Moet hij niet meer als 5 miljoen kosten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef BigFire het volgende:
als feyenoord slim is informeren ze naar Dirk Kuyt. de Liverpool supporters zijn hem helemaal zat(ook vandaag weer slecht als invaller) en hij raakt langzaam maar zeker op een zijspoor.
Ik denk dat je Dirkie toch verkeerd beoordeeld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind Dirk wel een type die het niet erg vind om een stapje terug te doen, en terug te komen naar de club waar hij geliefd is.
Dan blijf ik erbij dat Makaay en Gio etc. halen gewoon kapitaalvernietiging is geweest. Had je net zo goed een selectie als die van Twente of Groningen kunnen samenstellen, had je ongeveer evenveel succes behaald de komende 2 jaar en had je die miljoenensalarissen/transfersommen van die spelers in de schulden kunnen steken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben de schulden prioriteit.
En ik denk op langere termijn dat ze daarin gelijk hebben.
Niet op het eind van zijn carriere, maar wel op de top ervan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie Kuijt niet zo snel opgeven. Als hij nu al terug zou komen naar Feyenoord zou hij dat toch als persoonlijk falen zien denk ik, en ik denk dat hij zich nog wilt bewijzen op top-niveau. Hij is ook nog lang niet op het eind van z'n carriëre.
Idd. Bovendien kun je beter 3 jaartjes cashen bij een Engelse middenmoter dan nu al terug naar Feyenoord. Anders kun je na je carierre straks nog een baan zoekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie Kuijt niet zo snel opgeven. Als hij nu al terug zou komen naar Feyenoord zou hij dat toch als persoonlijk falen zien denk ik, en ik denk dat hij zich nog wilt bewijzen op top-niveau. Hij is ook nog lang niet op het eind van z'n carriëre.
Het vak marketing heb jij denk ik niet gehad op school, of wel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan blijf ik erbij dat Makaay en Gio etc. halen gewoon kapitaalvernietiging is geweest. Had je net zo goed een selectie als die van Twente of Groningen kunnen samenstellen, had je ongeveer evenveel succes behaald de komende 2 jaar en had je die miljoenensalarissen/transfersommen van die spelers in de schulden kunnen steken.
En daarna had je op zoek gekund naar échte toppers.
Jouw glazen bol lijkt me behoorlijk troebel. Misschien ben je vergeten dat ze Drenthe hebben verkocht voor veel geld en zelfs in de plus zijn geëindigd als je kosten/baten tegen elkaar wegstreept. Een selectie van clubs die jij noemt hadden we vorig jaar. Spelers als Makaay en Van Bronckhorst zijn die échte toppers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan blijf ik erbij dat Makaay en Gio etc. halen gewoon kapitaalvernietiging is geweest. Had je net zo goed een selectie als die van Twente of Groningen kunnen samenstellen, had je ongeveer evenveel succes behaald de komende 2 jaar en had je die miljoenensalarissen/transfersommen van die spelers in de schulden kunnen steken.
En daarna had je op zoek gekund naar échte toppers.
Dus hier geef je toch toe dat een gedeelte van het publiek s6 supporters zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Door het aantrekken van spelers als Gio en Makaay komen er meer mensen naar het stadion,
Nog wekelijks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het vak marketing heb jij denk ik niet gehad op school, of wel?
FC Twente en Groningen maken evenveel kans op Europees voetbal, bij Feyenoord zit het altijd als ze met de eerste 4 a 5 meedoen toch wel goed vol en die sponsoren zijn ook niet zo dom dat ze alleen naar de eerste 11 spelers kijken, die hebben ook net zo goed door dat de selectie te krap is.quote:Door het aantrekken van spelers als Gio en Makaay komen er meer mensen naar het stadion, hebben we meer kans op Europees voetbal, en komen er sponsors naar Feyenoord. En dit alles betekend meer inkomsten voor Feyenoord.
Heb ik dat ergens ontkend? Overal zijn er succes supporters. Bij de ene club meer als bij de ander.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus hier geef je toch toe dat een gedeelte van het publiek s6 supporters zijn.
Eindelijk.
Het aantrekken van goede ervaren spelers is niet meteen succes toch? Dat hoop je ermee te behalen, maar dat valt allemaal nog te bezien. Het enige dat je zeker weet is dat het een goede stap in de richting is voor het bouwen aan een fatsoenlijk elftal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus hier geef je toch toe dat een gedeelte van het publiek s6 supporters zijn.
Eindelijk.
Leuk, maar als je vervolgens enkel spelers van het niveau middenmoot op de bank hebt zitten, heb je over een geheel seizoen gezien net zoveel aan die toppers als aan een redelijke speler + nog een redelijke speler op de bank.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:23 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Jouw glazen bol lijkt me behoorlijk troebel. Misschien ben je vergeten dat ze Drenthe hebben verkocht voor veel geld en zelfs in de plus zijn geëindigd als je kosten/baten tegen elkaar wegstreept. Een selectie van clubs die jij noemt hadden we vorig jaar. Spelers als Makaay en Van Bronckhorst zijn die échte toppers.
Zolang Feyenoord deze selectie heeft, en geen blessures krijgt te verwerken, zal het allemaal wel goed gaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Leuk, maar als je vervolgens enkel spelers van het niveau middenmoot op de bank hebt zitten, heb je over een geheel seizoen gezien net zoveel aan die toppers als aan een redelijke speler + nog een redelijke speler op de bank.
En dat gaat zeker nog wel gebeuren, CL acht ik daarom eigenlijk al uitgesloten mits er een wonder gebeurt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zolang Feyenoord deze selectie heeft, en geen blessures krijgt te verwerken, zal het allemaal wel goed gaan.
Maar owee een belangrijke speler geblesseerd raakt............
Je glazen bol is weer helder?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En dat gaat zeker nog wel gebeuren, CL acht ik daarom eigenlijk al uitgesloten mits er een wonder gebeurt.
Hoezo realistisch zijn? Jij zegt nu al dat er belangrijke spelers blessures krijgen in de 2de seizoenshelft. Hoe kom je daar bij? Gewoon dikke bullshit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Realistisch zijn heeft weinig te maken met glazen bol kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |