Engelaar kan ook verdedigend spelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Engelaar is een aanvallende middenvelder, daar hebben we al 3 goede van.
Of Lee gewoon samen met Makaay in de spits. Ik dacht dat Lee daar wel eens vaker speelde.quote:-----------------Timmer--------------------
Lucius----Greene--Hofland-----de Cler
------------------Fer-----------------------
de Guzman------------van bronckhorst
-----------------Bruins--------------------
--------Mols-------------Makaay---------
Je hoeveelheid spitsen zegt toch nog niks over hoe aanvallend je speelt? Met 1 spits kan je aanvallender spelen dan met 3 spitsen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
met 1 spits tegen amateurs.
triest
Hebben jullie iets beters dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
met 1 spits tegen amateurs.
triest
Pff, alsjeblieft niet zeg.quote:Van Marwijk gaat door met Lucius als controlerende middenvelder
Bert van Marwijk zet het experiment door om Theo Lucius als controlerende middenvelder in te zetten. De Feyenoord coach wilde er graag een controlerende middenvelder bij, maar tot nu toe slaagde de club er niet in om een speler van niveau binnen te halen voor die positie. Vlak voor de winterstop probeerde Van Marwijk het al een keer met Lucius als controlerende middenvelder naast Van Bronckhorst. Dat verliep al tot tevredenheid van de Feyenoord coach. Lucius was tegen PSV geblesseerd. Tegen Deurne zette Van Marwijk die ingezette weg voort. Voor Buijs komt er daardoor een plekje vrij als rechtsback.
Om die reden richt Feyenoord zich nu ook op versterking van de rechtsbackpositie. De club benaderde vorige week FC Groningen voor Bruno Silva en zou nu dus ook interesse hebben getoond voor Coelho van Corinthians.
Lee is nog net iets slechterquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, alsjeblieft niet zeg.
Lucius presteert het om zelfs tegen Deurne de slechtste man op het veld te zijn
Ja, eigenlijk met m'n broer.. die is vandaag jarig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Lee is nog net iets slechter
jij zou er toch heen gaan, of was jij dat niet?
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vindt het best een goed systeem dat Bert Van Marwijk nu uitprobeerd hoor.
Dat idee van Lucius op het middenveld staat me ook wel aan, ik denk dat Lucius op het middenveld beter tot zijn recht komt dan rechtsback, en De Guzman en Bruins vlak achter Makaay is ook beter voor de aanvoer en aansluiting richting aanval.
Beter nu uitproberen tegen amateurs dan komende vrijdag experimenteren tegen Excelsior.
0-4 +quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, Excelsior overlopen we wel even
mafkees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |