Smaken verschillen. Een enkele glimlach, niet genoeg om al het gejank te compenseren.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:23 schreef JelleS het volgende:
[...] En goed was het! [...] Het verhaal is simpel, maar aangrijpend, grappig, en vol symboliek en diepe thema's die je tot nadenken stemmen. [...] genoeg hilarische fragmenten [...] een prachtig einde
Het is ook geen lach film.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:50 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Een enkele glimlach, niet genoeg om al het gejank te compenseren.
Ik vind dat jij een beetje hoog van de toren blaast.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef tgs. het volgende:
Gisteravond een heel vervelend iets meegemaakt.
Vanavond naar de Australische band Men's Group in Pathe om 22:00 uur i.i.g.
Je vindt jezelf nogal belangrijk hè?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef tgs. het volgende:
Oh mijn god wat ee schande. Je moet je wel helemaal als oud vuil behandeld voelen. Je hebt het zoo moeilijk. Gossie gossie toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef tgs. het volgende:
nou nou, tut tut.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef tgs. het volgende:
'Ons de media' hoeft toch niet voltallig aanwezig te zijn bij een awardshow terwijl er elders een stipte afspraak staat? Je kan er toch rekening mee houden dat iets uitloopt?quote:Nou voor al diegenen de fout bij ons de media leggen ondanks dat ik aangaf dat het aan de uitloop van een Awardshow was bij Lantaren.
Right back atcha! De organisatie maakt er kennelijk geen punt van en jouw betoog wordt hier bepaald niet sterker van. Hooguit geef je 'ons de media' (ik ook, zij het niet op het IFFR) een nogal kinderachtig gezicht. Moge je morgen weer geweigerd worden!quote:Die nozem die heeft meer noten op zijn zang door allerlei afiches die door de IFFR organisatie was aangebracht ter verhoging van de sfeer in de zaal weg te laten halen. Letterlijk: " ik als kunstenaar acht deze versiering een ondermijning van mijn artistieke kwaliteiten " Wat een arrogante lul is dat toch.!
It takes one to know one...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef tgs. het volgende:
Wat een arrogante lul is dat toch.!
was ook aanwezig, genoten, hoogte punt, was toch de scene met de kattenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:32 schreef Nepthys het volgende:
Gisteren gezien: Let The Right One In. Een Zweedse film die aandoet als een soort van gruwelijke versie van een kinderfilm over vriendschap/liefde en die bol staat van de zwarte humor. Het verhaal gaat over een eenzame jongen van twaalf die op school vreselijk gepest wordt en niks terug durft te doen. Hij sluit vriendschap met het wel heel vreemd meisje dat net naast hem is komen wonen en vanaf dat moment komen er ook opeens een hoop mensen uit de buurt op een bloederige manier aan hun einde. Toffe film met een mooi contrast tussen de horrorstukjes en het onschuldige kinderverhaal (min of meer), tot alles bij elkaar komt. Er wordt ook wel leuk gespeeld met de vampierfilmconventies en de finale is echt geweldig.
Dat hij arrogant is, maakt jou nog niet tot een minder zielig persoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef tgs. het volgende:
Nou voor al diegenen de fout bij ons de media leggen ondanks dat ik aangaf dat het aan de uitloop van een Awardshow was bij Lantaren.
Die nozem die heeft meer noten op zijn zang door allerlei afiches die door de IFFR organisatie was aangebracht ter verhoging van de sfeer in de zaal weg te laten halen. Letterlijk: " ik als kunstenaar acht deze versiering een ondermijning van mijn artistieke kwaliteiten "![]()
![]()
Wat een arrogante lul is dat toch.!
edit: Er is i.i.g een excuus gemaakt door zijn manager want dit gedrag acht hij alleen maar schadelijk voor de artiest op langer termijn en ons is alsjeblieft gevraagd vanavond en morgen opnieuw langs te komen voor een registratie van beiden concerten. Morgen,woensdag is het klapstuk doordat de Japanners en Melvin allebei optreden. Kijken of het in ons schema past.
Dat is denk ik Michael Pitt in de film Bully. Dus de Funny Games remake waarschijnlijk?quote:De hoofdrol voor jonge acteur die als een van de beste van zijn generatie geldt, en 6 jaar geleden voor het laatst op het IFFR te zien was.
Oeh, dit is leuk. Ik heb gisteren de verrassingsfilm gemonteerd... dus ik weet het al.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:36 schreef Wolfwood het volgende:
De hint op de site over de verrassingsfilm :
Wel weer pijn in mijn reet in dat oude Luxor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:33 schreef magnifor het volgende:
Ben net terug van No Country for Old Men. Masterlijke film.
Ik zat de laatste keer in m'n eentje in zo'n loveseat. Het klinkt misschien wat sneu, maar het zat wel lekkerquote:Op zondag 3 februari 2008 00:49 schreef SCH het volgende:
Pathe is toch wel super, behalve zaal 7.
Dat ouwe Luxor is bijna niet te doen qua bipsgesteldheid en beenruimte.
Ook ik ben gister naar de Volkskrantdag geweest. Zelfde films, andere volgorde. Ik vond de Belgische wel de leukste, geloof ik. Jij?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:13 schreef k_man het volgende:
Gisteren een toffe Volskrantdag gehad. Mijn route:La maison jaune Let The Right One In No Country for Old Men Go with Peace Jamil Dagen zonder lief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |