Ze hebben dit seizoen nog geen reus gedood hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet zo denigrerend over Excelsior, de reuzendoder.
Was erg slim iddquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bahia die met een 4-0 voorsprong een bijna doorgebroken speler vast houd
Laat maar komenquote:'Feyenoord toont interesse in Coelho'
De Braziliaan Coelho staat volgens zijn zaakwaarnemer in de belangstelling van Feyenoord en AS Roma. De verdediger leek te verkassen naar Celtic, maar deze transfer werd deze week afgeblazen.
De zaakwaarnemer van de 24-jarige Braziliaanse verdediger liet weten dat zijn pupil niet genegen was eerst een proefperiode af te werken bij Celtic. "Ik begrijp niet waarom Celtic zo iemand als Coelho voor een stage wil laten komen. Hij is een volwassen speler die zelfs al voor het nationale elftal uitkwam", aldus de vertegenwoordiger van Coelho tegenover The Evening Times.
De zaakwaarnemer noemde Feyenoord als zijnde een van de clubs die belangstelling toonden voor zijn pupil. "Ik ben niet blij met Celtic na dit incident. Maar misschien is het maar goed, hoe goed is het Schotse voetbal nu in Europa? Celtic zal er spijt van krijgen, want ik ben er van overtuigd dat hij een topspeler zal worden in Europa. We zullen zien wat er nu gaat gebeuren aangezien zowel Feyenoord als ook AS Roma interesse hebben getoond."
Coelho speelde één interland voor Brazilië en verkreeg zijn bekendheid in het buitenland door de elleboog die hij uitdeelde aan Kerlon. Laatsgenoemde is een begrip door zijn zogenoemde 'zeehondendribbel'. De verdediger komt momenteel uit voor het Braziliaanse Corinthians.
quote:Feyenoord denkt aan Michael Jansen
ROTTERDAM - Feyenoord overweegt verdediger Michael Jansen transfervrij over te nemen van Vitesse. De 23-jarige speler ontbond gisteren zijn contract bij de Arnhemse club.
Feyenoord ziet in Jansen een geschikte en betaalbare kracht om de defensie te versterken. ,,Jansen is een interessante speler,’’ zegt technisch manager Peter Bosz.
,,Meer wil ik er niet over zeggen.’’ Jansen vertrekt bij Vitesse omdat hij na hartritmestoornissen al bijna drie jaar langs de kant staat.
Wordt weer zo'n echte Feyenoord-aankoop die de komende 2 jaar 5 wedstrijdjes speelt. Waarom zou iemand die bij Vitesse langs de kant staat bij ons wel nuttig kunnen zijn?quote:
Eindelijk een zinnige post van je! Ga zo doorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wordt weer zo'n echte Feyenoord-aankoop die de komende 2 jaar 5 wedstrijdjes speelt. Waarom zou iemand die bij Vitesse langs de kant staat bij ons wel nuttig kunnen zijn?
Doe dan die Coelho maar.
Niet alles waar jij het wel of niet mee eens bent is zinnig of onzinnigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eindelijk een zinnige post van je! Ga zo door
Vanwege hartritmestoornissen speelt hij niet. Wel lezen, hè.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wordt weer zo'n echte Feyenoord-aankoop die de komende 2 jaar 5 wedstrijdjes speelt. Waarom zou iemand die bij Vitesse langs de kant staat bij ons wel nuttig kunnen zijn?
Mols is maar 30 minuten 100% schijnt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
Ik wil rest van de maand 4-4-2 spelen met Mols Makaay
Lee![]()
Lucius
En die houden opeens voor 100 % op zodra ie bij ons tekent?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanwege hartritmestoornissen speelt hij niet. Wel lezen, hè.
Aardig triest idd, volgens mij heeft de gehele top 8 van de eredivisie meer te besteden dan wijquote:Nu snap ik eerlijk gezegd niet, waarom Feijenoord het risico zou nemen om hem te halen. Blijkbaar hebben ze echt geen geld voor spelers en zoeken ze het maar op de transfervrije markt...
Denk dat bosz dacht dat het om janssen gingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Die gozer heeft notabene hartritme stoornissen waardoor hij al 3 jaar lang niet heeft kunnen of mogen spelen.
Waarschijnlijk hebben de schulden prioriteit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
Aardig triest idd, volgens mij heeft de gehele top 8 van de eredivisie meer te besteden dan ons.
Uhu.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En die houden opeens voor 100 % op zodra ie bij ons tekent?.
Die hebben ook niet in zo een penibele situatie gezeten vorig seizoen.quote:Aardig triest idd, volgens mij heeft de gehele top 8 van de eredivisie meer te besteden dan wij.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
"Feyenoord zoekt alleen echte topspelers, spelers die beter zijn dan Engelaar"
Bosz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |