abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56062891
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef BigFire het volgende:
als feyenoord slim is informeren ze naar Dirk Kuyt. de Liverpool supporters zijn hem helemaal zat(ook vandaag weer slecht als invaller) en hij raakt langzaam maar zeker op een zijspoor.
Moet hij niet meer als 5 miljoen kosten.
pi_56062938
Die komt echt nog niet terug.
pi_56062975
Hij zal wel bij een club als Blackburn terecht komen. Al zou het sportief voor hem beter zijn als hij terug naar Rotterdam komt. Hier is hij ook meteen de held van de supporters.
pi_56063027
Een speler eenmaal vertrokken naar het buitenland, komt niet meer terug. Alleen voor zijn laatste jaren.
Het verschil in salaris is gewoon te groot.
pi_56063054
Ik vind Dirk wel een type die het niet erg vind om een stapje terug te doen, en terug te komen naar de club waar hij geliefd is.
pi_56063078
Ik zie het eerder als een flinke degradatie als hij terug naar Feyenoord komt. Gezien de huidige situatie van het Nederlandse voetbal zie ik 'm wel een subtopper aan de haak slaan in Engeland. Als er nog interesse voor hem is dan...
pi_56063092
Ik zie Kuijt niet zo snel opgeven. Als hij nu al terug zou komen naar Feyenoord zou hij dat toch als persoonlijk falen zien denk ik, en ik denk dat hij zich nog wilt bewijzen op top-niveau. Hij is ook nog lang niet op het eind van z'n carriëre.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56063104
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind Dirk wel een type die het niet erg vind om een stapje terug te doen, en terug te komen naar de club waar hij geliefd is.
Ik denk dat je Dirkie toch verkeerd beoordeeld.
Hij zegt over elke club dat ie daar terug komt. Gewoon een mooi prater.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:20:05 #284
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56063105
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:02 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben de schulden prioriteit.
En ik denk op langere termijn dat ze daarin gelijk hebben.
Dan blijf ik erbij dat Makaay en Gio etc. halen gewoon kapitaalvernietiging is geweest. Had je net zo goed een selectie als die van Twente of Groningen kunnen samenstellen, had je ongeveer evenveel succes behaald de komende 2 jaar en had je die miljoenensalarissen/transfersommen van die spelers in de schulden kunnen steken.

En daarna had je op zoek gekund naar échte toppers.
pi_56063109
Hmm, slechte zelfkennis DK.
pi_56063114
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie Kuijt niet zo snel opgeven. Als hij nu al terug zou komen naar Feyenoord zou hij dat toch als persoonlijk falen zien denk ik, en ik denk dat hij zich nog wilt bewijzen op top-niveau. Hij is ook nog lang niet op het eind van z'n carriëre.
Niet op het eind van zijn carriere, maar wel op de top ervan.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:21:09 #287
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56063122
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Idd. Bovendien kun je beter 3 jaartjes cashen bij een Engelse middenmoter dan nu al terug naar Feyenoord. Anders kun je na je carierre straks nog een baan zoeken .
pi_56063134
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:20 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dan blijf ik erbij dat Makaay en Gio etc. halen gewoon kapitaalvernietiging is geweest. Had je net zo goed een selectie als die van Twente of Groningen kunnen samenstellen, had je ongeveer evenveel succes behaald de komende 2 jaar en had je die miljoenensalarissen/transfersommen van die spelers in de schulden kunnen steken.

Het vak marketing heb jij denk ik niet gehad op school, of wel?
Door het aantrekken van spelers als Gio en Makaay komen er meer mensen naar het stadion, hebben we meer kans op Europees voetbal, en komen er sponsors naar Feyenoord. En dit alles betekend meer inkomsten voor Feyenoord.
pi_56063170
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:20 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Jouw glazen bol lijkt me behoorlijk troebel. Misschien ben je vergeten dat ze Drenthe hebben verkocht voor veel geld en zelfs in de plus zijn geëindigd als je kosten/baten tegen elkaar wegstreept. Een selectie van clubs die jij noemt hadden we vorig jaar. Spelers als Makaay en Van Bronckhorst zijn die échte toppers.
pi_56063173
@De.Kromme, dan is de kans op Europees voetbal kleiner(CL).
En ze hopen natuurlijk dat ze die halen. Daar zit immers het grote geld. En o zo cruciaal voor een Nederlandse club.
Ajax heeft het "geluk" gehad dat ze Sneijder en Babel voor een enorm bedrag konden verkopen, anders was financieel gezien dit ook een rampjaar voor ons geweest.
pi_56063203
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Door het aantrekken van spelers als Gio en Makaay komen er meer mensen naar het stadion,
Dus hier geef je toch toe dat een gedeelte van het publiek s6 supporters zijn.
Eindelijk.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:26:27 #292
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56063244
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het vak marketing heb jij denk ik niet gehad op school, of wel?
Nog wekelijks.
quote:
Door het aantrekken van spelers als Gio en Makaay komen er meer mensen naar het stadion, hebben we meer kans op Europees voetbal, en komen er sponsors naar Feyenoord. En dit alles betekend meer inkomsten voor Feyenoord.
FC Twente en Groningen maken evenveel kans op Europees voetbal, bij Feyenoord zit het altijd als ze met de eerste 4 a 5 meedoen toch wel goed vol en die sponsoren zijn ook niet zo dom dat ze alleen naar de eerste 11 spelers kijken, die hebben ook net zo goed door dat de selectie te krap is.
pi_56063247
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Eindelijk.
Heb ik dat ergens ontkend? Overal zijn er succes supporters. Bij de ene club meer als bij de ander.
pi_56063261
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Eindelijk.
Het aantrekken van goede ervaren spelers is niet meteen succes toch? Dat hoop je ermee te behalen, maar dat valt allemaal nog te bezien. Het enige dat je zeker weet is dat het een goede stap in de richting is voor het bouwen aan een fatsoenlijk elftal.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:28:19 #295
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56063285
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:23 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Jouw glazen bol lijkt me behoorlijk troebel. Misschien ben je vergeten dat ze Drenthe hebben verkocht voor veel geld en zelfs in de plus zijn geëindigd als je kosten/baten tegen elkaar wegstreept. Een selectie van clubs die jij noemt hadden we vorig jaar. Spelers als Makaay en Van Bronckhorst zijn die échte toppers.
Leuk, maar als je vervolgens enkel spelers van het niveau middenmoot op de bank hebt zitten, heb je over een geheel seizoen gezien net zoveel aan die toppers als aan een redelijke speler + nog een redelijke speler op de bank.
pi_56063325
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Leuk, maar als je vervolgens enkel spelers van het niveau middenmoot op de bank hebt zitten, heb je over een geheel seizoen gezien net zoveel aan die toppers als aan een redelijke speler + nog een redelijke speler op de bank.
Zolang Feyenoord deze selectie heeft, en geen blessures krijgt te verwerken, zal het allemaal wel goed gaan.
Maar owee een belangrijke speler geblesseerd raakt............
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:31:31 #297
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56063345
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:30 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Zolang Feyenoord deze selectie heeft, en geen blessures krijgt te verwerken, zal het allemaal wel goed gaan.
Maar owee een belangrijke speler geblesseerd raakt............
En dat gaat zeker nog wel gebeuren, CL acht ik daarom eigenlijk al uitgesloten mits er een wonder gebeurt.

Staat Bosz straks met z'n nieuwe 15 miljoen in de zomer, en zijn we lekker afhankelijk van afdankertjes. Want zodra PSV of Ajax (zeer waarschijnlijk (voorronde) CL spelend) een speler wil hebben, is het voor ons alleen maar afwachten of bovenstaande clubs die speler niet willen hebben, misschien mogen wij dan . Zo blijven we steeds nét de minste van de 3 topclubs en blijf je in die spiraal waar we al zoveel jaren inzitten.
pi_56063360
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

En dat gaat zeker nog wel gebeuren, CL acht ik daarom eigenlijk al uitgesloten mits er een wonder gebeurt.
Je glazen bol is weer helder?
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:33:50 #299
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56063390
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je glazen bol is weer helder?
Realistisch zijn heeft weinig te maken met glazen bol kijken.
pi_56063416
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Realistisch zijn heeft weinig te maken met glazen bol kijken.
Hoezo realistisch zijn? Jij zegt nu al dat er belangrijke spelers blessures krijgen in de 2de seizoenshelft. Hoe kom je daar bij? Gewoon dikke bullshit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')