op de linkerkant en hou Sahin eruit. Dus Bruins naar het centrum!!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wil dat we 4-4-2 spelen met Makaay en Mols de komende 2 wedstrijden
Zat voor een keertje in BB maar echt NOOOOOOOOOOOIT meer, volgens mij zitten dr alleen maar mensen zonder hart voor de club!!quote:Op zondag 13 januari 2008 19:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In welk vak zit jij in godsnaam?![]()
Ik zit op vak VV toch niet het fanatiekste vak, maar daar loopt ook iedereen mee te leven met de wedstrijd en veert ook op in het heetst van de strijd.
Wie?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:26 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
Door naar volgende ronde DENK? Jeaudax gaat het lastiger krijgen iig
Het is gewoon duidelijk dat er een middenvelder bijmoet en eigenlijk ook een spits. Als je nu 10 miljoen uit zou geven aan 2 spelers, zou je waarschijnlijk tot het einde meedoen en een kans maken in de play-offs. Nu staat het gewoon vrijwel vast dat de 4e plek plus UEFA Cup het hoogst haalbare is en dat is zonde.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Deels ben ik het met je eens. Maar volgens mij had je als je gisteren gewoon gestreden had (want waarom jaag je die lampen niet gewoon op??) niet hoeven verliezen. En dat Bert Buijs brengt was ook niet bepaald logisch!!
Waarom 4e en niet 3e?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk dat er een middenvelder bijmoet en eigenlijk ook een spits. Als je nu 10 miljoen uit zou geven aan 2 spelers, zou je waarschijnlijk tot het einde meedoen en een kans maken in de play-offs. Nu staat het gewoon vrijwel vast dat de 4e plek plus UEFA Cup het hoogst haalbare is en dat is zonde.
En elk weldenkend mens ziet ook dat de mogelijkheid er is.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:03 schreef Happel het volgende:
De supporters leven boven hun stand door te denken dat Feijenoord mee kan doen in de strijd om het kampioenschap. Elk weldenkend mens had beter geweten.
Nu er geen spelers meer komen wel ja. Zoals ik al eerder zei : 5e plek halen en veel spelers rust geven zodra die plek veilig is. Dan maak je heel misschien nog een klein kansje in de play-offs...quote:Op zondag 13 januari 2008 20:32 schreef Happel het volgende:
Boeiend, gaat om de top 5 plaatsen.
laten we Hofland AUB niet noemen als held want grunn uit en gisteren waren van een nivo wat ze in Amsterdam misschien leuk vinden maar ik toevallig niet!!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
En elk weldenkend mens ziet ook dat de mogelijkheid er is.
Het is net of je jezelf aan het inpraten bent dat er niks in zit, behalve plaats 2 tot en met 5. En dat was zelfs toen AZ nog een kampioenskandidaat was.
Heb je het elftal van psv gisteren gezien? De kwalitiet druipt er vanaf wou je zeggen? Alsjeblieft zeg. Met spelers als Makaay, van Bronckhorst, Hofland, de Guzman, Bruins, de Cler, Timmer, Hofs heb je een elftal wat daar makkelijk mee mee moet kunnen.
En laat ie Bruins gewoon is in t midden zetten
Eens. Ik vind dat we terug moeten naar een soort 4-3-2-1. 3 aanvallend ingestelde werkt gewoon niet. Bij de omschakeling gaat het steeds mis((een van) die drie laten hun man lopen) en vanuit de verdediging is geen middenvelder aanspeelbar. Bruins centraal, ietsjes voor Sahin en v. Bronckhorst. Van daaruit kan hij ook wat meer voor steekballen zorgen voor een Makaay of een Slory.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
En laat ie Bruins gewoon is in t midden zetten
lijkt mij een goed systeem, moet er wel een verdedigende middenvelder bijquote:Op zondag 13 januari 2008 22:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Eens. Ik vind dat we terug moeten naar een soort 4-3-2-1.
Twee is zat hoor. Alleen moeten ze die taken dan wel volgen. Sahin en v. Bronckhorst gaan veel te vaak (allebei) mee met een aanval.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lijkt mij een goed systeem, moet er wel een verdedigende middenvelder bij
Ik noem m ook niet als held.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laten we Hofland AUB niet noemen als held want grunn uit en gisteren waren van een nivo wat ze in Amsterdam misschien leuk vinden maar ik toevallig niet!!
Proberen we t nog een keer met Lucius...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lijkt mij een goed systeem, moet er wel een verdedigende middenvelder bij
Daar gaan we weer heel hard af jaquote:Op zondag 13 januari 2008 19:34 schreef De.Kromme het volgende:
Kunnen we de wedstrijd tegen Ajax niet schriftelijk afdoen?
Dat middenveld daar staat als een huis, dat gaat weer een ouderwetse 4-0 nederlaag worden.
En dat alleen maar omdat ze geen spelers meer halenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar gaan we weer heel hard af ja
Voor het gemak laat je Van Bronckhorst buiten de basis?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Proberen we t nog een keer met Lucius...
.................Makaay
..........Bruins...Guzman
......Gio......................Sahin
.................Lucius
Cler...Hofland...Bahia...Greene
En anders probeer je t met Fer.
Het probleem zit hem niet in het systeem helaas...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor het gemak laat je Van Bronckhorst buiten de basis?![]()
Laat dan Sahin eruit ipv Van Bronckhorst.
Verder wel een goed systeem denk ik.
Gio (:r) staat er gewoon in hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor het gemak laat je Van Bronckhorst buiten de basis?![]()
Laat dan Sahin eruit ipv Van Bronckhorst.
Verder wel een goed systeem denk ik.
Het is niet meer dan realistisch kijken naar het elftal en het constateren van de beperkte mogelijkheden die er op dit moment zijn. Het elftal stort in, zodra er een speler wegvalt. Daar is geen adequate vervanger voor met als resultaat dat er nog slechter wordt gespeelt.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Het is net of je jezelf aan het inpraten bent dat er niks in zit, behalve plaats 2 tot en met 5. En dat was zelfs toen AZ nog een kampioenskandidaat was.
Psv was twee helften de betere partij en speelden met Lazovic als enige spits. Het systeem verschilt niet eens zoveel van het systeem dat Feijenoord wenst te spelen en toch weet die ploeg er veel meer uit te halen. Simpelweg door er harder voor te werken en sneller in de omschakeling te zijn. De kwaliteit druipt er juist wel vanaf, want zij zijn in staat om het gevaar van de tegenstander uit te schakelen en nog doelpunten te scoren ook. Boeit dan echt geen drol dat het er niet uitziet.quote:Heb je het elftal van psv gisteren gezien? De kwalitiet druipt er vanaf wou je zeggen? Alsjeblieft zeg. Met spelers als Makaay, van Bronckhorst, Hofland, de Guzman, Bruins, de Cler, Timmer, Hofs heb je een elftal wat daar makkelijk mee mee moet kunnen.
Oh jah, daar staat Gio, hoe kon ik die over het hoofd zien.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gio (:r) staat er gewoon in hoor.
Ik zou trouwens zo spelen:
..............Makaay............
..........Slory...Guzman........
......Sahin/v.Bronckhorst.........Bruins
.................v. Bronckhorst/Sahin/Fer.....
Omdat we maar 1 spits hebben?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom van die laffe opstellingen ?
Met maar 1 spits
helemaal mee eensquote:Op zondag 13 januari 2008 22:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Proberen we t nog een keer met Lucius...
.................Makaay
..........Bruins...Guzman
......Gio......................Sahin
.................Lucius
En anders probeer je t met Fer.
We kunnen Mols ook nog opstellen (dus naast Makaay). Mét Mols in het team liep het aanvalsspel vaak wel meteen een stuk soepeler. Maar goed, Mols kan geen 90 minuten meer spelen.quote:
Ik ben al geen fan van Mols, maar je zegt het zelf al : die kan geen volle wedstrijd spelen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We kunnen Mols ook nog opstellen (dus naast Makaay). Mét Mols in het team liep het aanvalsspel vaak wel meteen een stuk soepeler. Maar goed, Mols kan geen 90 minuten meer spelen.
Maar dan wel prima te gebruiken bij een achterstand, dunkt me. Wil je punten behalen moet je dan scoren dus dan zou je hem naast Makaay kunnen zetten de laatste 30 minuten om iets te forceren. Dan heeft ie ook nog wat de tijd om iets uit te halen. Met 5 min spelen kom je niet zo ver.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:49 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik ben al geen fan van Mols, maar je zegt het zelf al : die kan geen volle wedstrijd spelen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
Gezien bepaalde users ook graag teletekst plaatjes in ons topic posten, kon ik het niet laten om mijn bijdrage te doen:
[ afbeelding ]
Let op je taalgebruik!!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
Gezien bepaalde users ook graag teletekst plaatjes in ons topic posten, kon ik het niet laten om mijn bijdrage te doen:
[ afbeelding ]
Wow, jullie hebben evenveel punten als ons! Goed hoor!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik ook wel. Heel het seizoen is het al stuivertje wisselen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wow, jullie hebben evenveel punten als ons! Goed hoor!
wij liggen op schema voor onze doelstellingquote:Op zondag 13 januari 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
[ afbeelding ]
In real life zouden ze allemaal gaan rennen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Er wordt 1x kanker op tering jood gepost en meteen komen alle joden hier even hun gezicht laten zien.
Het zou ook fijn als jij je eens niet als een enorme kneus gedraagt.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ga ergens anders trollen patrickt37. Je bent vaker in het Feyenoord topic te zien als in je eigen topic.
Kom net uit de kroeg rollen. Kan zijn dat ik wat losser benquote:Op maandag 14 januari 2008 00:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het zou ook fijn als jij je eens niet als een enorme kneus gedraagt.
Groetjes,
een teleurgestelde boogschutter.
Al zou je het willen.........quote:Op maandag 14 januari 2008 00:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoeft niet, lijkt me vrij duidelijk wat ik zeg toch?
Wij ook. Tot de laatste dag meestrijden om de titel.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wij liggen op schema voor onze doelstelling
en jullie?
Gelukkig trol jij nooit in andere topics.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ga ergens anders trollen patrickt37. Je bent vaker in het Feyenoord topic te zien als in je eigen topic.
Voorzichtige doelstelling voor Ajax zeg. Dus met een herhaling van de laatste speelronde van vorig jaar zou jullie seizoen geslaagd zijn?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wij ook. Tot de laatste dag meestrijden om de titel.
Qua doelstelling heb ik het over die van v. Geel.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:34 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Voorzichtige doelstelling voor Ajax zeg. Dus met een herhaling van de laatste speelronde van vorig jaar zou jullie seizoen geslaagd zijn?.
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:41 schreef Happel het volgende:
Pfff, wat is dat toch met ajacieden die opeens altijd alles beter weten. Tyft toch op en ga wat nuttigs doen.
Zo krijg je ook een topic vol, als je zonodig op alle slakken zout moet leggen en eindeloos door wilt gaan op onbenulligheden.quote:
Ik vind dat het bij hem nog wel meevalt hoor, op dat plaatje na.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:04 schreef venomsnake het volgende:
En patrickt37, stoppen met die verkapte trolls van je!
Alleen mijn post van het plaatje(teletekst) was een verkapte trol.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:04 schreef venomsnake het volgende:
Let wel een beetje op je taalgebruik DK!
En dat quoten ervan van al die ajacieden is ook niet nodig, bezorgt ons bovendien alleen maar extra werk.
En hou de boel een beetje ontopic.
En patrickt37, stoppen met die verkapte trolls van je!
Mols is leuk voor de laatste 20 minuten, maar ik denk niet dat dat gaat werken voor een hele wedstrijd.quote:Op maandag 14 januari 2008 06:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee 4-4-2 met makaay en mols veel beter
quote:Op maandag 14 januari 2008 06:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee 4-4-2 met makaay en mols veel beter
Het systeem verschilt niet zo heel veel nee, behalve dan dat hun beste speler ook op de belangrijkste positie staat en van daaruit het spel verdeelt, wie moet dat bij ons doen? Sahin? Van Bronckhorst?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is niet meer dan realistisch kijken naar het elftal en het constateren van de beperkte mogelijkheden die er op dit moment zijn. Het elftal stort in, zodra er een speler wegvalt. Daar is geen adequate vervanger voor met als resultaat dat er nog slechter wordt gespeelt.
[..]
Psv was twee helften de betere partij en speelden met Lazovic als enige spits. Het systeem verschilt niet eens zoveel van het systeem dat Feijenoord wenst te spelen en toch weet die ploeg er veel meer uit te halen. Simpelweg door er harder voor te werken en sneller in de omschakeling te zijn. De kwaliteit druipt er juist wel vanaf, want zij zijn in staat om het gevaar van de tegenstander uit te schakelen en nog doelpunten te scoren ook. Boeit dan echt geen drol dat het er niet uitziet.
Daar is hij fysiek ook niet meer toe in staat, dan heb je een week of twee plezier van hem en dan kan hij mee met het grof vuil...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:49 schreef ruud_fr het volgende:
Mols heeft het in al z'n invalbeurten prima gedaan, maar zal minder presteren als hij een hele wedstrijd zou spelen denk ik
quote:'Feyenoord moet kopen'
Datum: 14-01-2008
Bron: Telesport
De boeiende herstart van de competitie maakte een aantal zaken duidelijk. Feyenoord is de grote verliezer, psv en ajax strijden om de landstitel, AZ is voor de Champions League aangewezen op de play-offs en de Nederlandse EK-scheidsrechter Pieter Vink spande de kroon in een weekeinde vol arbitrale dwalingen.
Een uitgeteld Feyenoord maakte in de zomer drie stappen vooruit, wat tot zaterdag zelfs de gedeelde koppositie in de eredivisie opleverde. Inmiddels dreigt Feyenoord twee stappen achteruit te doen. Niet zozeer door het verlies in De Kuip tegen PSV, maar meer omdat de beleidsbepalers van Feyenoord tot dusver doodstil zitten in januari. Juist nu het eerste elftal een impuls nodig heeft om als 100-jarige een serieuze gooi te doen naar het landskampioenschap 2008.
De kersverse algemeen directeur Eric Gudde verkondigde op de nieuwjaarsreceptie bijna trots dat Feyenoord beleid voert met de hand op de knip. Met de voormalig directeur Sport & Recreatie van de gemeente Rotterdam zit een topambtenaar aan de knoppen bij Feyenoord. Goed om het bureaucratische traject naar een nieuw megastadion te begeleiden. Maar in De Kuip wordt halverwege de lopende titelrace juist een ondernemer aan het roer gevraagd. Gudde moet bewijzen die kwaliteit ook te bezitten. Om kampioen te worden zit de selectie van Bert van Marwijk dringend om een kwaliteitsinjectie verlegen.
Natuurlijk ging Feyenoord vorig seizoen langs de financiële afgrond, maar tegenover de kosten voor versterkingen in de zomer (9 miljoen euro) stond bijna 20 miljoen euro aan transferinkomsten. Daar kwam 11 miljoen euro bij uit twee talentpools en bovendien roept commercieel directeur Chris Woerts te pas en te onpas dat de verkoop van certificaten van aandelen, de publieksactie ’Samen maken we Feyenoord sterker’ en het nieuwe Feyenoord Investeringsfonds 2008 lopen als een trein.
Desondanks bedraagt de investeringsruimte in De Kuip slechts vijf miljoen euro. Het valt te begrijpen als trainer Van Marwijk zich zou afvragen waarom niet meer geld wordt geïnvesteerd in spelersmateriaal. Met meer kapitaal op het veld neemt de kans op de 15e landstitel toe en zullen de inkomsten met kwalificatie voor de Champions League enorm stijgen. De kosten gaan voor de baat uit, ondernemersrisico heet zoiets.
Kun je verminderen door CL te halen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Omdat we nog een schuld van hier tot Tokyo hebben!
ja of door 2 loten te kopen voor volgend jaar de oudjaarsloterij en de jackpot en hoofdprijs te winnen. Als we nou gewoon zeggen dat we dat doen kunnen we ons echt wel nog dieper in de schulden steken.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kun je verminderen door CL te halen.
Veel te risico vol. Stel dat we CL niet halen?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat over Sahin deel ik wel. We hebben teveel jongens die de bal maar in de voeten willen hebben. Te weinig willen het vuile werk opknappen. We hebben gewoon een sobere middenvelder nodig die bijvoorbeeld jongens als een affelay, en tegen joden oa perez kunnen afstoppen. Vond het toch echt triest om te zien hoe sommige duels aan onze kant werden verloren.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:25 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Het systeem verschilt niet zo heel veel nee, behalve dan dat hun beste speler ook op de belangrijkste positie staat en van daaruit het spel verdeelt, wie moet dat bij ons doen? Sahin? Van Bronckhorst?
Nee, daar zijn spelers als Bruins en de Guzman voor, alleen een beetje jammer dat die beide op een positie worden gezet van waaruit ze dus niks kunnenHet slaat gewoon nergens op.
En dan ook nog eens het feit dat wanneer de wedstrijd tegen het einde aan loopt ze beide opeens wel vanuit het midden moeten gaan spelen. Toen was t helaas al te laat![]()
En 4-4-2 vind ik ook prima hoor, Mols valt me helemaal niet tegen. Het was gewoon een voorbeeldje omdat iemand dat systeem opperde.
Ik vind alleen wel dat Bert Sahin nu de hand lang genoeg boven t hoofd heeft gehouden. Bruins verdient gewoon een kans daar. En dan vul je de rest maar op met Lucius/Greene/Fer. Zo werkt het in ieder geval niet.
Maar waarom draaide het in het begin van het seizoen wel goed?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat over Sahin deel ik wel. We hebben teveel jongens die de bal maar in de voeten willen hebben. Te weinig willen het vuile werk opknappen. We hebben gewoon een sobere middenvelder nodig die bijvoorbeeld jongens als een affelay, en tegen joden oa perez kunnen afstoppen. Vond het toch echt triest om te zien hoe sommige duels aan onze kant werden verloren.
Typerend was ook de goal, wat is dat nou voor wijvensliding van Hofland??! Vroeger maakte we geintjes dat Paauwe nooit een sliding maakte maar z'n handtas voor de bal gooide, maar dit kwam aardig in de buurt..
En ook in de aanval zijn we teveel afhankelijk van de klasse van Makaay.
Ook wat betreft Bruins ben ik het met je eens. Als je toch ziet hoe hij aanvallen opzet en steekpassen geeft, zo jongen hoort centraal op het middenveld achter een spits. Of hij moet zich daar van uit z'n huidge positie meer op die positie aanbieden (meer roteren in het veld)
Wij hebben gewoon een goede ploeg met rountine en veel jonge talentvolle spelers, alleen de balans is nog niet optimaal. Dat is gewoon ook duidelijk te zien, wanneer we een ploeg treffen die kort op de bal dekt en ons snel vast zet.
En van Pieter Vink vind ik het reuze knap dat hij in volle Kuip met 45.000 man kan horen op die afstand wat Hofs tegen hebt gezegd.
te smalle selectie dus, je kan nooit met ongeveer 14 spelers een heel seizoen goed spelenquote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar waarom draaide het in het begin van het seizoen wel goed?
En waardoor is er een neerwaartse spiraal te ontdekken? Motivatie?
nee, dan zou er een hele erge ziekte in het rapport staan ipv pestpleurisquote:Wat betreft Vink heb je gelijk, ook op de beelden is er geen teken te zien dat ie iets roept. Zou het niet zo zijn dat ie iets vanuit het publiek heeft gehoord, wat hij verwarde met een uitspraak van Hofs?
Ja, maar niet ten koste van alles.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord is nog minder stabiel, en wil je kampioen worden, moet je tegen de toppers / subtoppers meer punten halen, daar worden nu veel te veel punten gehaald, maar voorlopig staan we nog bij de 1e 5 en dat moet de doelstelling voor dit jaar zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:25 schreef DivineJester het volgende:
Ik ben trouwens allang blij dat er is afgestapt van dat paniekvoetbal van de afgelopen jaren dat er, bij mindere resultaten, snel een (of meerdere) speler(s) werd(en) gekocht die bijna allemaal door de mand zijn gevallen in de periode daarna. Overigens is het toch nog te vroeg in mijn ogen om Feyenoord op basis van het verlies tegen PSV opeens véél minder kans toe te dichten voor de landstitel. Daarvoor zijn Ajax en PSV in mijn ogen niet stabiel genoeg. Het verschil is nog maar drie punten. Ondanks dat denk ik nog steeds dat Feyenoord geen kampioen wordt, maar om nu te zeggen dat alles veranderd is...
Inderdaad zeg, gleed volgens mij twee keer met z'n verkeerde been in zodat je de bal nooit kan krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Typerend was ook de goal, wat is dat nou voor wijvensliding van Hofland??! Vroeger maakte we geintjes dat Paauwe nooit een sliding maakte maar z'n handtas voor de bal gooide, maar dit kwam aardig in de buurt..
goed gezegdquote:Op maandag 14 januari 2008 13:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat over Sahin deel ik wel. We hebben teveel jongens die de bal maar in de voeten willen hebben. Te weinig willen het vuile werk opknappen. We hebben gewoon een sobere middenvelder nodig die bijvoorbeeld jongens als een affelay, en tegen joden oa perez kunnen afstoppen. Vond het toch echt triest om te zien hoe sommige duels aan onze kant werden verloren.
En ook in de aanval zijn we teveel afhankelijk van de klasse van Makaay.
Ook wat betreft Bruins ben ik het met je eens. Als je toch ziet hoe hij aanvallen opzet en steekpassen geeft, zo jongen hoort centraal op het middenveld achter een spits. Of hij moet zich daar van uit z'n huidge positie meer op die positie aanbieden (meer roteren in het veld)
Wij hebben gewoon een goede ploeg met rountine en veel jonge talentvolle spelers, alleen de balans is nog niet optimaal. Dat is gewoon ook duidelijk te zien, wanneer we een ploeg treffen die kort op de bal dekt en ons snel vast zet.
En van Pieter Vink vind ik het reuze knap dat hij in volle Kuip met 45.000 man kan horen op die afstand wat Hofs tegen hebt gezegd.
We draaide voornamelijk goed omdat we toen geen echte testen hadden. Utrecht was nog duidelijk zoeken in die periode.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar waarom draaide het in het begin van het seizoen wel goed?
En waardoor is er een neerwaartse spiraal te ontdekken? Motivatie?
Nee, een veel te fijngevoelig type daarvoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
goed gezegd![]()
Kent iemand die middenvelder van twente echt? Is dat nou de nieuwe Bosvelt (die overigens nog in de rust achter vak W stond) die de balans gaat bewaren?
Yup.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:56 schreef ruud_fr het volgende:
hebben we het nou over El Ahmadi?
Klopt en ik had vernomen dat Feijenoord bij Twente had geinformeerd voor El Ahmadi maar dat Twente direct nul op rekest gaf.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goede voetballer die El Ahmadi. Kunnen we goed gebruiken... Maar dan hebben we nog steeds geen body op het middenveld.
El Ahmadi is geen Bosvelt. El Ahmadi is technische voetballer en is een spelmaker.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:39 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik zou er ook echt geen weten.
Maar nou ben ik ook niet echt op de hoogte van wat er op t moment allemaal rondloopt in Nederland. En al helemaal niet buiten Nederland. El Ahmadi is wel een goede voetballer maar of ie echt sterk is en kan spelen a la Bosvelt vraag ik me af.
Ik zal Ghaly weer eens in de groep gooien
Volgens mij heeft hij een afkoopsom in zijn contract opgenomen. Als Feyenoord dat op tafel legt heeft Twente niets te zeggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Klopt en ik had vernomen dat Feijenoord bij Twente had geinformeerd voor El Ahmadi maar dat Twente direct nul op rekest gaf.
we hebben dan ook geen middenvelder zoals El Ahmadi nodig, meer een type De Zeeuwquote:Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
El Ahmadi is geen Bosvelt. El Ahmadi is technischer en is een spelmaker.
Je zou dan van Bronckhorst meer het vuile werk op moeten laten knappen. Maar ik weet niet of hij daar trek in heeft (en kan).
We moeten sowieso een ander systeem gaan spelen. Dan maar Bruins of de Guzman op de bank. Het klinkt misschien raar, maar misschien is het beter als we de Guzman verkopen aan het eind van het seizoen. We hebben nu al 3 spelers die op 10 horen te spelen. Hofs, Bruins en de Guzman. Nu staat er telkens maar 1 op de plek waar hij hoort te staan.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we hebben dan ook geen middenvelder zoals El Ahmadi nodig, meer een type De Zeeuw
Een soort 2de keeper?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we hebben dan ook geen middenvelder zoals El Ahmadi nodig, meer een type De Zeeuw
Dan liever Meeuwis.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:46 schreef Keltie het volgende:
Body op het middenveld nodig? Van Dijk van FC Utrecht.
En dan nog iemand die een bal over 3 meter kan spelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:46 schreef Keltie het volgende:
Dat zou je denken ja, maar dat gebeurt dus niet. Hofs speelt namelijk als een soort van 2e spits en zet zeker niet de lijnen uit vanaf het middenveld.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We moeten sowieso een ander systeem gaan spelen. Dan maar Bruins of de Guzman op de bank. Het klinkt misschien raar, maar misschien is het beter als we de Guzman verkopen aan het eind van het seizoen. We hebben nu al 3 spelers die op 10 horen te spelen. Hofs, Bruins en de Guzman. Nu staat er telkens maar 1 op de plek waar hij hoort te staan.
Zou ook mijn eerste keus zijn, maar die van Dijk van Utrecht.. Waarom niet, als ie maar opruimt op het middenveld..Bosvelt was ook geen geniale voetballer, maar werkte wel ongelofelijk hard altijd en verzaakte nooit.quote:
Van Dijk is een deftige middenvelder. Doet niet onder voor Paul Bosvelt.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En dan nog iemand die een bal over 3 meter kan spelen.
ik mag toch echt lijen dat ze voor die 5 mln een speler proberen te halen en niet drie.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Één van de beoogde middenvelders moet toch voor ¤ 5 miljoen te halen zijn zou je zeggen.
Dat waren een tijdje geleden Meeuwis, El Ahmadi en Van Dijk.
Maar ik snap dat Feyenoord probeerd meerdere aankopen te doen met dat bedrag.
De vraag is trouwens toch hoeveel Feyenoord op de korte termijn is geholpen met het aankopen van één van die 3 middenvelders komende weken.
ook een goede optie, moet ie wel verdedigender opgesteld wordenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:46 schreef Keltie het volgende:
Dat lijkt me al heel lang wat, maar Timmer zijn contract is verlengd. Bovendien hebben we nu meer aan een middenvelder, zonde. Zeker als Stekelenburg weggaat is de kans groot dat Piet naar Ajax vertrekt,quote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef Keltie het volgende:
We kunnen ook eens ruig doen en Velthuizen halen... Dan kunnen we Timmer opstellen op de plek waar'ie hoort (de openhaard ofzo)...
Is inderdaad een goede keeper. Dit pakt nog eens punten. Vond Timmer er zaterdag weer niet goed uitzien..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef Keltie het volgende:
We kunnen ook eens ruig doen en Velthuizen halen... Dan kunnen we Timmer opstellen op de plek waar'ie hoort (de openhaard ofzo)...
Vond ik juist wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:46 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is inderdaad een goede keeper. Dit pakt nog eens punten. Vond Timmer er zaterdag weer niet goed uitzien..
Afellay, Bakkal, een pot natquote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij stond dit keer absoluut goed te keepen, al zijn z'n uittrappen nog steeds van de categorie 'blind naar voren en inleveren maar' en vond ik hem er niet goed uit zien bij het doelpunt van Afellay.
idd, Ekramy gewoon een kans gevenquote:Maar Feyenoord heeft geen andere keeper(s) nodig, we hebben desnoods nog steeds Ekramy of Mulder achter de hand die ik ook talentvol acht.
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij stond dit keer absoluut goed te keepen, al zijn z'n uittrappen nog steeds van de categorie 'blind naar voren en inleveren maar' en vond ik hem er niet goed uit zien bij het doelpunt van Afellay.
Ja het was Bakkal.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Afellay, Bakkal, een pot nat
[..]
idd, Ekramy gewoon een kans geven
Meeuwis en Van Dijk werden door, ik meen, Van Hanegem in een programma als goeie optie voor Feyenoord genoemd, dus ik waar je dat rijtje vandaan haalt?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Één van de beoogde middenvelders moet toch voor ¤ 5 miljoen te halen zijn zou je zeggen.
Dat waren een tijdje geleden Meeuwis, El Ahmadi en Van Dijk.
Maar ik snap dat Feyenoord probeerd meerdere aankopen te doen met dat bedrag.
De vraag is trouwens toch hoeveel Feyenoord op de korte termijn is geholpen met het aankopen van één van die 3 middenvelders komende weken.
Heeft in de Vi gestaan, evenals Pranjic trouwens.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Meeuwis en Van Dijk werden door, ik meen, Van Hanegem in een programma als goeie optie voor Feyenoord genoemd, dus ik waar je dat rijtje vandaan haalt?
Die hoerenjong past wel bij jullie ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:46 schreef Keltie het volgende:
Hoerenjong? van Dijk is een heldquote:Op maandag 14 januari 2008 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die hoerenjong past wel bij jullie ja.
Driemaal raden waarom....quote:Op maandag 14 januari 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoerenjong? van Dijk is een held
Velthuizen is een echte Feyenoord keeper.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik denk trouwens serieus dat Velthuizen deze zomer naar Ajax komt
Timmer heeft contract onlangs verlengt. Mag er vanuit gaan dat Feyenoord nog vertrouwen in hem heeft?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Velthuizen is een echte Feyenoord keeper.
Timmer mag volgend jaar lekker als 2de keeper fungeren.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Timmer heeft contract onlangs verlengt. Mag er vanuit gaan dat Feyenoord nog vertrouwen in hem heeft?
En Ekramy dus oprotten?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Timmer mag volgend jaar lekker als 2de keeper fungeren.
Timmer mag het dus hogerop zoeken. Snuggere zet van Feyenoord hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ekramy dus onder de lat slimpie!!
ja Arsenal heeft al gebeld voor die 36 jarigequote:Op maandag 14 januari 2008 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Timmer mag het dus hogerop zoeken. Snuggere zet van Feyenoord hoor.
Nee bedankt. Arsenal heeft alleen behoefte aan keepers die punten pakken.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja Arsenal heeft al gebeld voor die 36 jarige
hij staat anders wekelijks in de basis tsjappiequote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar die is al geruime tijd op een zijspoort beland tsjappie.
Ik volgde het even niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij staat anders wekelijks in de basis tsjappie
je volgt het niet helemaal meer geloof ik
quote:Hofs voor een duel geschorst, Uilenberg onthoudt zich van commentaar
Nicky Hofs is door de tuchtcommissie van de KNVB voor een duel geschorst. het betreft een automatische schorsing van een duel die in werking komt bij twee gele kaarten. Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg ging op Telegraaf.nl in op de missers van de scheidsrechters dit weekend. Op de tweede gele kaart van Hofs wilde hij echter niets ingaan. "Een tweede gele kaart voor een wegwerpgebaar dan wel commentaar op de leiding. Een tuchtrechtzaak, verder geen commentaar."
Uilenberg gaf aan dat Vink een penalty had moeten geven aan Lazovic. "Maar het is wel zo, dat spelers die over het algemeen makkelijk vallen soms het nadeel van de eventuele twijfel bij de arbiter krijgen. In het verleden hebben we dat ook al gezien bij Suarez van Ajax."
In de voorbereiding ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:07 schreef Siemerink het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij tot dusverre niet beter was dan Timmer. Denk je nou echt dat ze een betere keeper op de bank laten zitten?
Trouwens, in de voorbereiding hebben ze (ongeveer) evenveel minuten gekeept.
Ik weet niet of jij toevallig Feyenoord-PSV hebt gekeken?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In de voorbereiding ja.
Maar geef waarom zou je die gozer geen minuten geven in de competitie. Hij heeft volgens mij nog nooit 3/4 wedstrijden achter elkaar gekeept. Timmer is nou ook niet je van het de laatste weken.
Ja. Toen keepte ie nog aardig, maar PSV had ook veel pech. Maar wil je nou gaan beweren dat hij voor jullie punten pakt?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij toevallig Feyenoord-PSV hebt gekeken?
Daar heb je een punt ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Iedereen is kut de laatste weken!!
Als we een keeper zouden willen die punten pakte, hadden we Maikel Aerts moeten houdenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja. Toen keepte ie aardig, maar PSV had ook veel pech. Maar wil je nou gaan beweren dat hij voor jullie punten pakt?
Hehequote:Op maandag 14 januari 2008 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als we een keeper zouden willen die punten pakte, hadden we Maikel Aerts moeten houden
GEEN, k kom amper op varkenoord en bij wedstrijden van de jeugd maar heb horen zeggen dattie best aardig kan ballen en na zaterdag moet je toch wat lijkt me. En tegen Deurne kan je zo'n jongen makkelijk de kans geven. K zou ook Gio ernaast houden en Wijnaldum laten spelen!!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:53 schreef Siemerink het volgende:
Ja, maar TJDoornbos... Om dan een jeugdspeler (Schet) erin te zetten... Hoeveel minuten heb je *live* van hem gezien?
Die kans blijf je altijd hebben. Stel dat Makaay z'n been breekt, dan ben je ook weer een middenmoter.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Veel te risico vol. Stel dat we CL niet halen?
Alsof varkentje Buijs Affelay bij kan houdenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:47 schreef StarGazer het volgende:
Laat voortaan die Buijs op Affelay spelen ofzo. Gatver wat een irritant kutventje is dat toch die Affelay
een van de weinige Psv'ers die ik wel mag goeie speler en doet geen gekke dingen.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:47 schreef StarGazer het volgende:
Laat voortaan die Buijs op Affelay spelen ofzo. Gatver wat een irritant kutventje is dat toch die Affelay
Doe normaal, debiel.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:49 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsof varkentje Buijs Affelay bij kan houden.
Waarom? Jij ziet toch ook wel dat die vent helemaal niets kan, en gewoon niet bij Feyenoord1 thuishoort?quote:
Hij was niet te stoppen. Hij was wel briljant.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:47 schreef StarGazer het volgende:
Dan hoef je nog niet zo respectloos te doen over een Feijenoordspeler, niet dat ik anders had verwacht van jou...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom? Jij ziet toch ook wel dat die vent helemaal niets kan, en gewoon niet bij Feyenoord1 thuishoort?
Ach, hoor eens hoe Green en Timmer hier afgezeken worden...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet zo respectloos te doen over een Feijenoordspeler, niet dat ik anders had verwacht van jou...
Zijn joden, dan is het geoorloofd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:12 schreef De.Kromme het volgende:
Ach, hoor eens hoe Green en Timmer hier afgezeken worden...
quote:Léonard vindt onderdak in Roemenië
Philippe Léonard keert terug op de velden. De voormalig verdediger van Feyenoord, die sinds zijn vertrek uit Rotterdam zonder club zat, gaat aan de slag bij Rapid Boekarest. De Belg gaat naar verluidt voor twee seizoenen tekenen bij de Roemeense club.
Léonard leek in de zomer een punt achter zijn loopbaan te hebben gezet nadat hij al snel afscheid had genomen van Feyenoord. De vleugelverdediger speelde slechts twee competitiewedstrijden voor de Nederlandse club, die hem had overgenomen van Standard Luik. Léonard kwam eerder in zijn loopbaan nog uit voor Nice en AS Monaco.
De schoenen van Léonard blijken echter nog niet aan de wilgen te hangen. De linkspoot stond ook in de belangstelling van Partizan Belgrado, maar verkiest een Roemeens avontuur. Bij Rapid Boekarest hoopt de inmiddels 33-jarige Belg zijn carrière nieuw leven in te blazen.
En ook nog interesse van Partizan, valt me nog mee voor Leonard hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Hij komt bij een goede ploeg terecht.
Tegen gele kaarten kan je niet in beroep, tegen rode kaarten wel. Hofs wil alleen zijn naam gezuiverd zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Hofs krijgt gewoon één duel schorsing en daarover wilt Uilenberg geen commentaar geven, ondanks de aantoonbare fout van Vink maar de rode kaart voor De Zeeuw van Az wordt bij nader inzien toch maar geseponeerd.![]()
Gelijke monnikken gelijke kappen toch? Als je bij het ene duel een fout kunt toegeven dan kun je dat bij het andere duel toch ook lijkt mij?
En Vink moet geschorst worden. Hij staat gewoon glashard te liegen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tegen gele kaarten kan je niet in beroep, tegen rode kaarten wel. Hofs wil alleen zijn naam gezuiverd zien.
Dan moet je die regel aanpassen want ff serieus hoe vaak krijgen spelers geen kansloze gele kaart (niet alleen op Zuid maar ook in Grunn of Kerkrade).....tijd dat je daar tegen in beroep mag gaan!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tegen gele kaarten kan je niet in beroep, tegen rode kaarten wel. Hofs wil alleen zijn naam gezuiverd zien.
Als er inderdaad uit gaat komen dat Hofs niks heeft gezegd en Vink heeft het verzonnen dan zullen er wel gevolgen aan zitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En Vink moet geschorst worden. Hij staat gewoon glashard te liegen.
Man kijk naar de Rinmond beelden. Hofs zegt niks zwaait alleen met zn arm en zn mond valt daarna vet open van verbazing over Blinde Vink zn gele kaart. Was niet eens een "echte" overtreding.........dan had Kromkamp ook 2x vrije bal moeten tegen krijgen bij het "aaien" van Bruins (die wel 2x fors geraakt leek, heb er geen beelden van gezien alleen stadion)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als er inderdaad uit gaat komen dat Hofs niks heeft gezegd en Vink heeft het verzonnen dan zullen er wel gevolgen aan zitten.
PSV had ook een strafschop moeten krijgen gelijk na rust.......................quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Man kijk naar de Rinmond beelden. Hofs zegt niks zwaait alleen met zn arm en zn mond valt daarna vet open van verbazing over Blinde Vink zn gele kaart. Was niet eens een "echte" overtreding.........dan had Kromkamp ook 2x vrije bal moeten tegen krijgen bij het "aaien" van Bruins (die wel 2x fors geraakt leek, heb er geen beelden van gezien alleen stadion)
Voor het wegwerpgebaar krijg je ook al geel, dus had hij er zowiezo vanaf gemoeten. Jullie doen hier net dat we door Vink verloren hebben, ok, hij blies niet al te best, maar Feyenoord heeft het toch aan zicht zelf te danken hoor, zo slap als ze speelden!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als er inderdaad uit gaat komen dat Hofs niks heeft gezegd en Vink heeft het verzonnen dan zullen er wel gevolgen aan zitten.
Ik ben nooit van mening geweest dat we door Vink hebben verloren en Hofs moest er sowieso af, dat is logisch. Zeker gezien zijn reputatie als opgewonden standje. Ik probeerde juist wat genuanceerder te reageren op de situatie hofs dan bovenstaande reacties.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor het wegwerpgebaar krijg je ook al geel, dus had hij er zowiezo vanaf gemoeten. Jullie doen hier net dat we door Vink verloren hebben, ok, hij blies niet al te best, maar Feyenoord heeft het toch aan zicht zelf te danken hoor, zo slap als ze speelden!
Ik heb er zo te zien wat minder vertrouwen in dan hem.quote:Lucius: "Niet getraind op strafschoppen"
Feyenoord-speler Theo Lucius zegt dat zijn ploeg niet heeft getraind op strafschoppen. Wel neemt het team de bekerontmoeting met SV Deurne zeer serieus. "We moeten Deurne niet het gevoel geven dat het kans heeft."
"Dat betekent niet dat we blind in de aanval gaan. Deurne zal zich wel laten terugzakken en loeren op de counter. Tenminste, dat zou ik doen als ik hun was. Hoe meer wij in balbezit zijn, hoe kleiner de kans dat Deurne scoort. Een vroege goal is voor ons niet noodzakelijk. Op het einde kan ook onze betere conditie de doorslag geven", zegt de oud-PSV’er in het Eindhovens Dagblad.
Trainen op penalty’s heeft de Rotterdamse formatie niet gedaan, en dat is volgens Lucius ook eigenlijk niet nodig. "We hebben niet op strafschoppen getraind. Dat is namelijk normaal gezien niet nodig."
Dinsdag neemt Feyenoord het in Helmond op tegen FC Deurne. De aftrap zal om 20.45 uur plaatsvinden.
Dan ga je toch 2 uurtjes achter je computer vandaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:05 schreef ursel het volgende:
Weet er eigenlijk iemand of de uitzending ook via een stream te volgen is?
PC en TV staan niet echt bepaald bij elkaar..
Aan zelfvertrouwen ontbreekt het dus absoluut nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:02 schreef ursel het volgende:
Kroegen in Deurne massaal open bij bekerstunt
bron
Misschien omdat ik nog meer te doen heb achter de PC en de wedstrijd wel wil volgen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan ga je toch 2 uurtjes achter je computer vandaan![]()
Lekker met pils en een zak chips voor de TV.
Deurne doet het beter als de Kozakken Boys, dus het zal wel lastig wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Nulletje of 7 niet vanavond?
Oh dan wint Deurne welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Deurne doet het beter als de Kozakken Boys, dus het zal wel lastig worden
Weet niet of dit al voorbij is gekomen.quote:Feyenoord Investeringsfonds: vanaf 125.000 euro
AMSTERDAM - Tijdens de nieuwjaarsborrel van vorige week zag een nieuw beleggingsfonds van voetbalclub Feyenoord het levenslicht: het Feyenoord Investeringsfonds 2008. Hieronder wat feiten op een rij.
- In het fonds komt geld voor nog aan te trekken spelers met een maximale leeftijd van 24 jaar en een minimale contractduur van 4 jaar (Spelers uit eigen opleiding komen hiervoor niet in aanmerking, daar zijn de talentpools voor in het leven geroepen. De gedachte hierachter is hetzelfde en daar zijn er al twee van verkocht voor een totaalbedrag van 11,75 miljoen euro)
- De transferrechten worden voor maximaal 50% en minimaal 25% verkocht aan deelnemers. Hoogte van het percentage wordt bekend na sluiting van het fonds op 15 oktober 2009
- Maximale inleg 10 miljoen euro
- Minimale inleg participanten: 125.000 euro (speculatief investeringsfonds)
- Op dit moment al diverse investeerders, maar nog geen spelers.
- Investeerders moeten hier instappen als ze vertrouwen hebben in het technische apparaat van Feyenoord, d.w.z. technisch directeur Peter Bosz, scout Michel Beukers, technisch adviseur Wim Jansen en hoofdtrainer Bert van Marwijk. Laatste staat op de nominatie om Marco van Basten na het EK op te volgen als bondscoach.
Weer een soort verkapte lening.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weet niet of dit al voorbij is gekomen.
Nou meer als de talenten en de aangekochte spelers zich niet ontwikkelen zoals Feyenoord dat vooraf in gedachte had. Zoals De Guzman, die moet in de toekomst toch de transfer klapper worden voor Feyenoord omdat hij wordt beschouwt als hét talent van Feyenoord op dit moment, maar hij ontwikkeld zich erg langzaam en is nog lang niet volwassen en veel te wisselvallig. Als dit zo blijft dan gaat De Guzman geen 10 miljoen opbrengen. Iets waar Feyenoord wel vanuit is gegaan volgens mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Weer een soort verkapte lening.
Deze talentenpoelen(en allerlei variaties erop) gaan in de toekomst Feyenoord de das om doen wanneer je je niet plaatst voor CL.
Dat moet je dan maar voor lief nemen. Zonder die investeerders hadden we nu nog Kolkka in de basis gehad.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het enige nadeel van die talenpools is dat, stel de Guzman gaat voor 20 miljoen naar Chelsea, dan ben je gelijk al 5 miljoen kwijt aan die investeerders.
Niks mis met Kolkka.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar voor lief nemen. Zonder die investeerders hadden we nu nog Kolkka in de basis gehad.
Als dat zo is,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
CL-inkomsten gaan gewoon naar de club toch? Met die talentpools kopen die investeerders gewoon een 25 % van een speler. Of die nou wordt verkocht voor 30 miljoen of voor 200k aan NEC maakt geen shit uit. Dat is het risico van de investeerders niet van Feyenoord. Het enige nadeel van die talenpools is dat, stel de Guzman gaat voor 20 miljoen naar Chelsea, dan ben je gelijk al 5 miljoen kwijt aan die investeerders.
Feijenoord heeft gewoon een voorschot genomen op verkopen van de toekomst. Alleen wel met dat risico, als er dadelijk een klapper wordt gemaakt dat slechts 75% van het geld naar de club toestroomt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat zo is,hulde voor de slimme opzet dan, niet echt risicovol dan dus.
Ik dacht nl dat de investeerders gegarandeerd hun inzet zouden terug krijgen, maar mochten de transferopbrengsten nog hoger zijn dan krijgen de investeerders 25% van de transferopbrengsten.
Maar ik heb daar ook geen kaas van gegeten.
Wat is er mis met die uitspraak, Dirkie. Engelaar is echt niet zo een bijzondere speler.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zou zelf Engelaar liever zien komen dan El Ahmadi. Maar ik citeer Bosz even van wat hij van de zomer zei... "Feyenoord zoekt alleen echte topspelers, spelers die beter zijn dan Engelaar"
Bosz
Dat zijn van Dijk en Meeuwis ook niet, maar we zouden ze alle 3 goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is er mis met die uitspraak, Dirkie. Engelaar is echt niet zo een bijzondere speler.
Engelaar kan ook verdedigend spelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Engelaar is een aanvallende middenvelder, daar hebben we al 3 goede van.
Of Lee gewoon samen met Makaay in de spits. Ik dacht dat Lee daar wel eens vaker speelde.quote:-----------------Timmer--------------------
Lucius----Greene--Hofland-----de Cler
------------------Fer-----------------------
de Guzman------------van bronckhorst
-----------------Bruins--------------------
--------Mols-------------Makaay---------
Je hoeveelheid spitsen zegt toch nog niks over hoe aanvallend je speelt? Met 1 spits kan je aanvallender spelen dan met 3 spitsen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
met 1 spits tegen amateurs.
triest
Hebben jullie iets beters dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
met 1 spits tegen amateurs.
triest
Pff, alsjeblieft niet zeg.quote:Van Marwijk gaat door met Lucius als controlerende middenvelder
Bert van Marwijk zet het experiment door om Theo Lucius als controlerende middenvelder in te zetten. De Feyenoord coach wilde er graag een controlerende middenvelder bij, maar tot nu toe slaagde de club er niet in om een speler van niveau binnen te halen voor die positie. Vlak voor de winterstop probeerde Van Marwijk het al een keer met Lucius als controlerende middenvelder naast Van Bronckhorst. Dat verliep al tot tevredenheid van de Feyenoord coach. Lucius was tegen PSV geblesseerd. Tegen Deurne zette Van Marwijk die ingezette weg voort. Voor Buijs komt er daardoor een plekje vrij als rechtsback.
Om die reden richt Feyenoord zich nu ook op versterking van de rechtsbackpositie. De club benaderde vorige week FC Groningen voor Bruno Silva en zou nu dus ook interesse hebben getoond voor Coelho van Corinthians.
Lee is nog net iets slechterquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, alsjeblieft niet zeg.
Lucius presteert het om zelfs tegen Deurne de slechtste man op het veld te zijn
Ja, eigenlijk met m'n broer.. die is vandaag jarig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Lee is nog net iets slechter
jij zou er toch heen gaan, of was jij dat niet?
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vindt het best een goed systeem dat Bert Van Marwijk nu uitprobeerd hoor.
Dat idee van Lucius op het middenveld staat me ook wel aan, ik denk dat Lucius op het middenveld beter tot zijn recht komt dan rechtsback, en De Guzman en Bruins vlak achter Makaay is ook beter voor de aanvoer en aansluiting richting aanval.
Beter nu uitproberen tegen amateurs dan komende vrijdag experimenteren tegen Excelsior.
0-4 +quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, Excelsior overlopen we wel even
mafkees
Ze hebben dit seizoen nog geen reus gedood hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet zo denigrerend over Excelsior, de reuzendoder.
Was erg slim iddquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bahia die met een 4-0 voorsprong een bijna doorgebroken speler vast houd
Laat maar komenquote:'Feyenoord toont interesse in Coelho'
De Braziliaan Coelho staat volgens zijn zaakwaarnemer in de belangstelling van Feyenoord en AS Roma. De verdediger leek te verkassen naar Celtic, maar deze transfer werd deze week afgeblazen.
De zaakwaarnemer van de 24-jarige Braziliaanse verdediger liet weten dat zijn pupil niet genegen was eerst een proefperiode af te werken bij Celtic. "Ik begrijp niet waarom Celtic zo iemand als Coelho voor een stage wil laten komen. Hij is een volwassen speler die zelfs al voor het nationale elftal uitkwam", aldus de vertegenwoordiger van Coelho tegenover The Evening Times.
De zaakwaarnemer noemde Feyenoord als zijnde een van de clubs die belangstelling toonden voor zijn pupil. "Ik ben niet blij met Celtic na dit incident. Maar misschien is het maar goed, hoe goed is het Schotse voetbal nu in Europa? Celtic zal er spijt van krijgen, want ik ben er van overtuigd dat hij een topspeler zal worden in Europa. We zullen zien wat er nu gaat gebeuren aangezien zowel Feyenoord als ook AS Roma interesse hebben getoond."
Coelho speelde één interland voor Brazilië en verkreeg zijn bekendheid in het buitenland door de elleboog die hij uitdeelde aan Kerlon. Laatsgenoemde is een begrip door zijn zogenoemde 'zeehondendribbel'. De verdediger komt momenteel uit voor het Braziliaanse Corinthians.
quote:Feyenoord denkt aan Michael Jansen
ROTTERDAM - Feyenoord overweegt verdediger Michael Jansen transfervrij over te nemen van Vitesse. De 23-jarige speler ontbond gisteren zijn contract bij de Arnhemse club.
Feyenoord ziet in Jansen een geschikte en betaalbare kracht om de defensie te versterken. ,,Jansen is een interessante speler,’’ zegt technisch manager Peter Bosz.
,,Meer wil ik er niet over zeggen.’’ Jansen vertrekt bij Vitesse omdat hij na hartritmestoornissen al bijna drie jaar langs de kant staat.
Wordt weer zo'n echte Feyenoord-aankoop die de komende 2 jaar 5 wedstrijdjes speelt. Waarom zou iemand die bij Vitesse langs de kant staat bij ons wel nuttig kunnen zijn?quote:
Eindelijk een zinnige post van je! Ga zo doorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wordt weer zo'n echte Feyenoord-aankoop die de komende 2 jaar 5 wedstrijdjes speelt. Waarom zou iemand die bij Vitesse langs de kant staat bij ons wel nuttig kunnen zijn?
Doe dan die Coelho maar.
Niet alles waar jij het wel of niet mee eens bent is zinnig of onzinnigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eindelijk een zinnige post van je! Ga zo door
Vanwege hartritmestoornissen speelt hij niet. Wel lezen, hè.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wordt weer zo'n echte Feyenoord-aankoop die de komende 2 jaar 5 wedstrijdjes speelt. Waarom zou iemand die bij Vitesse langs de kant staat bij ons wel nuttig kunnen zijn?
Mols is maar 30 minuten 100% schijnt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
Ik wil rest van de maand 4-4-2 spelen met Mols Makaay
Lee![]()
Lucius
En die houden opeens voor 100 % op zodra ie bij ons tekent?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanwege hartritmestoornissen speelt hij niet. Wel lezen, hè.
Aardig triest idd, volgens mij heeft de gehele top 8 van de eredivisie meer te besteden dan wijquote:Nu snap ik eerlijk gezegd niet, waarom Feijenoord het risico zou nemen om hem te halen. Blijkbaar hebben ze echt geen geld voor spelers en zoeken ze het maar op de transfervrije markt...
Denk dat bosz dacht dat het om janssen gingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Die gozer heeft notabene hartritme stoornissen waardoor hij al 3 jaar lang niet heeft kunnen of mogen spelen.
Waarschijnlijk hebben de schulden prioriteit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
Aardig triest idd, volgens mij heeft de gehele top 8 van de eredivisie meer te besteden dan ons.
Uhu.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En die houden opeens voor 100 % op zodra ie bij ons tekent?.
Die hebben ook niet in zo een penibele situatie gezeten vorig seizoen.quote:Aardig triest idd, volgens mij heeft de gehele top 8 van de eredivisie meer te besteden dan wij.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
"Feyenoord zoekt alleen echte topspelers, spelers die beter zijn dan Engelaar"
Bosz
Moet hij niet meer als 5 miljoen kosten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef BigFire het volgende:
als feyenoord slim is informeren ze naar Dirk Kuyt. de Liverpool supporters zijn hem helemaal zat(ook vandaag weer slecht als invaller) en hij raakt langzaam maar zeker op een zijspoor.
Ik denk dat je Dirkie toch verkeerd beoordeeld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind Dirk wel een type die het niet erg vind om een stapje terug te doen, en terug te komen naar de club waar hij geliefd is.
Dan blijf ik erbij dat Makaay en Gio etc. halen gewoon kapitaalvernietiging is geweest. Had je net zo goed een selectie als die van Twente of Groningen kunnen samenstellen, had je ongeveer evenveel succes behaald de komende 2 jaar en had je die miljoenensalarissen/transfersommen van die spelers in de schulden kunnen steken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben de schulden prioriteit.
En ik denk op langere termijn dat ze daarin gelijk hebben.
Niet op het eind van zijn carriere, maar wel op de top ervan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie Kuijt niet zo snel opgeven. Als hij nu al terug zou komen naar Feyenoord zou hij dat toch als persoonlijk falen zien denk ik, en ik denk dat hij zich nog wilt bewijzen op top-niveau. Hij is ook nog lang niet op het eind van z'n carriëre.
Idd. Bovendien kun je beter 3 jaartjes cashen bij een Engelse middenmoter dan nu al terug naar Feyenoord. Anders kun je na je carierre straks nog een baan zoekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie Kuijt niet zo snel opgeven. Als hij nu al terug zou komen naar Feyenoord zou hij dat toch als persoonlijk falen zien denk ik, en ik denk dat hij zich nog wilt bewijzen op top-niveau. Hij is ook nog lang niet op het eind van z'n carriëre.
Het vak marketing heb jij denk ik niet gehad op school, of wel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan blijf ik erbij dat Makaay en Gio etc. halen gewoon kapitaalvernietiging is geweest. Had je net zo goed een selectie als die van Twente of Groningen kunnen samenstellen, had je ongeveer evenveel succes behaald de komende 2 jaar en had je die miljoenensalarissen/transfersommen van die spelers in de schulden kunnen steken.
En daarna had je op zoek gekund naar échte toppers.
Jouw glazen bol lijkt me behoorlijk troebel. Misschien ben je vergeten dat ze Drenthe hebben verkocht voor veel geld en zelfs in de plus zijn geëindigd als je kosten/baten tegen elkaar wegstreept. Een selectie van clubs die jij noemt hadden we vorig jaar. Spelers als Makaay en Van Bronckhorst zijn die échte toppers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan blijf ik erbij dat Makaay en Gio etc. halen gewoon kapitaalvernietiging is geweest. Had je net zo goed een selectie als die van Twente of Groningen kunnen samenstellen, had je ongeveer evenveel succes behaald de komende 2 jaar en had je die miljoenensalarissen/transfersommen van die spelers in de schulden kunnen steken.
En daarna had je op zoek gekund naar échte toppers.
Dus hier geef je toch toe dat een gedeelte van het publiek s6 supporters zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Door het aantrekken van spelers als Gio en Makaay komen er meer mensen naar het stadion,
Nog wekelijks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het vak marketing heb jij denk ik niet gehad op school, of wel?
FC Twente en Groningen maken evenveel kans op Europees voetbal, bij Feyenoord zit het altijd als ze met de eerste 4 a 5 meedoen toch wel goed vol en die sponsoren zijn ook niet zo dom dat ze alleen naar de eerste 11 spelers kijken, die hebben ook net zo goed door dat de selectie te krap is.quote:Door het aantrekken van spelers als Gio en Makaay komen er meer mensen naar het stadion, hebben we meer kans op Europees voetbal, en komen er sponsors naar Feyenoord. En dit alles betekend meer inkomsten voor Feyenoord.
Heb ik dat ergens ontkend? Overal zijn er succes supporters. Bij de ene club meer als bij de ander.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus hier geef je toch toe dat een gedeelte van het publiek s6 supporters zijn.
Eindelijk.
Het aantrekken van goede ervaren spelers is niet meteen succes toch? Dat hoop je ermee te behalen, maar dat valt allemaal nog te bezien. Het enige dat je zeker weet is dat het een goede stap in de richting is voor het bouwen aan een fatsoenlijk elftal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus hier geef je toch toe dat een gedeelte van het publiek s6 supporters zijn.
Eindelijk.
Leuk, maar als je vervolgens enkel spelers van het niveau middenmoot op de bank hebt zitten, heb je over een geheel seizoen gezien net zoveel aan die toppers als aan een redelijke speler + nog een redelijke speler op de bank.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:23 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Jouw glazen bol lijkt me behoorlijk troebel. Misschien ben je vergeten dat ze Drenthe hebben verkocht voor veel geld en zelfs in de plus zijn geëindigd als je kosten/baten tegen elkaar wegstreept. Een selectie van clubs die jij noemt hadden we vorig jaar. Spelers als Makaay en Van Bronckhorst zijn die échte toppers.
Zolang Feyenoord deze selectie heeft, en geen blessures krijgt te verwerken, zal het allemaal wel goed gaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Leuk, maar als je vervolgens enkel spelers van het niveau middenmoot op de bank hebt zitten, heb je over een geheel seizoen gezien net zoveel aan die toppers als aan een redelijke speler + nog een redelijke speler op de bank.
En dat gaat zeker nog wel gebeuren, CL acht ik daarom eigenlijk al uitgesloten mits er een wonder gebeurt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zolang Feyenoord deze selectie heeft, en geen blessures krijgt te verwerken, zal het allemaal wel goed gaan.
Maar owee een belangrijke speler geblesseerd raakt............
Je glazen bol is weer helder?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En dat gaat zeker nog wel gebeuren, CL acht ik daarom eigenlijk al uitgesloten mits er een wonder gebeurt.
Hoezo realistisch zijn? Jij zegt nu al dat er belangrijke spelers blessures krijgen in de 2de seizoenshelft. Hoe kom je daar bij? Gewoon dikke bullshit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Realistisch zijn heeft weinig te maken met glazen bol kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |