Ik heb er ook over gedacht om me als vrijwilliger op te geven. Heb je het al vaker gedaan? En zo ja hoe is het? Hoeveel uren maak je ongeveer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:49 schreef Nepthys het volgende:
Ik ga dit jaar een paar dagen als zaalwacht helpen bij Cinerama en daarbij hoop ik natuurlijk ook nog wat films mee te krijgen. Of ik verder nog iets ga bekijken hangt er een beetje vanaf of er nog wat interessants op het programma staat.
Vorig jaar was ik er ook bij, toen bij publieksbegeleiding in de Doelen. Ik vond het erg leuk om te doen. De sfeer onder de vrijwilligers was erg goed en vanuit de organisatie was alles ook goed geregeld (dit jaar hebben ze helaas de vrijwilligersvergoeding moeten schrappen). Voor de rest was het ook interessant om te zien hoe het er achter de schermen van het festival aan toe ging en films bekijken tijdens je dienst is nou ook bepaald geen straf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb er ook over gedacht om me als vrijwilliger op te geven. Heb je het al vaker gedaan? En zo ja hoe is het? Hoeveel uren maak je ongeveer?
Pas gezien, goeie film iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
No Country For Old Men
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:40 schreef Wolfwood het volgende:
De eindfilm duurt 110 minuten even als de surprise film, er zal dus geen bloed zijn.![]()
Ah, nu begrijp ik hem.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
there will be blood duurt 158 minuten
Mij vaag bekend, wil 'm ook wel zien. Aan de andere kant, kan geloof ik ook gewoon op dvd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:17 schreef JelleS het volgende:
http://www.filmfestivalro(...)61-9194-b8f902305640
Dat is voor mij tot nu toe de onbekende naam die ik wel zou willen zien.
Is dat reserveren nog steeds zo'n hel als een aantal jaar terug? Site die er constant uit lag en een telefoon die een paar uur achter elkaar in gesprek was.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:04 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zit te popelen om tickets te gaan kopen. Nog een kleine dertien uur.
Ik zou er maar wel van uitgaan ja. Volgens mij is er nog geen jaar zonder problemen verlopen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:51 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Is dat reserveren nog steeds zo'n hel als een aantal jaar terug? Site die er constant uit lag en een telefoon die een paar uur achter elkaar in gesprek was.
Ah, oké. Ik ben totaal niet bekend in Rotterdam, dus vandaar. Is het een beetje in de buurt van het station?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is een paar meter lopen.
Ben 2 jaar geleden na 3 jaar frustraties maar gestopt om pogingen te wagen om aan kaartjes te komen, de meeste films zie ik wel in de verschillende filmhuizenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zou er maar wel van uitgaan ja. Volgens mij is er nog geen jaar zonder problemen verlopen...
Nee, er is in ieder geval verschil tussen de film voor bezoekers (Juno) en de film voor genodigden (Lamb of God). Volgens Robeco ga ik de 'officiële openingsfilm' zien, maar wat dat dan is?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef mel723 het volgende:
Maximaal 6 idd. En ik geloof dat de openingsfilm in alle gevallen Juno is.
De officiele is volgens mij Lamb of God. Die andere heet de publieksopening.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, er is in ieder geval verschil tussen de film voor bezoekers (Juno) en de film voor genodigden (Lamb of God). Volgens Robeco ga ik de 'officiële openingsfilm' zien, maar wat dat dan is?
als we kijken hoe het vorig jaar gingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Eens kijken hoe de site het straks houdt
quote:Deze website is bezig
Een moment geduld alstublieft
De maximale capaciteit van bezoekers is bereikt, daarom heeft u tijdelijk geen toegang tot de ticketverkoop.
Als de huidige bezoekers hun bestelling hebben afgerond is er weer toegang voor nieuwe bezoekers. Ga opnieuw naar www.iffrtickets.com.
International Film Festival Rotterdam bedankt u voor uw geduld.
http://youtube.com/watch?v=UNQLi7m1gqk veel plezier .Ik ben er ook morgen ochtendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:11 schreef Breuls het volgende:
Ik hobbel morgen wel gewoon naar de Doelen.
Ik slaap 's ochtends.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=UNQLi7m1gqk veel plezier .Ik ben er ook morgen ochtend
Daar stond ik dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef dvdfreak het volgende:http://youtube.com/watch?v=UNQLi7m1gqk veel plezier .Ik ben er ook morgen ochtend
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:52 schreef Toad het volgende:
Kaartjes besteld voor Juno & Le voyage du ballon rouge.
Vijf-en-vijf-tig?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:01 schreef Malahide het volgende:
Ging snel dit jaar! Eindelijk lijkt het online verkopen te werken. Ben om 23:30 u vast in het verkoopgedeelte van de festivalsite gaan rondhangen en kon klokslag 0:00 u meteen beginnen met bestellen! Twintig minuutjes later had ik 55 kaartjes binnen. Toch nog vroeg naar bed!
dat zou ik nooit trekken, 4 films per dag is zo'n beetje het maximale wat ik op een dag aan kan en dan ben ik echt geslooptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:01 schreef Malahide het volgende:
Ging snel dit jaar! Eindelijk lijkt het online verkopen te werken. Ben om 23:30 u vast in het verkoopgedeelte van de festivalsite gaan rondhangen en kon klokslag 0:00 u meteen beginnen met bestellen! Twintig minuutjes later had ik 55 kaartjes binnen. Toch nog vroeg naar bed!
Zijn niet allemaal voor mij die kaartjesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat zou ik nooit trekken, 4 films per dag is zo'n beetje het maximale wat ik op een dag aan kan en dan ben ik echt gesloopt
sterkte en veel plezier
De Aziatische film is van oudsher de basis van het festival, dus daar stoor ik me niet zo aan. Ik vind het alleen moeilijk om de pareltjes ertussen uit te vissen. Voor mijn gevoel wordt de (West-)Europese film steeds meer het ondergeschoven kindje door de overvloed aan vooral Aziatische en Zuid-Amerikaanse films. Valt me op dat er de laatste jaren een paar 'klappers' geprogrammeerd worden (zoals nu de nieuwe Coen Brothers, Gus Van Sant, Tod Haynes en films als Juno) om de massa tevreden te houden, en dat het grijze gebied tussen commercieel en de echte festivalfilm steeds minder aandacht krijgt. Jammer, maar het IFFR blijft een happening die ik niet wil missen en ik heb er ook weer bijzonder veel zin in.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:36 schreef Bayswater het volgende:
Die aziatische films (behalve Gen Sekiguchi) laat ik allemaal links liggen, kan daar heel slecht tegen. Helaas lijkt het wel of Zuid-oost Azie steeds meer invloed heeft op het filmfestival.
Gelukkig blijft er nog wel wat over, helaas door verkeerde tijdstippen mis ik wel Du levande
Ik ga behalve I'm Not There en de Romero naar al mijn films alleen. Mijn vrienden zijn (jammer genoeg) niet zo gek dat ze zoveel films willen zien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:53 schreef JelleS het volgende:
Een film van Lynch moet je alleen zien, maar dit is toch iets anders. Maar ik ga enkel alleen naar een filmfestival als ik ook gratis kaartjes heb
Hij schijnt trouwens nogal tegen te vallen. Die docu had sowieso gewoon door mij gemaakt moeten worden (alhoewel ook ik vermoed dat Lynch het gewoon zelf heeft gedaan)
Mja, er komen altijd wel wat kaartjes vrij op de dag zelf. Maar vroeger was dat veel meer volgens mij, omdat er toen nog met reserveringen gewerkt werd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:35 schreef k_man het volgende:
Helemaal vol? Je kunt toch altijd op de dag zelf ook ong kaartjes kopen? Of is dat niet meer?
Denk het wel. Want toen ik het vorig jaar probeerde bij wat films, kon het ook niet meer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef k_man het volgende:
Dat bedoel ik niet helemaal. Vroeger was het zo dat maar een deel van de beschikbare kaarten (85% dacht ik)van tevoren gereserveerd kon worden. Er waren dus altijd op de dag zelf nog kaarten te krijgen, als je vroeg genoeg bij de centrale kassa was.
Is dat afgeschaft?
Ik heb geen percentage gezien, maar volgens de site is dat dit jaar ook weer zo. Al worden die kassakaarten dacht ik niet pas op de dag zelf vrijgegeven, maar afgelopen weekend al. Weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef k_man het volgende:
Dat bedoel ik niet helemaal. Vroeger was het zo dat maar een deel van de beschikbare kaarten (85% dacht ik)van tevoren gereserveerd kon worden. Er waren dus altijd op de dag zelf nog kaarten te krijgen, als je vroeg genoeg bij de centrale kassa was.
Is dat afgeschaft?
Ja, daar kwam ik ook achter. Ik denk dat ik bij een aantal films misschien op de dag zelf nog effe ga checken of er nog plek is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:26 schreef SCH het volgende:
Kut man, wat is er al enorm veel uitverkocht
Dat vind ik leuk, unfinished sky is een project van ons. Ik vind het zo leuk dat deze zo goed ontvangen lijkt te worden!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:08 schreef Bayswater het volgende:
Unfinished Sky en REC de favorieten momenteel. Gelukkig hebben beide films de hoge verwachtingen waar kunnen maken.
Vanavond de premiere van TBS.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:47 schreef tgs. het volgende:
Hoi hoi, na een dagje druk bezig te zijn geweesten veel feesten
![]()
hieronder wat meer sfeer impressies van gisteren en vandaag.
[ afbeelding ]
De video-helpdesk voor geaccrediteerde Pers om er een van de vele video's te huren
voor screening (scheelt in een zaal te gaan zitten)
[ afbeelding ]
De videotheek in al zijn glorie met de vele screening-booths
[ afbeelding ]
De screening-booths zijn dit jaar allemaal voorzien van een iMac!
[ afbeelding ]
Mijn screening-booth met alle 'rommel' er omheen
[ afbeelding ]
Premiere-avond in de grote Zaal van De Doelen van buiten gezien
[ afbeelding ]
De Grote Zaal Foyer van De Doelen waar na afloop de premiere-cocktail party is
[ afbeelding ]
De grote bar in de Schouwburg voor de ROBECO premiere-avond
[ afbeelding ]
Zelfs Leefbare mensen zijn door de hoofdsponsor uitgenodigd
[ afbeelding ]
De champagne van hoofdsponsor ROBECO staat weer als vanouds koud
[ afbeelding ]
Gratis hapjes en ditto alcohol is het devies van ROBECO voor zijn clientele
[ afbeelding ]
Beurscrisis? Nee hoor, onze Robeco fondsen gaan prima, we nemen er nog een
[ afbeelding ]
De PR afdeling van ROBECO doet het bedrijf eer aan met 'Daphne Bunskoek' look-alike
[ afbeelding ]
De hele Schouwburg was 1 grote hangplek voor de ROBECO genodigden
[ afbeelding ]
De ROBECO Lounge corner
quote:Opzich een heel interessant beginpunt voor een documentaire, deze advocaat die niet alleen professioneel maar ook qua overtuiging enorm betrokken is bij de mensen die hij verdedigt.
Helaas heeft de maakster zich niet kunnen inhouden. Door talloze zij-weggetjes en uitstapjes verlies je al snel het overzicht. Waar de docu nog begint met de advocaat zelf, gaat dit al snel over in aandacht voor terroristen en terrorisme zelf. De advocaat wordt naar de achtergrond gedwongen door lange en uitgebreide overzichten van verschillende terroristische organisaties.
Erg zonde, want de hoofdpersoon, zijn achtergrond, en de ethische dilemma's die met zijn gedrag samenvallen verdienen een evenwichtigere documentaire met meer focus.
Dus als je als journalist zo'n screener wil zien moet je op een hard stoeltje zitten en met je neus op een beeldscherm zitten? Dan zou ik toch liever in de zaal zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:47 schreef tgs. het volgende:
Hoi hoi, na een dagje druk bezig te zijn geweesten veel feesten
![]()
hieronder wat meer sfeer impressies van gisteren en vandaag.
[ afbeelding ]
De video-helpdesk voor geaccrediteerde Pers om er een van de vele video's te huren
voor screening (scheelt in een zaal te gaan zitten)
[ afbeelding ]
De videotheek in al zijn glorie met de vele screening-booths
[ afbeelding ]
De screening-booths zijn dit jaar allemaal voorzien van een iMac!
[ afbeelding ]
Mijn screening-booth met alle 'rommel' er omheen
Mja, lekker in het donker aantekeningen maken met je kladblokjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dus als je als journalist zo'n screener wil zien moet je op een hard stoeltje zitten en met je neus op een beeldscherm zitten? Dan zou ik toch liever in de zaal zitten.
Ik was natuurlijk vergeten dat de gemiddelde journalist het geheugen van een goudvis heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, lekker in het donker aantekeningen maken met je kladblokje
Wat doe jij voor werk dan? Als ik vragen mag.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef SHE het volgende:
Screening booths zijn doorgaans altijd kut, alleen op AFM waren ze soms comfy.
Ik heb nooit begrepen waarom men daar zo'n big deal van maakt; een beetje pers gaat naar de viewing bij de distributeur of productiemaatschappij. Die hebben net als bij ons een eigen bioscoop in het pand. Heb je tenminste een lekkere pluche stoel.
Geloof me, ook al heb je geen pers/productiehuis-pas..je mist niets! Ik denk dat je zelfs het film en festivalgevoel beter beleefd als doodnormale bezoeker.
Theo Maassen speelt echt een glansrol, maar dit karakter is dan ook helemaal voor hem weggelegd. Ik denk juist dat er wel erg veel in de film gebeurt, en dan hoofdzakelijk in de hersens van onze TBS'er Johan. Hoe dit wordt weergegeven is weergaloos verfilmd en geacteerd. Het jammerlijke is dat de andere scenes (Ontsnapping/ politieoptredens) regelmatig de boventoon voeren en helaas wat minder zijn uitgewerkt ( het valt mij op dat de Nederlandse Politie altijd wat amateuristisch overkomt in films of is dit gewoon een weergave van de werkelijkheid?).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:21 schreef Breuls het volgende:
Film is wel goed. Wel erg Nederlands: heel puur, geen overbodig Hollywoodspectakel, wat aan de ene kant erg goed is en je aan de andere kant doet afvragen wat er nu eigenlijk in de film gebeurt. En op dat laatste is het antwoord: niet zoveel. Maar da's niet erg. Theo Maassen past erg goed in zijn rol, de rol van Lisa Smit is soms wat vreemd. Niet dat zij Tessa niet goed neerzet, maar meer dat ik soms haar (toch wat ontspannen) houding niet zo begrijp.
Zat gister bij Sweeny Todd, hadden een aantal recensenten het erover dat één van hen een nieuw trucje had ontdekt, namelijk dat je je telefoon als lichtje kan gebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk vergeten dat de gemiddelde journalist het geheugen van een goudvis heeft.
Dat zeker, en idd geen slecht woord over Maassen. Ik twijfelde geen minuut aan zijn karakter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:01 schreef Bayswater het volgende:
Uiteindelijk is dit een prima Nederlandse budgetproduktie geworden.
Dat is wel te vinden in de Industry manual v/h IFFRquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk dan? Als ik vragen mag.
Je kunt het altijd proberen. Vaak komen er 1 à 2 uur van tevoren nog wat niet opgehaalde reserveringen vrij.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:02 schreef magnifor het volgende:
Jammer dat No Country for Old Men is uitverkocht. Worden er nog extra kaarten verkocht op de dag dat de film wordt gedraaid?
Die komt wel in de bios, het festival is juist leuk om films te zien die niet in de bios te zien zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:02 schreef magnifor het volgende:
Jammer dat No Country for Old Men is uitverkocht. Worden er nog extra kaarten verkocht op de dag dat de film wordt gedraaid?
Verrek je hebt gelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Die komt wel in de bios, het festival is juist leuk om films te zien die niet in de bios te zien zijn.
Waarom moet jij publiekskaartjes kopen als je pers bent?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:48 schreef SCH het volgende:
Ik schrijf altijd in het donker, heel groot
En heb ook wel eens een pen met een lichtje oid.
Of schrijf meteen na de film.
Je moet wel schrijven want alles onthouden: je eigen registraties en gedachten en vragen en details, dat is echt niet te doen. Maar wat steekwoorden opschrijven en het dan meteen na de film uitwerken.
ik ga er nu als privepersoon heen en niet alsquote:Op zondag 27 januari 2008 14:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom moet jij publiekskaartjes kopen als je pers bent?
Smaken verschillen. Een enkele glimlach, niet genoeg om al het gejank te compenseren.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:23 schreef JelleS het volgende:
[...] En goed was het! [...] Het verhaal is simpel, maar aangrijpend, grappig, en vol symboliek en diepe thema's die je tot nadenken stemmen. [...] genoeg hilarische fragmenten [...] een prachtig einde
Het is ook geen lach film.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:50 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Een enkele glimlach, niet genoeg om al het gejank te compenseren.
Ik vind dat jij een beetje hoog van de toren blaast.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef tgs. het volgende:
Gisteravond een heel vervelend iets meegemaakt.
Vanavond naar de Australische band Men's Group in Pathe om 22:00 uur i.i.g.
Je vindt jezelf nogal belangrijk hè?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef tgs. het volgende:
Oh mijn god wat ee schande. Je moet je wel helemaal als oud vuil behandeld voelen. Je hebt het zoo moeilijk. Gossie gossie toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef tgs. het volgende:
nou nou, tut tut.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef tgs. het volgende:
'Ons de media' hoeft toch niet voltallig aanwezig te zijn bij een awardshow terwijl er elders een stipte afspraak staat? Je kan er toch rekening mee houden dat iets uitloopt?quote:Nou voor al diegenen de fout bij ons de media leggen ondanks dat ik aangaf dat het aan de uitloop van een Awardshow was bij Lantaren.
Right back atcha! De organisatie maakt er kennelijk geen punt van en jouw betoog wordt hier bepaald niet sterker van. Hooguit geef je 'ons de media' (ik ook, zij het niet op het IFFR) een nogal kinderachtig gezicht. Moge je morgen weer geweigerd worden!quote:Die nozem die heeft meer noten op zijn zang door allerlei afiches die door de IFFR organisatie was aangebracht ter verhoging van de sfeer in de zaal weg te laten halen. Letterlijk: " ik als kunstenaar acht deze versiering een ondermijning van mijn artistieke kwaliteiten " Wat een arrogante lul is dat toch.!
It takes one to know one...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef tgs. het volgende:
Wat een arrogante lul is dat toch.!
was ook aanwezig, genoten, hoogte punt, was toch de scene met de kattenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:32 schreef Nepthys het volgende:
Gisteren gezien: Let The Right One In. Een Zweedse film die aandoet als een soort van gruwelijke versie van een kinderfilm over vriendschap/liefde en die bol staat van de zwarte humor. Het verhaal gaat over een eenzame jongen van twaalf die op school vreselijk gepest wordt en niks terug durft te doen. Hij sluit vriendschap met het wel heel vreemd meisje dat net naast hem is komen wonen en vanaf dat moment komen er ook opeens een hoop mensen uit de buurt op een bloederige manier aan hun einde. Toffe film met een mooi contrast tussen de horrorstukjes en het onschuldige kinderverhaal (min of meer), tot alles bij elkaar komt. Er wordt ook wel leuk gespeeld met de vampierfilmconventies en de finale is echt geweldig.
Dat hij arrogant is, maakt jou nog niet tot een minder zielig persoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef tgs. het volgende:
Nou voor al diegenen de fout bij ons de media leggen ondanks dat ik aangaf dat het aan de uitloop van een Awardshow was bij Lantaren.
Die nozem die heeft meer noten op zijn zang door allerlei afiches die door de IFFR organisatie was aangebracht ter verhoging van de sfeer in de zaal weg te laten halen. Letterlijk: " ik als kunstenaar acht deze versiering een ondermijning van mijn artistieke kwaliteiten "![]()
![]()
Wat een arrogante lul is dat toch.!
edit: Er is i.i.g een excuus gemaakt door zijn manager want dit gedrag acht hij alleen maar schadelijk voor de artiest op langer termijn en ons is alsjeblieft gevraagd vanavond en morgen opnieuw langs te komen voor een registratie van beiden concerten. Morgen,woensdag is het klapstuk doordat de Japanners en Melvin allebei optreden. Kijken of het in ons schema past.
Dat is denk ik Michael Pitt in de film Bully. Dus de Funny Games remake waarschijnlijk?quote:De hoofdrol voor jonge acteur die als een van de beste van zijn generatie geldt, en 6 jaar geleden voor het laatst op het IFFR te zien was.
Oeh, dit is leuk. Ik heb gisteren de verrassingsfilm gemonteerd... dus ik weet het al.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:36 schreef Wolfwood het volgende:
De hint op de site over de verrassingsfilm :
Wel weer pijn in mijn reet in dat oude Luxor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:33 schreef magnifor het volgende:
Ben net terug van No Country for Old Men. Masterlijke film.
Ik zat de laatste keer in m'n eentje in zo'n loveseat. Het klinkt misschien wat sneu, maar het zat wel lekkerquote:Op zondag 3 februari 2008 00:49 schreef SCH het volgende:
Pathe is toch wel super, behalve zaal 7.
Dat ouwe Luxor is bijna niet te doen qua bipsgesteldheid en beenruimte.
Ook ik ben gister naar de Volkskrantdag geweest. Zelfde films, andere volgorde. Ik vond de Belgische wel de leukste, geloof ik. Jij?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:13 schreef k_man het volgende:
Gisteren een toffe Volskrantdag gehad. Mijn route:La maison jaune Let The Right One In No Country for Old Men Go with Peace Jamil Dagen zonder lief
Ik vond No Country for Old Men de beste, denk ik. Hoewel het einde wat raar was.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:48 schreef snellejelle het volgende:
Ook ik ben gister naar de Volkskrantdag geweest. Zelfde films, andere volgorde. Ik vond de Belgische wel de leukste, geloof ik. Jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |