Ik heb er ook over gedacht om me als vrijwilliger op te geven. Heb je het al vaker gedaan? En zo ja hoe is het? Hoeveel uren maak je ongeveer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:49 schreef Nepthys het volgende:
Ik ga dit jaar een paar dagen als zaalwacht helpen bij Cinerama en daarbij hoop ik natuurlijk ook nog wat films mee te krijgen. Of ik verder nog iets ga bekijken hangt er een beetje vanaf of er nog wat interessants op het programma staat.
Vorig jaar was ik er ook bij, toen bij publieksbegeleiding in de Doelen. Ik vond het erg leuk om te doen. De sfeer onder de vrijwilligers was erg goed en vanuit de organisatie was alles ook goed geregeld (dit jaar hebben ze helaas de vrijwilligersvergoeding moeten schrappen). Voor de rest was het ook interessant om te zien hoe het er achter de schermen van het festival aan toe ging en films bekijken tijdens je dienst is nou ook bepaald geen straf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb er ook over gedacht om me als vrijwilliger op te geven. Heb je het al vaker gedaan? En zo ja hoe is het? Hoeveel uren maak je ongeveer?
Pas gezien, goeie film iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
No Country For Old Men
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:40 schreef Wolfwood het volgende:
De eindfilm duurt 110 minuten even als de surprise film, er zal dus geen bloed zijn.![]()
Ah, nu begrijp ik hem.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
there will be blood duurt 158 minuten
Mij vaag bekend, wil 'm ook wel zien. Aan de andere kant, kan geloof ik ook gewoon op dvd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:17 schreef JelleS het volgende:
http://www.filmfestivalro(...)61-9194-b8f902305640
Dat is voor mij tot nu toe de onbekende naam die ik wel zou willen zien.
Is dat reserveren nog steeds zo'n hel als een aantal jaar terug? Site die er constant uit lag en een telefoon die een paar uur achter elkaar in gesprek was.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:04 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zit te popelen om tickets te gaan kopen. Nog een kleine dertien uur.
Ik zou er maar wel van uitgaan ja. Volgens mij is er nog geen jaar zonder problemen verlopen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:51 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Is dat reserveren nog steeds zo'n hel als een aantal jaar terug? Site die er constant uit lag en een telefoon die een paar uur achter elkaar in gesprek was.
Ah, oké. Ik ben totaal niet bekend in Rotterdam, dus vandaar. Is het een beetje in de buurt van het station?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is een paar meter lopen.
Ben 2 jaar geleden na 3 jaar frustraties maar gestopt om pogingen te wagen om aan kaartjes te komen, de meeste films zie ik wel in de verschillende filmhuizenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zou er maar wel van uitgaan ja. Volgens mij is er nog geen jaar zonder problemen verlopen...
Nee, er is in ieder geval verschil tussen de film voor bezoekers (Juno) en de film voor genodigden (Lamb of God). Volgens Robeco ga ik de 'officiële openingsfilm' zien, maar wat dat dan is?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef mel723 het volgende:
Maximaal 6 idd. En ik geloof dat de openingsfilm in alle gevallen Juno is.
De officiele is volgens mij Lamb of God. Die andere heet de publieksopening.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, er is in ieder geval verschil tussen de film voor bezoekers (Juno) en de film voor genodigden (Lamb of God). Volgens Robeco ga ik de 'officiële openingsfilm' zien, maar wat dat dan is?
als we kijken hoe het vorig jaar gingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Eens kijken hoe de site het straks houdt
quote:Deze website is bezig
Een moment geduld alstublieft
De maximale capaciteit van bezoekers is bereikt, daarom heeft u tijdelijk geen toegang tot de ticketverkoop.
Als de huidige bezoekers hun bestelling hebben afgerond is er weer toegang voor nieuwe bezoekers. Ga opnieuw naar www.iffrtickets.com.
International Film Festival Rotterdam bedankt u voor uw geduld.
http://youtube.com/watch?v=UNQLi7m1gqk veel plezier .Ik ben er ook morgen ochtendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:11 schreef Breuls het volgende:
Ik hobbel morgen wel gewoon naar de Doelen.
Ik slaap 's ochtends.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=UNQLi7m1gqk veel plezier .Ik ben er ook morgen ochtend
Daar stond ik dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef dvdfreak het volgende:http://youtube.com/watch?v=UNQLi7m1gqk veel plezier .Ik ben er ook morgen ochtend
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:52 schreef Toad het volgende:
Kaartjes besteld voor Juno & Le voyage du ballon rouge.
Vijf-en-vijf-tig?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:01 schreef Malahide het volgende:
Ging snel dit jaar! Eindelijk lijkt het online verkopen te werken. Ben om 23:30 u vast in het verkoopgedeelte van de festivalsite gaan rondhangen en kon klokslag 0:00 u meteen beginnen met bestellen! Twintig minuutjes later had ik 55 kaartjes binnen. Toch nog vroeg naar bed!
dat zou ik nooit trekken, 4 films per dag is zo'n beetje het maximale wat ik op een dag aan kan en dan ben ik echt geslooptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:01 schreef Malahide het volgende:
Ging snel dit jaar! Eindelijk lijkt het online verkopen te werken. Ben om 23:30 u vast in het verkoopgedeelte van de festivalsite gaan rondhangen en kon klokslag 0:00 u meteen beginnen met bestellen! Twintig minuutjes later had ik 55 kaartjes binnen. Toch nog vroeg naar bed!
Zijn niet allemaal voor mij die kaartjesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat zou ik nooit trekken, 4 films per dag is zo'n beetje het maximale wat ik op een dag aan kan en dan ben ik echt gesloopt
sterkte en veel plezier
De Aziatische film is van oudsher de basis van het festival, dus daar stoor ik me niet zo aan. Ik vind het alleen moeilijk om de pareltjes ertussen uit te vissen. Voor mijn gevoel wordt de (West-)Europese film steeds meer het ondergeschoven kindje door de overvloed aan vooral Aziatische en Zuid-Amerikaanse films. Valt me op dat er de laatste jaren een paar 'klappers' geprogrammeerd worden (zoals nu de nieuwe Coen Brothers, Gus Van Sant, Tod Haynes en films als Juno) om de massa tevreden te houden, en dat het grijze gebied tussen commercieel en de echte festivalfilm steeds minder aandacht krijgt. Jammer, maar het IFFR blijft een happening die ik niet wil missen en ik heb er ook weer bijzonder veel zin in.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:36 schreef Bayswater het volgende:
Die aziatische films (behalve Gen Sekiguchi) laat ik allemaal links liggen, kan daar heel slecht tegen. Helaas lijkt het wel of Zuid-oost Azie steeds meer invloed heeft op het filmfestival.
Gelukkig blijft er nog wel wat over, helaas door verkeerde tijdstippen mis ik wel Du levande
Ik ga behalve I'm Not There en de Romero naar al mijn films alleen. Mijn vrienden zijn (jammer genoeg) niet zo gek dat ze zoveel films willen zien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:53 schreef JelleS het volgende:
Een film van Lynch moet je alleen zien, maar dit is toch iets anders. Maar ik ga enkel alleen naar een filmfestival als ik ook gratis kaartjes heb
Hij schijnt trouwens nogal tegen te vallen. Die docu had sowieso gewoon door mij gemaakt moeten worden (alhoewel ook ik vermoed dat Lynch het gewoon zelf heeft gedaan)
Mja, er komen altijd wel wat kaartjes vrij op de dag zelf. Maar vroeger was dat veel meer volgens mij, omdat er toen nog met reserveringen gewerkt werd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:35 schreef k_man het volgende:
Helemaal vol? Je kunt toch altijd op de dag zelf ook ong kaartjes kopen? Of is dat niet meer?
Denk het wel. Want toen ik het vorig jaar probeerde bij wat films, kon het ook niet meer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef k_man het volgende:
Dat bedoel ik niet helemaal. Vroeger was het zo dat maar een deel van de beschikbare kaarten (85% dacht ik)van tevoren gereserveerd kon worden. Er waren dus altijd op de dag zelf nog kaarten te krijgen, als je vroeg genoeg bij de centrale kassa was.
Is dat afgeschaft?
Ik heb geen percentage gezien, maar volgens de site is dat dit jaar ook weer zo. Al worden die kassakaarten dacht ik niet pas op de dag zelf vrijgegeven, maar afgelopen weekend al. Weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef k_man het volgende:
Dat bedoel ik niet helemaal. Vroeger was het zo dat maar een deel van de beschikbare kaarten (85% dacht ik)van tevoren gereserveerd kon worden. Er waren dus altijd op de dag zelf nog kaarten te krijgen, als je vroeg genoeg bij de centrale kassa was.
Is dat afgeschaft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |