Wat doe jij voor werk dan? Als ik vragen mag.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef SHE het volgende:
Screening booths zijn doorgaans altijd kut, alleen op AFM waren ze soms comfy.
Ik heb nooit begrepen waarom men daar zo'n big deal van maakt; een beetje pers gaat naar de viewing bij de distributeur of productiemaatschappij. Die hebben net als bij ons een eigen bioscoop in het pand. Heb je tenminste een lekkere pluche stoel.
Geloof me, ook al heb je geen pers/productiehuis-pas..je mist niets! Ik denk dat je zelfs het film en festivalgevoel beter beleefd als doodnormale bezoeker.
Theo Maassen speelt echt een glansrol, maar dit karakter is dan ook helemaal voor hem weggelegd. Ik denk juist dat er wel erg veel in de film gebeurt, en dan hoofdzakelijk in de hersens van onze TBS'er Johan. Hoe dit wordt weergegeven is weergaloos verfilmd en geacteerd. Het jammerlijke is dat de andere scenes (Ontsnapping/ politieoptredens) regelmatig de boventoon voeren en helaas wat minder zijn uitgewerkt ( het valt mij op dat de Nederlandse Politie altijd wat amateuristisch overkomt in films of is dit gewoon een weergave van de werkelijkheid?).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:21 schreef Breuls het volgende:
Film is wel goed. Wel erg Nederlands: heel puur, geen overbodig Hollywoodspectakel, wat aan de ene kant erg goed is en je aan de andere kant doet afvragen wat er nu eigenlijk in de film gebeurt. En op dat laatste is het antwoord: niet zoveel. Maar da's niet erg. Theo Maassen past erg goed in zijn rol, de rol van Lisa Smit is soms wat vreemd. Niet dat zij Tessa niet goed neerzet, maar meer dat ik soms haar (toch wat ontspannen) houding niet zo begrijp.
Zat gister bij Sweeny Todd, hadden een aantal recensenten het erover dat één van hen een nieuw trucje had ontdekt, namelijk dat je je telefoon als lichtje kan gebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk vergeten dat de gemiddelde journalist het geheugen van een goudvis heeft.
Dat zeker, en idd geen slecht woord over Maassen. Ik twijfelde geen minuut aan zijn karakter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:01 schreef Bayswater het volgende:
Uiteindelijk is dit een prima Nederlandse budgetproduktie geworden.
Dat is wel te vinden in de Industry manual v/h IFFRquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk dan? Als ik vragen mag.
Je kunt het altijd proberen. Vaak komen er 1 à 2 uur van tevoren nog wat niet opgehaalde reserveringen vrij.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:02 schreef magnifor het volgende:
Jammer dat No Country for Old Men is uitverkocht. Worden er nog extra kaarten verkocht op de dag dat de film wordt gedraaid?
Die komt wel in de bios, het festival is juist leuk om films te zien die niet in de bios te zien zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:02 schreef magnifor het volgende:
Jammer dat No Country for Old Men is uitverkocht. Worden er nog extra kaarten verkocht op de dag dat de film wordt gedraaid?
Verrek je hebt gelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Die komt wel in de bios, het festival is juist leuk om films te zien die niet in de bios te zien zijn.
Waarom moet jij publiekskaartjes kopen als je pers bent?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:48 schreef SCH het volgende:
Ik schrijf altijd in het donker, heel groot
En heb ook wel eens een pen met een lichtje oid.
Of schrijf meteen na de film.
Je moet wel schrijven want alles onthouden: je eigen registraties en gedachten en vragen en details, dat is echt niet te doen. Maar wat steekwoorden opschrijven en het dan meteen na de film uitwerken.
ik ga er nu als privepersoon heen en niet alsquote:Op zondag 27 januari 2008 14:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom moet jij publiekskaartjes kopen als je pers bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |